ik word zo furieus als ik dit soort dingen lees.quote:In Spanje zijn zes ondergrondse haatmoskeeën ontdekt. In deze moskeeën kwamen ook de daders van de bloedige treinaanslagen van 2004 in Madrid. De moslims die tot deze groep behoren zijn lid van de islamsekte 'Takfir Wal Hijra'. Deze behoort tot de meest radicale groeperingen binnen het salafisme, een Noord-Afrikaanse stroming waarvan de aanhangers alles wat westers is haten.
De leden van 'Takfir Wal Hijra' moeten in de westerse democratische samenlevingen infiltreren. Om dit te kunnen doen, moeten ze zich zo onopvallend mogelijk gedragen. Ze mogen dan ook roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan. Ze dienen zich voorkomend, ontwikkeld en beschaafd voor te doen.
Volgens de Spaanse justitie komen de meeste aanslagen in Europa voort uit het gedachtegoed van 'Takfir Wal Hijra'. De harde kern bestaat uit Syriërs die voornamelijk Marokkanen ronselen die de terroristische acties moeten uitvoeren. De Spaanse politie arresteerde afgelopen dagen ook 15 moslims die mensen ronselden voor terreurdaden in Irak.
Ik moet je helemaal gelijk geven, woord voor woord. Je zegt dat je fureus wordt als je dit soort dingen leest, maar gelukkig krijg je het nog voor elkaar om je grieven in subtiele bewoordingen te uiten. Als ik op iets als dit reageer lukt het me nooit om groffe uitlaten vóór me te houden. De Turken en Marokkanen zijn destijds hierheen gehaald om het smerige werk waar de Nederlanders hun neus voor optrokken te doen, maar inmiddels hebben ze het, dankzij onze respectievelijke regeringen, zó voorelkaar gekregen dat ze maar met hun vingers hoeven te knippen om te kunnen krijgen wat ze willen. En onze regering ziet nog steeds niet in dat het inmiddels wereldwijd verspreide moslimfundamentalisme ook in ons land de kop kan opsteken, sterker nog, dit is al gebeurd, met o.a. de Hofstadgroep en de moord op Theo van Gogh. En ik ben er heilig van overtuigd dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Er staat ons nog véél meer moslim-narigheid te wachten. Ik sta daarom ook helemaal achter Bush die alles dat maar een beetje lijkt op moslimfundamentalisme laat bespioneren. Als onze A.I.V.D. uit slimme mensen bestond, en gerund werd door een Geert Wilders i.p.v. Donner, die alleen goed is in het zich uit peniebele situaties lullen en verder niks, zouden ze best goed werk kunnen verrichten. Helaas is dat (nog) niet zo dus moeten we allemaal op onze hoede zijn; al die doodoeners als "zo'n vaart loopt het niet in Nederland", daar veeg ik m'n reet mee af. Er zullen nog héél wat onschuldige mensen het leven laten dankzij de onnozele naïviteit van de regering Balkenende. Hopelijk wordt het, in elk geval wat dít betreft, na de verkiezingen van 2007 beter. En tot die tijd staan we erbij en kijken we ernaar, want we mogen en kunnen weinig doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
ik word zo furieus als ik dit soort dingen lees.
Ik heb een schijthekel aan voetbal. ik ga niet naar voetbalwedstrijden en ik ga ook niet naar een stamcafe van hooligans om daar vervolgens de boel af te breken of in de fik te zetten.
hoe durven mensen dan als gast naar westerse landen te komen en daar te profiteren van de rijkdom om dan aanslagen te beramen om dezelfde gastheren op te blazen.
waarom gaan ze niet terug naar hun eigen land als het daar zoveel beter is...
daarnaast is het algemene beeld van een terrorist iemand met een dikke osama baard, een jurk en andere islamitische kenmerken. die terroristen zijn schijnbaar nog wel zo slim om zogenaamd te integreren. dus in principe is elke moslim of arabisch ogend persoon een grote gevaar dan een niet islamitisch persoon wat ook weer goedkeurt dat die personen strenger worden gecontroleerd.
verder vraag ik me af in hoeverre dit nog goed gaat. er is ondertussen geen enkel westers land meer waar men geen problemen heeft met islamitische personen en waar de rest van de bevolking ze liever ziet vertrekken dan komen.
hoeveel aanslagen zijn nog nodig om een total burgeroorlog te krijgen waarbij de rellen in frankrijk en australie al ontzettend zijn geescaleerd...
ik denk dat je het punt mist van deze organizatie, dan kan je wel foeteren dat ze terug op moeten rotten mdat ze het hier haten maar dat is juist hun drijfveer... die zien zich niet als gast en het zijn ook geen profiteurs, enige wat hen drijft is haat. Optuimen en wegtiefen en er verder geen aandacht aan geven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
ik word zo furieus als ik dit soort dingen lees.
voor luie nederlanders had denUyl namelijk een riante uitkering klaarliggenquote:De Turken en Marokkanen zijn destijds hierheen gehaald om het smerige werk waar de Nederlanders hun neus voor optrokken te doen
ik zie de link niet echt met bovenstaand artikel...?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef SpuitSnuit het volgende:
"smerig werk" is ook een discutabel begrip. tegenwoordig weten veel mensen en dan met name linksen en allochtonen er een negatieve betekenis aan te geven.
toen ik 14 jaar was had ik de keuze om bij mijn ouders te gaan werken of elders.
bij mijn ouders was mooi makkelijk maar ik had er geen goed gevoel bij.
dus net als veel vriendjes lag ik elke zaterdag en vakantiedagen op mijn knieen te ploeteren in kassen met temperaturen van 40+ celcius. dus plantjes overplanten, beugelen etc. je kwam zo smerig thuis dat je kleren onherstelbaar beschadigd waren, zere rug en bekaf. toch smaakte dat biertje van mijn eigen geld veel beter in de kroeg.
daarna nog lopende band werk gedaan, supermarktwerk en nu een bijbaan met wat meer verantwoordelijkheid.
zonder diploma's en nog nat achter de oren krijg je gewoon geen "goede" baan maar dat wil niet zeggen dat "smerig" werk minder gewaardeerd is. ik was altijd dankbaar voor die bijbaantjes aangezien ik daarmee hogere doelen kon nastreven (kleding, uitgaan --> bier + vrouwen)
maar ja, als je naar westen komt met de verwachting dat je directeur van philips wordt en de hele dag kunt golfen dan ben je niet wijs.
nou veel mensen zien de huidige problemen met bepaalde groepen voortkomen uit het verleden van de gastarbeider.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie de link niet echt met bovenstaand artikel...?
ja dus...? ik zie nog steeds niet de link met bovenstaand artikelquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
nou veel mensen zien de huidige problemen met bepaalde groepen voortkomen uit het verleden van de gastarbeider.
er heerst bij vele groepen het idee dat we de turkse en marokkaanse mensen aan hun lot hebben overgelaten en ze alleen smerig kutwerk hebben gegeven. daarnaast denken veel allochtonen dat ze gediscrimineerd worden, al decennia, op basis van hun cultuur/etniciteit. ik ben van mening dat ze het aan zichzelf te danken hebben door niet te integreren en niet gebruik te maken van het zeer goede sociale systeem hier in nederland.
wie wil werken/studeren kan gewoon heel hoog komen, ongeacht afkomst of cultuur!
elk persoon die wat wil bereiken in een moderne westerse samenleving kan dat alleen door hard werken en/of studeren en we hebben geen feodale corrupte patronage systemen meer zoals in veel van die herkomstlanden. de haat tegen het westen is dus gebasseerd op het slappe karakter van die mensen uit die cultuur.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
ja dus...? ik zie nog steeds niet de link met bovenstaand artikel
Je spreekt jezelf tegen. Enerzijds vind je dat moslims meer gecontroleerd moeten worden e.d. (en dus anders behandelt moeten worden), anderzijds krijgt iedereen hier zogezegd dezelfde kansen (en moet dus gelijk behandelt worden). Maar dat je jezelf tegenspreekt is logsich. Jou kritiek stroomt niet voort uit een doordachte, objectieve analyse van de situatie maar gewoon uit haat en angst. En emoties leiden tot tegenstellingen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
nou veel mensen zien de huidige problemen met bepaalde groepen voortkomen uit het verleden van de gastarbeider.
er heerst bij vele groepen het idee dat we de turkse en marokkaanse mensen aan hun lot hebben overgelaten en ze alleen smerig kutwerk hebben gegeven. daarnaast denken veel allochtonen dat ze gediscrimineerd worden, al decennia, op basis van hun cultuur/etniciteit. ik ben van mening dat ze het aan zichzelf te danken hebben door niet te integreren en niet gebruik te maken van het zeer goede sociale systeem hier in nederland.
wie wil werken/studeren kan gewoon heel hoog komen, ongeacht afkomst of cultuur!
Je gebruikt geen argumenten. Dat is omdat er geen zijn. Het is gewoon waar dat pedofilie een minstens even erge misdaad is als terrorstische aanslagen beramen/plegen. En het is ook gewoon waar dat blanke westerse mensen er meer toe neigen dan andere culturen. Wat ook waar is, is dat niemand dat aangrijpt om te gaan zeggen dat blanke mensen meer gecontroleerd moeten worden. Waarom zou dat toch zijn? Toch niet omdat wij zelf blanken zijn, en dat wij bijgevolg degenen zijn die dan meer gecontroleerd moeten worden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef dancemacabre het volgende:
Wat een onzin mbt pedo.
Om zo aanslagen te voorkomen wel. spijtig maar noodzakelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet! De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie. Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten? Jullie redeneringen slaan op niets, jullie zijn gewoon bang.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
tja, als ik in een golf met ingebouwde disco en brulpijp ergens rijdt dan heb ik sneller de aandacht van de politie dan iemand in een ford Ka.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Enerzijds vind je dat moslims meer gecontroleerd moeten worden e.d. (en dus anders behandelt moeten worden), anderzijds krijgt iedereen hier zogezegd dezelfde kansen (en moet dus gelijk behandelt worden). Maar dat je jezelf tegenspreekt is logsich. Jou kritiek stroomt niet voort uit een doordachte, objectieve analyse van de situatie maar gewoon uit haat en angst. En emoties leiden tot tegenstellingen.
Pedofilie wordt pas in de aandacht gebracht eenmaal dat daders gepakt worden. Uiteraard springt de media er dan op. Het gebeurt echter constant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
Om zo aanslagen te voorkomen wel. spijtig maar noodzakelijk.
pedofilie word in de westerse samenlevingen veel breder in de aandacht gebracht dan elders.
En ik denk dat de voornaamste klanten daar westerse toeristen zijn, of anders worden de meisjes gewoon naar hier gebracht.quote:[b]in thailand is het volgens mij een ardige bron van inkomsten waar de japanse mafia de kopstukken zijn van de georganiseerde kinderhoertjes.
Je mag er zeker van zijn dat het bij ons net zo goed is dat hetgeen dat in de media komt slechts het tipje van de ijsberg is. Het overgrote deel komt nooit of pas veel later uit. Of beweer jij dat pedofielen hier ermee te koop lopen?quote:[b]daarnaast is het ook algemeen bekend dat in islamitische cultuur het vaak voorkomt dat er incest/pedofilie is maar dit uit schaamte binnen de familie blijft en er keiharde sancties volgen wanneer iemand uit de school klapt.
Terroristen moeten uiteraard in de gaten gehouden worden, ze mogen potentiële terroristen ook op voorhand volgen etc, zolang dat hun mensenrechten niet geschonden worden mag voor mijn part elke veiligheidsdienst de nationale wetten overtreden wanneer het terroristen betreft. Wat niet kan, is zeggen dat alle moslims meer gecontroleerd moeten worden bij willekeurige acties dan blanken, "omdat het wel eens terroristen zouden kunnen zijn". Dat is een weg die je niet mag inslagen als samenleving, dan sta je een paar honderd jaar terug.quote:[b]en potentiele pedofielen mogen ze van mij ook in de gaten houden (bijvoorbeeld leden van martijn.org).
Het grote verschil in jouw redenering is dat jij ervoor kiest om rond te rijden in die golf. Ik ontken jou dat recht ook absoluut niet, maar je weet dat je dan meer in de gaten gehouden zult worden, en je aanvaardt dat, zoals jij doet. Je kan er niet voor kiezen of je blank of bruin geboren wordt, of je in een moslimfamilie of in een westerse familie geboren wordt. Ik hoop dat je het verschil inziet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
tja, als ik in een golf met ingebouwde disco en brulpijp ergens rijdt dan heb ik sneller de aandacht van de politie dan iemand in een ford Ka.
mag je jezelf vragen of dat terecht is. extra toezicht wil niet zeggen dat die mensen extra benadeeld worden en daarnaast zullen ze echt niet iedereen in de gaten houden.
aangezien jij zelf al zegt dat moslims een verhoogde kans hebben om betrokken te zijn bij het plegen van een aanslag geef je ook aan dat die mensen extra gecontroleerd moeten worden.
een risicogroep behoort altijd extra aandacht te krijgen.
ja tuurlijk welquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet!
politie moet er natuurlijk meer rekening mee houdenquote:De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie. Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten?
dan nog is dat geen argument tegen extra toezicht op de moslims. Het i snou eenmaal een feit dat er binen die groep relatief veel mensen verkeren die maar een doel hebben: dit land kapot maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het grote verschil in jouw redenering is dat jij ervoor kiest om rond te rijden in die golf. Ik ontken jou dat recht ook absoluut niet, maar je weet dat je dan meer in de gaten gehouden zult worden, en je aanvaardt dat, zoals jij doet. Je kan er niet voor kiezen of je blank of bruin geboren wordt, of je in een moslimfamilie of in een westerse familie geboren wordt. Ik hoop dat je het verschil inziet.
Echt waar heb je het over? Er worden extremisten opgepakt, mensen spreken afschuw uit over het feit dat 'they bite the hand that feeds' en jij hebt het over pedofilie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet! De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie. Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten? Jullie redeneringen slaan op niets, jullie zijn gewoon bang.
Omdat het er geen ruk mee te maken heeft.quote:
DSV Studio Brussel heeft minder aangenaam nieuws voor je in petto, zet je schrap.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Echt waar heb je het over? Er worden extremisten opgepakt, mensen spreken afschuw uit over het feit dat 'they bite the hand that feeds' en jij hebt het over pedofilie?![]()
als je het artikel leest dan zie je dat terroristen "undercover" gaan en tijdelijk integreren om niet op te vallen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat het er geen ruk mee te maken heeft.
Religieuze fanatici in de gaten houden: oke. maar alle moslims beter controleren omwille van etniciteit slaat natuurlijk nergens op.
Jaja, dus als ze zich gaan vermommen als Nederlandse atheisten moeten we die ook allemaal extra in de gaten gaan houdenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
als je het artikel leest dan zie je dat terroristen "undercover" gaan en tijdelijk integreren om niet op te vallen.
dus je zult elke moslim in de gaten moeten houden ... (of de moslimgemeenschap moet eindelijk eens hard optreden)
Inderdaad, een goed plan lijkt het me om al hun telefoonlijnen af te tappen, ze 24/7 te schaduwen en ze te ontdoen van burgerrechten teneinde ze compleet onder controle te krijgen. Op die manier zullen we het integratievraagstuk oplossen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
als je het artikel leest dan zie je dat terroristen "undercover" gaan en tijdelijk integreren om niet op te vallen.
dus je zult elke moslim in de gaten moeten houden ... (of de moslimgemeenschap moet eindelijk eens hard optreden)
Tuurlijk niet, de enige reden dat je vind van wel is omdat jij zelf buiten de groep hoort die extra gecontroleerd zal worden. Mocht jij er als onschuldige toevallig bijhoren, zou je moord en brand schreeuwen over het onrecht dat jou wordt ongedaan.quote:
Binnen elke doelgroep zijn er relatief hoge hoeveelheden van bepaalde misdaden. Ik haal pedofilie aan voor onze cultuur. Ik vind pedofielen minstens even gevaarlijk als die zelfverklaarde moslimterroristjes die hier rondlopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dan nog is dat geen argument tegen extra toezicht op de moslims. Het i snou eenmaal een feit dat er binen die groep relatief veel mensen verkeren die maar een doel hebben: dit land kapot maken.
tuurlijk worden onschuldigen gecontroleerd. Anders had het toch geen zinquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de enige reden dat je vind van wel is omdat jij zelf buiten de groep hoort die extra gecontroleerd zal worden. Mocht jij er als onschuldige toevallig bijhoren, zou je moord en brand schreeuwen over het onrecht dat jou wordt ongedaan.
Ja we pesten ze hier gewoon weg, als we lastig genoeg gaan doen zijn zij zeker de groep die zal zeggen "oh, goed, we zijn hier niet gewenst, kom we gaan weg".quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad, een goed plan lijkt het me om al hun telefoonlijnen af te tappen, ze 24/7 te schaduwen en ze te ontdoen van burgerrechten teneinde ze compleet onder controle te krijgen. Op die manier zullen we het integratievraagstuk oplossen.
Erg irrelevant. Wat ik zeg is dat jij het enkel aanvaardt omdat jij niet gecontroleerd zal worden, en je antwoordt met "natuurlijk worden onschuldigen gecontroleerd". Sterk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
tuurlijk worden onschuldigen gecontroleerd. Anders had het toch geen zinConttroleren is voorkomen: Als we wisten wie de daders waren zouden we er allang op af zijn gegaan.
ik behoor in NL ook niet tot een risicogroep. Als ik daar wel toe zou behoren zou ik het niet raar vinden als ik gecontroleerd zou worden. Zie bv Frankrijk, daar haalden ze vroeger vaak nederlanders van de snelweg ivm drugs. Niet leuk misschien maar zeker niet onterecht. Had zeker begrip voor die fransen, ondanks dat ik daar dus wel tot een risicogroep behoorde.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Erg irrelevant. Wat ik zeg is dat jij het enkel aanvaardt omdat jij niet gecontroleerd zal worden, en je antwoordt met "natuurlijk worden onschuldigen gecontroleerd". Sterk.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet!
Waarom? wat heeft pedofilie in vredesnaam met moslim extremisme te maken dan dat Mohammed een 9-jarige huwde?? Ik kan in de hele O.P. geen link naar pedofilie vinden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie.
wat een bullshit, zoals eerder hierboven al staat controleert de Yakuza een groot deel van de thaise tienerhoertjes, om nog maar te zwijgen over de 'teeny-manga' die in het land van de rijzende zon mateloos populair is, en wat betreft het controleren, er word tegenwoordig best goed gekeken wat voor gezelschappen uit het vliegtuig komen in Thailand, of zijn de veroordelingen van sex-toeristen je een beetje ontgaan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten?
Ja voor belgen zoals jijquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Jullie redeneringen slaan op niets, jullie zijn gewoon bang.
Uiteindelijk is er niemand die zo een catastrofe is geweest voor Nederland als Den Uyl. Bijna alle ellende die wij op dit moment nog ondervinden, niet alleen met allochtonen maar ook op het gebied van drugs, gedoogbeleid, staatsschuld, woningnood, files etc. zijn allemaal op hem terug te voeren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
voor luie nederlanders had denUyl namelijk een riante uitkering klaarliggen
Dit toont maar weer eens goed aan hoe rampzalig links beleid doorwerkt.
Ik pleur van mijn stoel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Hard aanpakken die sekte, let wel: qua uiterlijk kunnen ze op de "goeden"lijken, baardje, jurkje etc. Maar mensen met dit gedachtegoed koesteren zoveel haat, dit is levensgevaarlijk.²
Ik ben met je eens. We laten ons leiden door oa angst. enig nuance onderbreekt bij de eerste reacties.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je gebruikt geen argumenten. Dat is omdat er geen zijn. Het is gewoon waar dat pedofilie een minstens even erge misdaad is als terrorstische aanslagen beramen/plegen. En het is ook gewoon waar dat blanke westerse mensen er meer toe neigen dan andere culturen. Wat ook waar is, is dat niemand dat aangrijpt om te gaan zeggen dat blanke mensen meer gecontroleerd moeten worden. Waarom zou dat toch zijn? Toch niet omdat wij zelf blanken zijn, en dat wij bijgevolg degenen zijn die dan meer gecontroleerd moeten worden?
en hoor je ons als "blanken" klagen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Jij behoort wel tot een risicogroep, door blanken worden bepaalde misdaden zeker meer gepleegd dan gemiddeld.
Als Nederlander in Frankrijk gecontroleerd worden is niet zo erg. Je woont daar niet. Maar in je eigen land permanent als risicogroep beschouwd worden, ongeacht wat je doet of wie je bent, gewoon door hoe je eruit ziet, kan niet.
Niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef Posdnous het volgende:
Overigens opvallend dat men hier nooit eerder van Takfir Wal Hijra heeft gehoord, lijkt me toch wel redelijk bekend dat dit de linke figuren zijn die er normaal uitzien en op een Westerse manier leven en op die manier infiltreren.
Blijkt maar weer dat veel mensen hier echt de ballen verstand hebben van moslim-terrorisme, maar wel allemaal een grote bek opzetten bij elk incident.
post dan nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want ik sprak jou namelijk ook persoonlijk aan.
in je eerste alinea heb je het over "men" en pas in de 2e alinea heb je het over "veel mensen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want ik sprak jou namelijk ook persoonlijk aan.
Ja klopt, maar dat komt ook door zijn reactie op mijn reactie. veel andere kleine dingen zijn meningen. Zijn post met ''iedereen'' ''grote bek'' en''we zouden eens'' sloeg nergens op omdat het niet waar is. Ik vond wel keer tijd worden op erop te reageren. Ook al zal hij het in dit of een ander topic wel weer iets in die trend posten, zijn reactie te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Re het volgende:
grappig dat men nu wel over een klein dingetje valt terwijl het anders alles op de grote boze hoop gooien is
Ja, je hebt me doorquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef One_of_the_few het volgende:
Of denk je, iedereen loopt beetje te schoppen tegen politiek hier ik doe ook even mee.![]()
nog maar sinds kort doen ze onderzoek naar criminaliteit na afkomst en sinds kort heerst er geen taboe meer op het noemen vn het beestje bij zijn naam.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Posdnous het volgende:
Welnee, het gaat erom dat hier op FOK te pas en te onpas gekankerd wordt op alles wat met moslims te maken heeft, want ze zijn zo gevaarlijk. baarden hier, jurken daar, allerlei imams en mensen die gewoon altijd voor hun geloof uitkomen worden verketterd, terwijl iedere geinformerde allang weet dat het dit soort schimmige onherkenbare figuren zijn die alle ellende (proberen te) veroorzaken.
En dat jij en 1 a 2 anderen dat zogenaamd wel allemaal weten is leuk voor jullie, interesseert me geen hol, want ik wordt telkens geconfronteerd met die stakkers hier die elke willekeurige moslim als terrorist aanzien omdat ie toevallig gelooft of iets islamitisch uitdraagt.
Wat heeft criminaliteit nou weer met de islam te makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:14 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
nog maar sinds kort doen ze onderzoek naar criminaliteit na afkomst en sinds kort heerst er geen taboe meer op het noemen vn het beestje bij zijn naam.
wil jij alle andere nederlanders verantwoordelijk houden voor de ellende die de islamitische cultuur voortbrengt?
Oftewel, je pleit ervoor om moskeeen voortaan monsterhuizen te noemen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Meki het volgende:
dat kan je geen moskee noemen maar een monsterhuis
Als er in Moskeeen dit soort dingen gebeuren heten het niet meer Moskeeen maar monsterhuizenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oftewel, je pleit ervoor om moskeeen voortaan monsterhuizen te noemen?
Racist!![]()
![]()
![]()
Hmm, ik heb volgens mij je posts verkeerd geintrepeteerd. Vindt je al die reacties van we moeten ze allemaal controleren en volgen etc. onzin of ben je het er mee eens?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef Posdnous het volgende:
Welnee, het gaat erom dat hier op FOK te pas en te onpas gekankerd wordt op alles wat met moslims te maken heeft, want ze zijn zo gevaarlijk. baarden hier, jurken daar, allerlei imams en mensen die gewoon altijd voor hun geloof uitkomen worden verketterd, terwijl iedere geinformerde allang weet dat het dit soort schimmige onherkenbare figuren zijn die alle ellende (proberen te) veroorzaken.
En dat jij en 1 a 2 anderen dat zogenaamd wel allemaal weten is leuk voor jullie, interesseert me geen hol, want ik wordt telkens geconfronteerd met die stakkers hier die elke willekeurige moslim als terrorist aanzien omdat ie toevallig gelooft of iets islamitisch uitdraagt.
Alle moslims extra controleren slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef One_of_the_few het volgende:
Vindt je al die reacties van we moeten ze allemaal controleren en volgen etc. onzin of ben je het er mee eens?
Dat dan weer wel. Ik vind het zeer triest dat men geen onderscheid kan maken tussen moslims, extremisten en potentiele terroristen.quote:Ik dacht namelijk dat je het er mee eens was en dat je op de mensen(overheden) aan het zeuren was dat ze hier niet eens weten wie die groep is.
zij vinden zichzelf moslims en jij zal waarschijnlijk ook door hun een afvallige worden genoemd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er in Moskeeen dit soort dingen gebeuren heten het niet meer Moskeeen maar monsterhuizen
naja, in nederland heb je de refo's en jehova's. die hard gelovigen maar ik zie ze niet een discotheek vol verderfelijke neukende pubers opblazen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef jopper27 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat sommige mensen meteen alle moslims een terrorrist vinden, van elk geloof zijn er goede en slechte mensen bij, maar sommige mensen zien dat niet....
Maar de Islam is een veel groter geloofquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
naja, in nederland heb je de refo's en jehova's. die hard gelovigen maar ik zie ze niet een discotheek vol verderfelijke neukende pubers opblazen.
tel je toch wat andere die-hard geloven bij mekaar op zet vergelijk je die met de criminaliteit en aanslagen door moslims....quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:55 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Maar de Islam is een veel groter geloof
Maar met mij tekst een paar post hierboven bedoel ik te zeggen dat niet iedere moslim een terrorrist is, maar sommige mensen het wel zo zien, en oké misschien zijn er wat meer dan een ander geloof.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
tel je toch wat andere die-hard geloven bij mekaar op zet vergelijk je die met de criminaliteit en aanslagen door moslims....
statistisch is dat wel te verantwoorden ...
Ja maar vind ik ook, en ook dat dat gewoon stom is wil ik ook zeggen is niet leuk dat mensen dat denken. Bedoel moslims willen ook vrede net als jij en ik en alle andere geloven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:06 schreef jopper27 het volgende:
[..]
Maar met mij tekst een paar post hierboven bedoel ik te zeggen dat niet iedere moslim een terrorrist is, maar sommige mensen het wel zo zien, en oké misschien zijn er wat meer dan een ander geloof.
Omdat er meer terroristen onder moslims voorkomen dan bij andere geloven hoef je toch nog niet alle moslims aan te pakkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
tel je toch wat andere die-hard geloven bij mekaar op zet vergelijk je die met de criminaliteit en aanslagen door moslims....
statistisch is dat wel te verantwoorden ...
Ja, zoals elk ander geloof, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef SpuitSnuit het volgende:
weet je wat het probleem van islamieten is?
zijn aanbidden een god die volgens hun de ware is en de islam is het ware geloof.
Wat betreft macht is dat frustrerend ja, vooral omdat die westerlingen hen ook nog eens telkens lastigvallen. Het mooiste leven hebben ze in het oog van islamieten in ieder geval zeker niet. Ze willen niet bepaald met ons ruilen of zo, maar ja, die fout wordt helaas nogal vaakgemaakt.quote:moet dan zeer lullig zijn als die ongelovige westerlingen alle macht hebben en het mooiste leven.
dat bedoel ik dusquote:het gras is in dit geval dus duidelijk wel groener bij de buurman.
ok, sorry. Dan heb ik het verkeerd gelezen en geintrepeteerd wat je zei. Zijn we het eens. Fout van mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Alle moslims extra controleren slaat echt helemaal nergens op.
[..]
Dat dan weer wel. Ik vind het zeer triest dat men geen onderscheid kan maken tussen moslims, extremisten en potentiele terroristen.
Ze weten dus blijkbaar zelf dat ze een stel barbaarse debielen zijn.quote:In Spanje zijn zes ondergrondse haatmoskeeën ontdekt. In deze moskeeën kwamen ook de daders van de bloedige treinaanslagen van 2004 in Madrid. De moslims die tot deze groep behoren zijn lid van de islamsekte 'Takfir Wal Hijra'. Deze behoort tot de meest radicale groeperingen binnen het salafisme, een Noord-Afrikaanse stroming waarvan de aanhangers alles wat westers is haten.
De leden van 'Takfir Wal Hijra' moeten in de westerse democratische samenlevingen infiltreren. Om dit te kunnen doen, moeten ze zich zo onopvallend mogelijk gedragen. Ze mogen dan ook roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan. Ze dienen zich voorkomend, ontwikkeld en beschaafd voor te doen.
Volgens de Spaanse justitie komen de meeste aanslagen in Europa voort uit het gedachtegoed van 'Takfir Wal Hijra'. De harde kern bestaat uit Syriërs die voornamelijk Marokkanen ronselen die de terroristische acties moeten uitvoeren. De Spaanse politie arresteerde afgelopen dagen ook 15 moslims die mensen ronselden voor terreurdaden in Irak.
Tot die tijd moeten ze dus inderdaad allemaal gecontroleerd worden, zonder onderscheid.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind het zeer triest dat men geen onderscheid kan maken tussen moslims, extremisten en potentiele terroristen.
Omdat bepaalde idioten te simpel zijn om dat onderscheid te makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tot die tijd moeten ze dus inderdaad allemaal gecontroleerd worden, zonder onderscheid.
Als alleen jonge autorijders of alleen vrouwen gecontroleerd zouden worden zou deze vergelijking opgaan, nu slaat het nergens op.quote:hetzelfde doet zich voor bij alcoholcontroles. Ik drink niet maar word ook altijd
gecontroleerd. Niet leuk maar het is voor een ieders veiligheid.![]()
die is echt heel scherp!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ze weten dus blijkbaar zelf dat ze een stel barbaarse debielen zijn.![]()
Jij ziet dus het verschil tussen een moslim, een extremist en een potentielequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat bepaalde idioten te simpel zijn om dat onderscheid te maken![]()
toch raar dat ze ons dan steeds lastig vallen en steeds hier komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef Posdnous het volgende:
Wat betreft macht is dat frustrerend ja, vooral omdat die westerlingen hen ook nog eens telkens lastigvallen. Het mooiste leven hebben ze in het oog van islamieten in ieder geval zeker niet. Ze willen niet bepaald met ons ruilen of zo, maar ja, die fout wordt helaas nogal vaakgemaakt.
Wat zit jou dan dwars? je hebt alles als volgens jou. Vrijheid, mijn reet. Jij zit zo gevangen in jouw gedachtes (het zijn je gedachtes die je lastig vallen, niet de allochtoon of moslim of die gastarbeider). zielig gewoon.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
wij hebben de vrijheid en de macht en alles wat we willen hebben itt tot de meeste islamieten.
Jij bent er ook snel bij. Ze zijn het namelijk al een jaartje of 4.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef Ylias het volgende:
Het is wel goed zo. De moslim is de zondebok.
Doe daar maar 1400 jaar bij. Al vanaf het ontstaan al. Maar ja, de Islam heeft het altijd overleefd. Dat is pas macht.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Jij bent er ook snel bij. Ze zijn het namelijk al een jaartje of 4.
Cynisme?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Ylias het volgende:
[..]
Doe daar maar 1400 jaar bij. Al vanaf het ontstaan al. Maar ja, de Islam heeft het altijd overleefd. Dat is pas macht.
ok...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Jij ziet dus het verschil tussen een moslim, een extremist en een potentiele
terrorist??? dan ben ik maar simpel maar dat zie ik niet aan het uiterlijk. Derhalve allemaal
controleren.
Mijn vergelijking gaat imo wel degelijk op. Deze controle zou zich echter tot moslims beperken
terwijl mijn voorbeeld voor iedereen telt.
Aangezien het over moslims gaat is het logisch de controle tot deze groep te beperken.
Dat goedwillende en gematigde moslims zich daar aan zouden kunnen storen
kan ik heel goed begrijpen. Echter deze zullen ook begrijpen dat het om een ieders
veiligheid gaat, net als bij een alcoholcontrole.![]()
daar d8 ik dus ook aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ssssst, hij bedoelt natuurlijk gewoon de Joden. Weet hij veel.
Lekkere macht. Een geloof dat alleen kan overleven door andersdenkenden uit te roeien is m.i. een laf geloof, dat zeker nu niet meer in de middeleeuwse hoedanigheid zou morgen bestaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Ylias het volgende:
[..]
Doe daar maar 1400 jaar bij. Al vanaf het ontstaan al. Maar ja, de Islam heeft het altijd overleefd. Dat is pas macht.
tsja volgens deze redenatie moeten natuurlijk alleen goed geintegreerde moslims worden gecontroleerdquote:Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ok...
en hoe ziet een moslim er uit volgens jou?
Dit moet toch het bewijs zijn dat ik ondanks alles toch objectief ben en zaken als rechtvaardigheid en neutraliteit goed onder de knie heb?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik pleur van mijn stoel...
BSB welke een keer onomwonden zijn afkeuring uitspreekt mbt een moslimgroepering zonder maars, mitsen en andere restricties.
Ok. Je hebt een totaal verkeerd beeld van de Islam, maar dat is jouw probleem. En de Islam middeleeuws? En de War on Terror (waarbij al zoveel duizenden moslims zijn omgekomen) is iets moderns? Dat is wel een goed excuus zeker om uit te roeien?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef progrock het volgende:
[..]
Lekkere macht. Een geloof dat alleen kan overleven door andersdenkenden uit te roeien is m.i. een laf geloof, dat zeker nu niet meer in de middeleeuwse hoedanigheid zou morgen bestaan.
De islam is echt niet veel wreder dan het christelijk geloof hoor. Of de mensen die vroeger juist tegen het geloof waren. al met al is het geneuzel in de marge wel geloof ''slechter'' is dan de andere.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef progrock het volgende:
[..]
Lekkere macht. Een geloof dat alleen kan overleven door andersdenkenden uit te roeien is m.i. een laf geloof, dat zeker nu niet meer in de middeleeuwse hoedanigheid zou morgen bestaan.
Hoe moet de Moslimgemeenschap in hemelsnaam hard optreden tegen een of andere ondergrondse geheime Moslim-sekte?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
(of de moslimgemeenschap moet eindelijk eens hard optreden)
Waarschijnlijk zit hij sinds kort ook bij deze sekte en moet hij zich nu dus onopvallend en (pro)-westers gedragen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik pleur van mijn stoel...
BSB welke een keer onomwonden zijn afkeuring uitspreekt mbt een moslimgroepering zonder maars, mitsen en andere restricties.
Als ze volledig undercover gaan, waarom zouden ze zich dan ook niet als NIET-Moslim kunnen gaan gedragen. Dan vallen ze nog minder op. Moet je dus ook elke niet-Moslim in de gaten gaan houden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
dus je zult elke moslim in de gaten moeten houden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |