quote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:
[..]That's my middle name....
Maar geef toe: de laatste dagen voor de finale nog een ban oplopen zou toch lullig zijn...
Hoera!!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Trouwens: het forum blijft nog een tijdje open na de finale.![]()
zwaaien natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!!!!![]()
Wat moeten we daar doen dan![]()
quote:
O nee hoor, ik ben dol op jullie.quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze vindt ons wel lief, alleen nog in de ontkennende fase
Bv vanmiddag: Je was weer sterkquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk om te horen... en waarmee heb ik je precies vermaakt dan?
Afkicken natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!!!!![]()
Hahaha o die jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Bv vanmiddag: Je was weer sterk![]()
"Ik denk dat ze van schrik het toetsenbord weggooid en wegrend als er op het scherm komt te staan:
Foreverblue: Hoi Nathalie..."
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
De 1000 halen, dat dacht ik al.![]()
Compromis: geenals je even wegbent of bij terugkeer. Zo gaat het echt op postopkrikken lijken.
Trouwens: het forum blijft nog een tijdje open na de finale.![]()
Dat word dan hard posten maar ik BEW dus wie weetquote:
Napraten! Bewoners in de media enzo. Hoogte- en dieptepunten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!!!!![]()
Dat maken jullie zo te horen niet vaak mee...quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee hoor, ik ben dol op jullie.![]()
M'n man stond net achter me, ik had 'm net verteld over die, ik open het nieuwe topic en we moesten beiden hardop lachen.
![]()
BJEW?quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat word dan hard posten maar ik BEW dus wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |