Defineer pakspulquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:05 schreef the900 het volgende:
Ik zou ze gewoon uitschelden voor pakspul.
Kweenie, jij hebt het als nickname?quote:
Ik ken het (gelukkig) niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:
'Hoor ik daar een lama schijten' is zwaar oud.
Doe ik ook wel, maar daarna komt meestal 'hoor ik daar een lama schijten'quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef switchboy het volgende:
Je moeder...
...roept.
Je moet ze ook wel uit laten praten...![]()
Defineerquote:
"je moeder" niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:
1 keer ok.. 2 keer tja het is een mogooltje maar x aantal keren op een dag gaat toch wel irriteren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
moeder, vader, tante, nichtje, oma, opa, who cares
Hier: ”Your Mama” kan je ze mee terug pestenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
1 keer ok.. 2 keer tja het is een mogooltje maar x aantal keren op een dag gaat toch wel irriteren.
Nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:
De gothic steen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gewoond?
2e van rechtsquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
MBO niveau 4. Vraag me niet hoe hij daar ooit is gekomen. Anale sex met leraren is enige manier denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Getuigt natuurlijk van een slecht ontwikkelde woordenschat.
Je zit in 3 VMBO-T?
ze moeder jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Getuigt natuurlijk van een slecht ontwikkelde woordenschat.
Je zit in 3 VMBO-T?
Ik ben 3 dagen ouderquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
MBO niveau 4. Vraag me niet hoe hij daar ooit is gekomen. Anale sex met leraren is enige manier denk ik.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef kippiej het volgende:
Bij mij was er een, die zei constant
"Je moeder in een badpak"![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef kippiej het volgende:
JA BADPAKBOY!!!1quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef kippiej het volgende:
Nog nooit gehoord!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:
true truequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef RM-rf het volgende:
Bij een 'Je Moeder' type in de klas zitten .... dan moet je wel een ZMLK-VMBO opleiding volgen voor geleedpotigen....
Dat is nog niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef RM-rf het volgende:
Ik mag hopen dat de TS dan minstens de intelligentste uit zijn klas is
Ik verwachte al precies deze reply, maar blijkbaar zijn er meer mensen die dit nog nooit hebben gehoord, zal dan wel niet populair zijn geweest in DH.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik lok de eerste klap liever uit met woordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:57 schreef classpc het volgende:
Heb lef en zeg het in het gezicht van die kutjosti.
Daar schiet je denk ik meer mee op dan met die topic
lifequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Maar ik bats wel met je moeder.
Homies for live.![]()
Henk de Vries en Maikolquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Homies for live.![]()
Haha tering, slecht!!quote:
Nichtrijder.. Wat zijn dat voor bloemen? Kloteviolen!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:20 schreef Blue_MnM het volgende:
[..]
Henk de Vries en Maikol
Je 2 Vaders!!!![]()
Het is "Maar ik baf wel je moeder"quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Homies for life.![]()
Te lui om na te denken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef BrauN het volgende:
'Je moeder', dat roep ik om de haverklap man!
Ik ben meestal gewoon te lui om een weerwoord of tegenargumenten te verzinnen...
Ik denk dat je het over iets anders hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is "Maar ik baf wel je moeder"
dat is wat anders dan batsen hoor....quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is "Maar ik baf wel je moeder"
Gefeliciteerd, bij deze maak je jezelf bekent als ZMOK mogoolquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef BrauN het volgende:
'Je moeder', dat roep ik om de haverklap man!
Ik ben meestal gewoon te lui om een weerwoord of tegenargumenten te verzinnen...
We hebben het over het filmpje van mastermovies... en ik weet dat het wat anders isquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over iets anders hebt.
Dan is je geheugen niet al te fris.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
We hebben het over het filmpje van mastermovies... en ik weet dat het wat anders is
Filmpje: http://www.mastermovies.nl/movies/nicht%20rijder.wmv
ZMOK?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, bij deze maak je jezelf bekent als ZMOK mogool![]()
Ik ben bekend met het woord 'tosti'...quote:Op woensdag 21 december 2005 05:22 schreef Nembrionic het volgende:
yosti? 't moet niet gekker worden...
Dat was nou juist het hele punt. Zo schrijft Pakspul hetquote:Op woensdag 21 december 2005 05:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het woord 'tosti'...
Maar yosti? Met een Griekse ij?
(Griekse Y? Griekse-ij? Griekse-IJ? i-greque? I-greque?)
Zulke dingen doen me niks en de klas lacht hem er ook om uit. Maar dat heeft hij zelf niet door.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:57 schreef Ciurlizza het volgende:
Volgens mij zit die gast jou gewoon hard te dissen in de klas.
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef vbmot het volgende:
Je bent dus gewoon uitgescheten uitgeluld als die gast zijn muil open getrokken heeft.
Dat zei ik laatst ook toen je moederrrrr me op het station om geld vroeg.quote:
K zou deze vraag maar ff aan je moeder vragenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Pakspul het volgende:
Je kent ze wel van die personen die denken stoer te zijn als ze je moeder zeggen. Helaas zit er nu ook één van in me klas zitten. Als ze zichzelf belachelijk maken en je lacht ze uit kun je er op rekenen dat 'je moeder' er ook weer aan komt. Zelfs als meneer een discussie niet kan winnen dan komen 'je moeder' en 'hoor ik daar een lama schijten' ook er ook weer aan.
Waarom kunnen die yosti's niet gewoon 24/7 hun bek dicht houden, als die open gaat komt er toch niks nuttigs uit.
En als je dit soort personen slaat valt het dan ook nog onder zinloos geweld?
Goed om te horen. Betekent dat deze figuren toch nog enig respect voor hun medemens kennen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:35 schreef Beach het volgende:
ik zeg dan altijd dat mn moeder dood is![]()
dan hebben ze opeens spijt van hun opmerking![]()
fawaka dang kill?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed om te horen. Betekent dat deze figuren toch nog enig respect voor hun medemens kennen.
Is jouw moeder overigens daadwerkelijk dood?
haha jij klaart de boel man. zit je nog op irc?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Pardon? Ik versta u niet, zoals een echte bounty betaamt!
aight..ik ga ook weer installeren, gaan we talkie over tata'squote:
Je dikke, dikke moeder!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Pakspul het volgende:
Je kent ze wel van die personen die denken stoer te zijn als ze je moeder zeggen. Helaas zit er nu ook één van in me klas zitten. Als ze zichzelf belachelijk maken en je lacht ze uit kun je er op rekenen dat 'je moeder' er ook weer aan komt. Zelfs als meneer een discussie niet kan winnen dan komen 'je moeder' en 'hoor ik daar een lama schijten' ook er ook weer aan.
Waarom kunnen die yosti's niet gewoon 24/7 hun bek dicht houden, als die open gaat komt er toch niks nuttigs uit.
Aan het smiliegebruik te zien niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed om te horen. Betekent dat deze figuren toch nog enig respect voor hun medemens kennen.
Is jouw moeder overigens daadwerkelijk dood?
Ja, mee eens...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Pakspul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |