In de statuten van de BV kan zijn aangegeven dat er maar tot een bepaalde hoeveelheid aan aandelen kan worden verkocht. Ook kan er een beperking zijn ingebouwd in deze statuten of je uberhaupt wel aandelen aan derden mag verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef Euc- het volgende:
Chocoladetaart vreten zeker?
Enne Bluezz: is goed! Leg me ff het verschil uit tussen een BV en een NV, en leg ook direct het volgende ff uit:
Mijn vader heeft een BV en is daar directeur van. Ik ben een van de aandeelhouders. Nu heb ik geld nodig en wil mijn aandelen verkopen, ik mag ze niet aan vrienden verkopen, dus ik ga al mijn familie bellen. Nu heb ik mijn opa bereid gevonden ze van mij over te kopen. Mijn vader is het hier niet mee eens, kan die de koop tegenhouden en zoja waarom?
Nooitquote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Goedemorgen! Allemaal weer klaar voor een nieuwe werkdag?
Hardstikke vers!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Je moet wel 8 uur per nacht slapen hoor.. anders wordt je pessimistisch en depressiefquote:
Ik slaap wel meer...maar dan meestal niet 's nachtsquote:Op woensdag 21 december 2005 09:34 schreef rashudo het volgende:
[..]
Je moet wel 8 uur per nacht slapen hoor.. anders wordt je pessimistisch en depressief![]()
Sorry, wil ook nog wel even slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef Euc- het volgende:
pff
Obliv? Kippie? Bluezz? Golfer? Martijn? Nachtploeg?
De laatste van het jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Tja, studenten voeren ook geen moer uit hè... Was het maar waar.quote:
nee, tis hier weekend.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef SHE het volgende:
Zometeen oesters halen
Vanavond heel aso in mijn eentje 20 stuks wegwerken...*purrrrrrrrrr*
Nou, doe er wat aan zou ik zeggen...quote:
Nou ja zeg, idioot he, bij ons komen ze gewoon niet opdagenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Verder een kutdag gehad, want er zegden allemaal patiënten af![]()
Nog vier werkdagen te gaan!!quote:
En wat eet je kip?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
en nu eens koken
Ja..dat was echt even nodig ja...quote:
Er ging opeens een virus opspelen op de pc, dus moest hem even van internet afkoppelen en scannen, vandaar dat ik opeens pleite was.quote:
23 ben ik geworden, ik loop al richting de 30quote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef Euc- het volgende:
Gefeliciflapstaart kip! Je bent jarig! Nu is het onbeleefd om te vragen hoe oud je bent, dus vraag ik maar hoelang geleden je geboren bent!
*kus links kus rechts kus links*
En nu ga ik maar pitten, truste!
Voor mij om überhaupt te trouwen... Reden voor een feestje.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Is wel een heel leuke, ja! Voor mij bijna een reden om te heroverwegen misschien toch ooit eens opnieuw te trouwen
Hi hi hi!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor mij om überhaupt te trouwen... Reden voor een feestje.![]()
Je doet het niet hoor!!! Je doet het niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Is wel een heel leuke, ja! Voor mij bijna een reden om te heroverwegen misschien toch ooit eens opnieuw te trouwen
En dan wil jij zeker uitgenodigd worden?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je doet het niet hoor!!! Je doet het niet!![]()
Bij een gewoon feestje kan zo'n taart toch ook?![]()
Deal! hehe...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En dan wil jij zeker uitgenodigd worden?![]()
OK, deal: jij zorgt voor die taart, ik voor het feest!![]()
Zeker weten!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Oblivion het volgende:
Hartstikke leuk en goed om te horen. Hup gezellig 2006 in!![]()
Als je bij openingstijdquote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn aangewezen op zaterdag boodschappen doen
Ik vreesch dat ik dan nogquote:Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Als je bij openingstijdgaat, is het het minst erg...
Ik zie steeds meer Zweedse-kok-avatarsquote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mamma, ik herken je bijna niet zo
Ja, schijnt een weggeknipte scene uit Benny & Joon te zijn... (ik heb nog véél meer moois in mijn files...!)quote:
Vind 'm geweldig in Chocolate!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, schijnt een weggeknipte scene uit Benny & Joon te zijn... (ik heb nog véél meer moois in mijn files...!)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en hij kan nog echt acteren, ook...!
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn aangewezen op zaterdag boodschappen doen
Godzijdank zit ik morgennacht in Frankrijk waar alle boodschappen al voor me zijn gedaan dus geen boodschappen stress voor mij dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.
@BBQ-Kip en al leuke dingen gehad voor je verjaardag?
Of in Cry Baby... jeugdsentiment!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind 'm geweldig in Chocolate!![]()
Zwijmel...
Wat moet ik nou weer met een I-pod?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd BBQ-Kip, oud wijf!![]()
Een I-pod in cakevorm...![]()
Voor jou...![]()
[afbeelding]
Depp is gewoon een heerlijke acteur om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind 'm geweldig in Chocolate!![]()
Zwijmel...
Depp is een superacteurquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Depp is gewoon een heerlijke acteur om te zien![]()
Alleen vind ik hem nogal eng eruit zien in Charlie en zijn choco-fabriek![]()
Dinsdagochtend het meeste gehaald, vandaag bijna alles compleet gemaakt, nog wat kleine verse spulletjes zaterdagochtend (bakker en slager enzo).quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.
quote:@BBQ-Kip en al leuke dingen gehad voor je verjaardag?
* BBQ-kip hand in broek stoptquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Even geduld, ik heb straks nog wat leuke fotootjes voor de liefhebbers...
Heerlijk zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Godzijdank zit ik morgennacht in Frankrijk waar alle boodschappen al voor me zijn gedaan dus geen boodschappen stress voor mij dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |