ik hoef me niet in te lezen, heb genoeg van die troep aan den lijven ondervonden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan zou ik me nog maar eens goed inlezen want zo simpel werkt dat dus niet. Genoeg van een bepaald hormoon en je bepaalt helemaal niets meer. Dat is het hele uitgangspunt van die dingen. Als je je er zo makkelijk tegen kon verzetten zouden bepaalde hormonen geen enkel bestaansrecht hebben.
Natuurlijk is de een er wat gevoeliger voor dan de ander...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja leg het haar effe uit ajb want dit gaat helemaal de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:15 schreef Tranceptor het volgende:
Het is vast dat hitsige weer gecombineerd met de tijd van de maand.![]()
Ik heb het je al twee keer uitgelegd. Dat je zoiets simpels niet kunt bevatten kan ik ook niet helpen. Verder discussieren lijkt me ook zinloos, het gaat je een beetje boven de pet blijkbaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik hoef me niet in te lezen, heb genoeg van die troep aan den lijven ondervonden.
Maar goed, ik ga even niet verder in discussie met je, als je het niet erg vindt. Als je niet uit kunt/wilt leggen waarom je iets zegt en me neerbuigend verwijst naar een ander, hou ik er even mee op.
Als dit de manier is waarop je doorgaans je gesprekken voert, kan ik me prima voorstellen dat je discussies op niets uitlopen. Jemig, wat kun jij een naar neerbuigend toontje aanslaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik heb het je al twee keer uitgelegd. Dat je zoiets simpels niet kunt bevatten kan ik ook niet helpen. Verder discussieren lijkt me ook zinloos, het gaat je een beetje boven de pet blijkbaar![]()
Vooral volhouden dat ik het slecht bedoel, en het vooral heel serieus nemen. Zo kom je ver in het leven en zul je echt hartstikke serieus genomen worden![]()
Ja das waar... maar ik begrijp gewoon niet dat je niet snapt wat ik met die opmerking bedoelde. En vervolgens bevestig je nog even alles wat ik eerder in dit topic heb gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dit de manier is waarop je doorgaans je gesprekken voert, kan ik me prima voorstellen dat je discussies op niets uitlopen. Jemig, wat kun jij een naar neerbuigend toontje aanslaan![]()
Ik vind je zo'n schatje als je nog net op de valreep zo'n pinnige opmerking maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:21 schreef sweetgirly het volgende:
Van de vrouw soms ook, maar dat terzijde.
Kortom: we lijken veel op elkaar, zij het dat de man soms wat corrupt is.
kon het niet laten, maar ik ben wel lief en nu ga ik verder
Misschien vindt ze het simpelweg geen leuke opmerking. Dat kan toch ook?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja das waar... maar ik begrijp gewoon niet dat je niet snapt wat ik met die opmerking bedoelde. En vervolgens bevestig je nog even alles wat ik eerder in dit topic heb gezegd.
Maar okee, excuus.
Ik bevestig niets van wat je zegt, integendeel. Ik heb er mijn vrouw zijn niet bijgehaald en dat doe ik ook nooit. JIJ haalt er het vrouw zijn bij door over die tijd van de maand te beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja das waar... maar ik begrijp gewoon niet dat je niet snapt wat ik met die opmerking bedoelde. En vervolgens bevestig je nog even alles wat ik eerder in dit topic heb gezegd.
Maar okee, excuus.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
Zullen we weer lief doen tegen elkaar?
Ja en dat mag... maar de opmerking is ook juist geplaatst omdat ie zo misplaatst is (maar daardoor weer prima past in dit topic)quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het simpelweg geen leuke opmerking. Dat kan toch ook?
Was een onschuldige opmerking, juist geplaatst omdat ie mooi de kern van het (enigszins afgedwaalde) onderwerp raakte. Dat jij er dan serieus op ingaat en er iets achter zoekt... dat bevestigt ALLES wat ik hiervoor heb gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bevestig niets van wat je zegt, integendeel. Ik heb er mijn vrouw zijn niet bijgehaald en dat doe ik ook nooit. JIJ haalt er het vrouw zijn bij door over die tijd van de maand te beginnen.
maar goed, ik ga nu echt stoppen met op jou te reageren.
Ik dacht alleen maar in het belang van de modcrew.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
edit
Vast teniet gedaan nu door mijn beheersingsopmerkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind je zo'n schatje als je nog net op de valreep zo'n pinnige opmerking maakt.![]()
Je lijkt op iemand.![]()
Dat mag in feedback.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar in het belang van de modcrew.![]()
Over dat "nemen"zet ik mijn vraagtekens bijquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is een houding die vrouwen zichzelf massaal aanmeten, gevoed door emancipatoire gedachten dat ze al die rollen MOETEN vervullen om een volledige vrouw te zijn. Wellicht heb je gelijk dat het mannen aantrekt die ze juist niet MOETEN aantrekken, maar het is ook je eigen houding die het veroorzaakt. Als je je als vrouw heel onafhankelijk opstelt en afspraak na afspraak hebt en geen tijd om te investeren in iets samen, dan zullen de mannen die daar op afkomen ook precies dat gat opvullen. Die geven zo min mogelijk, terwijl het nog steeds mijn gedachte is dat het een kwestie is van elkaar te stimuleren in een relatie en dus ook met GEVEN. Ik heb alleen een beetje het idee, misschien door recente ervaringen ingegeven, dat het bij sommige vrouwen vooral het idee is overal zo veel mogelijk UIT te halen, dus te NEMEN. Dat lijkt me een instelling waar je uiteindelijk alleen jezelf mee hebt.
Ik had een blanke leerling die dat altijd zeiquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:21 schreef WAT het volgende:
Oh, zo bedoel je, slachtofferrol. Net als bv. een Surinamer zegt: "Dat doe je zeker omdat ik zwart ben hé?!".
Wat een nodeloze kutopmerking.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik had een blanke leerling die dat altijd zei
Wat een kuttopic
Zeg ik dan dat dat niet kan? Jij wil ook lezen wat je lezen wil.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik had een blanke leerling die dat altijd zei
Wat een kuttopic
Neem je het me heel erg kwalijk als ik dit even niet volg?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef WAT het volgende:
Zeg ik dan dat dat niet kan? Jij wil ook lezen wat je lezen wil.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |