Lijkt me sterk maar je weet nooit..quote:Op dinsdag 20 december 2005 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
henkiepenkie, je wilde toch niet zggen dat je fan geworden bent van Mini-Me???![]()
![]()

trustenquote:Op dinsdag 20 december 2005 05:01 schreef Manu82 het volgende:
Niemand hier meer, dus ga ook maarslapen, ben benieuwd naar de volgende TT
slaap lekker allemaal![]()
![]()

Mini-Manu ben ik altijd al geweest alleen niet zo uitgeproken als anderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 04:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
henkiepenkie, je wilde toch niet zggen dat je fan geworden bent van Mini-Me???![]()
![]()

Goedemorgen, lekker rustig hier, ik blijf ook niet lang moet zo weg , ben om een uur of 2 wel weer terug.quote:

Bullshit...quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:50 schreef I_doubt het volgende:
Of Lieske is ongesteld aan het worden, of zij heeft in haar korte leventje al zoveel make-up gebruikt dat haar hele huid geruïneerd is.
Dit kan leiden tot verschrikkelijke dingen (de vrouw van een vd vorige Duitse premiers pleegde zelfmoord omdat zij door het vele gebruik van make-up geen zonlicht meer kon verdragen en alleen nog maar 's nachts leefde).

Je bedoelt Scheisse ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bullshit...
<knip>
http://de.wikipedia.org/wiki/Hannelore_Kohl

Ik had een heel ander verhaal direct na haar dood gehoord en dat is blijven hangen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bullshit...
Krankheit und Tod
Über die Umstände von Hannelore Kohls Krankheit und Tod gibt es in der Öffentlichkeit zahlreiche Spekulationen. Ihren eigenen Angaben im März 2001 zu Folge hat sie seit 1993 an einer Lichtallergie gelitten (vermutlich ausgelöst durch Penicillin-Einnahme). Welche Rolle die Krankheit bei ihrem Suizid gespielt hat, welche anderen Gründe dazu kamen, wird sich mit letzter Gewissheit nicht klären lassen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Hannelore_Kohl

In der Kreation zeigt sich der Menschquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:59 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Hmmm....... van BB naar Hannelore Kohl...creatief

Ja, daar zou ik ook een trauma van krijgen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid zegt: GODVERDOMME.
Ze blijkt ook naast Lieske te liggen

Goedemorgenquote:

Blijkbaar kan ik dat toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef I_doubt het volgende:
Tot wie ik nog niet goedemorgen heb gezegd: Goedemorgen!
En zie het detail: met beide handen: [afbeelding]

Ik wil winnen, ik wil winnen, ik wil winnenquote:

Volgens mij denkt hij:quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wil winnen, ik wil winnen, ik wil winnen![]()

Ik denk dat hij donderdagnacht al van bil gaat met Didoquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij:
ik wil neuqen, ik wil neuqen, ik wil neuqen

Nee CW en CM hebben samen een intiem moment gehad toen ze onze reacties lazenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Of is zwaaien nu helemaal verboden door CW?![]()
[afbeelding]

Het is verboden, maar ik fuck the roelezquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Of is zwaaien nu helemaal verboden door CW?![]()
[afbeelding]

Zolang we de 1000 maar vol krijgen denk ik dan!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is verboden, maar ik fuck the roelez![]()
![]()
(weet ook ff niets zinnigers te posten, maar dat terzijde)

quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee CW en CM hebben samen een intiem moment gehad toen ze onze reacties lazen

Ze moeten van BB op de slaapkamer blijven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:45 schreef nicoleV het volgende:
wat een lamlendig zooitje zeg...die liggen hun tijd uit...die mensne hebben elkaar werkelijk niets meer te vertellen ik hoop dat er een giga moelijke opdracht komt....

WTF is er nou aan de hand met die Gert Jan???quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een gedoe rond dat SMS zeg... had die Gert Jan niet ff een week kunnen wachten? Nu gaat er geen hond meer bellen natuurlijk donderdag. Straks de streams al op zwart

Hij heeft geopperd in de Telegraaf dat er gefraudeerd wordt met SMS-stemmen bij BB.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
WTF is er nou aan de hand met die Gert Jan???

quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef teamlead het volgende:
Mogguh....![]()
mogen we alweer zwaaien??
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is verboden, maar ik fuck the roelez![]()
![]()
(weet ook ff niets zinnigers te posten, maar dat terzijde)

[BB SC] 977 Bagger? vor mijn uiterst genuanceerde mening in dezequote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft geopperd in de Telegraaf dat er gefraudeerd wordt met SMS-stemmen bij BB.
'Big Brother is bedrog'

Joost zit er nog in omdat ie maar een keer op de bank heeft gezeten, Inge en Lieske dat zijn de lievelingetjes van Hummie vooral Inge....die actie dat ze het huis uit moest en niet genomineerd stond was niet voor nx....en Roel...die moet nog voor enige actie zorgen....quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef I_doubt het volgende:
Inderedaad wat een lui zooitje.
De hele wereld werkt, is bezig de economie draaiende te houden.
En hier hebben we een kwartet slapers.
Deze kwartetkeuze komt uiteraard (dat weten we nu door GJ) door het uiterst geniale SMS verkeer van Talpa.![]()

Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[BB SC] 977 Bagger? vor mijn uiterst genuanceerde mening in deze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |