quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:12 schreef Randa_v het volgende:
Als de bloeddruk hoog blijft, zoals die nou is wordt het pas woensdag/donderdag dat ze gaan inleiden. Dus op zich valt het wel mee. Het is dan wel jammer dat ik niet thuis meer zou kunnen bevallen, maar ergens is het ook helemaal niet erg. We hebben al met 2 gyns kennisgemaakt die allebei zijn heel aardigHet enige wat flink tegenvalt zijn een paar limburgse verpleegsters die geen Nederlands schijnen te kunnen.
Nou hadden we vandaag een verpleegster waar we ons gruwelijk aan hebben zitten ergeren met haar dialect hoor.quote:
wees blij da je nie naar maastricht hoeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:15 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Nou hadden we vandaag een verpleegster waar we ons gruwelijk aan hebben zitten ergeren met haar dialect hoor.
nou hier mag er best wel wat komen hoor, vinden wij helemaal niet ergquote:Op maandag 26 december 2005 03:04 schreef Maggie het volgende:
Kom op met die babies! Ik verveel me
grapje hoor! heel veel sterkte met de laatste loodjes jullie!
Nou ik benoem het officieel als een buikgriepje, het kerstdiner is al het goed is nu helemaal uit mijn lichaam.quote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef Randa_v het volgende:
Alleen begint het niet zo goed. Na een heerlijk kerstdiner gistermiddag ben ik de hele avond wel een beetje misselijk geweest. Mijn maag zat nogal vol. Vannacht, een uur geleden werd ik wakker door de katten die mijn spuugemmer hadden omgegooid, er zat alleen water in maar toch, wel alles nat en ik voelde me zo beroerd. Meteen daarna voelde ik mijn darmen, diarree en fijn bedankt. Hoe komt dat nu weer? Nu voel ik me nog steeds een beetje misselijk. Raar begin van een tweede kerstdag.
Jaah, het heeft te maken met die bloeddruk omdat ik telkens weer naar het ziekenhuis moet. Verder is het binnenin het er toch echt klaar voor, dus laat maar komen.quote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef renzell het volgende:
He Randa, ik heb je verhaal geloof ik een beetje gemist, maar waarom word je eigenlijk morgen al ingeleid? Je bent toch 'pas' 40 weken zwanger? Of heeft het te maken met het feit dat je bloeddruk steeds wat aan de hoge kant was? Wel spannend joh! Sterkte deze dagen nog. En Evenstar, jij ook! Laat die prul van jou ook maar snel komen!![]()
Ik verlies nu wat bloed en ik heb veel buikpijn. Verder wordt het wel extra zwaar voor mij omdat ik eigenlijk nog niet meer dan 1,5 bekertje water binnen heb kunnen houden. Ik ga proberen tussen het slapen door zoveel mogelijk te drinken.quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef sjak het volgende:
Nou spannend hoor Randa, heeft het strippen al geholpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |