abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:14:39 #1
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33244237
quote:
In Spanje zijn zes ondergrondse haatmoskeeën ontdekt. In deze moskeeën kwamen ook de daders van de bloedige treinaanslagen van 2004 in Madrid. De moslims die tot deze groep behoren zijn lid van de islamsekte 'Takfir Wal Hijra'. Deze behoort tot de meest radicale groeperingen binnen het salafisme, een Noord-Afrikaanse stroming waarvan de aanhangers alles wat westers is haten.

De leden van 'Takfir Wal Hijra' moeten in de westerse democratische samenlevingen infiltreren. Om dit te kunnen doen, moeten ze zich zo onopvallend mogelijk gedragen. Ze mogen dan ook roken, drinken, flirten met westerse vrouwen en eten tijdens de ramadan. Ze dienen zich voorkomend, ontwikkeld en beschaafd voor te doen.

Volgens de Spaanse justitie komen de meeste aanslagen in Europa voort uit het gedachtegoed van 'Takfir Wal Hijra'. De harde kern bestaat uit Syriërs die voornamelijk Marokkanen ronselen die de terroristische acties moeten uitvoeren. De Spaanse politie arresteerde afgelopen dagen ook 15 moslims die mensen ronselden voor terreurdaden in Irak.
ik word zo furieus als ik dit soort dingen lees.
Ik heb een schijthekel aan voetbal. ik ga niet naar voetbalwedstrijden en ik ga ook niet naar een stamcafe van hooligans om daar vervolgens de boel af te breken of in de fik te zetten.

hoe durven mensen dan als gast naar westerse landen te komen en daar te profiteren van de rijkdom om dan aanslagen te beramen om dezelfde gastheren op te blazen.
waarom gaan ze niet terug naar hun eigen land als het daar zoveel beter is...

daarnaast is het algemene beeld van een terrorist iemand met een dikke osama baard, een jurk en andere islamitische kenmerken. die terroristen zijn schijnbaar nog wel zo slim om zogenaamd te integreren. dus in principe is elke moslim of arabisch ogend persoon een grote gevaar dan een niet islamitisch persoon wat ook weer goedkeurt dat die personen strenger worden gecontroleerd.

verder vraag ik me af in hoeverre dit nog goed gaat. er is ondertussen geen enkel westers land meer waar men geen problemen heeft met islamitische personen en waar de rest van de bevolking ze liever ziet vertrekken dan komen.
hoeveel aanslagen zijn nog nodig om een total burgeroorlog te krijgen waarbij de rellen in frankrijk en australie al ontzettend zijn geescaleerd...
Altijd geil en onverzadigbaar
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:35:55 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33244851
Gelukkig gaan de Spanjaarden wat strenger om met dit soort zaken dan de Nederlanders dus dat tuig krijgt hun verdiende loon wel.

Opmerkelijk, dat wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:46:48 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33245167
Hard aanpakken die sekte, let wel: qua uiterlijk kunnen ze op de "goeden"lijken, baardje, jurkje etc. Maar mensen met dit gedachtegoed koesteren zoveel haat, dit is levensgevaarlijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33246124
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel aan voetbal. ik ga niet naar voetbalwedstrijden en ik ga ook niet naar een stamcafe van hooligans om daar vervolgens de boel af te breken of in de fik te zetten.

hoe durven mensen dan als gast naar westerse landen te komen en daar te profiteren van de rijkdom om dan aanslagen te beramen om dezelfde gastheren op te blazen.
waarom gaan ze niet terug naar hun eigen land als het daar zoveel beter is...

daarnaast is het algemene beeld van een terrorist iemand met een dikke osama baard, een jurk en andere islamitische kenmerken. die terroristen zijn schijnbaar nog wel zo slim om zogenaamd te integreren. dus in principe is elke moslim of arabisch ogend persoon een grote gevaar dan een niet islamitisch persoon wat ook weer goedkeurt dat die personen strenger worden gecontroleerd.

verder vraag ik me af in hoeverre dit nog goed gaat. er is ondertussen geen enkel westers land meer waar men geen problemen heeft met islamitische personen en waar de rest van de bevolking ze liever ziet vertrekken dan komen.
hoeveel aanslagen zijn nog nodig om een total burgeroorlog te krijgen waarbij de rellen in frankrijk en australie al ontzettend zijn geescaleerd...
Ik moet je helemaal gelijk geven, woord voor woord. Je zegt dat je fureus wordt als je dit soort dingen leest, maar gelukkig krijg je het nog voor elkaar om je grieven in subtiele bewoordingen te uiten. Als ik op iets als dit reageer lukt het me nooit om groffe uitlaten vóór me te houden. De Turken en Marokkanen zijn destijds hierheen gehaald om het smerige werk waar de Nederlanders hun neus voor optrokken te doen, maar inmiddels hebben ze het, dankzij onze respectievelijke regeringen, zó voorelkaar gekregen dat ze maar met hun vingers hoeven te knippen om te kunnen krijgen wat ze willen. En onze regering ziet nog steeds niet in dat het inmiddels wereldwijd verspreide moslimfundamentalisme ook in ons land de kop kan opsteken, sterker nog, dit is al gebeurd, met o.a. de Hofstadgroep en de moord op Theo van Gogh. En ik ben er heilig van overtuigd dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Er staat ons nog véél meer moslim-narigheid te wachten. Ik sta daarom ook helemaal achter Bush die alles dat maar een beetje lijkt op moslimfundamentalisme laat bespioneren. Als onze A.I.V.D. uit slimme mensen bestond, en gerund werd door een Geert Wilders i.p.v. Donner, die alleen goed is in het zich uit peniebele situaties lullen en verder niks, zouden ze best goed werk kunnen verrichten. Helaas is dat (nog) niet zo dus moeten we allemaal op onze hoede zijn; al die doodoeners als "zo'n vaart loopt het niet in Nederland", daar veeg ik m'n reet mee af. Er zullen nog héél wat onschuldige mensen het leven laten dankzij de onnozele naïviteit van de regering Balkenende. Hopelijk wordt het, in elk geval wat dít betreft, na de verkiezingen van 2007 beter. En tot die tijd staan we erbij en kijken we ernaar, want we mogen en kunnen weinig doen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:52:22 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33246795
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

ik denk dat je het punt mist van deze organizatie, dan kan je wel foeteren dat ze terug op moeten rotten mdat ze het hier haten maar dat is juist hun drijfveer... die zien zich niet als gast en het zijn ook geen profiteurs, enige wat hen drijft is haat. Optuimen en wegtiefen en er verder geen aandacht aan geven.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_33246979
'Spaanse Haat-moskeeën ontdekt in Spanje'

Is wel een beetje onduidelijk hé?

'Spanjaarden ontdekken Spaanse Haat-moskeeën in Spanje' zou een betere titel zijn, dan is het tenminste meteen duidelijk dat het in Spanje speelt.
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:02:44 #7
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33247099
quote:
De Turken en Marokkanen zijn destijds hierheen gehaald om het smerige werk waar de Nederlanders hun neus voor optrokken te doen
voor luie nederlanders had denUyl namelijk een riante uitkering klaarliggen

Dit toont maar weer eens goed aan hoe rampzalig links beleid doorwerkt.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:57:23 #8
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33248642
"smerig werk" is ook een discutabel begrip. tegenwoordig weten veel mensen en dan met name linksen en allochtonen er een negatieve betekenis aan te geven.

toen ik 14 jaar was had ik de keuze om bij mijn ouders te gaan werken of elders.
bij mijn ouders was mooi makkelijk maar ik had er geen goed gevoel bij.
dus net als veel vriendjes lag ik elke zaterdag en vakantiedagen op mijn knieen te ploeteren in kassen met temperaturen van 40+ celcius. dus plantjes overplanten, beugelen etc. je kwam zo smerig thuis dat je kleren onherstelbaar beschadigd waren, zere rug en bekaf. toch smaakte dat biertje van mijn eigen geld veel beter in de kroeg.
daarna nog lopende band werk gedaan, supermarktwerk en nu een bijbaan met wat meer verantwoordelijkheid.

zonder diploma's en nog nat achter de oren krijg je gewoon geen "goede" baan maar dat wil niet zeggen dat "smerig" werk minder gewaardeerd is. ik was altijd dankbaar voor die bijbaantjes aangezien ik daarmee hogere doelen kon nastreven (kleding, uitgaan --> bier + vrouwen)

maar ja, als je naar westen komt met de verwachting dat je directeur van philips wordt en de hele dag kunt golfen dan ben je niet wijs.
pi_33248742
Tja, al eeuwen geldt het axioma:
Mens + Geloof = Haat.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:00:59 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33248763
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef SpuitSnuit het volgende:
"smerig werk" is ook een discutabel begrip. tegenwoordig weten veel mensen en dan met name linksen en allochtonen er een negatieve betekenis aan te geven.

toen ik 14 jaar was had ik de keuze om bij mijn ouders te gaan werken of elders.
bij mijn ouders was mooi makkelijk maar ik had er geen goed gevoel bij.
dus net als veel vriendjes lag ik elke zaterdag en vakantiedagen op mijn knieen te ploeteren in kassen met temperaturen van 40+ celcius. dus plantjes overplanten, beugelen etc. je kwam zo smerig thuis dat je kleren onherstelbaar beschadigd waren, zere rug en bekaf. toch smaakte dat biertje van mijn eigen geld veel beter in de kroeg.
daarna nog lopende band werk gedaan, supermarktwerk en nu een bijbaan met wat meer verantwoordelijkheid.

zonder diploma's en nog nat achter de oren krijg je gewoon geen "goede" baan maar dat wil niet zeggen dat "smerig" werk minder gewaardeerd is. ik was altijd dankbaar voor die bijbaantjes aangezien ik daarmee hogere doelen kon nastreven (kleding, uitgaan --> bier + vrouwen)

maar ja, als je naar westen komt met de verwachting dat je directeur van philips wordt en de hele dag kunt golfen dan ben je niet wijs.
ik zie de link niet echt met bovenstaand artikel...?
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:04:59 #11
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33248883
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:00 schreef Re het volgende:

[..]

ik zie de link niet echt met bovenstaand artikel...?
nou veel mensen zien de huidige problemen met bepaalde groepen voortkomen uit het verleden van de gastarbeider.
er heerst bij vele groepen het idee dat we de turkse en marokkaanse mensen aan hun lot hebben overgelaten en ze alleen smerig kutwerk hebben gegeven. daarnaast denken veel allochtonen dat ze gediscrimineerd worden, al decennia, op basis van hun cultuur/etniciteit. ik ben van mening dat ze het aan zichzelf te danken hebben door niet te integreren en niet gebruik te maken van het zeer goede sociale systeem hier in nederland.
wie wil werken/studeren kan gewoon heel hoog komen, ongeacht afkomst of cultuur!
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:09:47 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33249022
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

nou veel mensen zien de huidige problemen met bepaalde groepen voortkomen uit het verleden van de gastarbeider.
er heerst bij vele groepen het idee dat we de turkse en marokkaanse mensen aan hun lot hebben overgelaten en ze alleen smerig kutwerk hebben gegeven. daarnaast denken veel allochtonen dat ze gediscrimineerd worden, al decennia, op basis van hun cultuur/etniciteit. ik ben van mening dat ze het aan zichzelf te danken hebben door niet te integreren en niet gebruik te maken van het zeer goede sociale systeem hier in nederland.
wie wil werken/studeren kan gewoon heel hoog komen, ongeacht afkomst of cultuur!
ja dus...? ik zie nog steeds niet de link met bovenstaand artikel
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:14:00 #13
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33249155
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef Re het volgende:

[..]

ja dus...? ik zie nog steeds niet de link met bovenstaand artikel
elk persoon die wat wil bereiken in een moderne westerse samenleving kan dat alleen door hard werken en/of studeren en we hebben geen feodale corrupte patronage systemen meer zoals in veel van die herkomstlanden. de haat tegen het westen is dus gebasseerd op het slappe karakter van die mensen uit die cultuur.

naja, was een beetje vergezoht misschien maar dat zat me altijd al dwars, alsof alleen allochtonen onderaan moeten beginnen. ik ken zeer weinig mensen die met hun neus in de boter zijn gevallen
pi_33249170
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet! De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie. Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten? Jullie redeneringen slaan op niets, jullie zijn gewoon bang.

[ Bericht 0% gewijzigd door DenSuperieurenVlaeminck op 20-12-2005 17:19:45 ]
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33249315
quote:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Enerzijds vind je dat moslims meer gecontroleerd moeten worden e.d. (en dus anders behandelt moeten worden), anderzijds krijgt iedereen hier zogezegd dezelfde kansen (en moet dus gelijk behandelt worden). Maar dat je jezelf tegenspreekt is logsich. Jou kritiek stroomt niet voort uit een doordachte, objectieve analyse van de situatie maar gewoon uit haat en angst. En emoties leiden tot tegenstellingen.
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:20:14 #16
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_33249369
Wat een onzin mbt pedo.
pi_33249433
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:20 schreef dancemacabre het volgende:
Wat een onzin mbt pedo.
Je gebruikt geen argumenten. Dat is omdat er geen zijn. Het is gewoon waar dat pedofilie een minstens even erge misdaad is als terrorstische aanslagen beramen/plegen. En het is ook gewoon waar dat blanke westerse mensen er meer toe neigen dan andere culturen. Wat ook waar is, is dat niemand dat aangrijpt om te gaan zeggen dat blanke mensen meer gecontroleerd moeten worden. Waarom zou dat toch zijn? Toch niet omdat wij zelf blanken zijn, en dat wij bijgevolg degenen zijn die dan meer gecontroleerd moeten worden?
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:23:44 #18
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33249478
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet! De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie. Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten? Jullie redeneringen slaan op niets, jullie zijn gewoon bang.
Om zo aanslagen te voorkomen wel. spijtig maar noodzakelijk.
pedofilie word in de westerse samenlevingen veel breder in de aandacht gebracht dan elders.

in thailand is het volgens mij een ardige bron van inkomsten waar de japanse mafia de kopstukken zijn van de georganiseerde kinderhoertjes.

daarnaast is het ook algemeen bekend dat in islamitische cultuur het vaak voorkomt dat er incest/pedofilie is maar dit uit schaamte binnen de familie blijft en er keiharde sancties volgen wanneer iemand uit de school klapt.

en potentiele pedofielen mogen ze van mij ook in de gaten houden (bijvoorbeeld leden van martijn.org).
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:25:59 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33249550
quote:

[..]

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:26:55 #20
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33249587
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Enerzijds vind je dat moslims meer gecontroleerd moeten worden e.d. (en dus anders behandelt moeten worden), anderzijds krijgt iedereen hier zogezegd dezelfde kansen (en moet dus gelijk behandelt worden). Maar dat je jezelf tegenspreekt is logsich. Jou kritiek stroomt niet voort uit een doordachte, objectieve analyse van de situatie maar gewoon uit haat en angst. En emoties leiden tot tegenstellingen.
tja, als ik in een golf met ingebouwde disco en brulpijp ergens rijdt dan heb ik sneller de aandacht van de politie dan iemand in een ford Ka.
mag je jezelf vragen of dat terecht is. extra toezicht wil niet zeggen dat die mensen extra benadeeld worden en daarnaast zullen ze echt niet iedereen in de gaten houden.

aangezien jij zelf al zegt dat moslims een verhoogde kans hebben om betrokken te zijn bij het plegen van een aanslag geef je ook aan dat die mensen extra gecontroleerd moeten worden.
een risicogroep behoort altijd extra aandacht te krijgen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:29:24 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33249676
Overigens opvallend dat men hier nooit eerder van Takfir Wal Hijra heeft gehoord, lijkt me toch wel redelijk bekend dat dit de linke figuren zijn die er normaal uitzien en op een Westerse manier leven en op die manier infiltreren.

Blijkt maar weer dat veel mensen hier echt de ballen verstand hebben van moslim-terrorisme, maar wel allemaal een grote bek opzetten bij elk incident .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33249930
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

Om zo aanslagen te voorkomen wel. spijtig maar noodzakelijk.
pedofilie word in de westerse samenlevingen veel breder in de aandacht gebracht dan elders.
Pedofilie wordt pas in de aandacht gebracht eenmaal dat daders gepakt worden. Uiteraard springt de media er dan op. Het gebeurt echter constant.
quote:
[b]in thailand is het volgens mij een ardige bron van inkomsten waar de japanse mafia de kopstukken zijn van de georganiseerde kinderhoertjes.
En ik denk dat de voornaamste klanten daar westerse toeristen zijn, of anders worden de meisjes gewoon naar hier gebracht.
quote:
[b]daarnaast is het ook algemeen bekend dat in islamitische cultuur het vaak voorkomt dat er incest/pedofilie is maar dit uit schaamte binnen de familie blijft en er keiharde sancties volgen wanneer iemand uit de school klapt.
Je mag er zeker van zijn dat het bij ons net zo goed is dat hetgeen dat in de media komt slechts het tipje van de ijsberg is. Het overgrote deel komt nooit of pas veel later uit. Of beweer jij dat pedofielen hier ermee te koop lopen?
quote:
[b]en potentiele pedofielen mogen ze van mij ook in de gaten houden (bijvoorbeeld leden van martijn.org).
Terroristen moeten uiteraard in de gaten gehouden worden, ze mogen potentiële terroristen ook op voorhand volgen etc, zolang dat hun mensenrechten niet geschonden worden mag voor mijn part elke veiligheidsdienst de nationale wetten overtreden wanneer het terroristen betreft. Wat niet kan, is zeggen dat alle moslims meer gecontroleerd moeten worden bij willekeurige acties dan blanken, "omdat het wel eens terroristen zouden kunnen zijn". Dat is een weg die je niet mag inslagen als samenleving, dan sta je een paar honderd jaar terug.
pi_33250018
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:26 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

tja, als ik in een golf met ingebouwde disco en brulpijp ergens rijdt dan heb ik sneller de aandacht van de politie dan iemand in een ford Ka.
mag je jezelf vragen of dat terecht is. extra toezicht wil niet zeggen dat die mensen extra benadeeld worden en daarnaast zullen ze echt niet iedereen in de gaten houden.

aangezien jij zelf al zegt dat moslims een verhoogde kans hebben om betrokken te zijn bij het plegen van een aanslag geef je ook aan dat die mensen extra gecontroleerd moeten worden.
een risicogroep behoort altijd extra aandacht te krijgen.
Het grote verschil in jouw redenering is dat jij ervoor kiest om rond te rijden in die golf. Ik ontken jou dat recht ook absoluut niet, maar je weet dat je dan meer in de gaten gehouden zult worden, en je aanvaardt dat, zoals jij doet. Je kan er niet voor kiezen of je blank of bruin geboren wordt, of je in een moslimfamilie of in een westerse familie geboren wordt. Ik hoop dat je het verschil inziet.
pi_33250198
Wat wij als maatschappij gewoon nu niet en nooit meer mogen doen is bereid zijn onschuldigen op te offeren om onszelf te beschermen. Als wij ons vandaag beschermen als blanken van moslims door bereid te zijn ze allemaal te straffen voor wat enkelen van hen doen, dan is niemand meer veilig. Het is gemakkelijk om volgens dat principe te gaan leven zolang het gaat om groepen waar jij duidelijk niet mee geassocieerd gaat worden, maar als dat principe één keer gebruikt wordt, zit het in onze maatschappij.
Doorheen de tijd hebben mensen altijd maar aan "nu" gedacht, vaak met waanzinnige gevolgen later (als er IEMAND aan later had gedacht toen duitsland begon uit te breiden, was de tweede wereldoorlog veel minder erg zijn geweest, maar iedereen dacht aan dat moment zelf).
Anyway, nogmaals: we mogen als maatschappij die keuze niet nemen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:53:26 #25
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33250370
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat een zielige kortzichtige reacties. Ja, er zullen tegenwoordig gemiddeld meer aanslagen gepleegd worden door moslims dan door blanken. Is dat echter een reden om ze meer te gaan controleren? Natuurlijk niet!
ja tuurlijk wel
quote:
De slimme mens beseft namelijk dat er heel wat meer misdaden bestaan dan terroristische aanslagen plegen, waarvan sommige vaker gepleegd worden door blanken dan door bijvoorbeeld aziaten. Ik denk dan bijvoorbeeld aan pedofilie. Pedofilie komt onder blanke, westerse mensen veel meer voor dan onder aziaten, ongeacht of ze hier wonen of in één of ander aziatenland. Dus moeten we dan maar blanken harder gaan controleren dan aziaten?
politie moet er natuurlijk meer rekening mee houden
waarom ethniciteit ontkennen?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')