abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:24:49 #76
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33261917
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:13 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Ze weten dus blijkbaar zelf dat ze een stel barbaarse debielen zijn.
die is echt heel scherp!
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33262023
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Omdat bepaalde idioten te simpel zijn om dat onderscheid te maken
Jij ziet dus het verschil tussen een moslim, een extremist en een potentiele
terrorist??? dan ben ik maar simpel maar dat zie ik niet aan het uiterlijk. Derhalve allemaal
controleren.

Mijn vergelijking gaat imo wel degelijk op. Deze controle zou zich echter tot moslims beperken
terwijl mijn voorbeeld voor iedereen telt.
Aangezien het over moslims gaat is het logisch de controle tot deze groep te beperken.
Dat goedwillende en gematigde moslims zich daar aan zouden kunnen storen
kan ik heel goed begrijpen. Echter deze zullen ook begrijpen dat het om een ieders
veiligheid gaat, net als bij een alcoholcontrole.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:28:44 #78
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33262025
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef Posdnous het volgende:

Wat betreft macht is dat frustrerend ja, vooral omdat die westerlingen hen ook nog eens telkens lastigvallen. Het mooiste leven hebben ze in het oog van islamieten in ieder geval zeker niet. Ze willen niet bepaald met ons ruilen of zo, maar ja, die fout wordt helaas nogal vaakgemaakt.
toch raar dat ze ons dan steeds lastig vallen en steeds hier komen.
als dit zo kut is hier wat doen ze hier dan? ons irriteren?

het mooiste goed is dat ik nu kan zeggen dat ik balkende een infantiele achterlijke politicus vind en dat ik wel een keer sex met zijn vrouw zou willen hebben.
in tegenstelling tot een islamitisch land hoef ik niet te vrezen voor het leven van mezelf of familie.

als mientje wil studeren en tijdens haar studietijdje tijdelijk nympfomaan is zal ook zij niet hoeven te vrezen voor eerwraak of iets achterlijks als dat.

wij hebben de vrijheid en de macht en alles wat we willen hebben itt tot de meeste islamieten.
pi_33262921
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

wij hebben de vrijheid en de macht en alles wat we willen hebben itt tot de meeste islamieten.
Wat zit jou dan dwars? je hebt alles als volgens jou. Vrijheid, mijn reet. Jij zit zo gevangen in jouw gedachtes (het zijn je gedachtes die je lastig vallen, niet de allochtoon of moslim of die gastarbeider). zielig gewoon.

Je had het over ellende die de Islamitische cultuur voortbrengt? Ten eerste haal je iets door elkaar, de Islam is een religie en geen cultuur, ten tweede heb je denk ik niet stil gestaan bij de ellende die de Westerse cultuur heeft aangericht. Denk aan het verleden, maar ook de dag van vandaag en zolang dat doorgaat, zullen er terroristen gekweekt worden. Je had het ook over gastarbeiders. Als het Westen (Frankrijk, Spanje, Portugal) Marokko niet hadden geplunderd, hadden er misschien helemaal geen gastarbeiders uit Marokko hoeven tekomen, kun je ze ook geen schuld meer geven. En vergeet de Indonesiers niet. Dus zo goed zijn de Westerlingen niet, moeten we dan maar de blanke de schuld geven?

Maar ja, dat is het verleden, het is eenmaal gebeurd. Kijk naar de problemen nu. Dat jij misschien problemen hebt wil niet zeggen dat je de moslim de schuld moet geven.
pi_33263004
In deze topic is alles al aan bod gekomen. De Allochtoon, de gastarbeider, de moslim, maar de groep waar het echt om ging 'Takfir Wal Hijra' wordt weinig genoemd, alleen een enkeling heeft het erover. Zo goed zijn ze dus geintegreerd.

Het is wel goed zo. De moslim is de zondebok.
pi_33263141
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef Ylias het volgende:

Het is wel goed zo. De moslim is de zondebok.
Jij bent er ook snel bij. Ze zijn het namelijk al een jaartje of 4.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33263467
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:12 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Jij bent er ook snel bij. Ze zijn het namelijk al een jaartje of 4.
Doe daar maar 1400 jaar bij. Al vanaf het ontstaan al. Maar ja, de Islam heeft het altijd overleefd. Dat is pas macht.
  woensdag 21 december 2005 @ 00:33:28 #83
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33263610
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Ylias het volgende:

[..]

Doe daar maar 1400 jaar bij. Al vanaf het ontstaan al. Maar ja, de Islam heeft het altijd overleefd. Dat is pas macht.
Cynisme?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_33263678
Ssssst, hij bedoelt natuurlijk gewoon de Joden. Weet hij veel.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33263681
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Jij ziet dus het verschil tussen een moslim, een extremist en een potentiele
terrorist??? dan ben ik maar simpel maar dat zie ik niet aan het uiterlijk. Derhalve allemaal
controleren.

Mijn vergelijking gaat imo wel degelijk op. Deze controle zou zich echter tot moslims beperken
terwijl mijn voorbeeld voor iedereen telt.
Aangezien het over moslims gaat is het logisch de controle tot deze groep te beperken.
Dat goedwillende en gematigde moslims zich daar aan zouden kunnen storen
kan ik heel goed begrijpen. Echter deze zullen ook begrijpen dat het om een ieders
veiligheid gaat, net als bij een alcoholcontrole.
ok...

en hoe ziet een moslim er uit volgens jou?
  woensdag 21 december 2005 @ 02:23:29 #86
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33265372
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ssssst, hij bedoelt natuurlijk gewoon de Joden. Weet hij veel.
daar d8 ik dus ook aan.

volgens mij zou sharon sterven maar toen hij die feestvieren moslims zeg dacht hij: "zal ook dat feestje eens bederven" en stond op en ging varkenskarbonade eten thuis
pi_33274569
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:27 schreef Ylias het volgende:

[..]

Lekkere macht. Een geloof dat alleen kan overleven door andersdenkenden uit te roeien is m.i. een laf geloof, dat zeker nu niet meer in de middeleeuwse hoedanigheid zou morgen bestaan.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:50:45 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33274880
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:36 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

ok...

en hoe ziet een moslim er uit volgens jou?
tsja volgens deze redenatie moeten natuurlijk alleen goed geintegreerde moslims worden gecontroleerd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 21 december 2005 @ 15:08:56 #89
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33275528
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik pleur van mijn stoel...
BSB welke een keer onomwonden zijn afkeuring uitspreekt mbt een moslimgroepering zonder maars, mitsen en andere restricties.
Dit moet toch het bewijs zijn dat ik ondanks alles toch objectief ben en zaken als rechtvaardigheid en neutraliteit goed onder de knie heb?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33279235
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef progrock het volgende:

[..]

Lekkere macht. Een geloof dat alleen kan overleven door andersdenkenden uit te roeien is m.i. een laf geloof, dat zeker nu niet meer in de middeleeuwse hoedanigheid zou morgen bestaan.
Ok. Je hebt een totaal verkeerd beeld van de Islam, maar dat is jouw probleem. En de Islam middeleeuws? En de War on Terror (waarbij al zoveel duizenden moslims zijn omgekomen) is iets moderns? Dat is wel een goed excuus zeker om uit te roeien?
pi_33293871
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef progrock het volgende:

[..]

De islam is echt niet veel wreder dan het christelijk geloof hoor. Of de mensen die vroeger juist tegen het geloof waren. al met al is het geneuzel in de marge wel geloof ''slechter'' is dan de andere.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33296437
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

(of de moslimgemeenschap moet eindelijk eens hard optreden)
Hoe moet de Moslimgemeenschap in hemelsnaam hard optreden tegen een of andere ondergrondse geheime Moslim-sekte?

Jij denkt dat de leden hiervan luid en duidelijk aan elke mede Moslim zullen vertellen dat zijn van deze radicale groepering zijn?
Krekker is de bom!
pi_33296459
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik pleur van mijn stoel...
BSB welke een keer onomwonden zijn afkeuring uitspreekt mbt een moslimgroepering zonder maars, mitsen en andere restricties.
Waarschijnlijk zit hij sinds kort ook bij deze sekte en moet hij zich nu dus onopvallend en (pro)-westers gedragen.
Krekker is de bom!
pi_33296596
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

als je het artikel leest dan zie je dat terroristen "undercover" gaan en tijdelijk integreren om niet op te vallen.
dus je zult elke moslim in de gaten moeten houden ...
Als ze volledig undercover gaan, waarom zouden ze zich dan ook niet als NIET-Moslim kunnen gaan gedragen. Dan vallen ze nog minder op. Moet je dus ook elke niet-Moslim in de gaten gaan houden.

Er zijn ook autochtone Moslims, ook deze kunnen undercover als niet-Moslim een potentiele dader zijn. Het aantal autochtone Moslims is misschien relatief klein, maar men heeft ook geen leger nodig, 1 persoon is voldoende voor een hoop schade.

*Paniek*
Krekker is de bom!
pi_33427863
Gevaarlijke mensen die takfiris van de takfir wal hijra, niet alleen voor Westerlingen maar ook voor vele Moslims, deze mensen deinzen er niet voor terug veel geweld te gebruiken en Moslims als 'ongelovige' verklaren waarna zij denken het recht te hebben ook deze af te maken.

Ben zelf Moslim maar hoop dat deze hard worden aangepakt, maar de sekte is heeeeel klein maar wel zeer gevaarlijk, ook met het verspreiden van hun ideeen naar jongeren en brainwashen van deze Islamitische jongeren
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')