Ja, met opzetquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:11 schreef Fok_you het volgende:blijkt nog een stukkie tekst van wiske weg ook
Ik moest echt hardop lachenquote:
Goedddquote:
hij is leuk... en zo'n beetje het enige nog waar Fok! momenteel om draait..quote:
ja Bewerk een stripje. Deel III.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef Tichelaar het volgende:
Ik had wel weer eens zin in een 'bewerk een stripje'.
Deel 1 en Deel 2 heb ik kunnen vinden. Zijn er nog andere delen geweest?
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Duidelijk leesbaar en ze zijn leukquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef WAT het volgende:
Jammer dat putfile alles verkleint. Kunnen jullie het een beetje lezen?
Ik knip met PIXL of PSP wat plaatjes uit en plak ze (evt. in andere volgorde) weer achter elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:26 schreef Nembrionic het volgende:
maak je ze zelf?
idd helemaal blingblingquote:Op donderdag 22 december 2005 10:40 schreef DeTolk het volgende:
geinige kikker
Longontsteking + AIDS...topic gaat doodquote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef kaspermols282 het volgende:
nee
hij heeft longonsteking dus hij wordt wel weer beter
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Om het topic zijn leven toch nog wat te verlengen:
[afbeelding]
En deze vind ik dan wel weer schitterendquote:
Ik zie alleen maar een gouden kikker...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En deze vind ik dan wel weer schitterend
Gast, lees die geshopte tekst die erbij staatquote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een gouden kikker...
Bedankt voor het redden van het topicquote:
wtf? ze zijn eruit als halfmongooltjes....te ergquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
[afbeelding]
ik wilde een garfield stripje bewerken, maar die zijn al zo geweldig daar doe ik niks meer aan![]()
Komt dat uit een echt album of is het een namaak? Heb effe gespeeld met de hoogte en breedte, maar normaal krijg je ze nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? ze zijn eruit als halfmongooltjes....te erg
Dat vraag ik me dus af..maar ik ben bang dat het uit een normaal album komtquote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
Komt dat uit een echt album of is het een namaak?
volgens mij is het wel namaak, ik had vroeger een boekje met ook een 'kleinere' suske en wiske. en er zijn ook remakes van baby suske en wiske (:')).quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af..maar ik ben bang dat het uit een normaal album komt
Dit is (helaas) wel een 'echte', ik kan me deze nog wel herinneren, met die Bon jovi poster en mongooltjes-schoenenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij is het wel namaak, ik had vroeger een boekje met ook een 'kleinere' suske en wiske. en er zijn ook remakes van baby suske en wiske (:')).
Ja.. TWEEDE nieuwe tekenaar. Paul Geerst zoog ook al flink uit de kluiten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dit is (helaas) wel een 'echte', ik kan me deze nog wel herinneren, met die Bon jovi poster en mongooltjes-schoenen.
Die gemoderniseerde Suske en Wiske zuigt. Komt geloof ik door een nieuwe tekenaar met een andere stijl.
Klopt. Marc Verhaegen. En hij heeft Suske ook een broek-met-zakken-op-de-zijkant en kistjes gegeven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja.. TWEEDE nieuwe tekenaar. Paul Geerst zoog ook al flink uit de kluiten!
En deze tweede is ontslagen.
Heb zo'n vermoeden dat deze van zijn hand is.
quote:
quote:
Rosbiefquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Rosbief het volgende:
Een nieuwe strip dan maar:
[afbeelding]
Het is een GTDquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom zie ik toch overal dit ipv. TVP!
met als enige beperking dat je het alleen in goede topics mag zeggenquote:
Die heb ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:05 schreef Eveli het volgende:
Beetje oude strip en brakke kwaliteit maar ik moest hem groter maken om de tekst enigzins duidelijk te krijgen. Weer ff op klikken dus.
[afbeelding]
Lees de mijne maar eens terug.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Rosbief het volgende:
Opmerkelijk dat alle strips over seks gaan![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/12/35803525429.png]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 25 december 2005 21:28 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om een vervolg te maken op mijn bovenstaande stripje
[afbeelding]
Hoe kom je aan dat font!?quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef patty het volgende:
je moet er wel ff op klikken...
[afbeelding]
Of je gebruikt googlequote:
De letters staan soms een beetje van elkaar iddquote:Op maandag 26 december 2005 15:09 schreef patty het volgende:
[..]
Of je gebruikt google
http://www.roymanders.nl/4ever/downloads.php
onderaan de pagina
het zuigt wel, die font.
Ik vind 'm geweldig!quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:10 schreef Fok_you het volgende:
verder dan:
[afbeelding]
kom ik nog even niet, inspiratieloos enzo
Geniaal.quote:Op zondag 25 december 2005 21:28 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om een vervolg te maken op mijn bovenstaande stripje
[afbeelding]
Die daarentegen....quote:
Alle 4 überquote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef Aurelianus het volgende:
Enkele heb ik al gepost in eerdere topics, maar ik kwam ze net toevallig tegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hubine?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef Maisnon het volgende:
Suske en Wiske
&
de BrauNende Berg
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 december 2005 22:05 schreef Richelle het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ik snap hem ook niet![]()
(is maar een beeeeeeeeeetje gekopierd)
Je hebt het toch niet over mijn stripsquote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef omegaproject het volgende:
Sommige zijn echt zó slecht dat het grappig is![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef DanielBo het volgende:
Waarom maken jullie in GODSNAAM zoveel gebruik van de ziekte kanker in jullie strips?
Sommige strips zijn wel leuk, maar het mist soms duidelijk aan normale, slechte vocabulaire zeg.
Geweldig!quote:
hehe, deze reaktie zie ik nu pas. Ben ik dus niet de enigequote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef DanielBo het volgende:
Waarom maken jullie in GODSNAAM zoveel gebruik van de ziekte kanker in jullie strips?
Sommige strips zijn wel leuk, maar het mist soms duidelijk aan normale, slechte vocabulaire zeg.
Geniaalquote:
Die grap was het ook gewoon, je hebt alleen het begin bewerktquote:
Hulde!quote:
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef PommeKelly het volgende:
Ha mensen!![]()
Ik zit ziek thuis en heb niet zoveel te doen.Dus kwam ik op dit topic terecht en ik heb me erg doodgelachen (om de meesten dan).
Zelf ook maar even wat in elkaar geflanst:
[afbeelding]
Hopelijk vinden jullie hem leuk.. hij is erg flauw maar zoals ik al zei heb ik niet zoveel beters te doen nu![]()
Waarom heet Lambik "40"?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef PommeKelly het volgende:
Ha mensen!![]()
Ik zit ziek thuis en heb niet zoveel te doen.Dus kwam ik op dit topic terecht en ik heb me erg doodgelachen (om de meesten dan).
Zelf ook maar even wat in elkaar geflanst:
[afbeelding]
Hopelijk vinden jullie hem leuk.. hij is erg flauw maar zoals ik al zei heb ik niet zoveel beters te doen nu![]()
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom heet Lambik "40"?
Of is dat een parodie op 50 ct?
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef outcast_within het volgende:
damn de derde keer is ie echt leuk
Ik dacht dat je weg wasquote:
Hahaha, ja, ik zag later dat ik dit topic nog open had laten staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was![]()
En hij wordt inderdaad leuker naarmate je hem vaker doorleest![]()
Dan lees ik hem nog 34x door, vind hem niet geweldigquote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was![]()
En hij wordt inderdaad leuker naarmate je hem vaker doorleest![]()
Mijn compliment, wat doe je?!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dan lees ik hem nog 34x door, vind hem niet geweldig![]()
Eigenlijk best leuk bedacht!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:24 schreef -tK- het volgende:
Om maar even half ontopic te blijven
[afbeelding]
Net een besmettelijke ziekte he?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
GATVERDAMME weeeer Pomme en Kelly![]()
Tyf eens op met die grafhoeren, dank U![]()
Speciaal voor jouquote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
GATVERDAMME weeeer Pomme en Kelly![]()
Tyf eens op met die grafhoeren, dank U![]()
*trapt wederom een open deur in*quote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef MrBean het volgende:
Hey, Kontschopper, je loopt een jaar achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |