abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33405450
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:47 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

geen nerf nee, maar iedere andere klasse is geupdate dus loopt mage achter
Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.
pi_33405546
Je vergelijkt appels met peren. Je hebt het over Firespells en ik had het over Frost. Als ze dat nu eens fixen, samen met de casteritemisation in het algemeen ben ik een happy mage.

Maar ja, de kans dat blizz dat doet is minder dan 0.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_33405645
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dus omdat mages 'vroegah' iedereen konden instagibben met hun vuurspells (deny it all you want, maar mages waren gewoon compleet imba toen) en dat nu niet meer kunnen door MC gear, betekend dat dat jullie het niet goed genoeg hebben? Sommige classes hadden buffs/nerfs nodig, en hebben die gekregen. Hoewel natuurlijk enkele classes nu wel heel erg beter zijn geworden (hunters/druids), maar het zijn die classes die wat generfed moeten worden, en niet de mages die nog sterker moeten worden, want zwak zijn ze zeker niet.
ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.
ik zeg alleen dat alle andere klasses beter zijn geworden en de mage na 9 maanden nog steeds arcane missile bug heb
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33405892
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je vergelijkt appels met peren. Je hebt het over Firespells en ik had het over Frost. Als ze dat nu eens fixen, samen met de casteritemisation in het algemeen ben ik een happy mage.

Maar ja, de kans dat blizz dat doet is minder dan 0.
Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik heb vroegah nooit mee gemaakt aangezien ik vroegah druid speelde, ik was pas 60 met mijn mage toen ze niet meer imba waren.
ik zeg alleen dat alle andere klasses beter zijn geworden en de mage na 9 maanden nog steeds arcane missile bug heb
Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').
pi_33407021
hoe kun je als hunter eigelijk het beste je talent points verdelen?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_33410047
Recca, breek me de bek niet open over shamans. (Ik negeer die posts semi-automatisch. )
Some say in ice
  maandag 26 december 2005 @ 11:28:55 #157
69994 seto
-|||--------|||-
pi_33410435
quote:
Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef DjNivek het volgende:

[..]

En Shaman totems zijn zo enorm klote voor ons. Ze verdwijnen niet als je een dot wilt gebruiken, fear/seduce, of zelfs Death Coil. Allemaal leuke immunes. Succes met Grounding totem dus. Als het op een beetje subtiel plaatsje staat, kan je geen fuck doen...
Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.

En Death Coil is echt belachelijk. ( )
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 26 december 2005 @ 12:36:44 #158
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_33411627
Ik speel nu met een troll hunter. Dit vind ik veel leuker dan m'n undead warrior. Ik kan nou ook makkelijk vijanden van 4 levels hoger aan. (1 voor 1 uiteraard )
Dat kon ik met m'n warrior niet. Wel handig trouwens, de combi van skinning/leatherworking. Een beetje je eigen armor maken, en gebruiken of verkopen. Makkelijke manier om aan geld te komen.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_33411716
quote:
Op maandag 26 december 2005 11:28 schreef seto het volgende:

[..]

Grounding totem is op dit moment bugged en absorbt nu de damage van DOT`s ipv spells om de paar seconden. Met andere woorden, veel spells absorb je er niet mee.

En Death Coil is echt belachelijk. ( )
Als je dat ook even op m'n server wilt fixen?
Als er een grounding totem up is, krijg ik bij deze spells een immune:
Fear, Seduce, Corruption, Siphon Life, alle curses die ik maar heb, EN Death Coil geeft ook een leuke immune.
Ik hoop wel dat je doorhebt dat dit meer dan 50% van m'n spells zijn? Dus ik moet die grounding totem weg zien te werken. Dit is het handigste met een instant cast, maar om Shadowburn (kost een shard) ervoor te gebruiken? No way. Wat hebben we dan nog, Searing Pain (1,5 sec cast) en Immolate met 1,5 sec (1,3 met PvP set, maar die draag ik niet). Meestal zit er in dan wel een leuke shock op je, en staat die shaman op je te melee'en en flinke damage te doen (caster hybrid my ass). Grounding totem heeft wel een cooldown, maar tegen de tijd dat je er achter bent dat er een is, en een succesvolle cast erop hebt gekregen, is de cooldown zo goed als afgelopen en kan de shaman er weer een gebruiken.
Ook als je als Conflagrate Warlock (of gewoon SM/Ruin) burst damage wilt doen, en toevallig is een grounding totem ergens, dan heb je kans dat je 2 aanvallen (1 met shardcost (met SM/Ruin), mind you) op 1 totem verknalt. Shadowbolt die erop afvliegt, en Shadowburn die de totem sloopt (en de bolt zijn target verliest en gewoon niks meer doet)

Ik snap niet dat een beetje shaman het moeilijk heeft tegen een Warlock. Death Coil is irritant ja, maar met die Grounding totem is daar zo makkelijk vanaf te komen, en het absorbt nog een extra attack ook nog omdat het niet verdwijnt door de damage die Death Coil doet.
  maandag 26 december 2005 @ 12:56:34 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33412141
Djnivek, op zich zijn shamans niet zo'n vreselijk groot probleem als jij hier stelt, als je maar in de gaten houdt dat ze totems casten (spellalert gebruik ik hiervoor). Ikzelf ben horde, maar in mijn duels met shamans gebruik ik een targeting macro voor de grounding totems en stuur mijn felhunter er op af. Verder gebruik ik bijna alleen instant spells als er geen grounding totem up is, en interrupt ik zijn heals zoveel mogelijk. De melee damage van een shaman moet je op zich redelijk kunnen overleven als je een beetje goeie gear hebt. Dit geeft me ongeveer een 50/50 kans om van een shaman te winnen . Maargoed ik ben horde
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33412276
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef Maanvis het volgende:
Djnivek, op zich zijn shamans niet zo'n vreselijk groot probleem als jij hier stelt, als je maar in de gaten houdt dat ze totems casten (spellalert gebruik ik hiervoor). Ikzelf ben horde, maar in mijn duels met shamans gebruik ik een targeting macro voor de grounding totems en stuur mijn felhunter er op af. Verder gebruik ik bijna alleen instant spells als er geen grounding totem up is, en interrupt ik zijn heals zoveel mogelijk. De melee damage van een shaman moet je op zich redelijk kunnen overleven als je een beetje goeie gear hebt. Dit geeft me ongeveer een 50/50 kans om van een shaman te winnen . Maargoed ik ben horde
Valt tegen hier
Zo'n beetje iedere Shaman hier heeft ook flink goede gear, en sommige hebben zelfs een BWL 2-hander. Ik kan je garanderen dat die ONTIEGELIJK veel pijn doen, je zou haast vergeten dat Shamans caster-focussed zijn. Met m'n gear is ook niks mis, dus daar ligt het ook niet echt aan. Maar ja, misschien moet ik er ook maar eens een macro voor maken. Alleen straks loop ik met een scherm vol met macro's
pi_33413146
Hmmm even een vraagje, hoe zit het met die Pet murloc contest op de games pagina van fok? heb er aan meegedaan maar kan die contest nergens meer vinden? is er al een winnaar bekend gemaakt ofzow?

laat ff weten aub
pi_33418792
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Volgens mij heb je m'n eerste post gemist?
[..]

Iedere class heeft zo wel z´n ´flaws´. Warlocks hebben ook nog steeds bugs die schijnbaar ´gefixt´ waren. En ook nog een paar bugs die toch een stuk irritanter zijn dan de Arcane Missile bug (tenzij je het natuurlijk leuk vind niet te weten waar de vijand is nadat je hem gefeared hebt omdat er een of andere sync bug is waardoor voor de client de vijand in de ene richting rent terwijl hij heel ergens anders is en je dus niet kan casten door 'Target needs to be in front of you').
Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_33418901
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik vind het een stuk irritanter als mijn standaard aanval wel mana cost maar geen damage doet continue en ik daardoor dus gewoon verlies. En niet 1 keer, maar echt dagelijks.
Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...
  maandag 26 december 2005 @ 18:58:26 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33419467
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:17 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Gebruik een andere aanval? Als mage heb je zat spells. Ik weet niet of je het goed begrepen had, maar bij mij is dus m'n enige niet-pet-dependant defense bugged. En dat is toch een stuk storender, vind ik...
Je vergeet death coil.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33419685
Voor de duidelijkheid, AM kost voor mij 1/10 van m'n mana pool... Is niet veel anders op lagere levels...
Some say in ice
pi_33428793
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je vergeet death coil.
Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...

Als AM zo'n doorn in het oog is, heb je nog verschillende alternatieven (proof me wrong, maar frostbolt/fireball werkt ook wel). Naast Fear (en Death Coil dan) hebben we geen alternatieven die niet van een pet uitgaan. En die werken gewoon niet goed. Leuk als een rogue met een fear-debuff nog steeds op je in kan blijven slaan.

En als je je niet kan verdedigen...
  dinsdag 27 december 2005 @ 01:02:27 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33428832
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat zie ik niet als een defense, maar als een 'last resort', vanwege de 2 minuten cooldown. En zelfs die fear is bugged...
Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.
Een gedicht over Maanvis
pi_33429925
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mag jij mij uitleggen wat het verschil is tussen defense en last resort.
Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
  dinsdag 27 december 2005 @ 09:00:08 #170
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33432198
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
Death Coil is a horror effect
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 27 december 2005 @ 09:20:37 #171
83951 rashudo
project 2501
pi_33432352
Ik heb een leuk truukje ontdekt.. als je doodgaat dan moet je in de buurt van je corpse komen om weer tot leven te geraken. Maar daarbij wordt geen rekening gehouden met verschil in hoogte.

Je kan dus, als je doodgaat in een dungeon, boven op die dungeon gaan staan op de plek waar je corpse ligt, en dan weer tot leven komen. Dan hoef je niet weer helemaal uit die dungeon te lopen.

Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
Their eyes opaque.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:15:20 #172
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_33434123
Ben voor het eerst, serieus aan een alt begonnen...een Tauren Druid en dit keer op een pvp server. Ik moet zeggen, ben nog nooit zo snel geleveld...wat speelt een druid lekker. Heb meteen maar wat macro's aangemaakt ervoor, want voor mijn main rogue gebruik ik ze toch niet, dus heb macro's zat.

Maarre wat is wel een lekkere Lees: effectief build voor pvp voor een Druid? Wat is die zeehond cute Volkomen nutteloos, behalve als je hele stukken wilt gaan zwemmer, maar wel cool.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_33434674
Het leuke van AM is dat het een perfecte finisher is. (Gaat door tot 50 yds als je maar begint met channeling.) Dus uitermate kut als die het niet doet.

Niet dat ik die kutspell zo vaak gebruik, ik trinket liever voor 1800 crits.
Some say in ice
pi_33435641
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Als AM zo'n doorn in het oog is, heb je nog verschillende alternatieven (proof me wrong, maar frostbolt/fireball werkt ook wel). Naast Fear (en Death Coil dan) hebben we geen alternatieven die niet van een pet uitgaan. En die werken gewoon niet goed. Leuk als een rogue met een fear-debuff nog steeds op je in kan blijven slaan.

En als je je niet kan verdedigen...
Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT ver
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33436660
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:00 schreef Rahl het volgende:

[..]

Death Coil is a horror effect
Weet ik, maar in die 3 seconden kan je dus geen fear casten omdat je toch een leuke 'Immune' krijgt (op een warrior). Dus tenzij je de Succubus gebruikt, is er geen manier om een Warrior van je af te houden, en als ze epics dragen, dan zijn die rode damage dingen boven je hoofd niet leuk om te zien (geen AV epics, die vallen nog mee vergeleken met BWL zwaarden/axes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')