O, ja dit moet ik ook nog een schrijven ben iemand vergetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
kerstkaarten schrijven en dan lekker slapen...
Hoe zo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef rashudo het volgende:
Sommige mensen hoeven nooit kerstkaarten schrijven..![]()
Dat kan ookquote:
Genoeg vrienden, maar geen een kerstkaart gescheven dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef rashudo het volgende:
Wij schrijven eigenlijk ook alleen kerstkaarten aan hele goede vrienden en bekenden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Genoeg vrienden, maar geen een kerstkaart gescheven dit jaar.
Al 10 jaar niet meer! Geen trek in, het is wel goed zo...
Ze weten toch wel dat ik ze hele goede dagen wens etc etc...![]()
Ik ga nu.. nog even een paar bladzijdes van Dan Simmons lezen en dan om 7:30 gaat de wekker alweer.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:00 schreef Euc- het volgende:
We zijn toch niet allemaa naar bed als ik net mn huiswerk af heb!?
Ja, *kuch* had even wat anders te doen...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef Euc- het volgende:
pff
Obliv? Kippie? Bluezz? Golfer? Martijn? Nachtploeg?
Uhuh....quote:
Ik doe er gewoon niet aan. Om dezelfde reden dat BBQ nu met de handen in het haar zitquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef rashudo het volgende:
Nachtploeg meld!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef Euc- het volgende:
pff
In de statuten van de BV kan zijn aangegeven dat er maar tot een bepaalde hoeveelheid aan aandelen kan worden verkocht. Ook kan er een beperking zijn ingebouwd in deze statuten of je uberhaupt wel aandelen aan derden mag verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:29 schreef Euc- het volgende:
Chocoladetaart vreten zeker?
Enne Bluezz: is goed! Leg me ff het verschil uit tussen een BV en een NV, en leg ook direct het volgende ff uit:
Mijn vader heeft een BV en is daar directeur van. Ik ben een van de aandeelhouders. Nu heb ik geld nodig en wil mijn aandelen verkopen, ik mag ze niet aan vrienden verkopen, dus ik ga al mijn familie bellen. Nu heb ik mijn opa bereid gevonden ze van mij over te kopen. Mijn vader is het hier niet mee eens, kan die de koop tegenhouden en zoja waarom?
Nooitquote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Goedemorgen! Allemaal weer klaar voor een nieuwe werkdag?
Hardstikke vers!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Je moet wel 8 uur per nacht slapen hoor.. anders wordt je pessimistisch en depressiefquote:
Ik slaap wel meer...maar dan meestal niet 's nachtsquote:Op woensdag 21 december 2005 09:34 schreef rashudo het volgende:
[..]
Je moet wel 8 uur per nacht slapen hoor.. anders wordt je pessimistisch en depressief![]()
Sorry, wil ook nog wel even slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef Euc- het volgende:
pff
De laatste van het jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Tja, studenten voeren ook geen moer uit hè... Was het maar waar.quote:
nee, tis hier weekend.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef dutch-mamma het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef SHE het volgende:
Zometeen oesters halen
Vanavond heel aso in mijn eentje 20 stuks wegwerken...*purrrrrrrrrr*
Nou, doe er wat aan zou ik zeggen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |