quote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
Wat wordt jouw kerstbeeldscherm
over een week is z'n beeldscherm in de ruiquote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
je moet je monitor eens scheren
Ja ja ik weet het!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik neem aan dat jullie weten wat het is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn gek, naar die titel was ik opzoek. Misschien als een mod aanwezig is kan hij zo dit topic noemen ? ik was op zoek naar een goede TT maarja ik wist niks anders :/quote:
Hij heeft al kerstverlichting.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
sietzega jij je scooter kerstpimpen?
doet het dan meteen goed:quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Damn gek, naar die titel was ik opzoek. Misschien als een mod aanwezig is kan hij zo dit topic noemen ? ik was op zoek naar een goede TT maarja ik wist niks anders :/
Thanxquote:Op woensdag 21 december 2005 12:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
doet het dan meteen goed:![]()
[afbeelding]
Dat is mijn sjieke ketting en kraag van sjieke jas jong !quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Billekoek het volgende:
Eigelijk best stoer gepimpt. Wat doet die gouden balpiercing op dat stuk snor bovenop je beeldscherm (een Medionscherm![]()
)?
Sjieke Sjit!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is mijn sjieke ketting en kraag van sjieke jas jong !
Juwelier en Bijenkorfquote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Sjieke Sjit!![]()
Weet je nog een adresje waar je die bende kan halen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kun je daar voor de deur parkeren?
Jeh nee gek, je kunt toch niet met de auto door de stad gaan rijden hequote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kun je daar voor de deur parkeren?
met de scooter daarintegen welquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, je kunt toch niet met de auto door de stad gaan rijden he
Ik met vrienden wel, en met de meisjes.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh nee gek, je kunt toch niet met de auto door de stad gaan rijden he
In je Cabrio uit 87quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik met vrienden wel, en met de meisjes.
Zie je, alleen maar voordelenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
met de scooter daarintegen wel
Gewoon neerpimpen die lui.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je, alleen maar voordelen
En als je achtervolgd word door een politie auto kun je ze niet afschudden met een auto, met een brommer wel
Thats the shitquote:
klinkt inderdaad beterquote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef most_wanted het volgende:
Pimp mijn beeldscherm klinkt zo oudbollig...
Neem dan: ''Pimp my screen!''.
![]()
het klinkt juist zo lekker foutquote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef most_wanted het volgende:
Pimp mijn beeldscherm klinkt zo oudbollig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |