Verschil moet er wezen SGquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:05 schreef sweetgirly het volgende:
psst..daar komt die conspiracy natuurlijk vandaan.
Vrouwen mogen alleen zuigen![]()
Mja, het is een protoype grapje, maar daarom niet meer leuk, in mijn ogen. En nee, ik lach daar niet meer om, sorry. Is niet persoonljik hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar goed. Je moet denken wat je wil denken natuurlijk.
[..]
Juist omdat het zo'n overbekend prototype 'grapje' is vond ik hem hier wel gepast.
Maar je hoeft niet per se te lachen hoor![]()
Het ligt er aan.. Onder hormonale invloed probeer ik bepaalde situaties te vermijden, maar voornamelijk onverwachte situaties of confrontaties kan ik dan opeens heel raar en onbeheerst reageren.. Vooral omdat ik dat op zo'n rare manier doe, en ik voor velen als zoooo stabiel te boek sta levert dat vaak een shock-effect op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou niet van slappe excuses![]()
Ik vind het trouwens geen excuus; ook in die periode kunnen vrouwen wel proberen zich een beetje te beheersen en hoeven ze zich niet te laten regeren door hun hormonen
Ik vind gewoon sexen toch lekkerder hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het is je vergeven, mannen hebben er ook last van, schijnt.
Misschien nog wel erger.
![]()
psst..daar komt die conspiracy natuurlijk vandaan.
Vrouwen mogen alleen zuigen![]()
Hormonen regelen zo ongeveer alles wat er in het lichaam gebeurt. Als een bodybuilder bijvoorbeeld aan de testosteron gaat en er niet te zuinig mee is zal ie zo geil als een fokstier zijn, energiek en snel geprikkeld... Daar doe je niets aan, dat is de reactie van het lichaam op die hormonen.quote:
Onder bepaalde hormonale invloed verandert je perceptie. Eenzelfde situatie of confrontatie wordt dus totaal anders ervaren door je, en het ligt dan ook in de verwachting dat je er totaal anders op reageert.quote:
Natuurlijk kun je daar wel iets aan doen: je kunt iig proberen je te beheersen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik vind gewoon sexen toch lekkerder hoor![]()
[..]
Hormonen regelen zo ongeveer alles wat er in het lichaam gebeurt. Als een bodybuilder bijvoorbeeld aan de testosteron gaat en er niet te zuinig mee is zal ie zo geil als een fokstier zijn en snel geprikkeld... Daar doe je niets aan, dat is de reactie van het lichaam op die hormonen.
Typisch BE, ik zeg dat ik wegben en daar gaat ze!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, zal ik hem dan even uitleggen voor je en gelijk wat vragen stellen om de discussie dan maar aan te gaan?
Jij zegt:
[..]
Moonah zegt:
[..]
Waarop ik zeg: '+2 scherp' omdat ik niet zie wat het verschil is tussen jou en die vrouwen die zeggen gelukkige vrijgezellen te zijn.
Waarom 'mag' jij dat wel zijn (zoals je later in dit topic ook nog bevestigd) en mogen die vrouwen dat niet (want dan zouden het koele koude kenauen zijn die eigenlijk een toneelstukje spelen omdat ze eigenlijk wel heel graag die man zouden willen hebben waar ze zich door kunnen laten verzorgen)?
Dát was het enige dat ik ermee bedoelde...
En dat ik dat licht prikkelend deed met een +2 is puur omdat dat een Fok!-se manier van reageren is om zo ook het punt wel duidelijk te maken zonder met veel woorden te zeggen wat er bedoeld word. Maar ik had me moeten realiseren dat ik dat in jouw geval beter niet had kunnen doen gezien onze ietwat gebrouilleerde relatie.
Maar goed, bij deze dus de vraag: Wat is het verschil tussen de happy single vrouwen en de happy single Tranceptor dan? Waarom is het bij hun een facade en bij jouw wel oprecht? En waaraan is dat verschil dan te zien en te merken?
Dan snap jij dus duidelijk niet dat ik hem juist DAAROM plaatste...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, het is een protoype grapje, maar daarom niet meer leuk, in mijn ogen. En nee, ik lach daar niet meer om, sorry. Is niet persoonljik hoor![]()
Scoren? Discussie dood maken?quote:Ik vind het altijd wat gemakkelijk als mannen met dat 'grapje' proberen te scoren/de discussie dood maken.
En dat is zekers zo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het trouwens geen excuus; ook in die periode kunnen vrouwen wel proberen zich een beetje te beheersen en hoeven ze zich niet te laten regeren door hun hormonen
ik weet uit ervaring hoe hormonen je kunnen beinvloeden, maar dan nog vind ik het geen excuus, ook niet voor mezelf. Je hoeft je niet ongecontroleerd te wentelen in datgene wat je hormonen bij je teweegbrengen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder bepaalde hormonale invloed verandert je perceptie. Eenzelfde situatie of confrontatie wordt dus totaal anders ervaren door je, en het ligt dan ook in de verwachting dat je er totaal anders op reageert.
Nee dat kun je dus niet zo makkelijk... je hersenen zijn ook maar speelbal van allerlei chemische goedjes. Mind over body, maar hormonen boven alles.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je daar wel iets aan doen: je kunt iig proberen je te beheersen.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan snap jij dus duidelijk niet dat ik hem juist DAAROM plaatste...
Mja, als jij zegt alleergisch te zijn voor vrouwen die met hun vrouw-zijn aankomen in discussies, dan moet je zelf niet iets soortgelijks doen door met de welbekende 'die tijd van d emaand' opmerking te komen, want daarmee druk je die vrouw in haar vrouw-zijn-rol.quote:Scoren? Discussie dood maken?
Alsjeblieft zeg....![]()
Nee, dat vind ik ook. Maar in sommige gevallen kun je confrontaties niet voorkomen, en ondanks het feit dat je bewust bent van de invloed het tij niet keren. Althans, dat geldt voor mij. Misschien ligt dat bij jou wel heel anders, en misschien is ook de invloed bij jou iets minder groot, of sta je er meer boven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring hoe hormonen je kunnen beinvloeden, maar dan nog vind ik het geen excuus, ook niet voor mezelf. Je hoeft je niet ongecontroleerd te wentelen in datgene wat je hormonen bij je teweegbrengen.
quote:
* Mompelt of moppert watquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vind gewoon sexen toch lekkerder hoor![]()
Ik weet alles van de werking van hormonen af, ook uit eigen ervaring. En ik weet dus ook hoe lastig het kan zijn om daar tegen te vechten en hoe lekker gemakkelijk het kan zijn je gewoon te laten gaan, maar je kunt je dus echt wel beheersen als je dat echt wilt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee dat kun je dus niet zo makkelijk... je hersenen zijn ook maar speelbal van allerlei chemische goedjes. Mind over body, maar hormonen boven alles.
Dit is dus precies wat ik bedoel. PRECIES!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
[..]
Mja, als jij zegt alleergisch te zijn voor vrouwen die met hun vrouw-zijn aankomen in discussies, dan moet je zelf niet iets soortgelijks doen door met de welbekende 'die tijd van d emaand' opmerking te komen, want daarmee druk je die vrouw in haar vrouw-zijn-rol.
Het is vast dat hitsige weer gecombineerd met de tijd van de maand.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
[..]
* Mompelt of moppert wat
Ben je serieus aan het discussieëren, gaat het over sex en zuigen.
Mannen zucht.. hopeloos
![]()
Nee, door mensen die alles in hokjes willen stoppen en dat heeft met modern niets te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:12 schreef Tranceptor het volgende:
De moderne vrouw is dus gevangen door zichzelf en een overvloed aan hormonale neigingen?
Nou mensen, hou even op met zeiken over die tijd van de maand. ON-topic!
Het moet niet gekker worden, eerst gaan sommige vrouwen zeiken tijdens die tijd van de maand. Vervolgens gaan mannen en vrouwen weer zeiken over vrouwen die wel of niet zeiken tijdens die tijd van de maand. What's next?
Tot op zekere hoogte. Als er wat andere factoren meespelen, of er is een abnormale schommeling is dat niet altijd te beheersen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet alles van de werking van hormonen af, ook uit eigen ervaring. En ik weet dus ook hoe lastig het kan zijn om daar tegen te vechten en hoe lekker gemakkelijk het kan zijn je gewoon te laten gaan, maar je kunt je dus echt wel beheersen als je dat echt wilt.
Dan zou ik me nog maar eens goed inlezen want zo simpel werkt dat dus niet. Genoeg van een bepaald hormoon en je bepaalt helemaal niets meer. Dat is het hele uitgangspunt van die dingen. Als je je er zo makkelijk tegen kon verzetten zouden bepaalde hormonen geen enkel bestaansrecht hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet alles van de werking van hormonen af, ook uit eigen ervaring. En ik weet dus ook hoe lastig het kan zijn om daar tegen te vechten en hoe lekker gemakkelijk het kan zijn je gewoon te laten gaan, maar je kunt je dus echt wel beheersen als je dat echt wilt.
Moderne hokjesgeest gecombineerd met postmodernistische gedachten bij sommigen dat vervolgens ieder hokje even interessant is?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Nee, door mensen die alles in hokjes willen stoppen en dat heeft met modern niets te doen.
Helemaal niets geloof ik dan weer niet. Maar in sommige gevallen bepaal je weinig meer inderdaad. En inderdaad, de gevoeligheid er voor verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan zou ik me nog maar eens goed inlezen want zo simpel werkt dat dus niet. Genoeg van een bepaald hormoon en je bepaalt helemaal niets meer. Dat is het hele uitgangspunt van die dingen. Als je je er zo makkelijk tegen kon verzetten zouden bepaalde hormonen geen enkel bestaansrecht hebben.
Natuurlijk is de een er wat gevoeliger voor dan de ander...
Ik ben gevoelig voor on-topic discussies.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Natuurlijk is de een er wat gevoeliger voor dan de ander...
En dat allemaal door een grapje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor on-topic discussies.![]()
We dwalen af.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |