Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.quote:Op maandag 26 december 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen nerf nee, maar iedere andere klasse is geupdate dus loopt mage achter
ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.quote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.
Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?quote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je vergelijkt appels met peren. Je hebt het over Firespells en ik had het over Frost. Als ze dat nu eens fixen, samen met de casteritemisation in het algemeen ben ik een happy mage.
Maar ja, de kans dat blizz dat doet is minder dan 0.
Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.
ik zeg alleen dat alle andere klasses beter zijn geworden en de mage na 9 maanden nog steeds arcane missile bug heb
Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En Shaman totems zijn zo enorm klote voor ons. Ze verdwijnen niet als je een dot wilt gebruiken, fear/seduce, of zelfs Death Coil. Allemaal leuke immunes. Succes met Grounding totem dus. Als het op een beetje subtiel plaatsje staat, kan je geen fuck doen...
Als je dat ook even op m'n server wilt fixen?quote:Op maandag 26 december 2005 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.
En Death Coil is echt belachelijk. ()
Valt tegen hierquote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Djnivek, op zich zijn shamans niet zo'n vreselijk groot probleem als jij hier stelt, als je maar in de gaten houdt dat ze totems casten (spellalert gebruik ik hiervoor). Ikzelf ben horde, maar in mijn duels met shamans gebruik ik een targeting macro voor de grounding totems en stuur mijn felhunter er op af. Verder gebruik ik bijna alleen instant spells als er geen grounding totem up is, en interrupt ik zijn heals zoveel mogelijk. De melee damage van een shaman moet je op zich redelijk kunnen overleven als je een beetje goeie gear hebt. Dit geeft me ongeveer een 50/50 kans om van een shaman te winnen. Maargoed ik ben horde
Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?
[..]
Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').
Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...quote:Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.
Je vergeet death coil.quote:Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...quote:
Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.
Death Coil is a horror effectquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT verquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...
Als AM zo'n doorn in het oog is, heb je nog verschillende alternatieven (proof me wrong, maar frostbolt/fireball werkt ook wel). Naast Fear (en Death Coil dan) hebben we geen alternatieven die niet van een pet uitgaan. En die werken gewoon niet goed. Leuk als een rogue met een fear-debuff nog steeds op je in kan blijven slaan.
En als je je niet kan verdedigen...
Weet ik, maar in die 3 seconden kan je dus geen fear casten omdat je toch een leuke 'Immune' krijgt (op een warrior). Dus tenzij je de Succubus gebruikt, is er geen manier om een Warrior van je af te houden, en als ze epics dragen, dan zijn die rode damage dingen boven je hoofd niet leuk om te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |