Over welke geheime opdracht heb je het in godsnaam??quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef F4iTH het volgende:
Mag Roel het wel over zijn opdracht hebben met de rest? Deze loopt in principe nog toch?
Heeft hij weer mazzelquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:07 schreef teamlead het volgende:
owjah.. de "niet helpen" missie..... was ik al helemaal vergeten
heeft ie toch nog iets te vertellen
de roken-missie voor 10.000... als die uitlekt is hij het geld kwijtquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over welke geheime opdracht heb je het in godsnaam??
De rookopdracht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Roel heeft het nu over de niet-mee-helpen-met-de-eieropdracht-missiequote:
de rook je rijk opdracht denk? mag hij daar nou niks zeggen over geld of helemaal niks over de opdracht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij draait er beetje omheen nu. Daarom wou hij even naar de DBK wsl. Om te vragen of hij het over de rookopdracht mag hebben. BB houdt erg sneaky de deur dicht. Dus Roel stond in principe voor een dilemma en heeft m.i. er goed aan gedaan zijn mond er over te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Roel heeft het nu over de niet-mee-helpen-met-de-eieropdracht-missie.
Ik kan me niet herinneren waardoor ze verdwenen zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer wordt iets grimmiger, het gaat over de speelkaarten die zijn weggehaald.
Weet nog iemand hoe dat precies is gegaan?
Roel kan er begrip voor hebben, dat iemand die kaarten weghaald uit eigen gewin, omdat de kaarten anders toch wel door BB weggehaald zouden worden.
De rest vd groep is het er niet mee eens
Roel heeft ze weggehaald met als tegenprestatie muziek voor hem en dido en een bed vol kaarsen erom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren waardoor ze verdwenen zijn eigenlijk
Dan liegt hij er nu overquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel heeft ze weggehaald met als tegenprestatie muziek voor hem en dido en een bed vol kaarsen erom.
dan mocht roel met dido in bad met muziekquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren waardoor ze verdwenen zijn eigenlijk
Ik weet het niet... Het was al gebeurd toen ik weer de streams aan had gezetquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
De sfeer wordt iets grimmiger, het gaat over de speelkaarten die zijn weggehaald.
Roel kan er begrip voor hebben, dat iemand die kaarten weghaalt uit eigen gewin, omdat de kaarten anders toch wel door BB weggehaald zouden worden.
wordt een gezellige reunie als iedereen is bijgelezenquote:
Inderdaad... werd bijna nog saaier om te kijken dan een potje tric tracquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en de meeste streamers irriteerden zich dood aan die kutkaarten
lopen jouw streams voorquote:
Ik heb toen nog een Poll gemaakt, wat is leuker, kaarten of tric traccenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Foreverblue het volgende:
Inderdaad... werd bijna nog saaier om te kijken dan een potje tric trac
Was ook overduidelijk hoor. Rob had het zelfs gezien en Roel werd even belaagd door de rest om de kaarten terug te leggen. Probeerden hem bij de DBK weg te houden. Uiteindelijk hebben ze hem toch naar DBK laten gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Roel geeft impliciet toe dat hij het gedaan heeft idd, je hebt gelijk Fblue.
Hij praat in 'die persoon', maar het is voor iedereen duidelijk dat hij het was.
Snaptnix!! Lekkere Braboquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was ook overduidelijk hoor. Rob had het zelfs gezien en Roel werd even belaagd door de rest om de kaarten terug te leggen. Probeerden hem bij de DBK weg te houden. Uiteindelijk hebben ze hem toch naar DBK laten gaan.
Vooral in de televisie uitzending was erg goed te zien dat Roel snel de kaarten bij elkaar raapte en in z'n zak stak, toen de rest buiten naar de oorzaak van de muziek aan het zoeken was.
Was toen ook leuk, dat de andere buiten aan het sporten waren, en hij in het washok rookte, en daarna met de deur ging wapperen, en een ui at ivm de geurquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Falco het volgende:
Oja zomaar op de middag "Ik ga even douchen, dus dan weten jullie dat, dat ik niet gestoord wil worden"
Tja... ik ook niet. En Joost die zegd dat het hem geen reet boeit of er mensen via internet kijken en kaarten saai vinden. Dat geloof ik persoonlijk niet. Bovendien, ze snappen toch wel dat mensen gesprekken willen zien en geen persoon die steeds een mars haalt met hartenjagen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef F4iTH het volgende:
Snap niet waarom Ingrid nu tekeer gaat over die kaarten maar dat ze het wel ok vond dat Lieske destijds het geld heeft verkozen boven lekker eten voor de groep
teamlead!!! Mijn favo lieve Limboquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef sleepy1958 het volgende:
Nu wordt toch wel erg duidelijk dat als er al 'geheime missies' in het huis waren
Roel, direct of direct, de hoofdpersoon was. Hij heeft verreweg de meeste 'geheimen'
in het huis. Knap hoe hij er nog steeds goed mee omgaat.
Wel de meeste van allemaal gehad...quote:
muziek in het badje om het linda incident goed te makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel kan er begrip voor hebben, dat iemand die kaarten weghaalt uit eigen gewin, omdat de kaarten anders toch wel door BB weggehaald zouden worden.
Al zijn geheime missiesquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef sleepy1958 het volgende:
Nu wordt toch wel erg duidelijk dat als er al 'geheime missies' in het huis waren
Roel, direct of direct, de hoofdpersoon was. Hij heeft verreweg de meeste 'geheimen'
in het huis. Knap hoe hij er nog steeds goed mee omgaat.
2 toch maarquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel de meeste van allemaal gehad...
Niet meehelpen met de eieropdracht,quote:
Ja en het meeste geld gevangenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel de meeste van allemaal gehad...
Indirect ook dat hij en Dido uit mekaar gedreven moesten worden door de andere bewoners.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet meehelpen met de eieropdracht,
De rookopdracht
De kaarten in ruil voor romantisch avondje met Dido
Maar indirect natuurlijk ook oa het wegnemen van zijn geld, met de jacht op het geld van Ingrid/Chantal aan de ene kant en Rob aan de andere. Was niet zijn missie, maar had wel betrekking op hem.
dat was niet echt zijn missie hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Indirect ook dat hij en Dido uit mekaar gedreven moesten worden door de andere bewoners.
Joost had de allereerste geheime opdracht... stiekem eten brengen naar Rob in het geheime huisje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Weet echt geen geheime van Joost.
Paar kleinigheidjes van Lieske.
Paar kleinigheidjes van Ingrid.
Merendeel van 'de shit' is terechtgekomen bij Roel. Ontkennen heeft geen zin.
Joost heeft alleen de "voer Rob-opdracht" gehad in het begin...(voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
En dat vind ik dus niet eerlijk, rest heeft helemaal niet de kans gehad zoveel te verdienen. Alleen Dido 5000 en Lieske eerder 2500 (?) die ze weer kwijtraakte.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en het meeste geld gevangen![]()
Je vergeet Nathalie's roddelmissie, Dido's drankweggooi-missie, Joost zijn help-Rob-missie, Menno's homo-missie, Lieske's steel-spullen-missie en dat Ingrid in het huisje zat. Volgens mij zijn er nog veel meer missies, maar daar kom ik nu even niet opquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Oja, die ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Indirect ook dat hij en Dido uit mekaar gedreven moesten worden door de andere bewoners.
Inderdaad, Roel heeft alleen de rook opdracht pro gehad en echt wel veel anti opdrachten om hem te pesten. En ik vind nog steeds het onbegrijpelijk dat Mini-Me toen voor dat geld koos en niet voor het eten als ze het niet vol kon houden....... Wat een schaapquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef sleepy1958 het volgende:
teamlead het ging erom dat hij vaak de hoofdpersoon was in een geheime missie. Direct of indirect erbij betrokken, maakt dan niet uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was niet echt zijn missie hoor
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead het ging erom dat hij vaak de hoofdpersoon was in een geheime missie. Direct of indirect erbij betrokken, maakt dan niet uit.![]()
Ik dacht ik zeg het niet, maar jij denkt precies het zelfde als mij, heb vaak geroepenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat vind ik dus niet eerlijk, rest heeft helemaal niet de kans gehad zoveel te verdienen. Alleen Dido 5000 en Lieske eerder 2500 (?) die ze weer kwijtraakte.![]()
Geef dan iedereen tenminste een kans
quote:
eens....quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het niet, maar jij denkt precies het zelfde als mij, heb vaak geroepen
geef de anderen ook eens een kans om wat te verdienen, vindt het ook oneerlijk
had ze allemaal een kans gegeven, om iets te verdienen.
maar toch wel lief hoorquote:
Trouwens goeiemiddag lieve Snaptnixquote:
quote:
Tot later Snaptnixquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar nu eerst even boodschappen doen en de boelhier weer wat op orde brengen![]()
Tot later allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |