Hij stond nog maar een kwartier klaar ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hier maar verder... jij was een fractie eerder
Nouja, ik zie dat figuur nog steeds als het jankende vriendje van Patty, wat een kneus. En dat terwijl ik geen stem heb uitgebracht na BB1quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft geopperd in de Telegraaf dat er gefraudeerd wordt met SMS-stemmen bij BB.
'Big Brother is bedrog'
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding] Whheeeeeeee......... ik wordt genegeerd [afbeelding]
voor de schadevergoeding van GJ waarschijnlijkquote:
Alvast oefenen voor de 1000e SC dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stond nog maar een kwartier klaar ofzo![]()
En de grootste geldwolven staan getraumatiseerd vooraan te treurenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef Foreverblue het volgende:
De geldpot is weg![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sanctie van bb... wegens gesprekken over verdeling van het geldquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef kissa het volgende:
Goedemiddag een ieder![]()
![]()
Is het geld echt weg?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding] Whheeeeeeee......... ik wordt genegeerd [afbeelding]
Heb ik ook maar geen buffering.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Foreverblue het volgende:
Stream 1 hakkelt als de pest bij me
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sanctie van bb... wegens gesprekken over verdeling van het geld
Nee hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor de schadevergoeding van GJ waarschijnlijk
halen we makkelijk in dit tempoquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
goeie mor...middag! Nog maar 2,5 dag en 22 topics te gaan![]()
quote:
Komt vast goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
als er 's morgens ook eens wat gepost word wel ja stelletje lamzakken, toen ik vannacht ging slapen waren er nog maar 50 posts nodig om het vorige topic vol te krijgen word ik een paar uur later wakker blijkt dat het nog steeds niet vol isquote:
quote:
en ook een goeiesmorgensquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
Je slaapt gewoon te kortquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als er 's morgens ook eens wat gepost word wel ja stelletje lamzakken, toen ik vannacht ging slapen waren er nog maar 50 posts nodig om het vorige topic vol te krijgen word ik een paar uur later wakker blijkt dat het nog steeds niet vol is![]()
Iets bij Jambers misschien ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft geloof ik bij Willebrord Frequin gewerkt
Of nee, het was elders, ze zegt dat het ging over zijn 50e verjaardag.
Ze was niet aangenomen bij Peter R de Vries
Ze wil wel wat in de media dus
ja, maar dat wisten we al een tijdje toch? ze heeft toch ook ooit een hoer gespeeld in Baantjer? (geen idee of ze een dooie hoer of een levende hoer was....)quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als er 's morgens ook eens wat gepost word wel ja stelletje lamzakken, toen ik vannacht ging slapen waren er nog maar 50 posts nodig om het vorige topic vol te krijgen word ik een paar uur later wakker blijkt dat het nog steeds niet vol is![]()
Ingrid heeft wel voor Willebrord Frequin gewerkt... als productie assistente of zo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Tiet veur pafke?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]We cheer you up, we cheer you up, we cheer you up in the pinup-club
Lieske: Zo heeee, dan voel je je lulligquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:Volgens Roel wordt bij de schoolarts de ballen vastgehouden om te tellen of ze er allemaal zitten
De geldpotquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat heeft Ingrid jou beloofd zodat zij hier veelvuldig geïllustreerd wordt?![]()
Ingrid halverwege de jaren 90quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef teamlead het volgende:
ja, maar dat wisten we al een tijdje toch? ze heeft toch ook ooit een hoer gespeeld in Baantjer? (geen idee of ze een dooie hoer of een levende hoer was....)
Lieske. "Zo van 1,2,3,4.."quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske: Zo heeee, dan voel je je lullig![]()
Grijnsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske: Zo heeee, dan voel je je lullig![]()
quote:
Toen zag ze er wel beter uit dan nu vind ik... maar BB sloopt je ook natuurlijk. Kijk maar naar de foto van Joost om te stemmen en Joost nu.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ingrid halverwege de jaren 90
[afbeelding]
Lol, toen had ze haar lippen nog niet opgevreten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:18 schreef MienJung het volgende:
[..]
Lol, toen had ze haar lippen nog niet opgevreten.![]()
16-17 jaar oud... een kind dus nog...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooi programma dat photoshopquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ze zag er toen inderdaad 'normaal' uit.
quote:
Die rechter is in de clinic van Connie van Breukhoven geweest zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie weer ff verlaten... tot later![]()
(zwaaien mocht niet meer)
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Bocaj het volgende:
zeg nou effe wat tvp is.... toe nou!!!!!!
Angela Schijfquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:27 schreef Sloppy_Joe het volgende:
wie was Kim ook al weer?
quote:
Hij wil wat downloaden bij mij... spam???quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
http://www.nki.nl/ShowObject.asp?NodeID=2523
technical staff![]()
hmmm...nu je het zegtquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij wil wat downloaden bij mij... spam???![]()
Ik ben wel fan van Ing maar weet heus wel dat Ing er oud uit ziet....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
hmmm...nu je het zegt
Neeeeeh ik geloof heilig dat Ingrid er ooit beetje fatsoenlijk heeft uitgezien. (oops er lopen hier tegenwoordig veel Ingrid fans he)
Nou ik vind van wel! Tot laterzzz ForeverCapsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
Aha, heb acrobat nu niet installedquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]geen idee... bij mijn opende hij gewoon in acrobat?
ik plaats anders wel ff gewoon een screenshotje
Dahaaaag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
I.t.t. de Lieske fans kunnen de Ingrid fans wél wat incasseren. Gek eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Ing maar weet heus wel dat Ing er oud uit ziet....
damn.. te klein..quote:
Dat is ook mijn voorspelling:quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef F4iTH het volgende:
Trouwens ik had even een ingeving: Roel gaat donderdag winnen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:25 schreef Peter6000 het volgende:
Deze Poll is dus de voorspelling wie er wint.
Ik denk dat het toch tussen Joost en Roel gaat, en dat Roel de laatste dagen weer iets in de lift zit.
En ook dat er veel jongeren sms-sen, en dat Roel voor hun meer aansprekend is dan Joost.
Kortom, ik VOORSPEL Roel.
Idd, komt misschien omdat ze de harde humor van Ing kunnen waarderen. En wat betreft Roel, ik zou heel erg blij zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
I.t.t. de Lieske fans kunnen de Ingrid fans wél wat incasseren. Gek eigenlijk.
Trouwens ik had even een ingeving: Roel gaat donderdag winnen.![]()
![]()
Aha... dus toch een man geweest?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. te klein..
anyway.. Ingrid Hofland wordt genoemd als technical staff bij een of ander vaag medisch onderzoek
Nee eigenlijk niet gek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
I.t.t. de Lieske fans kunnen de Ingrid fans wél wat incasseren. Gek eigenlijk.
Je moet niet alle ingevingen geloven.quote:Trouwens ik had even een ingeving: Roel gaat donderdag winnen.![]()
![]()
Ik krijg ook wel een onderbuikgevoel van Ing... maar dat betekent nog niet dat ze gaat winnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet gek.
[..]
Je moet niet alle ingevingen geloven.
De enige de beste is Ingrid. En dat baseer ik op mijn onderbuikgevoel![]()
Ook voor Roel zelf... zal Dido leuk vinden!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:42 schreef I_doubt het volgende:
Het Ingrid dating service bureau is aan het bemiddelen voor de broers van Roel
In dit geval wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel een onderbuikgevoel van Ing... maar dat betekent nog niet dat ze gaat winnen
Wat betreft je Mini-Me analyse ben ik het eens, ze beginnen steeds meer op Mini-Me te lijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet gek.
[..]
Latersquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
guess who's backquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef F4iTH het volgende:
ManU kom eens terug. Ik word hier gepest door die enge Ingrid fans. Sta er helemaal alleen voor geloof ik
ah je bent er al zie ik![]()
Kwijlebal Roel, alles leuk en aardig en je mag hem best een kwijlebal vinden zoals hij tegen Dido deed toen hij echt verliefd werd, maar je kunt het niet vergelijken met Joost. Ik heb nog nooit zo'n idioot gezien die zo over z'n vriendin kan overdrijven. Als hij echt zoveel van Brenniequote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
alsjeblieft niet roel als winnaar... dan nog liever joost zeg
Die kwijlebal die niet tegen drank kan, zichzelf helemaal tof vindt maar feitelijk een agressief misselijkmakend mannetje is dat geld geven zodat hij het vervolgens kan opmaken aan geschenken voor de koningin...![]()
![]()
Mini-Me is de kloon van Dr. Evil oftewel Lieske en Chantal....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:45 schreef kissa het volgende:
Ehhhhh............ik durf het bijna niet te vragen, maar wie/wat is mini-me?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kwijlebal Roel, alles leuk en aardig en je mag hem best een kwijlebal vinden zoals hij tegen Dido deed toen hij echt verliefd werd, maar je kunt het niet vergelijken met Joost. Ik heb nog nooit zo'n idioot gezien die zo over z'n vriendin kan overdrijven. Als hij echt zoveel van Brenniezou houden als hij acteert zou hij nooit in dat BB huis gegaan zijn. Ik zou me in ieder geval niet kunnen voorstellen om m'n vriendin een jaar niet te zien en dan 3 weken wel en dan doodleuk in het BB huis te gaan zitten janken......
eensch..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kwijlebal Roel, alles leuk en aardig en je mag hem best een kwijlebal vinden zoals hij tegen Dido deed toen hij echt verliefd werd, maar je kunt het niet vergelijken met Joost. Ik heb nog nooit zo'n idioot gezien die zo over z'n vriendin kan overdrijven. Als hij echt zoveel van Brenniezou houden als hij acteert zou hij nooit in dat BB huis gegaan zijn. Ik zou me in ieder geval niet kunnen voorstellen om m'n vriendin een jaar niet te zien en dan 3 weken wel en dan doodleuk in het BB huis te gaan zitten janken......
Ingrid heeft wekenlang 0,0 toegevoegd aan BB. Ze was niet eens te verstaan en haar grootste prestatie was: duimzuigerij, bijten op haar lippen en geroddel met Channie. Ze kreeg pas heel laat een boost door het vertrek van Channie en Menno. Dat zij een onzeker type is en daardoor zielig, maakt haar voor mij nog niet de aangewezen persoon om te winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet gek.
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef teamlead het volgende:
alsjeblieft niet roel als winnaar... dan nog liever joost zeg
Die kwijlebal die niet tegen drank kan, zichzelf helemaal tof vindt maar feitelijk een agressief misselijkmakend mannetje is dat geld geven zodat hij het vervolgens kan opmaken aan geschenken voor de koningin...![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft ze veel meer laten doen dan alleen een tietenjob. Die ogen lijken ook wel vrij gebotoxedquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
hmmm...nu je het zegt
Neeeeeh ik geloof heilig dat Ingrid er ooit beetje fatsoenlijk heeft uitgezien. (oops er lopen hier tegenwoordig veel Ingrid fans he)
Niks aan toe te voegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ingrid heeft wekenlang 0,0 toegevoegd aan BB. Ze was niet eens te verstaan en haar grootste prestatie was: duimzuigerij, bijten op haar lippen en geroddel met Channie. Ze kreeg pas heel laat een boost door het vertrek van Channie en Menno. Dat zij een onzeker type is en daardoor zielig, maakt haar voor mij nog niet de aangewezen persoon om te winnen.
Neemt niet weg dat zij van mij 2de mag worden. Josti 3de en Mini-Me 4de.
Lijkt me een fantastische uitslag.![]()
![]()
Dat noemen ze wallen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze veel meer laten doen dan alleen een tietenjob. Die ogen lijken ook wel vrij gebotoxed
Ik dacht dat botox juist de rimpels wegnamquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze veel meer laten doen dan alleen een tietenjob. Die ogen lijken ook wel vrij gebotoxed
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft het denk ik ook over de wallen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat botox juist de rinpels wegnam![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ingrid heeft wekenlang 0,0 toegevoegd aan BB. Ze was niet eens te verstaan en haar grootste prestatie was: duimzuigerij, bijten op haar lippen en geroddel met Channie. Ze kreeg pas heel laat een boost door het vertrek van Channie en Menno. Dat zij een onzeker type is en daardoor zielig, maakt haar voor mij nog niet de aangewezen persoon om te winnen.
![]()
Joost en Ingrid moeten wel samen het huis uit lopen blijkbaar dus die worden 3 en 4. Door dronken kut bral studenten (die niet representatief zijn voor de algemene student) en geile pubers wordt Mini-Me toch nog 2e.......... Alhoewel ik me natuurlijk volledig kan vinden in de droom dat ze laatste wordt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Doe mij Koenie maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:00 schreef F4iTH het volgende:
Ow, ik zou nog een cap plaatsen.
Links: De vriendinnetjes van Ing (Doe mij die 2de van links).
Rechts: Coen?
[afbeelding]
jij de 2e van links, neem ik de meest linkse welquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:00 schreef F4iTH het volgende:
Ow, ik zou nog een cap plaatsen.
Links: De vriendinnetjes van Ing (Doe mij die 2de van links).
Rechts: Coen?
[afbeelding]
3e van links is voor mij danquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij de 2e van links, neem ik de meest linkse wel![]()
Typisch geval van een ongenuaceerd bevooroordeelde mening.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar gewoon beangstigend laag staan in de Talpa-polls. TE laag en dát is juist creepy. Vrees dus ook dat ze minstens 2de/3de wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Joost en Ingrid moeten wel samen het huis uit lopen blijkbaar dus die worden 3 en 4. Door dronken kut bral studenten (die niet representatief zijn voor de algemene student) en geile pubers wordt Mini-Me toch nog 2e.......... Alhoewel ik me natuurlijk volledig kan vinden in de droom dat ze laatste wordt...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 week BB actief.
Dus op basis daarvan kan ik het meest objectief oordelen.
Nu lijk je net op Lieske, in de discussie met Roel: "Jij bent verliefd, DUS jij kunt niet objectief oordelen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Typisch geval van een ongenuaceerd bevooroordeelde mening.
En mijn keuze is vanzelfsprekend en historisch bepaald, want het alfabet bestaat al langer dan BB:
Alfabetisch, dus mijn keuze!
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
ehm... je bedoelt dat ze gelijk heeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nu lijk je net op Lieske, in de discussie met Roel "Jij bent verliefd, DUS jij kunt niet objectief oordelen"![]()
eeeh alles leuk en aardig, maar daar klopt dus geen fuck van, je moet je na 1 week toch al tenminste irriteren aan mini-me en die zelfs subjectief objectief op 4 zetten (alhoewel het alfabetisch is.......verzin je maar een nieuwe naam voor haar)quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En mijn keuze is vanzelfsprekend en historisch bepaald, want het alfabet bestaat al langer dan BB:
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
Dus wij die BB al van het begin af aan volgen moeten onze meningen maar lekker voor ons houden en de newbs het lijstje laten samenstellen? We zijn tenslotte allemaal bevooroordeeld tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
1. Ingrid
2. Joost
3. Lieske
4. Roel
In één keer goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dus wij die BB al van het begin af aan volgen moeten onze meningen maar lekker voor ons houden en de newbs het lijstje laten samenstellen? We zijn tenslotte allemaal bevooroordeeld toch![]()
ik ben helemaal niet bevooroordeeld. Ben gewoon anti-Mini-Me. Dat heet je mening vormen na een zeer goede analyse........quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dus wij die BB al van het begin af aan volgen moeten onze meningen maar lekker voor ons houden en de newbs het lijstje laten samenstellen? We zijn tenslotte allemaal bevooroordeeld toch![]()
Dankquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mini-Me is de kloon van Dr. Evil oftewel Lieske en Chantal....
Dab ben je dus volgens haar alsnog bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet bevooroordeeld. Ben gewoon anti-Mini-Me. Dat heet je mening vormen na een zeer goede analyse........
Ok!quote:
halen we makkelijk joh..., in de finale alleen al vliegen de topics volquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef PH52 het volgende:
Ik voorzie een finale zonder 1.00ste topic. Zeker op deze manier, moeten ze er vannacht 10 extra vol kalken.
Andere manier om op dezelfde reeks te komen:quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeeh alles leuk en aardig, maar daar klopt dus geen fuck van, je moet je na 1 week toch al tenminste irriteren aan mini-me en die zelfs subjectief objectief op 4 zetten (alhoewel het alfabetisch is.......verzin je maar een nieuwe naam voor haar)
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:17 schreef F4iTH het volgende:
Kunnen we jou ook omkopen? Je lijstje staat mij namelijk echt niet aan
Goeiemiddag!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeeh alles leuk en aardig, maar daar klopt dus geen fuck van, je moet je na 1 week toch al tenminste irriteren aan mini-me en die zelfs subjectief objectief op 4 zetten (alhoewel het alfabetisch is.......verzin je maar een nieuwe naam voor haar)
Hey buufquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goeiemiddag!![]()
![]()
(speciaal voor pc-eend? of wie heeft er een zwaaiverbod afgekondigd
)
Zlieske lijkt me een leuke naam...![]()
Halloquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goeiemiddag!![]()
![]()
(speciaal voor pc-eend? of wie heeft er een zwaaiverbod afgekondigd
)
Zlieske lijkt me een leuke naam...![]()
Heeee!! halloquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[afbeelding] Hallo pareltje! [afbeelding]
ow...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hey buuf![]()
CW vond dat we minder moesten zwaaien
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Uiteraard.
Een reep chocolade en ik doe alles voor je
Ookhelpt heel veel.
![]()
Tis nog niet officieel verboden hoor... we moesten alleen minderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow...een officieel mod ingegeven zwaai-verbod....
![]()
right.
zwaai ik alleen nog als de rest ontopic is![]()
Roel moet winnen. Ingrid mag ook nog. Vooruit, als het echt niet anders kan Joost ook nog wel. maar niet die verschrikkelijke, overbeschermde, naieve, vindicat-trol met een plaat van gewapend beton voor d'r kop!
uch.
Ze hebben een aanloopje nodig ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Falco het volgende:
Hehe eindelijk gaat het gesprek beginnen...
Maar eerst wat drinken inschenken
Andere manier om op een andere reeks te komen:quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Andere manier om op dezelfde reeks te komen:
Roel is een luie alcoholist, verziekt daarmee het hele groepsgebeuren
Komt bij mij altijd op de laatste plaats.
Lieske is een Vindicattrut, waarvan ik me afvraag hoe ze ooit d'r VWO diploma gehaald heeft, zij is dermate naïef, onnozel dat ze beter zo snel mogelijk een jongen aan de haak kan slaan zodat ze haar huisje boompje beestje mentaliteit verder kan volgen.
Dus net niet op de laatste plaats.
Joost is leuk en adrem, maar leeft teveel buiten BB. Zijn vriendin is alles voor hem en daardoor kan hij amper zich inleven in BB.
Een goede tweede
Dan blijft er maar één over die de minste gebreken toont: Ingrid.
En die heeft dus automatisch de eerste plaats.
Dus hoe je het draait of keert, mijn lijst is de enig juiste![]()
.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
right.
Roel moet winnen. Ingrid mag ook nog. Vooruit, als het echt niet anders kan Joost ook nog wel. maar niet die verschrikkelijke, overbeschermde, naieve, vindicat-trol met een plaat van gewapend beton voor d'r kop!
uch.
Wordt er toch wat nerveus van hoor...... ik vind het juist een goede omgangsvorm. Ik zou al bijna niet meer durven zeggen [en zwaaien] dat ik ff weg ben....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis nog niet officieel verboden hoor... we moesten alleen minderen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
right.
uch.
zo serieus was het niet hoor, lees even terug in het vorige SC, daarin schreef ze volgens mij dat CW en CM beiden in een deuk lagen om onze reactiesquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wordt er toch wat nerveus van hoor...... ik vind het juist een goede omgangsvorm. Ik zou al bijna niet meer durven zeggen [en zwaaien] dat ik ff weg ben....![]()
Ik weet liever dat iemand weer even pleite is.... anders zit je misschien voor Jan-Joker dingen aan die persoon te vragen of zo.....
ow, dan is het goed...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis nog niet officieel verboden hoor... we moesten alleen minderen
komop je kunt het....quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dan is het goed...![]()
* toch niet zo goed meer durft*
Geweldig ja.. en we waren ook nog echt blij toen die manke malloot terug kwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Falco het volgende:
Weten jullie nog? Die eerste geheime missie! Wat waren we toen in extase he? Hele topics volgepost over wat Joost nou weer aan het doen was!
Nostalgiequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geweldig ja.. en we waren ook nog echt blij toen die manke malloot terug kwam
dat ging snel over trouwens
nou, supersnel genezen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geweldig ja.. en we waren ook nog echt blij toen die manke malloot terug kwam
dat ging snel over trouwens
quote:
Okay.... dan zwaai ik gewoon 'tot straksquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zo serieus was het niet hoor, lees even terug in het vorige SC, daarin schreef ze volgens mij dat CW en CM beiden in een deuk lagen om onze reacties
zij hoefde toch eigenlijk aleen maar haar mond te houden over het feit dat ze geld had??quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Nostalgie
Nu die geheime missie van Lieske. Ik zie Ingrid er trouwens voor aan haar kus-missie gewoon te vergeten
.
Ik zit er ook klaar voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Falco het volgende:
Hehe eindelijk gaat het gesprek beginnen...
Maar eerst wat drinken inschenken
Boodschappen halen... de hond uit latenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
het mooie van een verhaal van lieske is dat je tijd zat hebt om wat te drinken te pakken, even naar het toilet te gaan, beetje te surfen en dan terug te komen... en nog niks gemist hebben
Lijkt mij niet... anders is hij zijn geld kwijt...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
zou roel trouwens vertellen over zijn rookmissie nu
de strijk wegwerken, ramen wassenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Boodschappen halen... de hond uit laten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit er ook klaar voor
Hallo allemaal BEW![]()
[afbeelding]
ja maar god, da's wel een hele korte zin...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:56 schreef teamlead het volgende:
Ze heeft het geld toch in haar bikini gepropt
Ja ze zat toen met rikkert in bad, en versprak zich.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
Kan iemand zich die opmerking tegen Rikkert herinneren? Ik weet niet meer precies wat ze gezegd heeft, maar wel nog dat ik het toen oneerlijk vond...
Ze zei toen alleen tegen Rikkert dat ze met een dillemma zat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
Kan iemand zich die opmerking tegen Rikkert herinneren? Ik weet niet meer precies wat ze gezegd heeft, maar wel nog dat ik het toen oneerlijk vond...
weet het ook niet precies meer. Roel heeft zeker evenveel gezegd. Die is niet zo zwaar benadeeld...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
Ze zei toen zoiets als: wat zou jij doen, en begon toen over haar eigen situatie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
nee, maar heeft wel stemmen gehad. maar nooit genoeg om op de bank te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
is mijn geheugen nu zo slechtIk dacht dat Joost nog nooit genomineerd is geweest?
Klopt ook... alleen bij de eerste proefnominatie wel... maar die telt niet mee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
is mijn geheugen nu zo slechtIk dacht dat Joost nog nooit genomineerd is geweest?
waarom zegt ie dan net dat hij bij de eerste ronde wel genomineerd is??quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt ook... alleen bij de eerste proefnominatie wel... maar die telt niet mee.
verbaast me enormquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:03 schreef Falco het volgende:
Ah Ingrid vergeet niet haar kus-missie geloof ik! Toch wel knap!
Zou ook kunnen, weet ik niet meer... hij is in ieder geval nooit op de bank beland.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zegt ie dan net dat hij bij de eerste ronde wel genomineerd is??
ik zou niks zeggen. Of in het midden laten of de opdracht gelukt danwel mislukt is...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef White_Pearl het volgende:
Roel mag de DBK niet in, en denktwat moet ik nu vertellen
![]()
Zit wel vaker een grote lag in de streams onderling...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:
mijn streams zijn vaag.... op 2 staat roel bij de dbk op 1, 3 en 4 zit ie op de bank
Volgens mij hadden ze het over de proefnomiatiequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zegt ie dan net dat hij bij de eerste ronde wel genomineerd is??
precies... geen risico nemen en zwijgen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou niks zeggen. Of in het midden laten of de opdracht gelukt danwel mislukt is...
Ik begreep dat hij zei tijdens de proefnominatie niet genomineerd was, maar de eerste keer tijdens de echte nominaties welquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het over de proefnomiatie
Over welke geheime opdracht heb je het in godsnaam??quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef F4iTH het volgende:
Mag Roel het wel over zijn opdracht hebben met de rest? Deze loopt in principe nog toch?
Heeft hij weer mazzelquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:07 schreef teamlead het volgende:
owjah.. de "niet helpen" missie..... was ik al helemaal vergeten
heeft ie toch nog iets te vertellen
de roken-missie voor 10.000... als die uitlekt is hij het geld kwijtquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over welke geheime opdracht heb je het in godsnaam??
De rookopdracht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Roel heeft het nu over de niet-mee-helpen-met-de-eieropdracht-missiequote:
de rook je rijk opdracht denk? mag hij daar nou niks zeggen over geld of helemaal niks over de opdracht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij draait er beetje omheen nu. Daarom wou hij even naar de DBK wsl. Om te vragen of hij het over de rookopdracht mag hebben. BB houdt erg sneaky de deur dicht. Dus Roel stond in principe voor een dilemma en heeft m.i. er goed aan gedaan zijn mond er over te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Roel heeft het nu over de niet-mee-helpen-met-de-eieropdracht-missie.
Ik kan me niet herinneren waardoor ze verdwenen zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer wordt iets grimmiger, het gaat over de speelkaarten die zijn weggehaald.
Weet nog iemand hoe dat precies is gegaan?
Roel kan er begrip voor hebben, dat iemand die kaarten weghaald uit eigen gewin, omdat de kaarten anders toch wel door BB weggehaald zouden worden.
De rest vd groep is het er niet mee eens
Roel heeft ze weggehaald met als tegenprestatie muziek voor hem en dido en een bed vol kaarsen erom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren waardoor ze verdwenen zijn eigenlijk
Dan liegt hij er nu overquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel heeft ze weggehaald met als tegenprestatie muziek voor hem en dido en een bed vol kaarsen erom.
dan mocht roel met dido in bad met muziekquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren waardoor ze verdwenen zijn eigenlijk
Ik weet het niet... Het was al gebeurd toen ik weer de streams aan had gezetquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer wordt iets grimmiger, het gaat over de speelkaarten die zijn weggehaald.
Roel kan er begrip voor hebben, dat iemand die kaarten weghaalt uit eigen gewin, omdat de kaarten anders toch wel door BB weggehaald zouden worden.
wordt een gezellige reunie als iedereen is bijgelezenquote:
Inderdaad... werd bijna nog saaier om te kijken dan een potje tric tracquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en de meeste streamers irriteerden zich dood aan die kutkaarten
lopen jouw streams voorquote:
Ik heb toen nog een Poll gemaakt, wat is leuker, kaarten of tric traccenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Foreverblue het volgende:
Inderdaad... werd bijna nog saaier om te kijken dan een potje tric trac
Was ook overduidelijk hoor. Rob had het zelfs gezien en Roel werd even belaagd door de rest om de kaarten terug te leggen. Probeerden hem bij de DBK weg te houden. Uiteindelijk hebben ze hem toch naar DBK laten gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Roel geeft impliciet toe dat hij het gedaan heeft idd, je hebt gelijk Fblue.
Hij praat in 'die persoon', maar het is voor iedereen duidelijk dat hij het was.
Snaptnix!! Lekkere Braboquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was ook overduidelijk hoor. Rob had het zelfs gezien en Roel werd even belaagd door de rest om de kaarten terug te leggen. Probeerden hem bij de DBK weg te houden. Uiteindelijk hebben ze hem toch naar DBK laten gaan.
Vooral in de televisie uitzending was erg goed te zien dat Roel snel de kaarten bij elkaar raapte en in z'n zak stak, toen de rest buiten naar de oorzaak van de muziek aan het zoeken was.
Was toen ook leuk, dat de andere buiten aan het sporten waren, en hij in het washok rookte, en daarna met de deur ging wapperen, en een ui at ivm de geurquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Falco het volgende:
Oja zomaar op de middag "Ik ga even douchen, dus dan weten jullie dat, dat ik niet gestoord wil worden"
Tja... ik ook niet. En Joost die zegd dat het hem geen reet boeit of er mensen via internet kijken en kaarten saai vinden. Dat geloof ik persoonlijk niet. Bovendien, ze snappen toch wel dat mensen gesprekken willen zien en geen persoon die steeds een mars haalt met hartenjagen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef F4iTH het volgende:
Snap niet waarom Ingrid nu tekeer gaat over die kaarten maar dat ze het wel ok vond dat Lieske destijds het geld heeft verkozen boven lekker eten voor de groep
teamlead!!! Mijn favo lieve Limboquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef sleepy1958 het volgende:
Nu wordt toch wel erg duidelijk dat als er al 'geheime missies' in het huis waren
Roel, direct of direct, de hoofdpersoon was. Hij heeft verreweg de meeste 'geheimen'
in het huis. Knap hoe hij er nog steeds goed mee omgaat.
Wel de meeste van allemaal gehad...quote:
muziek in het badje om het linda incident goed te makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel kan er begrip voor hebben, dat iemand die kaarten weghaalt uit eigen gewin, omdat de kaarten anders toch wel door BB weggehaald zouden worden.
Al zijn geheime missiesquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef sleepy1958 het volgende:
Nu wordt toch wel erg duidelijk dat als er al 'geheime missies' in het huis waren
Roel, direct of direct, de hoofdpersoon was. Hij heeft verreweg de meeste 'geheimen'
in het huis. Knap hoe hij er nog steeds goed mee omgaat.
2 toch maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel de meeste van allemaal gehad...
Niet meehelpen met de eieropdracht,quote:
Ja en het meeste geld gevangenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel de meeste van allemaal gehad...
Indirect ook dat hij en Dido uit mekaar gedreven moesten worden door de andere bewoners.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet meehelpen met de eieropdracht,
De rookopdracht
De kaarten in ruil voor romantisch avondje met Dido
Maar indirect natuurlijk ook oa het wegnemen van zijn geld, met de jacht op het geld van Ingrid/Chantal aan de ene kant en Rob aan de andere. Was niet zijn missie, maar had wel betrekking op hem.
dat was niet echt zijn missie hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Indirect ook dat hij en Dido uit mekaar gedreven moesten worden door de andere bewoners.
Joost had de allereerste geheime opdracht... stiekem eten brengen naar Rob in het geheime huisje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Weet echt geen geheime van Joost.
Paar kleinigheidjes van Lieske.
Paar kleinigheidjes van Ingrid.
Merendeel van 'de shit' is terechtgekomen bij Roel. Ontkennen heeft geen zin.
Joost heeft alleen de "voer Rob-opdracht" gehad in het begin...(voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
En dat vind ik dus niet eerlijk, rest heeft helemaal niet de kans gehad zoveel te verdienen. Alleen Dido 5000 en Lieske eerder 2500 (?) die ze weer kwijtraakte.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en het meeste geld gevangen![]()
Je vergeet Nathalie's roddelmissie, Dido's drankweggooi-missie, Joost zijn help-Rob-missie, Menno's homo-missie, Lieske's steel-spullen-missie en dat Ingrid in het huisje zat. Volgens mij zijn er nog veel meer missies, maar daar kom ik nu even niet opquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Oja, die ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Indirect ook dat hij en Dido uit mekaar gedreven moesten worden door de andere bewoners.
Inderdaad, Roel heeft alleen de rook opdracht pro gehad en echt wel veel anti opdrachten om hem te pesten. En ik vind nog steeds het onbegrijpelijk dat Mini-Me toen voor dat geld koos en niet voor het eten als ze het niet vol kon houden....... Wat een schaapquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
teamlead het ging erom dat hij vaak de hoofdpersoon was in een geheime missie. Direct of indirect erbij betrokken, maakt dan niet uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was niet echt zijn missie hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead het ging erom dat hij vaak de hoofdpersoon was in een geheime missie. Direct of indirect erbij betrokken, maakt dan niet uit.![]()
Ik dacht ik zeg het niet, maar jij denkt precies het zelfde als mij, heb vaak geroepenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat vind ik dus niet eerlijk, rest heeft helemaal niet de kans gehad zoveel te verdienen. Alleen Dido 5000 en Lieske eerder 2500 (?) die ze weer kwijtraakte.![]()
Geef dan iedereen tenminste een kans
quote:
eens....quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het niet, maar jij denkt precies het zelfde als mij, heb vaak geroepen
geef de anderen ook eens een kans om wat te verdienen, vindt het ook oneerlijk
had ze allemaal een kans gegeven, om iets te verdienen.
maar toch wel lief hoorquote:
Trouwens goeiemiddag lieve Snaptnixquote:
quote:
Tot later Snaptnixquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar nu eerst even boodschappen doen en de boelhier weer wat op orde brengen![]()
Tot later allemaal![]()
Ook hallo F4iTHquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Trouwens goeiemiddag lieve Snaptnix![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |