Je doet het niet hoor!!! Je doet het niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Is wel een heel leuke, ja! Voor mij bijna een reden om te heroverwegen misschien toch ooit eens opnieuw te trouwen
En dan wil jij zeker uitgenodigd worden?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je doet het niet hoor!!! Je doet het niet!![]()
Bij een gewoon feestje kan zo'n taart toch ook?![]()
Deal! hehe...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En dan wil jij zeker uitgenodigd worden?![]()
OK, deal: jij zorgt voor die taart, ik voor het feest!![]()
Zeker weten!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Oblivion het volgende:
Hartstikke leuk en goed om te horen. Hup gezellig 2006 in!![]()
Als je bij openingstijdquote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn aangewezen op zaterdag boodschappen doen
Ik vreesch dat ik dan nogquote:Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Als je bij openingstijdgaat, is het het minst erg...
Ik zie steeds meer Zweedse-kok-avatarsquote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mamma, ik herken je bijna niet zo
Ja, schijnt een weggeknipte scene uit Benny & Joon te zijn... (ik heb nog véél meer moois in mijn files...!)quote:
Vind 'm geweldig in Chocolate!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, schijnt een weggeknipte scene uit Benny & Joon te zijn... (ik heb nog véél meer moois in mijn files...!)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en hij kan nog echt acteren, ook...!
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn aangewezen op zaterdag boodschappen doen
Godzijdank zit ik morgennacht in Frankrijk waar alle boodschappen al voor me zijn gedaan dus geen boodschappen stress voor mij dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.
@BBQ-Kip en al leuke dingen gehad voor je verjaardag?
Of in Cry Baby... jeugdsentiment!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind 'm geweldig in Chocolate!![]()
Zwijmel...
Wat moet ik nou weer met een I-pod?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd BBQ-Kip, oud wijf!![]()
Een I-pod in cakevorm...![]()
Voor jou...![]()
[afbeelding]
Depp is gewoon een heerlijke acteur om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind 'm geweldig in Chocolate!![]()
Zwijmel...
Depp is een superacteurquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Depp is gewoon een heerlijke acteur om te zien![]()
Alleen vind ik hem nogal eng eruit zien in Charlie en zijn choco-fabriek![]()
Dinsdagochtend het meeste gehaald, vandaag bijna alles compleet gemaakt, nog wat kleine verse spulletjes zaterdagochtend (bakker en slager enzo).quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.
quote:@BBQ-Kip en al leuke dingen gehad voor je verjaardag?
* BBQ-kip hand in broek stoptquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Even geduld, ik heb straks nog wat leuke fotootjes voor de liefhebbers...
Heerlijk zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Godzijdank zit ik morgennacht in Frankrijk waar alle boodschappen al voor me zijn gedaan dus geen boodschappen stress voor mij dit jaar.
Ehhh... dan zit je toch op het verkeerde topic...!quote:
Lekker engquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Depp is een superacteur
En idd
[afbeelding]
Tikje eng
* BBQ-kip hand weer uit broek haalt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ehhh... dan zit je toch op het verkeerde topic...!![]()
OK... wat voor foto wou je zien...?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip hand weer uit broek haalt...
Uhmmm, doe maar wat leuksquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OK... wat voor foto wou je zien...?![]()
OK, even geduld, dan plant ik elders even een receptje zwarte bonen neer...quote:
Ik had net een paar, ehhh. érg leukequote:
Nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Euc- het volgende:
Regel maar eens wat érg leuke foto's van Elisha Cuthbert!
Ben er nog, was even de FP aan het lezenquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Kipje, ben je d'r nog?
Yep, leuke film (en jammie fotoquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:53 schreef dutch-mamma het volgende:
OK...
We beginnen rustig...
Ken je trouwens de film sleepy hollow?
[afbeelding]
Die mevrouw heeft geen moeite met gewaagde foto's als ik zo zie wat voor foto's ik krijg als ik haar naam in google intikquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Euc- het volgende:
Regel maar eens wat érg leuke foto's van Elisha Cuthbert!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:55 schreef dutch-mamma het volgende:
OK, geintje tussendoor moet kunnen
[afbeelding]
Gewaagde ja, maarja, das alleen maar gewaagd. Laat dr maar eens in de playboy komen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft geen moeite met gewaagde foto's als ik zo zie wat voor foto's ik krijg als ik haar naam in google intik
Nope, is dat was om te kijken met mijn vent 2e kerstdag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Cry baby gezien?
(ohhh, hoezo offtopic slowchatten...)
Mooie foto, jammer dat ze op google als zo'n enorme tramp overkomt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gewaagde ja, maarja, das alleen maar gewaagd. Laat dr maar eens in de playboy komen ofzo
Ik meen dit serieus, het is echt de knapste vrouw die er momenteel op de hele aardkloot rondloopt
[afbeelding]
Zeker weten! Zal ik ff een topicje opengooien in Babes & Hunks Dan zal ik je laten zien waaromquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, is dat was om te kijken met mijn vent 2e kerstdag?
Ah nee, niet dat rukkersforum alsjeblieft...quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef dutch-mamma het volgende:
Even spreken als oud-modje, zullen we effe doorkwijlen op Babes & Hunks ?;)
Beetje jaren 80 kapsel... is dat opeens weer hip?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie foto, jammer dat ze op google als zo'n enorme tramp overkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |