Waar ben je het niet mee eens dan eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening niet helemaal, dus voor mij is het te objectief
aha bedankt.quote:Alkmaar (jun), Heerhugowaard (jun), Alphen aan de Rijn (aug), Enschede (sep)
Het nationale niveau is een stuk lager dan de futures en sattelites. In het nationale circuitje zie je bijna alleen maar semi-profs en amateurs. Futurespelers trainen elke dag 4 of 5 uur. Vergeet niet. Een jaar fulltime tennissen op het circuit kost 50.000 euro. Zonder coach. Zie dat maar eens te betalen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je hebt ook van die spelers die op het hoogste nationale niveau veel klaar maken, maar in de Challengers en Satellites telkens weer floppen. Dan heb je op zich nog wel plezier, maar toch een ontevreden gevoel. Psychologisch is dat zwaar. Als je de potentie wel hebt, moet er financieel altijd wel een gaatje te vinden zijn.
Wanneer en waar zijn ze?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef nickybol het volgende:
Ga eens naar een $10.000 toernooi in Nederland. Het zijn hartstikke leuke toernooien waar je tussen de spelers zit. Maak eens een praatje met een onbekende buitenlandse speler. Spreek je waardering uit, steun die mannen en vrouwen.
Hehehehe, beloof me dat als Martin daar verliest je je mobieltje daar in de Rijn flikkert.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef okee6 het volgende:
Alkmaar (jun), Heerhugowaard (jun), Alphen aan de Rijn (aug), Enschede (sep)
Er is geen vierde wildcardquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:36 schreef Cheesecake het volgende:
Er zijn weer wat spelers bekend gemaakt voor het ABN Amro toernooi in Rotterdam.
Naast Federer en Nadal komen ook Ljubicic en Davidenko. Verder gaat de vierde wilcard naar Martin Verkerk.
Hmm. Verkeerd begrepen dan. Ik moet trouwens wel zeggen dat er een topbezetting aanwezig is in Rotterdam. Aanwezige spelers:quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:41 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Er is geen vierde wildcardVerkerk gaat een van zijn 8 mogelijkheden tot het gebruik van zijn beschermde ranking benutten. In ruil daarvoor heeft Krajicek hem een financiële vergoeding in het vooruitzicht gesteld. De wildcards gaan naar Schalken, Sluiter en Wessels
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:14 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Hmm. Verkeerd begrepen dan. Ik moet trouwens wel zeggen dat er een topbezetting aanwezig is geprogrammeerd staat in Rotterdam. ...
klopt wel, zonder Safin en Nadal heb je vooral veel subtoppers. Desondanks blijft het in de breedte wel bijzonder sterk.quote:
Wessels en Van der Duim hebben een "tennis-off"quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:11 schreef Norrage het volgende:
Er zijn toch wel 4 wildcards waarvan er nog eentje naar van der Duim ging? Of heb ik dat nou verkeerd..
Wel een aardige bezetting maar eigenlijk alleen Nadal/Federer die daarvoor zorgen dus het valt wel weer mee.
Mja, als je de top 2 in huis haalt blijft er natuurlijk niet zo gek veel geld meer over voor nóg een top 5 speler. Ik vind het een mooie line-up hoor. Staan toch heel wat namen in die ik graag live wil zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:33 schreef Norrage het volgende:
Mjah als het echt een fantastische bezetting is wil je toch wel meer dan 3 top-10 spelers...Safin is dan wel een top10speler, maar zal in ieder geval dan niet meer in de top 10 of zelfs top 50 meer zijn...
Zekerwetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
knap deelnemersveld in Rotterdam hoor. Hulde aan Richard
Jaah! Ik ga 2 dagen, de dinsdag en woensdag.. Ik ben erg blij met het spelersveldquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:
knap deelnemersveld in Rotterdam hoor. Hulde aan Richard
Sadistquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:47 schreef At_Fundum het volgende:
Van Wessels had ik toch meer verwacht, die deed het in de Hopman-cup zeker niet slecht; zou wel leuk voor John zijn als ie het hoofdtoernooi haalt en in de eerste ronde tegen Federer in de vijfde set creperend van de pijn het veld afgedragen wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |