Umm, ik ging iig nooit dood door gebrek aan fire resistance gear en ik zat toch ruim onder de 100 altijd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef GoodspeeD het volgende:
Ontbreekt nog een beetje aan de fire res gear. Rogues, hunters, etc. gaan gewoon te snel neer nog.
Tja positionering is idd het belangrijkstequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Umm, ik ging iig nooit dood door gebrek aan fire resistance gear en ik zat toch ruim onder de 100 altijd.
* Migwi speelt Hunter.
explain?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Platina het volgende:
Niet op Ragnaros die server is al full, en ook nog een ontielijke kutserver ook.
ja het klinkt niet geheel legaalquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef Migwi het volgende:
lol
Maarre, kun je daarvoor niet iig een warning van Blizz krijgen?
Meen zoiets een keer eerder gehoord te hebben.
Zoiets hebben ze ook bij mij geprobeerd, alleen dan niet met een leugentje, en ze waren nog redelijk noobish erin.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef MaxPowered het volgende:
Damn, heb ik gisteren gelachen.![]()
Ik dacht, laat ik eens wat sneller geld maken als met looten...
Ik stuurde een tiental willekeurige mensen vanuit de mailbox een cash-on-delivery bericht met toegevoegd een "Holy Candle" en de tekst dat als ze deze gebruiken, dat ze nooit meer hun gear hoeven te repairen, en dat ze 3x zo snel XP erbij krijgen...
Kreeg van 3 mensen 5 gold![]()
tis niet legaal, je kan een warning krijgen , daarna kan je niks meer flikken dan krijg je gelijk een banquote:Op zondag 1 januari 2006 15:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja het klinkt niet geheel legaal
scammen noemen ze dat geloof ik
Veel n00bs, veel alts, weinig high end guilds. Al least, dat was zo toen ik er nog wel eens speeldequote:
Met je mage?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook hoi Cyn. Heb spontaan zin om Stonetalon te gaan campen, stomme rogue.
En WoW-fora geven weer eens een connection error.
Welke fatsoenlijke Horde guilds lopen er @ Trollbane rond?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Met je mage?
Hmmz, dan sla ik Stonetalon toch gewoon over
Denk dat ik toch maar een Hunter ga levelen, vind ik beter dan Rogues
Zeg Recca en Sil, als jullie ook eens Horde komen spelen op Trollbane![]()
En WoW forum is echt klote ja![]()
1 van de 2, ja. Als de ene het niet haalt, haal ik Omen van stal.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Met je mage?
Hmmz, dan sla ik Stonetalon toch gewoon over
Denk dat ik toch maar een Hunter ga levelen, vind ik beter dan Rogues
Zeg Recca en Sil, als jullie ook eens Horde komen spelen op Trollbane![]()
En WoW forum is echt klote ja![]()
Exomna (nederlandstalig)quote:Op maandag 2 januari 2006 00:08 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Welke fatsoenlijke Horde guilds lopen er @ Trollbane rond?
DiE zit daar ook, of niet?
Geniaal filmpjequote:Op maandag 2 januari 2006 12:39 schreef Platina het volgende:
Blackraven is dat neit het guild waar Rag geninjaed werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |