Ja, met opzetquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:11 schreef Fok_you het volgende:blijkt nog een stukkie tekst van wiske weg ook
Ik moest echt hardop lachenquote:
Goedddquote:
hij is leuk... en zo'n beetje het enige nog waar Fok! momenteel om draait..quote:
ja Bewerk een stripje. Deel III.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef Tichelaar het volgende:
Ik had wel weer eens zin in een 'bewerk een stripje'.
Deel 1 en Deel 2 heb ik kunnen vinden. Zijn er nog andere delen geweest?
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Duidelijk leesbaar en ze zijn leukquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef WAT het volgende:
Jammer dat putfile alles verkleint. Kunnen jullie het een beetje lezen?
Ik knip met PIXL of PSP wat plaatjes uit en plak ze (evt. in andere volgorde) weer achter elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:26 schreef Nembrionic het volgende:
maak je ze zelf?
idd helemaal blingblingquote:Op donderdag 22 december 2005 10:40 schreef DeTolk het volgende:
geinige kikker
Longontsteking + AIDS...topic gaat doodquote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef kaspermols282 het volgende:
nee
hij heeft longonsteking dus hij wordt wel weer beter
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Om het topic zijn leven toch nog wat te verlengen:
[afbeelding]
En deze vind ik dan wel weer schitterendquote:
Ik zie alleen maar een gouden kikker...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En deze vind ik dan wel weer schitterend
Gast, lees die geshopte tekst die erbij staatquote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een gouden kikker...
Bedankt voor het redden van het topicquote:
wtf? ze zijn eruit als halfmongooltjes....te ergquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
[afbeelding]
ik wilde een garfield stripje bewerken, maar die zijn al zo geweldig daar doe ik niks meer aan![]()
Komt dat uit een echt album of is het een namaak? Heb effe gespeeld met de hoogte en breedte, maar normaal krijg je ze nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? ze zijn eruit als halfmongooltjes....te erg
Dat vraag ik me dus af..maar ik ben bang dat het uit een normaal album komtquote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
Komt dat uit een echt album of is het een namaak?
volgens mij is het wel namaak, ik had vroeger een boekje met ook een 'kleinere' suske en wiske. en er zijn ook remakes van baby suske en wiske (:')).quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af..maar ik ben bang dat het uit een normaal album komt
Dit is (helaas) wel een 'echte', ik kan me deze nog wel herinneren, met die Bon jovi poster en mongooltjes-schoenenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij is het wel namaak, ik had vroeger een boekje met ook een 'kleinere' suske en wiske. en er zijn ook remakes van baby suske en wiske (:')).
Ja.. TWEEDE nieuwe tekenaar. Paul Geerst zoog ook al flink uit de kluiten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dit is (helaas) wel een 'echte', ik kan me deze nog wel herinneren, met die Bon jovi poster en mongooltjes-schoenen.
Die gemoderniseerde Suske en Wiske zuigt. Komt geloof ik door een nieuwe tekenaar met een andere stijl.
Klopt. Marc Verhaegen. En hij heeft Suske ook een broek-met-zakken-op-de-zijkant en kistjes gegeven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja.. TWEEDE nieuwe tekenaar. Paul Geerst zoog ook al flink uit de kluiten!
En deze tweede is ontslagen.
Heb zo'n vermoeden dat deze van zijn hand is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |