Hulde!quote:
Ik vond hem wel leukquote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef PommeKelly het volgende:
Ha mensen!![]()
Ik zit ziek thuis en heb niet zoveel te doen.Dus kwam ik op dit topic terecht en ik heb me erg doodgelachen (om de meesten dan).
Zelf ook maar even wat in elkaar geflanst:
[afbeelding]
Hopelijk vinden jullie hem leuk.. hij is erg flauw maar zoals ik al zei heb ik niet zoveel beters te doen nu![]()
Waarom heet Lambik "40"?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:49 schreef PommeKelly het volgende:
Ha mensen!![]()
Ik zit ziek thuis en heb niet zoveel te doen.Dus kwam ik op dit topic terecht en ik heb me erg doodgelachen (om de meesten dan).
Zelf ook maar even wat in elkaar geflanst:
[afbeelding]
Hopelijk vinden jullie hem leuk.. hij is erg flauw maar zoals ik al zei heb ik niet zoveel beters te doen nu![]()
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waarom heet Lambik "40"?
Of is dat een parodie op 50 ct?
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef outcast_within het volgende:
damn de derde keer is ie echt leuk
Ik dacht dat je weg wasquote:
Hahaha, ja, ik zag later dat ik dit topic nog open had laten staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was![]()
En hij wordt inderdaad leuker naarmate je hem vaker doorleest![]()
Dan lees ik hem nog 34x door, vind hem niet geweldigquote:Op maandag 27 maart 2006 15:21 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was![]()
En hij wordt inderdaad leuker naarmate je hem vaker doorleest![]()
Mijn compliment, wat doe je?!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dan lees ik hem nog 34x door, vind hem niet geweldig![]()
Eigenlijk best leuk bedacht!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:24 schreef -tK- het volgende:
Om maar even half ontopic te blijven
[afbeelding]
Net een besmettelijke ziekte he?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
GATVERDAMME weeeer Pomme en Kelly![]()
Tyf eens op met die grafhoeren, dank U![]()
Speciaal voor jouquote:Op maandag 27 maart 2006 16:33 schreef RedFever007 het volgende:
GATVERDAMME weeeer Pomme en Kelly![]()
Tyf eens op met die grafhoeren, dank U![]()
*trapt wederom een open deur in*quote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef MrBean het volgende:
Hey, Kontschopper, je loopt een jaar achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |