Nou ja zeg, idioot he, bij ons komen ze gewoon niet opdagenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Verder een kutdag gehad, want er zegden allemaal patiënten af![]()
Nog vier werkdagen te gaan!!quote:
En wat eet je kip?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
en nu eens koken
Ja..dat was echt even nodig ja...quote:
Er ging opeens een virus opspelen op de pc, dus moest hem even van internet afkoppelen en scannen, vandaar dat ik opeens pleite was.quote:
23 ben ik geworden, ik loop al richting de 30quote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef Euc- het volgende:
Gefeliciflapstaart kip! Je bent jarig! Nu is het onbeleefd om te vragen hoe oud je bent, dus vraag ik maar hoelang geleden je geboren bent!
*kus links kus rechts kus links*
En nu ga ik maar pitten, truste!
Voor mij om überhaupt te trouwen... Reden voor een feestje.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Is wel een heel leuke, ja! Voor mij bijna een reden om te heroverwegen misschien toch ooit eens opnieuw te trouwen
Hi hi hi!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor mij om überhaupt te trouwen... Reden voor een feestje.![]()
Je doet het niet hoor!!! Je doet het niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Is wel een heel leuke, ja! Voor mij bijna een reden om te heroverwegen misschien toch ooit eens opnieuw te trouwen
En dan wil jij zeker uitgenodigd worden?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je doet het niet hoor!!! Je doet het niet!![]()
Bij een gewoon feestje kan zo'n taart toch ook?![]()
Deal! hehe...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
En dan wil jij zeker uitgenodigd worden?![]()
OK, deal: jij zorgt voor die taart, ik voor het feest!![]()
Zeker weten!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Oblivion het volgende:
Hartstikke leuk en goed om te horen. Hup gezellig 2006 in!![]()
Als je bij openingstijdquote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn aangewezen op zaterdag boodschappen doen
Ik vreesch dat ik dan nogquote:Op donderdag 22 december 2005 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Als je bij openingstijdgaat, is het het minst erg...
Ik zie steeds meer Zweedse-kok-avatarsquote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mamma, ik herken je bijna niet zo
Ja, schijnt een weggeknipte scene uit Benny & Joon te zijn... (ik heb nog véél meer moois in mijn files...!)quote:
Vind 'm geweldig in Chocolate!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, schijnt een weggeknipte scene uit Benny & Joon te zijn... (ik heb nog véél meer moois in mijn files...!)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en hij kan nog echt acteren, ook...!
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn aangewezen op zaterdag boodschappen doen
Godzijdank zit ik morgennacht in Frankrijk waar alle boodschappen al voor me zijn gedaan dus geen boodschappen stress voor mij dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.
@BBQ-Kip en al leuke dingen gehad voor je verjaardag?
Of in Cry Baby... jeugdsentiment!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind 'm geweldig in Chocolate!![]()
Zwijmel...
Wat moet ik nou weer met een I-pod?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd BBQ-Kip, oud wijf!![]()
Een I-pod in cakevorm...![]()
Voor jou...![]()
[afbeelding]
Depp is gewoon een heerlijke acteur om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind 'm geweldig in Chocolate!![]()
Zwijmel...
Depp is een superacteurquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Depp is gewoon een heerlijke acteur om te zien![]()
Alleen vind ik hem nogal eng eruit zien in Charlie en zijn choco-fabriek![]()
Dinsdagochtend het meeste gehaald, vandaag bijna alles compleet gemaakt, nog wat kleine verse spulletjes zaterdagochtend (bakker en slager enzo).quote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb gisteren alles al gehald voor de kerstdagen. We eten dan toch 3 dagen buiten de deur dus heb alleen wat mee genomen aan salades enzo voor de kerst brunch.
quote:@BBQ-Kip en al leuke dingen gehad voor je verjaardag?
* BBQ-kip hand in broek stoptquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Even geduld, ik heb straks nog wat leuke fotootjes voor de liefhebbers...
Heerlijk zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Godzijdank zit ik morgennacht in Frankrijk waar alle boodschappen al voor me zijn gedaan dus geen boodschappen stress voor mij dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |