abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33279840
uhh hij zei nee.. hehe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33281394
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Randa_v het volgende:
En men staat nog steeds niet op voor zwangere vrouwen.
Nou dat is zo. Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik hoogzwanger in de bus zat (gelukkig nog een zitplaats, maar het was wel druk) en er een oud grijs vrouwtje voor m'n neus ging staan en vroeg of 'de jeugd van tegenwoordig niet meer wist dat je op moest staan voor ouderen'
Nou, dan moet je last hebben van je hormonen...Ik heb haar (luid, zodat de hele bus het kon horen) gezegd dat ze dat maar moest vragen aan alle mensen in de bus die niet 41 weken zwanger waren en dat ik niet op ging staan omdat de mevrouw in kwestie beter liep dan ik. Als ik eraan terugdenk word ik nog kwaad

Ik hoop dat het strippen helpt voor je. Hier hielp het wel in ieder geval. Vond je het niet pijnlijk?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_33282059
Het strippen vond ik gelukkig niet echt pijnlijk, het leek echt op het zeurende buikpijngevoel dat ik ook met het indalen heb gehad. De verloskundige vond het wel leuk om te horen dat ze niet echt uit hoefde te leggen wat ik na het strippen kon verwachten. Ze vond dat ik goed ingelezen was. Maar ja, ik heb hier dan ook al verschillende keren gelezen.

Tot nu toen ben ik eigenlijk nog maar een beetje bloed verloren. Ik ga nu een beetje proberen rusten en vroeg slapen, hopen dat er iets doorzet .
pi_33282507
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:00 schreef TearSong het volgende:

[..]

Nou dat is zo. Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik hoogzwanger in de bus zat (gelukkig nog een zitplaats, maar het was wel druk) en er een oud grijs vrouwtje voor m'n neus ging staan en vroeg of 'de jeugd van tegenwoordig niet meer wist dat je op moest staan voor ouderen'
Nou, dan moet je last hebben van je hormonen...Ik heb haar (luid, zodat de hele bus het kon horen) gezegd dat ze dat maar moest vragen aan alle mensen in de bus die niet 41 weken zwanger waren en dat ik niet op ging staan omdat de mevrouw in kwestie beter liep dan ik. Als ik eraan terugdenk word ik nog kwaad

Ik hoop dat het strippen helpt voor je. Hier hielp het wel in ieder geval. Vond je het niet pijnlijk?
Onbeschoft oud vrouwtje in elk geval.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:46:26 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33286910
Ach, 'de ouderen van tegenwoordig'.
Laatst ook zo'n akkefietje meegemaakt; stond bij de kassa mijn karretje (waar niet zoveel in zat) uit te laden en had niet gezien dat er 2 oudere dames achter me stonden met 1 ding in de hand. Normaal gesproken laat ik eigenlijk iedereen wel voor die maar 1 of 2 dingen heeft, maar ik had het niet gezien.
Hoor ik ineens achter me: "Vroeger lieten ze je nog wel eens voor als je maar 1 dingetje had."
En nog meer van dat geneuzel. Ik kijk hen eens aan en ben nog langzamer mijn kar uit gaan ruimen. Schei uit zeg.
En toen was ik nog niet eens zwanger.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33288726
Ja die jeugd van tegenwoordig ook he

hihihi
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  woensdag 21 december 2005 @ 22:02:35 #57
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33289781
Oeh Tearsong; ik zou ook uit mijn vel gesprongen zijn van zo'n opmerking. Een goede rechtse hoek kan in zo'n geval wonderen doen...
  woensdag 21 december 2005 @ 23:23:10 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33293139
Randa nog geen beebje in aantocht ?
Hier weer check up gehad alles was weer prima geen nieuwe verrassingen
volgende week weer
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33295335
Kunnen we geen iedere minuut van de dag meldplicht houden? :P
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_33298583
*meldt*

Heerlijk geslapen en nog steeds alles rustig
pi_33298658
Ik ging wel net naar de wc, waar ik een heleboel bloederig slijm verloor. Bah, dat ziet er goor uit.
pi_33299312
quote:
Op donderdag 22 december 2005 06:46 schreef Randa_v het volgende:
Ik ging wel net naar de wc, waar ik een heleboel bloederig slijm verloor. Bah, dat ziet er goor uit.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 22 december 2005 @ 08:28:00 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_33299329
Oe Randa.... toe maar meid
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 december 2005 @ 08:29:53 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_33299347
Ik moet straks ook eindelijk voor het eerst naar de vk
stormy waters...
sailin'
pi_33299369
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:29 schreef Belana het volgende:
Ik moet straks ook eindelijk voor het eerst naar de vk

Spannend!
Gister voor t eerst t hartje gehoord!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33299678
spannend belana!
en randa, woei, dat lijkt toch echt een begin hoor!
  donderdag 22 december 2005 @ 09:29:58 #67
593 sjak
Juffie Bloem
pi_33300162
Leuk Belana!
Randa, dus toch niet zo rustig als je zelf dacht toen je vanochtend wakker werd. Goed dat je zo heerlijk geslapen hebt, je kan het vast gebruiken de komende tijd!
Lekker douchen!
  donderdag 22 december 2005 @ 09:43:55 #68
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33300400
Ha, nee, een slijmprop is niet echt om naar huis te schrijven qua schoonheid.... maar hopelijk wel een soort van beginnetje Randa!
pi_33300593
Ben beneiuwd

Hoe voelt een harde buik?
pi_33300877
een beetje eh... hard!
pi_33301172
Ja maar helemala hard of wat. Ik weet niet of het de baby is of een harde buik namelijk.
pi_33301219
Het is een soort krampgevoel waardoor je buik helemaal hard wordt (strak gaat staan).
pi_33301238
Spannend, Belana, het eerste vk bezoek leuk!
pi_33302096
Heb net weer ruim een uur in bad gelegen. Het is nog rustig, want zoveel slijm wil niet persé iets zeggen he. Magneet heeft vanavond een feestje, maar hij laat zich verrassen mocht het doorzetten, want dan komt ie natuurlijk meteen naar huis. Vanmiddag komt mijn moeder weer op de thee. Dus alleen ben ik niet.

Partychickie, ik had en heb er ook moeite mee om te onderscheiden wat nu een harde buik is of de baby. Omdat de baby met het ruggetje tegen mijn buik aanligt is het daar toch al heel erg hard.

Belanan spannend hoor.
pi_33302275
Laat Magneet maar niet te veel drinken
Zo'n dranklucht in je buurt als je aan het bevallen bent zal ook geen pretje zijn. Heb daar wel eens verhalen over gehoord haha.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33302415
Mijn man drinkt ( heel erg zelden) niet . Zelfs als ik erbij ben zal hij niet drinken. Fijn he zo een kerel.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:10:39 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33302489
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:08 schreef Randa_v het volgende:
Mijn man drinkt ( heel erg zelden) niet .
Wat erg, een alcoholist.
Hou vol, Randa!

En Belana, ik ben benieuwd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33302507
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Randa_v het volgende:
Heb net weer ruim een uur in bad gelegen. Het is nog rustig, want zoveel slijm wil niet persé iets zeggen he. Magneet heeft vanavond een feestje, maar hij laat zich verrassen mocht het doorzetten, want dan komt ie natuurlijk meteen naar huis. Vanmiddag komt mijn moeder weer op de thee. Dus alleen ben ik niet.

Partychickie, ik had en heb er ook moeite mee om te onderscheiden wat nu een harde buik is of de baby. Omdat de baby met het ruggetje tegen mijn buik aanligt is het daar toch al heel erg hard.

Belanan spannend hoor.
BEn ej al zenuwachtig of voe lje je juist ontspannen?

Ja ik had dus gister ook dat mijn buik hard werd, maar het leek meer aan 1 kant te zitten, dus vind het heel moeilijk. Maar ik voel het ook alleen als ik mijn hand op mijn buik heb en in bed lig anders voel iknooit iets van een harde buik.
pi_33302644
Alles is hier zo ontzettend rustig, dat ik me (nog) niet echt druk zit te maken. Ik weet dat het niks hoeft te zijn.

Het enige wat onrustig is zijn mijn darmen. En een herrie dat daar uitkomt.
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2005 @ 11:23:54 #80
81992 Githa
pi_33302844
Onrustige darmen is ook een voorteken
Spannend hoor Randa ik hoop dat het doorzet....
pi_33302912
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Githa het volgende:
Onrustige darmen is ook een voorteken
Spannend hoor Randa ik hoop dat het doorzet....
Ik vroeg het me al af.
  donderdag 22 december 2005 @ 12:13:48 #82
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33304131
Randa_v klinkt spannend!! Krijg je dan toch nog voor de kerst je kindje?
Lijkt me prachtig om dan thuis te zijn met kerst en je verse kindje in je armen.
Heb je niet nog ergens een kribbe liggen voor onder de boom?

Belana, hoe was het? Hoe was het? Hoe was het?
Zit hier gewoon plaatsvervangend nagel te bijten.
  donderdag 22 december 2005 @ 13:32:54 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33306641
oeh randa spannend

En partychickie
Bij mij zijn de harde buiken er constant..
Je kunt dta het beste voelen aan de bovenkant van de buik.. en dan met je vinger toppen een beetje durk uitoefenen op je buik.. als het het kindje is dan voel je er nl ook zachte plekken door.. en bij een harde buik is het echt steenhard, althans dat is het hier
Bij mij geeft het een zeurderig kramp en zeurderige steken..

belana mee nagelbijt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33307586
Sterkte meiden
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33308134
Na een week internetloos ben ik er weer.
Spannend Randa

Ik ga straks voor het eerst naar de VK, vriendlief gaat mee en ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik hoop dat ze een echo voorschrijft, ben nu toch wel heel benieuwd of alles helemaal in orde is.
Toen ik net naar de wc ging zag ik een klein beetje lichtbruin slijm, volgens mij niets om me zorgen over te maken toch? (al maak ik me stiekem wel een klein beetje zorgen)
pi_33308957
belana, kom es verslag uitbrengen? ik hoop zo dat alles ok is.
  donderdag 22 december 2005 @ 14:41:18 #87
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33309069
Belana!!! Ik zag je net posten in een ander topic, maar eerst HIER komen!!
  donderdag 22 december 2005 @ 14:42:40 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_33309112
hier ben ik al
Tja of alles ok is weten we 2 januari pas met de echo. Ik heb daarstraks vooral heel veel info gehad en zitten praten over de bevalling van Liam enzo en meer van dat soort dingen.
Ze vroeg nog wel of we hartje zouden luisteren, maar dat de kans klein zou zijn dat we wat zouden horen. Ik heb ervoor gekozen om daarmee te wachten, ook omdat het wel zo leuk is als Nick er dan bij is
Ik voel me goed, ik voel me zwanger, ik maak me geen zorgen, het zit wel goed.
stormy waters...
sailin'
pi_33309166
mooizo. ik dacht alleen dat je al een (vroege) echo zou hebben vandaag, maar die komt dus 'gewoon' pas over 2 weken. cool!
pi_33309175
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef Belana het volgende:
pi_33309237
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef Belana het volgende:
Mooi zo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 22 december 2005 @ 14:49:12 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_33309326
een echo met 12 weken zegt veel meer en bovendien zie je dan ook een echt kindje en dat vind ik veel leuker
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 december 2005 @ 14:51:58 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33309421
Yes! Vaak zegt je intuïtie wel genoeg hè Belana?
pi_33309462
allebei vond ik nóg leuker. maar je klinkt vol vertrouwen en dat is erg fijn. (ik had in dat vroege stadium nog wel even wat bevestiging nodig).
pi_33309572
Spannend Randa!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 22 december 2005 @ 15:04:02 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_33309882
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef bixister het volgende:
allebei vond ik nóg leuker. maar je klinkt vol vertrouwen en dat is erg fijn. (ik had in dat vroege stadium nog wel even wat bevestiging nodig).
nou weet je, van de zomer met die miskraam heb ik dus met bijna 9 weken een echo gehad en een hartje gezien en toch ging het mis, dus nu heb ik steeds zoiets gehad van, ik wacht wel...
stormy waters...
sailin'
pi_33310305
quote:
Op donderdag 22 december 2005 13:32 schreef _evenstar_ het volgende:
oeh randa spannend

En partychickie
Bij mij zijn de harde buiken er constant..
Je kunt dta het beste voelen aan de bovenkant van de buik.. en dan met je vinger toppen een beetje durk uitoefenen op je buik.. als het het kindje is dan voel je er nl ook zachte plekken door.. en bij een harde buik is het echt steenhard, althans dat is het hier
Bij mij geeft het een zeurderig kramp en zeurderige steken..

belana mee nagelbijt

Ik heb dus geen krampen en steken. Ik moet de volgende keer maar eens drukken met die vingertoppen.

Ik heb trouwens een echo met 13,5 week gehad (de eerste). HEt is wel leuk om al een iniminie kindje te zien met alles erop en eraan. MAar ja een echo van je eigen kindje is altijd bijzonder.
pi_33316645
Crosspost...

Mag ik hier een ontzettend stomme vraag stellen?

Je bent zwanger, je kindje gaat meer ruimte innemen. Dus je buik wordt dikker.
Maar, behalve dat de buik naar voren gaat, zit het kindje natuurlijk nog steeds in je lichaam.
Dus het lijkt mij dat er minder plaats is voor diverse ingewanden.

Is het dan ook zo dat je hierdoor minder conditie hebt, dat je sneller buiten adem kan zijn? En kan het zijn dat als je zelf druk bent geweest dat je kind daarna heel druk kan worden? Dat je daardoor last hebt van maagzuur???
  donderdag 22 december 2005 @ 19:04:39 #99
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33316869
Kleintje, ja.
Vergeet ook niet dat je kindje energie nodig heeft om te groeien, dus dat 'deel' je. Hierdoor wordt je conditie ook minder. (is bij mij heel duidelijk te merken) Dit vooroorzaakt ook die vermoeidheid. Vermoeidheid komt ook door het gerotzooi van de hormonen.
Het grappige is dat als jij druk bent, het kindje hierdoor rustiger is. Die ontspant kennelijk op jouw bezige geluiden. Pas als jij rustig gaat zitten, komt je kindje in beweging. Dus vandaar dat veel vrouwen 's nachts ook slecht slapen, o.a. daardoor.
Dat maagzuur heeft volgens mij wel met je darmen te maken.
pi_33317072
Zal dit bij sommige zoogdieren hetzelfde zijn??? Of zal daar verschil in zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')