Nou dat is zo. Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik hoogzwanger in de bus zat (gelukkig nog een zitplaats, maar het was wel druk) en er een oud grijs vrouwtje voor m'n neus ging staan en vroeg of 'de jeugd van tegenwoordig niet meer wist dat je op moest staan voor ouderen'quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Randa_v het volgende:
En men staat nog steeds niet op voor zwangere vrouwen.![]()
Onbeschoft oud vrouwtje in elk geval.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:00 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou dat is zo. Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik hoogzwanger in de bus zat (gelukkig nog een zitplaats, maar het was wel druk) en er een oud grijs vrouwtje voor m'n neus ging staan en vroeg of 'de jeugd van tegenwoordig niet meer wist dat je op moest staan voor ouderen'
Nou, dan moet je last hebben van je hormonen...Ik heb haar (luid, zodat de hele bus het kon horen) gezegd dat ze dat maar moest vragen aan alle mensen in de bus die niet 41 weken zwanger waren en dat ik niet op ging staan omdat de mevrouw in kwestie beter liep dan ik. Als ik eraan terugdenk word ik nog kwaad![]()
Ik hoop dat het strippen helpt voor je. Hier hielp het wel in ieder geval. Vond je het niet pijnlijk?
quote:Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef Randa_v het volgende:
Ik ging wel net naar de wc, waar ik een heleboel bloederig slijm verloor. Bah, dat ziet er goor uit.
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef Belana het volgende:
Ik moet straks ook eindelijk voor het eerst naar de vk
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef Randa_v het volgende:
Mijn man drinkt ( heel erg zelden) niet.
BEn ej al zenuwachtig of voe lje je juist ontspannen?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Randa_v het volgende:
Heb net weer ruim een uur in bad gelegen. Het is nog rustig, want zoveel slijm wil niet persé iets zeggen he. Magneet heeft vanavond een feestje, maar hij laat zich verrassen mocht het doorzetten, want dan komt ie natuurlijk meteen naar huis. Vanmiddag komt mijn moeder weer op de thee. Dus alleen ben ik niet.
Partychickie, ik had en heb er ook moeite mee om te onderscheiden wat nu een harde buik is of de baby. Omdat de baby met het ruggetje tegen mijn buik aanligt is het daar toch al heel erg hard.
Belanan spannend hoor.
Ik vroeg het me al af.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Githa het volgende:
Onrustige darmen is ook een voorteken![]()
Spannend hoor Randaik hoop dat het doorzet....
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef Belana het volgende:
Ik voel me goed, ik voel me zwanger, ik maak me geen zorgen, het zit wel goed.
Mooi zoquote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef Belana het volgende:
Ik voel me goed, ik voel me zwanger, ik maak me geen zorgen, het zit wel goed.
nou weet je, van de zomer met die miskraam heb ik dus met bijna 9 weken een echo gehad en een hartje gezien en toch ging het mis, dus nu heb ik steeds zoiets gehad van, ik wacht wel...quote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef bixister het volgende:
allebei vond ik nóg leuker.maar je klinkt vol vertrouwen en dat is erg fijn. (ik had in dat vroege stadium nog wel even wat bevestiging nodig).
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh randaspannend
![]()
En partychickie
Bij mij zijn de harde buiken er constant..
Je kunt dta het beste voelen aan de bovenkant van de buik.. en dan met je vinger toppen een beetje durk uitoefenen op je buik.. als het het kindje is dan voel je er nl ook zachte plekken door.. en bij een harde buik is het echt steenhard, althans dat is het hier![]()
Bij mij geeft het een zeurderig kramp en zeurderige steken..
belanamee nagelbijt
![]()
Ik heb dus geen krampen en steken. Ik moet de volgende keer maar eens drukken met die vingertoppen.
Ik heb trouwens een echo met 13,5 week gehad (de eerste). HEt is wel leuk om al een iniminie kindje te zien met alles erop en eraan. MAar ja een echo van je eigen kindje is altijd bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |