Hij stond nog maar een kwartier klaar ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hier maar verder... jij was een fractie eerder
Nouja, ik zie dat figuur nog steeds als het jankende vriendje van Patty, wat een kneus. En dat terwijl ik geen stem heb uitgebracht na BB1quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft geopperd in de Telegraaf dat er gefraudeerd wordt met SMS-stemmen bij BB.
'Big Brother is bedrog'
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding] Whheeeeeeee......... ik wordt genegeerd [afbeelding]
voor de schadevergoeding van GJ waarschijnlijkquote:
Alvast oefenen voor de 1000e SC dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij stond nog maar een kwartier klaar ofzo![]()
En de grootste geldwolven staan getraumatiseerd vooraan te treurenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef Foreverblue het volgende:
De geldpot is weg![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Sanctie van bb... wegens gesprekken over verdeling van het geldquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef kissa het volgende:
Goedemiddag een ieder![]()
![]()
Is het geld echt weg?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding] Whheeeeeeee......... ik wordt genegeerd [afbeelding]
Heb ik ook maar geen buffering.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:01 schreef Foreverblue het volgende:
Stream 1 hakkelt als de pest bij me
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sanctie van bb... wegens gesprekken over verdeling van het geld
Nee hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor de schadevergoeding van GJ waarschijnlijk
halen we makkelijk in dit tempoquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
goeie mor...middag! Nog maar 2,5 dag en 22 topics te gaan![]()
quote:
Komt vast goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
als er 's morgens ook eens wat gepost word wel ja stelletje lamzakken, toen ik vannacht ging slapen waren er nog maar 50 posts nodig om het vorige topic vol te krijgen word ik een paar uur later wakker blijkt dat het nog steeds niet vol isquote:
quote:
en ook een goeiesmorgensquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
Je slaapt gewoon te kortquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als er 's morgens ook eens wat gepost word wel ja stelletje lamzakken, toen ik vannacht ging slapen waren er nog maar 50 posts nodig om het vorige topic vol te krijgen word ik een paar uur later wakker blijkt dat het nog steeds niet vol is![]()
Iets bij Jambers misschien ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft geloof ik bij Willebrord Frequin gewerkt
Of nee, het was elders, ze zegt dat het ging over zijn 50e verjaardag.
Ze was niet aangenomen bij Peter R de Vries
Ze wil wel wat in de media dus
ja, maar dat wisten we al een tijdje toch? ze heeft toch ook ooit een hoer gespeeld in Baantjer? (geen idee of ze een dooie hoer of een levende hoer was....)quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als er 's morgens ook eens wat gepost word wel ja stelletje lamzakken, toen ik vannacht ging slapen waren er nog maar 50 posts nodig om het vorige topic vol te krijgen word ik een paar uur later wakker blijkt dat het nog steeds niet vol is![]()
Ingrid heeft wel voor Willebrord Frequin gewerkt... als productie assistente of zo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:11 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Tiet veur pafke?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]We cheer you up, we cheer you up, we cheer you up in the pinup-club
Lieske: Zo heeee, dan voel je je lulligquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:Volgens Roel wordt bij de schoolarts de ballen vastgehouden om te tellen of ze er allemaal zitten
De geldpotquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wat heeft Ingrid jou beloofd zodat zij hier veelvuldig geïllustreerd wordt?![]()
Ingrid halverwege de jaren 90quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef teamlead het volgende:
ja, maar dat wisten we al een tijdje toch? ze heeft toch ook ooit een hoer gespeeld in Baantjer? (geen idee of ze een dooie hoer of een levende hoer was....)
Lieske. "Zo van 1,2,3,4.."quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske: Zo heeee, dan voel je je lullig![]()
Grijnsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske: Zo heeee, dan voel je je lullig![]()
quote:
Toen zag ze er wel beter uit dan nu vind ik... maar BB sloopt je ook natuurlijk. Kijk maar naar de foto van Joost om te stemmen en Joost nu.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ingrid halverwege de jaren 90
[afbeelding]
Lol, toen had ze haar lippen nog niet opgevreten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:18 schreef MienJung het volgende:
[..]
Lol, toen had ze haar lippen nog niet opgevreten.![]()
16-17 jaar oud... een kind dus nog...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooi programma dat photoshopquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ze zag er toen inderdaad 'normaal' uit.
quote:
Die rechter is in de clinic van Connie van Breukhoven geweest zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie weer ff verlaten... tot later![]()
(zwaaien mocht niet meer)
Terug Vind Postquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Bocaj het volgende:
zeg nou effe wat tvp is.... toe nou!!!!!!
Angela Schijfquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:27 schreef Sloppy_Joe het volgende:
wie was Kim ook al weer?
quote:
Hij wil wat downloaden bij mij... spam???quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
http://www.nki.nl/ShowObject.asp?NodeID=2523
technical staff![]()
hmmm...nu je het zegtquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij wil wat downloaden bij mij... spam???![]()
Ik ben wel fan van Ing maar weet heus wel dat Ing er oud uit ziet....quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
hmmm...nu je het zegt
Neeeeeh ik geloof heilig dat Ingrid er ooit beetje fatsoenlijk heeft uitgezien. (oops er lopen hier tegenwoordig veel Ingrid fans he)
Nou ik vind van wel! Tot laterzzz ForeverCapsquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
Aha, heb acrobat nu niet installedquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]geen idee... bij mijn opende hij gewoon in acrobat?
ik plaats anders wel ff gewoon een screenshotje
Dahaaaag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
I.t.t. de Lieske fans kunnen de Ingrid fans wél wat incasseren. Gek eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Ing maar weet heus wel dat Ing er oud uit ziet....
damn.. te klein..quote:
Dat is ook mijn voorspelling:quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef F4iTH het volgende:
Trouwens ik had even een ingeving: Roel gaat donderdag winnen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:25 schreef Peter6000 het volgende:
Deze Poll is dus de voorspelling wie er wint.
Ik denk dat het toch tussen Joost en Roel gaat, en dat Roel de laatste dagen weer iets in de lift zit.
En ook dat er veel jongeren sms-sen, en dat Roel voor hun meer aansprekend is dan Joost.
Kortom, ik VOORSPEL Roel.
Idd, komt misschien omdat ze de harde humor van Ing kunnen waarderen. En wat betreft Roel, ik zou heel erg blij zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
I.t.t. de Lieske fans kunnen de Ingrid fans wél wat incasseren. Gek eigenlijk.
Trouwens ik had even een ingeving: Roel gaat donderdag winnen.![]()
![]()
Aha... dus toch een man geweest?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. te klein..
anyway.. Ingrid Hofland wordt genoemd als technical staff bij een of ander vaag medisch onderzoek
Nee eigenlijk niet gek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef F4iTH het volgende:
[..]
I.t.t. de Lieske fans kunnen de Ingrid fans wél wat incasseren. Gek eigenlijk.
Je moet niet alle ingevingen geloven.quote:Trouwens ik had even een ingeving: Roel gaat donderdag winnen.![]()
![]()
Ik krijg ook wel een onderbuikgevoel van Ing... maar dat betekent nog niet dat ze gaat winnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet gek.
[..]
Je moet niet alle ingevingen geloven.
De enige de beste is Ingrid. En dat baseer ik op mijn onderbuikgevoel![]()
Ook voor Roel zelf... zal Dido leuk vinden!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:42 schreef I_doubt het volgende:
Het Ingrid dating service bureau is aan het bemiddelen voor de broers van Roel
In dit geval wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel een onderbuikgevoel van Ing... maar dat betekent nog niet dat ze gaat winnen
Wat betreft je Mini-Me analyse ben ik het eens, ze beginnen steeds meer op Mini-Me te lijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet gek.
[..]
Je moet niet alle ingevingen geloven.
De enige de beste is Ingrid. En dat baseer ik op mijn onderbuikgevoel![]()
Latersquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
guess who's backquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef F4iTH het volgende:
ManU kom eens terug. Ik word hier gepest door die enge Ingrid fans. Sta er helemaal alleen voor geloof ik
ah je bent er al zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |