quote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ze tenminste zin heeft om te komen natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na het observeren komt natuurlijk het afzeiken van Mini-Mequote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Tja. Ik volgt BB veel te veel. En maar streamen. Ik, net als ieder andere wacko zoals ik, heb inmiddels de bewoners genoeg doorgrond. De laatste week is dan het moment voor
enige conclusies. Het observeren is bijna voorbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus tijd voor "de waarheid" .om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dan ook deze laatste week op goede argumenten en weinig geschreeuw.
Maar altijd happyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SCHIJTHUIS!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
we gaan toch niet geband worden door CW of Flugel vanwege zwaaien he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu ze de fietsopdracht niet hebben gehaald heeft Hummie extra centen te besteden, vergroot de kans dat ze komtquote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat blijft altijd een verrassing bij TanjaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
One happy familyquote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef White_Pearl het volgende:
Er wordt idd veel gezwaaid CartWOman, ja kan niet zeggen dat we
elkaar niet begroeten,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heeft ook wel weer wat toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
on topicquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik BLIJF er bijna in...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu weer on topic hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er wordt idd veel gezwaaid CartWOman, ja kan niet zeggen dat wequote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef White_Pearl het volgende:
quote]Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Mensen, het gebruik van deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.loopt de laatste topics echt de spuigaten uit.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als iemand (en het worden er steeds meer) maar 10 minuten bij de PC vandaan loopt moet dat al worden gemeld met eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en bij terugkomst idem... is dat nou echt nodig?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil geen partypooper zijn deze laatste dagen maar scroll voor de lol dit topic eens door...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk om te horen... en waarmee heb ik je precies vermaakt dan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.FB. Ok, niet vanwegeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar ik wilde wel even kwijt, dat je mij iigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weer kostelijk vermaakt hebt vandaag.
Naat al gezien hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarheid?quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Na het observeren komt natuurlijk het afzeiken van Mini-Meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
on topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in SCJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik zolang weggeweest dan???
quote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
Stelletje etters!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja precies mooier kan je het toch niet krijgen beter dan elkaar de t*ring scheldenquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
One happy familyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stelletje etters!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij weggeweest???quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
on topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in SCJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik zolang weggeweest dan???
ik accepteer de cookies.
psies we zijn zo lief voor elkaarquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt idd veel gezwaaid CartWOman, ja kan niet zeggen dat we
elkaar niet begroeten,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heeft ook wel weer wat toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze vindt ons wel lief, alleen nog in de ontkennende fasequote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.That's my middle name....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar geef toe: de laatste dagen voor de finale nog een ban oplopen zou toch lullig zijn...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook van jou, hoor!quote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef CartWOman het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hoera!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Trouwens: het forum blijft nog een tijdje open na de finale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zwaaien natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moeten we daar doen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op naar SC 2000quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zwaaien natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef kissa het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
O nee hoor, ik ben dol op jullie.quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze vindt ons wel lief, alleen nog in de ontkennende faseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bv vanmiddag: Je was weer sterkquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk om te horen... en waarmee heb ik je precies vermaakt dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zwaaien natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Afkicken natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moeten we daar doen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha o die jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Bv vanmiddag: Je was weer sterkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie..."
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
De 1000 halen, dat dacht ik al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Compromis: geenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als je even wegbent of bij terugkeer. Zo gaat het echt op postopkrikken lijken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens: het forum blijft nog een tijdje open na de finale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat word dan hard posten maar ik BEW dus wie weetquote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op naar SC 2000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo Kissa ( ik zwaai niet meer )quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef kissa het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Napraten! Bewoners in de media enzo. Hoogte- en dieptepunten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Dat maken jullie zo te horen niet vaak mee...quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee hoor, ik ben dol op jullie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n man stond net achter me, ik had 'm net verteld over dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik open het nieuwe topic en we moesten beiden hardop lachen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BJEW?quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat word dan hard posten maar ik BEW dus wie weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muerte... wat lief!quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben Ingrid Hofland.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo Kissa ( ik zwaai niet meer )om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.krijg ik zulke lamme armen vanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent mijn favo BNer deze weekquote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha o die jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ach, ze zal me niet eens kennen denk ik.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahaha.quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben Ingrid Hofland.
Ik ben Ingrid Hofland.
Ik ben Ingrid Hofland.
Aantal weken, denk ik. Ligt eraan hoe druk het nog is, bloedt het dood: dan wat sneller.quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Hoe lang is een tijdje?
[Kellymode]Pinball, jij zure mossel![/Kellymode]quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef Pinball het volgende:
Nou nou, ik val bijna van mijn stoel van het lachen. Wat een pret.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De juf zei niet meer zwaaien en toen zwaaiden we allemaal, whahahahahaha.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BJEW?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met de brutale engel vooropquote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef Pinball het volgende:
Nou nou, ik val bijna van mijn stoel van het lachen. Wat een pret.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De juf zei niet meer zwaaien en toen zwaaiden we allemaal, whahahahahaha.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb ik toch liever Kevin Hoflandquote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben Ingrid Hofland.
Ik ben Ingrid Hofland.
Ik ben Ingrid Hofland.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat word dan hard posten maar ik BEW dus wie weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dat maken jullie zo te horen niet vaak mee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb ik toch liever Kevin Hoflandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NSB'erquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met de brutale engel vooropom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NSB'erom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef kissa het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Welke cap bedoel je?quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef Muerte het volgende:
Kom maar met je Lieske cap FB!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aantal weken, denk ik. Ligt eraan hoe druk het nog is, bloedt het dood: dan wat sneller.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[Kellymode]Pinball, jij zure mossel![/Kellymode]
Demins kan alleen maar lief zijn tegen terug bitchende Chantal. Wat een mooi love-duo is het ookquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Doe jij eens niet zo naar tegen CWJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief doen is het motto Deminsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stond 4e in de postlijst de vorige keer...quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Wat is nu de status van Regenworm?
quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb ik toch liever Kevin Hoflandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijf je wel een beetje opletten?quote:
awayquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stond 4e in de postlijst de vorige keer...
Die kan er wegens omstandigheden niet bij zijn tot de finale.quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Kijk gewoon even in het tietuuh topic kun je genoeg zien van Mini-Mequote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef Muerte het volgende:
Kom maar met je Lieske cap FB!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Behoorlijk trieste finaleweek inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
Lieske is het een beetje zat allemaal, de swoengom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is erafJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vinden wij al tijden, nog nooit zo'n saaie finale week meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja Cuall, wij hebben gisteren democratischquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
Lieske is het een beetje zat allemaal, de swoengom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is erafJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vinden wij al tijden, nog nooit zo'n saaie finale week meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vrijwilligquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Hè, wat sneu voor hem.quote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan er wegens omstandigheden niet bij zijn tot de finale.
Snap het wel. Dat bedoel ik met de laatste weken en "de Waarheid".quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik denk trouwens dat Nathalie hier helemaal niet komt posten, btw.
Ik zat bij Roel en Joostquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje opletten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja Cuall, wij hebben gisteren democratischom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.besloten dat aan JOU de eer te beurt valt om strakjes de 1000e SC te openen, mochten we dat halen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb ik geen andere topics voor nodig hoor, je moest eens weten wat ik wel gecapt, maar nooit op het forum heb geplaatst.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk gewoon even in het tietuuh topic kun je genoeg zien van Mini-Meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om in de (verdraaide) woorden van Hans Teeuwen te spreken:quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
in plaats van
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan er wegens omstandigheden niet bij zijn tot de finale.
Afgesprokenquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dat gaan we strakkies niet halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar deze week gaan we dat wel redden hoor en ik hou je eraan dat aan mij de beurt valtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een eerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heeft 'ie zich niet over uitgelaten, misschien wel een lekker weekje op vakantie. Hoop ik dan maar.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik heb het vast gemist....
niks ernstigs hoop ik?
Is bepaald aan de hand van de postingslijst... Scanman, APK, Regenworm en Gert vallen af wegens afwezigheidquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dat gaan we strakkies niet halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar deze week gaan we dat wel redden hoor en ik hou je eraan dat aan mij de beurt valtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een eerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet er geen topic voor hem geopend worden dan? Voor scanman werd dat toch ook gedaan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie zich niet over uitgelaten, misschien wel een lekker weekje op vakantie. Hoop ik dan maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er met APK gebeurd??quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is bepaald aan de hand van de postingslijst... Scanman, APK, Regenworm en Gert vallen af wegens afwezigheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman heeft 'm weggepestquote:
Hoho!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is bepaald aan de hand van de postingslijst... Scanman, APK, Regenworm en Gert vallen af wegens afwezigheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij is die op vakantie in azie
quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Om in de (verdraaide) woorden van Hans Teeuwen te spreken:
Ik neuk nog liever een seropositieve hoer,
Dan die Grongingse boer
Regenworm is toch een vrouwquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie zich niet over uitgelaten, misschien wel een lekker weekje op vakantie. Hoop ik dan maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opzekerquote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Mannenregelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Nee, een man... waarom denk je anders dat die zoveel Lieske caps maaktquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Regenworm is toch een vrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het gaat de goede kant op, afgelopen donderdag was slechts het begin. Onze campagne begint zelfs hier zijn vruchten af te werpen...quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Pijlemans het volgende:
He Manu, zelfs Ingrid heeft haar "zusje" aardig doorgekregen deze week.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij zijn zo gek nog niet geweest met ons geschreeuw.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisteravond was er wat discussie omdat een of andere newbee de 1000e claimde, toen kwam Regenworm uiteindelijk met een lijstje en bij afwezigheid van andere personen heeft Cuall de meeste posts. Lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoho!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gun het Cuall van harte om nummer 1000 te openen hoor.... maar ik hoef nog maar 2000 posts om haar in te halen...... wat is de peildatum?
en apk staat nog lager dan ik trouwens.,..
Mijn excuses. U hebt gelijk......quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Oh, sacrilege: Theo Maassen ....
Carry on...
quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Oh, sacrilege: Theo Maassen ....
Carry on...
ECHTquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, een man... waarom denk je anders dat die zoveel Lieske caps maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat hebben we nu net afgesproken, Cuall doet 't. Ik post dus alleen bij haar en nergens andersquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 'SC 1000" topics komen als het moment zover is, ik open hem niet aangezien ik nog niet die hard genoeg benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij ook niet hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
gaan we nu weer discussieren over wie de 1000e aanmaakt. Gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Of dat nu Melke, Cuall, FB of wie dan ook is dat maakt toch geen reet uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall was toch ook de winnaar van het servival game....quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
gaan we nu weer discussieren over wie de 1000e aanmaakt. Gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Of dat nu Melke, Cuall, FB of wie dan ook is dat maakt toch geen reet uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* noteerdquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat hebben we nu net afgesproken, Cuall doet 't. Ik post dus alleen bij haar en nergens andersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoho!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gun het Cuall van harte om nummer 1000 te openen hoor.... maar ik hoef nog maar 2000 posts om haar in te halen...... wat is de peildatum?
en apk staat nog lager dan ik trouwens.,..
quote:Op maandag 19 december 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik moet morgen werken, ga jij zeker ernstig je best doen aan een inhaalraceJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot BEWS!quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot zo weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(oepsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot zo weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(oepsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een mening is een mening. Maar door de goede argumenten en veel lol werd eenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant op, afgelopen donderdag was slechts het begin. Onze campagne begint zelfs hier zijn vruchten af te werpen...
Ik stel me de situatie in huize CartWoman alsvolgt voor. De zware trijpen gordijnen zitten al wekenlang dicht. Men loopt op sloffen, heel voorzichtig. De stilte is voelbaar. Er is duidelijk in dit huis al maanden niet gesproken. Je hoort enkel het zoemen van de laptop van mevrouw CartWoman. Dan gebeurt iets verschrikkelijks. De heer CartWoman gaat achter zijn eega staan en buigt zich, wellicht wat wellustig, over haar heen en ze turen tesamen naar het blikkerende scherm en..... ze moeten beiden, hardop lachen!!! De ban was gebroken!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
M'n man stond net achter me, ik had 'm net verteld over dieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik open het nieuwe topic en we moesten beiden hardop lachen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gisteravond was er wat discussie omdat een of andere newbee de 1000e claimde, toen kwam Regenworm uiteindelijk met een lijstje en bij afwezigheid van andere personen heeft Cuall de meeste posts. Lijkt me een uitstekende oplossing.
die is er al geweestquote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Manu82 het volgende:
Laten we een Poll openen wie SC 1000 mag openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik gisteravond al gedaanquote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Manu82 het volgende:
Laten we een Poll openen wie SC 1000 mag openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Latersssquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel me de situatie in huize CartWoman alsvolgt voor. De zware trijpen gordijnen zitten al wekenlang dicht. Men loopt op sloffen, heel voorzichtig. De stilte is voelbaar. Er is duidelijk in dit huis al maanden niet gesproken. Je hoort enkel het zoemen van de laptop van mevrouw CartWoman. Dan gebeurt iets verschrikkelijks. De heer CartWoman gaat achter zijn eega staan en buigt zich, wellicht wat wellustig, over haar heen en ze turen tesamen naar het blikkerende scherm en..... ze moeten beiden, hardop lachen!!! De ban was gebroken!!!
Zo beter, Cuall?
zijn er ook reserves in geval dat Cuall er niet is of onoplettend isquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond al gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar er ligt nu een keiharde afspraakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon cuall. Ik vind het wel logisch. Laat het rusten en laten we weer eens watquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
ik accepteer de cookies.
Nee, de afspraak is nu dat Cuall 24 uur blijft doorfietsen, wachtend op de 1000equote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zijn er ook reserves in geval dat Cuall er niet is of onoplettend isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leuke uitdagingquote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, de afspraak is nu dat Cuall 24 uur blijft doorfietsen, wachtend op de 1000eom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
okee, het interesseert me ook geen fuck, verschillende mensen hebben er recht op en misschien kan er aan het eind van BB een KINGCAP gekozen wordenquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
ik accepteer de cookies.
Na het Lieske-bashen in de uitzending van vanavond lijkt het me sterk dat ze gaat winnen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Een mening is een mening. Maar door de goede argumenten en veel lol werd een
oordeel al snel een "voldongen feit"
Ik vind wel dat hier weinig werd geschreven toen Lieske vanavond op de bank volledig
toegaf dat ze niet makkelijk een foute mening toegeeft en wat een kreng ze eigenlijk is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed punt.. wat als Cuall haar motor aan het poetsen is op het moment dat nummer 999 vol isquote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zijn er ook reserves in geval dat Cuall er niet is of onoplettend isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben al bijgedraaid lieverd. Je mag hem openenquote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Oláquote:Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
we moeten de 1000 hoe dan ook halen natuurlijk, met gezeik over ons of over mini-mequote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Gewoon cuall. Ik vind het wel logisch. Laat het rusten en laten we weer eens wat
meer over de bewoners en de streams lullen ipv over onsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, de afspraak is nu dat Cuall 24 uur blijft doorfietsen, wachtend op de 1000eom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Kijk, dat heb ik dan weer even gemist. Maar in het begin heeft ze daar ook de nadruk op gelegd en toen ze eens in het bubbelbad zat met Dido heeft ze het letterlijk gezegd: 'ik kan echt een kreng zijn, ECHT!'.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
-knip-
Ik vind wel dat hier weinig werd geschreven toen Lieske vanavond op de bank volledig
toegaf dat ze niet makkelijk een foute mening toegeeft en wat een kreng ze eigenlijk is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je loopt een beetje achter... Tupperware is niet meer hip, lingerieparty's zijn vet coolquote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oláom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een klef gezwaai hier allemaal...
Een goede Tupperwareparty doet er niet voor onder...
Ik zou het eerder werkvakantie noemen.quote:
Gewoon wachten tot ik klaar benquote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Goed punt.. wat als Cuall haar motor aan het poetsen is op het moment dat nummer 999 vol isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff, ik prijs mezelf opeens heel gelukkig.quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel me de situatie in huize CartWoman alsvolgt voor. De zware trijpen gordijnen zitten al wekenlang dicht. Men loopt op sloffen, heel voorzichtig. De stilte is voelbaar. Er is duidelijk in dit huis al maanden niet gesproken. Je hoort enkel het zoemen van de laptop van mevrouw CartWoman. Dan gebeurt iets verschrikkelijks. De heer CartWoman gaat achter zijn eega staan en buigt zich, wellicht wat wellustig, over haar heen en ze turen tesamen naar het blikkerende scherm en..... ze moeten beiden, hardop lachen!!! De ban was gebroken!!!
Zo beter, Cuall?
Vandaar, waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Je loopt een beetje achter... Tupperware is niet meer hip, lingerieparty's zijn vet coolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent snel omquote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben al bijgedraaid lieverd. Je mag hem openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsja ben in een goeie bui vandaagquote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent snel omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1000 gaan we makkelijk halen hoor.. alleen al in de finale zullen de topics vollopen zoals ooit tijdens het hoerenfeestquote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Coos het volgende:
Even een post voor het goede doelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1000??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Coos het volgende:
Even een post voor het goede doelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1000??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wedje??quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Coos het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ik hoef in elk geval niet te werken, scheelt welquote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Pijlemans het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen richting finale?
Woensdag is ook een topdag om te streamen. Er zal wel een soort afscheidsdiner
voor de bewoners komen en het is de laatste nacht in het huis.
Donderdag zal ook niet te missen zijn (behalve die k*tkoffers inpakken)
Erg, maar ik moet ook slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is er híer ook een afscheidsdiner.quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Pijlemans het volgende:
Hoe gaan jullie dat doen richting finale?
Woensdag is ook een topdag om te streamen. Er zal wel een soort afscheidsdiner
voor de bewoners komen en het is de laatste nacht in het huis.
Donderdag zal ook niet te missen zijn (behalve die k*tkoffers inpakken)
Erg, maar ik moet ook slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.welterusten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jozsef Kiprich?quote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe heet die afschuwelijk lelijke voetballer uit het Oostblok, met dat matje in z'n nek en dat snorretje vroeger? Ibrahimovic of zo?
Nee, Ibrahimovic, ik heb 'm al gegoogled. Ik zat net te denken wie ik lelijker vond, hem of Joost.quote:
Als je gaat slapen, mogen we best zwaaienquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag niet meer zwaaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doei!!!!!!!!!!!!!
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag niet meer zwaaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doei!!!!!!!!!!!!!
Ook niet meer met speciale symbolen???????quote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Ibrahimovic, ik heb 'm al gegoogled. Ik zat net te denken wie ik lelijker vond, hem of Joost.
Let verder maar niet op mij, ik heb af en toe vreemde brainwaves
ibrahimovic is een zweed trouwensquote:Op maandag 19 december 2005 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Ibrahimovic, ik heb 'm al gegoogled. Ik zat net te denken wie ik lelijker vond, hem of Joost.
Let verder maar niet op mij, ik heb af en toe vreemde brainwaves
Niet naar de bekende weg vragen, als je al een tijdje meeleestquote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wie heeft deze censuur op haar geweten???
Ik denk dat het een nek aan nek race word, denk dat Roel ook best wel veelquote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Joost is het spel gespeeld, is het oordeel van de stemmer klaar.
Ik sms zelf niet, maar weet nog steeds niet, wie ik als winnaar ga stemmen in de Poll
Er kan natuurlijk altijd doorgegaan worden in andere hoogdravende series.quote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij is er híer ook een afscheidsdiner.
Amerikaanse fuifom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk toch Ibrahimovic. Je hebt gelijk, een Zweed, maar van Kroatische of Servische oorsprong of zo.quote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
En wat is de uitslag geworden?
Ik zat er ook al van te kijken, volgens mij niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
n.a.v het gesprek van joost en roel:
Heeft joost een geheime missie gehad eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kan me er geen herinnerenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Doei!!!!!!!!!!!!!
De allereerste dagen voedsel naar Rob in de geheime kamer brengenquote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
Heeft joost een geheime missie gehad eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kan me er geen herinnerenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moest even zoeken (maar ik draai nog geen week mee hoor)quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen, als je al een tijdje meeleestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ohhhh jaaaa dat is ook zo, helemaal vergeten toen Rob in het huisje zatquote:Op maandag 19 december 2005 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De allereerste dagen voedsel naar Rob in de geheime kamer brengen
Verbluffend is het woord wel hè?quote:Op maandag 19 december 2005 23:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken (maar ik draai nog geen week mee hoor)
Zolang ken ik deze verbluffende serie nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Phfff een officiële waarschuwing, hoeveel is die waardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Bridget naakt in de Playboy
HILVERSUM - Tv-presentatrice Bridget Maasland (BNN/Talpa) is binnenkort naakt te zien in het maandblad Playboy. Dat bleek maandagavond in het BNN-programma 'Katja vs. Bridget', waarin Maasland samen met Katja Schuurman de afgelopen weken een strijd aanging.
Maandag was de laatste aflevering in de reeks te zien. Schuurman won die episode, waardoor de eindstand in haar voordeel werd beslist (4-2). Het geld (242.275,53 euro) dat zij binnenhaalde gaat naar de mensen in Pakistan die daar werden getroffen door de aardbeving. Bridget haalde 166.099,01 euro op voor haar eigen stichting Dutchpuppy, die zich inzet voor mishandelde honden in Roemenië.
Maasland stelde 5 december dat ze bereid was in de Playboy te gaan staan als dat blad daar minstens 150.000 euro voor betaalde of wanneer mensen een soortgelijk bedrag inzamelden. Welk bedrag Playboy uiteindelijk heeft betaald, maken de tv-makers niet bekend.
Over hoe de Playboy-lezers haar te zien zullen krijgen deed ze begin december nog schimmig. „Ik ga wel helemaal uit de kleren, maar Playboy is er in gespecialiseerd om alles heel mooi te laten zien en toch ook weer niet.”
quote:Op maandag 19 december 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat willen ze doen? Twee dagen voor de finale nog een bewoner kicken terwijl er al een aangifte ligt?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een boete geven en dat in mindering brengen op het gewonnen geldquote:Op maandag 19 december 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat willen ze doen? Twee dagen voor de finale nog een bewoner kicken terwijl er al een aangifte ligt?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was een leuke uitzending, ze hebben veel geld binnengehaald voor de goede doelenquote:
Geef ff door dat ik Ing best wil troosten als ze niet zou winnen danquote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
Nou krijg ik toch een leuk idee (is net uitgevoerd)
Tennisballen met elastiekjes en stukjes papier voor de bewoners.
Dat wordt een autoritjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk plaats eens wat leuksquote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was een leuke uitzending, ze hebben veel geld binnengehaald voor de goede doelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaha lief van je hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik denk plaats eens wat leuksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zomaar eenquote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
hahaha lief van je hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook een BB verbeteraar?quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verbluffend is het woord wel hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Diep filosofisch, als je het mij vraagt.
oops sorry, wist niet dat je er last van hadquote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.chips eten is dus NIET om aan te horenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt in orde.quote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geef ff door dat ik Ing best wil troosten als ze niet zou winnen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dido is met chop chop chop begonnen geloof ikquote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
Roel vraagt zich af of ze een shot hebben uitgezonden als hij aan het choppen wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij bedoelde dus aftrekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb nog nooit iemand dat chopen horen noemen, is dat trans-taal of de generatiekloofJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg dan meer de associatie van afhakkenquote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dido is met chop chop chop begonnen geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zuidrotterdams dialectquote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
Roel vraagt zich af of ze een shot hebben uitgezonden als hij aan het choppen wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij bedoelde dus aftrekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb nog nooit iemand dat choppen horen noemen, is dat trans-taal of de generatiekloofJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet-knapperig eten knappert niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oops sorry, wist niet dat je er last van hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix gooit gelijk zak aan de kant
Freud beschreef dit als de "latente fase" aldus Roelquote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
Roel bevredigde zichzelf al toen hij 6 wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief van je hoor zomaar een kleintjequote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zomaar eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.terugJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent wel actief zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best wel (met posten dan) toch?quote:Op maandag 19 december 2005 23:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lief van je hoor zomaar een kleintjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.terugJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik! actiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahahaquote:Op maandag 19 december 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Sukkel. Op je kop een pukkel.
[afbeelding]
Dat is niet altijd het geval.quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Je laat twee mannen even alleen en het gaat weer over seksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergeet auto's niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat is niet altijd het geval.
Ik heb gehoord van mijn broer dat het ook wel eens over voetbal kan gaan.
En soms zelfs, in een ver gevorderd stadium: computers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hé? owww, heb het niet zo in de gaten denk ik,quote:Op maandag 19 december 2005 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Best wel (met posten dan) toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En soms zelfs, in een ver gevorderd stadium: computers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het liefst een combinatie van die 3. Ow ja ik vergeet nog een 4e auto'squote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Roel heeft het in 1 dag wel 50 keer gedaan, verstond ik dat nou goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft last van grootheidswanenquote:Op maandag 19 december 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik denk in een vorig levenquote:Op maandag 19 december 2005 23:53 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
In alle levens bij elkaar opgeteld misschien....quote:Op maandag 19 december 2005 23:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik denk in een vorig levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij vrouwen meestal over sex, cellulitis en andere vrouwen, toch?quote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dat wil ik meemaken.quote:Op maandag 19 december 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Roel heeft het in 1 dag wel 50 keer gedaan, verstond ik dat nou goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* googletquote:Op maandag 19 december 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
Roel heeft heftige neukpartijen gehad met Sarah Contanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Absoluut nietquote:Op maandag 19 december 2005 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij vrouwen meestal over sex, cellulitis en andere vrouwen, toch?
quote:Op maandag 19 december 2005 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
In alle levens bij elkaar opgeteld misschien....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de was, de mode en de kinderenquote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Absoluut nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Uw zoekbewerking - "Sarah Contan" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Roep ik latente gevoelens op?quote:Op maandag 19 december 2005 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij vrouwen meestal over sex, cellulitis en andere vrouwen, toch?
Mensen die absurd lief zijn daar let ik graag opquote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé? owww, heb het niet zo in de gaten denk ik,
je zit op me te letten! lolllllom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Interessante onderwerpenquote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
de was, de mode en de kinderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoietsquote:Op maandag 19 december 2005 23:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Roep ik latente gevoelens op?
We hebben het over:
politiek, verbeteren van de wereldeconomie inclusief derde wereldlanden en milieu
en op de resp 98e, 99, en 100e plaats: sex, cellulitis en andere vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tuurlijk!! daar praten jullie vast en zeker overquote:Op maandag 19 december 2005 23:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Roep ik latente gevoelens op?
We hebben het over:
politiek, verbeteren van de wereldeconomie inclusief derde wereldlanden en milieu
en op de resp 98e, 99, en 100e plaats: sex, cellulitis en andere vrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag hoor, das lief van jequote:Op maandag 19 december 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mensen die absurd lief zijn daar let ik graag opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gesprek Joost+Roel is erg leuk om te volgen trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:00 schreef pullup het volgende:
De sex met Linda duurde ongeveer 1.5 minuten en toen viel die in slaap. 50 keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
ik accepteer de cookies.
Ben ook weleens niet lief hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mensen die absurd lief zijn daar let ik graag opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gesprek Joost+Roel is erg leuk om te volgen trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:00 schreef pullup het volgende:
De sex met Linda duurde ongeveer 1.5 minuten en toen viel die in slaap. 50 keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahaha das een goeie pullupquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:00 schreef pullup het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja idd, had ik in 1ste instantie niet snel gedacht, het is ook natuurlijk gekomen omdat de groep kleiner is geworden maar het is zeker leuk om te zien, ze zijn behoorlijk verschillend en toch is er nu echt een klik onstaan denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:00 schreef farceman het volgende:
wel ongeloofelijk grappig als je ziet hoeveel roel en joost naar elkaar zijn toegetrokken.
Dan kijk ik niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben ook weleens niet lief hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog even en ze gaan zoenen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, had ik in 1ste instantie niet snel gedacht, het is ook natuurlijk gekomen omdat de groep kleiner is geworden maar het is zeker leuk om te zien, ze zijn behoorlijk verschillend en toch is er nu echt een klik onstaan denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Nou ik ga nog snel een nachtje slapen, nu kan het nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet alle verhalen geloven die Roel vertelt hoor, hij zit nu in de overdrijf-modusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
tot morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Nou ik ga nog snel een nachtje slapen, nu kan het nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet alle verhalen geloven die Roel vertelt hoor, hij zit nu in de overdrijf-modusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
tot morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Zoooo ben ik weer...quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Fans aan de hekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop