Haar paard dan he.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef partychickie het volgende:
HAha maar hoe ver ben je dna?
ja, het zwanger zijn vreet al zoveel energie.... En dan het werk ooknog!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:37 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen, vandaag mijn laatste dagje werken gelukkig! Dan lekker twee weken uitrusten, pfff. Het vallt me best zwaar 40 uur werken en zwanger zijn. Ik houd me vast aan wat iedereen tegen me zegt dat het over een week of 3 minder rot is allemaal. Ik hoop alleen dat Schanul me dan nog wel een beetje lief vindt
Ga je stiekum toch voor een kerstkindje?quote:
Niet echt lekker geslapen, maar wel behoorlijk vast. Maar ik slaap zo nog even verder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:38 schreef sjak het volgende:
[..]
Heb je wel weer net zo lekker geslapen als gisteren?
Ik reageer me vooral op hem af. Hij kan maar weinig goed doen op het moment...quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En hoezo zou ie je niet lief meer vinden?
Haha ohw dat weet ik niet. Ik weet neit eens wat web log is :$quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Haar paard dan he.Staat in de web-log. Mooi, kleintje.
Onder de tekst in haar signature staan twee linkjes, het bovenste linkje is de weblog van het paard.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:56 schreef partychickie het volgende:
[..]
Haha ohw dat weet ik niet. Ik weet neit eens wat web log is :$
Dutchie, ik heb we werkelijk geen moment super gevoeld tijdens m'n zwangerschap en ik ben tot 30 weken echt ontzettend moe geweest, dussuh.. boekjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:10 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ben al een paar dagen zo vreselijk moe. Lig iedere vrije middag te slapen. Zo gauw Léon in bed ligt, lig ik in de kamer ernaast voor pampus. Ben toch bijna 16 weken en zou me volgens 'de boekjes' juist superfit moeten voelen. Nou.. verre van hoor boekjes!
Op mijn werk zit ook al de hele tijd te gapen, ben blij als ik vanavond weer thuis ben.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef Fuente het volgende:
Jooow Evenstar, ga eens bevallen ofzowTrek je het allemaal nog?
Neuh hooguit wat gekneust.. maar ons maffekindje is een draaikont.. en ligt dus ook telkens met zijn/haar kontje te draaien en beweegt dus nogal hardhandig het rugje van links naar rechts en weer terug..quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef dutchie het volgende:
Evenstar, toch geen blauwe ribben hoop ik?
Ow, wat gaaf, dutchie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef dutchie het volgende:
Maarrrrrrr.... aan de andere kant: van de week heb ik voor het eerst het kaboutertje gevoeld.
Ben vandaag 16 weken, maar ik herkende het meteen. Onmiskenbaar. Nu ook weer.
Dat roep ik al dagen maar beebje heeft echt nog geen zin.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:34 schreef Tamea het volgende:
Enne, laatste loodjes dames, er mogen wel weer wat verse babies bijkomen hoor, dus kom maar op met die weeën.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef dutchie het volgende:
Maarrrrrrr.... aan de andere kant: van de week heb ik voor het eerst het kaboutertje gevoeld.
Ben vandaag 16 weken, maar ik herkende het meteen. Onmiskenbaar. Nu ook weer.
Ja dat zat ik me ook te bedenken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:29 schreef Belana het volgende:
[..]wat leuk!!!
sjees, 16 weken alweer! ik alweer 11 vandaag. Wat gaat het hard man
Ik zal eens kijken of ik dat kan, hoe doe ik datquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:47 schreef Belana het volgende:
sjak, kan je niet ff zo'n banner maken in je sigdan weet ik hoe ver je bent want mijn geheugen werkt niet mee momenteel
wat verevelend dat je nog steeds zo misselijk bent
Leuk! Op huizen/buurten jacht
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:12 schreef Randa_v het volgende:
Als de bloeddruk hoog blijft, zoals die nou is wordt het pas woensdag/donderdag dat ze gaan inleiden. Dus op zich valt het wel mee. Het is dan wel jammer dat ik niet thuis meer zou kunnen bevallen, maar ergens is het ook helemaal niet erg. We hebben al met 2 gyns kennisgemaakt die allebei zijn heel aardigHet enige wat flink tegenvalt zijn een paar limburgse verpleegsters die geen Nederlands schijnen te kunnen.
Nou hadden we vandaag een verpleegster waar we ons gruwelijk aan hebben zitten ergeren met haar dialect hoor.quote:
wees blij da je nie naar maastricht hoeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:15 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Nou hadden we vandaag een verpleegster waar we ons gruwelijk aan hebben zitten ergeren met haar dialect hoor.
nou hier mag er best wel wat komen hoor, vinden wij helemaal niet ergquote:Op maandag 26 december 2005 03:04 schreef Maggie het volgende:
Kom op met die babies! Ik verveel me
grapje hoor! heel veel sterkte met de laatste loodjes jullie!
Nou ik benoem het officieel als een buikgriepje, het kerstdiner is al het goed is nu helemaal uit mijn lichaam.quote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef Randa_v het volgende:
Alleen begint het niet zo goed. Na een heerlijk kerstdiner gistermiddag ben ik de hele avond wel een beetje misselijk geweest. Mijn maag zat nogal vol. Vannacht, een uur geleden werd ik wakker door de katten die mijn spuugemmer hadden omgegooid, er zat alleen water in maar toch, wel alles nat en ik voelde me zo beroerd. Meteen daarna voelde ik mijn darmen, diarree en fijn bedankt. Hoe komt dat nu weer? Nu voel ik me nog steeds een beetje misselijk. Raar begin van een tweede kerstdag.
Jaah, het heeft te maken met die bloeddruk omdat ik telkens weer naar het ziekenhuis moet. Verder is het binnenin het er toch echt klaar voor, dus laat maar komen.quote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef renzell het volgende:
He Randa, ik heb je verhaal geloof ik een beetje gemist, maar waarom word je eigenlijk morgen al ingeleid? Je bent toch 'pas' 40 weken zwanger? Of heeft het te maken met het feit dat je bloeddruk steeds wat aan de hoge kant was? Wel spannend joh! Sterkte deze dagen nog. En Evenstar, jij ook! Laat die prul van jou ook maar snel komen!![]()
Ik verlies nu wat bloed en ik heb veel buikpijn. Verder wordt het wel extra zwaar voor mij omdat ik eigenlijk nog niet meer dan 1,5 bekertje water binnen heb kunnen houden. Ik ga proberen tussen het slapen door zoveel mogelijk te drinken.quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef sjak het volgende:
Nou spannend hoor Randa, heeft het strippen al geholpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |