Nee, maastrichts praten op een nederlands forum + denken dat je stoer bent = kansloos.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef AkTje het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Echt maikel diech bis gewoon te kansloos wit ste dat?
ik geef je geen ongelijk, maarre....quote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef AkTje het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Echt maikel diech bis gewoon te kansloos wit ste dat?
Een n00b, dat zie je tochquote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik geef je geen ongelijk, maarre....
wie ben jij dan in hemelsnaam?![]()
Je bepaalt ook echt in welke wijk je geboren wordquote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef AkTje het volgende:
Ik ben broertje van vriend van hem
Dus ken hem ook, maar hijs echt zo'n wannb kamper, en dan woont ie in blauwdorp![]()
En ja, beter kakker dan kamp![]()
Hey als je nog 1 keer zo over mijn homeboy praat lig je binnenkort vol met kogels in het centrum kneusje.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef AkTje het volgende:
Dus ken hem ook, maar hijs echt zo'n wannb kamper, en dan woont ie in blauwdorp![]()
idd mannetje.. pas jij maar op want we pakke je.. niemand praat zo over mijn homy in mijn hoodquote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey als je nog 1 keer zo over mijn homeboy praat lig je binnenkort vol met kogels in het centrum kneusje.
Volgens mij ben jij hier de kneus. En nu aftaaien.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef AkTje het volgende:
Zegt de huis-tuin-en-keuken-geek met z'n "Design & Software" zwendeltje.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef AkTje het volgende:
Haha komen stelletje nerds achter me aan
Zie ik er dan anders uit dan in mijn fotoboek ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef AkTje het volgende:
Kijken alsj e dat ook nog ziet als je hem in het echt ziet![]()
![]()
ik ben meer man dan jij ooit zal zijn kneusjequote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef AkTje het volgende:
Haha komen stelletje nerds achter me aan
jaquote:
nee, hij samen met jou!quote:Dacht dat maikel het alleen was met z'n sjieke slip maan![]()
Amenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
nee, hij samen met jou!
en nu opgetyft
Wiezoe dat gek ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Amen![]()
Maikuuul, je bent gezegend met deze status![]()
Maak jij je school maar af, pauperquote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef AkTje het volgende:
Haha echt grappig.
Ruk je nog eve op je eigen avater
Nee, ik houd het toch maar bij je zusje.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef AkTje het volgende:
Haha echt grappig.
Ruk je nog eve op je eigen avater
PWNDquote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, ik houd het toch maar bij je zusje.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, ik houd het toch maar bij je zusje.
Spuit 11quote:
Lees het eerst dan ffquote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef r8ality het volgende:
Ik zie dit topic net Bioput.
Ehm nee jong, ik heb geen broertjequote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef stefmans het volgende:
en verkapt bash-hier-maikuuls-broertje-topic.![]()
Broertje van een vriendquote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef stefmans het volgende:
en verkapt bash-hier-maikuuls-broertje-topic.![]()
Als jij geen -12 had aan beide ogen had je gezien dat er alleen over Windows XP geouwehoerd is en niet over Internet Explorer biokneus.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lees het eerst dan ff![]()
Moeilijk voor sommige![]()
Ja en ... hoe moet ik me nu voelen dat iemand zonder avater en fotoboek dat zegt ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Oh en verder vind ik Mai(flauwe)kul maar een kneus..
Als jij had opgelet, was mijn opmerking "spuit 11" gericht op het feit, dat je out of the blue,quote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij geen -12 had aan beide ogen had je gezien dat er alleen over Windows XP geouwehoerd is en niet over Internet Explorer biokneus.
Wat een pleonasme.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef Chowi het volgende:
Fucking wannabe wigger.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef r8ality het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/r8ality
Schrik niet van m'n hoofd he.
Ik mag je wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als jij had opgelet, was mijn opmerking "spuit 11" gericht op het feit, dat je out of the blue,
met de opmerking: "internet explorer"kwam.
Daar moest ik om lachen![]()
Meer niet, dus maak er niet zo'n drama van BITCH!
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef r8ality het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/r8ality
Schrik niet van m'n hoofd he.
Hi-la-risch!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Oh en verder vind ik Mai(flauwe)kul maar een kneus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |