quote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
Wat wordt jouw kerstbeeldscherm
over een week is z'n beeldscherm in de ruiquote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
je moet je monitor eens scheren
Ja ja ik weet het!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik neem aan dat jullie weten wat het is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn gek, naar die titel was ik opzoek. Misschien als een mod aanwezig is kan hij zo dit topic noemen ? ik was op zoek naar een goede TT maarja ik wist niks anders :/quote:
Hij heeft al kerstverlichting.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
sietzega jij je scooter kerstpimpen?
doet het dan meteen goed:quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Damn gek, naar die titel was ik opzoek. Misschien als een mod aanwezig is kan hij zo dit topic noemen ? ik was op zoek naar een goede TT maarja ik wist niks anders :/
Thanxquote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
doet het dan meteen goed:![]()
[afbeelding]
Dat is mijn sjieke ketting en kraag van sjieke jas jong !quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Billekoek het volgende:
Eigelijk best stoer gepimpt. Wat doet die gouden balpiercing op dat stuk snor bovenop je beeldscherm (een Medionscherm![]()
)?
Sjieke Sjit!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is mijn sjieke ketting en kraag van sjieke jas jong !
Juwelier en Bijenkorfquote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Sjieke Sjit!![]()
Weet je nog een adresje waar je die bende kan halen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kun je daar voor de deur parkeren?
Jeh nee gek, je kunt toch niet met de auto door de stad gaan rijden hequote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kun je daar voor de deur parkeren?
met de scooter daarintegen welquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, je kunt toch niet met de auto door de stad gaan rijden he
Ik met vrienden wel, en met de meisjes.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, je kunt toch niet met de auto door de stad gaan rijden he
In je Cabrio uit 87quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik met vrienden wel, en met de meisjes.
Zie je, alleen maar voordelenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
met de scooter daarintegen wel
Gewoon neerpimpen die lui.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je, alleen maar voordelen
En als je achtervolgd word door een politie auto kun je ze niet afschudden met een auto, met een brommer wel
Thats the shitquote:
klinkt inderdaad beterquote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef most_wanted het volgende:
Pimp mijn beeldscherm klinkt zo oudbollig...
Neem dan: ''Pimp my screen!''.
![]()
het klinkt juist zo lekker foutquote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef most_wanted het volgende:
Pimp mijn beeldscherm klinkt zo oudbollig...
Nee, maastrichts praten op een nederlands forum + denken dat je stoer bent = kansloos.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef AkTje het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Echt maikel diech bis gewoon te kansloos wit ste dat?
ik geef je geen ongelijk, maarre....quote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef AkTje het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Echt maikel diech bis gewoon te kansloos wit ste dat?
Een n00b, dat zie je tochquote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik geef je geen ongelijk, maarre....
wie ben jij dan in hemelsnaam?![]()
Je bepaalt ook echt in welke wijk je geboren wordquote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef AkTje het volgende:
Ik ben broertje van vriend van hem
Dus ken hem ook, maar hijs echt zo'n wannb kamper, en dan woont ie in blauwdorp![]()
En ja, beter kakker dan kamp![]()
Hey als je nog 1 keer zo over mijn homeboy praat lig je binnenkort vol met kogels in het centrum kneusje.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef AkTje het volgende:
Dus ken hem ook, maar hijs echt zo'n wannb kamper, en dan woont ie in blauwdorp![]()
idd mannetje.. pas jij maar op want we pakke je.. niemand praat zo over mijn homy in mijn hoodquote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey als je nog 1 keer zo over mijn homeboy praat lig je binnenkort vol met kogels in het centrum kneusje.
Volgens mij ben jij hier de kneus. En nu aftaaien.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef AkTje het volgende:
Zegt de huis-tuin-en-keuken-geek met z'n "Design & Software" zwendeltje.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef AkTje het volgende:
Haha komen stelletje nerds achter me aan
Zie ik er dan anders uit dan in mijn fotoboek ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef AkTje het volgende:
Kijken alsj e dat ook nog ziet als je hem in het echt ziet![]()
![]()
ik ben meer man dan jij ooit zal zijn kneusjequote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef AkTje het volgende:
Haha komen stelletje nerds achter me aan
jaquote:
nee, hij samen met jou!quote:Dacht dat maikel het alleen was met z'n sjieke slip maan![]()
Amenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
nee, hij samen met jou!
en nu opgetyft
Wiezoe dat gek ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amen![]()
Maikuuul, je bent gezegend met deze status![]()
Maak jij je school maar af, pauperquote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef AkTje het volgende:
Haha echt grappig.
Ruk je nog eve op je eigen avater
Nee, ik houd het toch maar bij je zusje.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef AkTje het volgende:
Haha echt grappig.
Ruk je nog eve op je eigen avater
PWNDquote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, ik houd het toch maar bij je zusje.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, ik houd het toch maar bij je zusje.
Spuit 11quote:
Lees het eerst dan ffquote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef r8ality het volgende:
Ik zie dit topic net Bioput.
Ehm nee jong, ik heb geen broertjequote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef stefmans het volgende:
en verkapt bash-hier-maikuuls-broertje-topic.![]()
Broertje van een vriendquote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef stefmans het volgende:
en verkapt bash-hier-maikuuls-broertje-topic.![]()
Als jij geen -12 had aan beide ogen had je gezien dat er alleen over Windows XP geouwehoerd is en niet over Internet Explorer biokneus.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lees het eerst dan ff![]()
Moeilijk voor sommige![]()
Ja en ... hoe moet ik me nu voelen dat iemand zonder avater en fotoboek dat zegt ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Oh en verder vind ik Mai(flauwe)kul maar een kneus..
Als jij had opgelet, was mijn opmerking "spuit 11" gericht op het feit, dat je out of the blue,quote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij geen -12 had aan beide ogen had je gezien dat er alleen over Windows XP geouwehoerd is en niet over Internet Explorer biokneus.
Wat een pleonasme.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Chowi het volgende:
Fucking wannabe wigger.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef r8ality het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/r8ality
Schrik niet van m'n hoofd he.
Ik mag je wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij had opgelet, was mijn opmerking "spuit 11" gericht op het feit, dat je out of the blue,
met de opmerking: "internet explorer"kwam.
Daar moest ik om lachen![]()
Meer niet, dus maak er niet zo'n drama van BITCH!
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef r8ality het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/r8ality
Schrik niet van m'n hoofd he.
Hi-la-risch!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Oh en verder vind ik Mai(flauwe)kul maar een kneus..
Hey, dat geforceerd baggeren is niet eens leukquote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef Conflict het volgende:
tvp
Volvo's zijn kut auto'squote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef r8ality het volgende:
Oeh, een bash hier r8ality-topic. Komt u maar.
nee, jij bent leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey, dat geforceerd baggeren is niet eens leuk
beterquote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef stefmans het volgende:
en verkapt bash-hier-maikuuls-broertje-zijn-vriendje-topic.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Leuker dan jou "grappige" berichtjes,
Dat kun je wel zeggen.quote:
Whehee.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]da's de eerste goede grap die ik jou zie maken!
een avatar en fotoboek hebben betekent niet dat je automatisch tof bentquote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja en ... hoe moet ik me nu voelen dat iemand zonder avatear en fotoboek dat zegt ?
Nouja daar hebje gelijk in, maar gek, tis een begin hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een avatar en fotoboek hebben betekent niet dat je automatisch tof bent
Das beterquote:
Dat kun je wel zeggenquote:
Mag ik niet zeggen voor me moeder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:10 schreef Camplo het volgende:
Hey man, sinds gisteren zijn we onze kat kwijt. Toevallig gezien, Maikuuul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |