als het vanavond/vannacht gebeurd dan mag het nog thuis anders word het idd zkhquote:Op maandag 26 december 2005 13:33 schreef renzell het volgende:
Nou fijn hoor! Anders had je misschien nog wel twee weken met die buik gelopen. Maar ook gek en spannend lijkt het me, dat je ineens zomaar weet wanneer het gaat beginnen allemaal. Enne.... ik neem aan dat het dus nu sowieso een ziekenhuisbevalling wordt? Niks mis mee trouwens hoor. Ik wilde zelf heel graag thuis bevallen, maar toen ik na tig uur weeen ben ik toch in het ziekenhuis beland en ik moet zeggen dat ik het op dat moment alleen maar heel erg fijn vond, al die 'profs' om me heen en al die mogelijkheden tot pijnbestrijding etc. Succes morgen!![]()
hebben we in huisquote:Op maandag 26 december 2005 15:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa is er nie een tankstation in de buurt dat die ff wat druivesuikers haalt ?
Snap eigenlijk niet dat ze dan nu al hebben gestript. Als jij je zo slecht voelt hadden ze toch beter een dagje kunnen wachten?quote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef Randa_v het volgende:
Verder wordt het wel extra zwaar voor mij omdat ik eigenlijk nog niet meer dan 1,5 bekertje water binnen heb kunnen houden.
gezien de lange reistijd om in het zkh te komen gok ik...quote:Op maandag 26 december 2005 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet dat ze dan nu al hebben gestript. Als jij je zo slecht voelt hadden ze toch beter een dagje kunnen wachten?
gyn heeft ook zoiets van als het thuis kan dan kan het. Ze deed eerst een inwendig onderzoek en heeft meteen maar gestript.quote:Op maandag 26 december 2005 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet dat ze dan nu al hebben gestript. Als jij je zo slecht voelt hadden ze toch beter een dagje kunnen wachten?
15-20 min dus dat valt meequote:Op maandag 26 december 2005 15:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
gezien de lange reistijd om in het zkh te komen gok ik...
Op zich gaat het nog wel hoor. De buikpijn die ik heb is vooral van het strippen. Verder ben ik nog niet echt slapjes, gelukkig. Wel kan ik zelfs water nog niet echt binnenhouden, maar wel een paar uurtjes dus eigenlijk valt het me ook wel mee. Ik was ook toen ze me deed strippen aan de betere hand omdat ik alles kwijt was wat ik in me had. Ik had ook zelf die keuze wel, en eigenlijk vind ik het wel prima zo.quote:Op maandag 26 december 2005 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
evenstar, jouw nachten klinken mij vreselijk bekend in de oren. Dat had ik ook met Liam, de laatste 2 maanden... ik kan je 1 lichtpuntje geven, als straks je beebje er is, dan zal je geen last ervan hebben dat je gebroken nachten hebt vanwege het voeden, je zult het de hemel op aarde vinden dat je eindelijk weer eens 2 uur achter elkaar kunt slapen! Ik weet dat ik toen helemaal bij kwam en dat helemaal niet als zwaar beschouwdequote:Op maandag 26 december 2005 15:14 schreef _evenstar_ het volgende:
sjak kon ik dat maar dan had het me allemaal geen reet uit gemaakt maar zelfs dat zit er niet in .. het is liggen ogen dicht.. en ben je net in slaap wortd je weer wakker van de pijn.. of je moet naar de wc.. en dan zo gemiddeld 3 a 4 keer per uur... dat breekt gewoon opparacetamol oid helpt er niet tegen het verzacht het iets, net zoals me kruikje..
Voorals nog mag ik nog gewoon thuis bevallen omdat het al wel in de bekken gelegen heeft en de vlos het idee heeft dat de weg nog wel terug gevonden wordt. de krampen die ik heb zijn de krampen die meneer/mevrouw veroorzaakt door nogal hardhandig overal tegen de bekken aan te frotten om maar weer terug te gaan. en meneer/mevrouw is niet te groot of iets. dus willen ze het nog even aankijken, maar wle op zo een manier dat ik niet uitgeput raak. ben nog maar net 40 weken dus heb nog wel ffquote:Op maandag 26 december 2005 18:51 schreef Belana het volgende:
met recht een mafkeesje! Maar als jullie mafkeesje zo blijft dan lijkt het me dat je geen normale bevalling kunt hebben?
Bij mij deden ze eerst gel, en als je dan een beetje ontsluiting hebt breken ze de vliezen en krijg je daarna evt infuus (ik heb geen infuus gehad)quote:Op maandag 26 december 2005 16:13 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Het inleiden zal mogen ook eerst gebeuren doordat ze de vliezen breken, volgens mij doen ze als het dan niet opgang komt gel en daarna pas infuus.
sorry schatquote:Op dinsdag 27 december 2005 05:47 schreef Maggie het volgende:
Haha, ik dacht jaaa Darkmanta, er is vast wat gaande daar!!weer niet
Niet meer doen hoor Evenstar!!!
heb wel op bed gelegen en alles ben er nu wel ff uit over uurtje de verloskundige bellenquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:56 schreef Belana het volgende:
Randa, succes vandaag, ik hoop dat alles voorspoedig gaat
Evenstar, probeer zo veel mogelijk rust te krijgen meid
quote:Op dinsdag 27 december 2005 07:59 schreef texelonia het volgende:
Randa (en magneet) succes en zet hem op!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jullie geraden ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 06:28 schreef Randa_v het volgende:
Jullie worden wel op de hoogte gehouden.
Ik lurk hier al jarenquote:Op maandag 26 december 2005 13:27 schreef dutchie het volgende:
Slaapmeisje, ben je je vast aan het inlezen hier?
meeroeptquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef Belana het volgende:
Sugar.... komt u maar!!!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:12 schreef Nuongirl het volgende:
Gefelicteerd Randa en Magneet en veel geluk met Merlijn
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:12 schreef Nuongirl het volgende:
Gefelicteerd Randa en Magneet en veel geluk met Merlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |