quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dat maken jullie zo te horen niet vaak mee...![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aantal weken, denk ik. Ligt eraan hoe druk het nog is, bloedt het dood: dan wat sneller.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[Kellymode]Pinball, jij zure mossel![/Kellymode]
Demins kan alleen maar lief zijn tegen terug bitchende Chantal. Wat een mooi love-duo is het ookquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo naar tegen CW
![]()
Lief doen is het motto Demins![]()
![]()
Stond 4e in de postlijst de vorige keer...quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Wat is nu de status van Regenworm?
quote:
Blijf je wel een beetje opletten?quote:
awayquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stond 4e in de postlijst de vorige keer...
Die kan er wegens omstandigheden niet bij zijn tot de finale.quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Kijk gewoon even in het tietuuh topic kun je genoeg zien van Mini-Mequote:
Behoorlijk trieste finaleweek inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
Lieske is het een beetje zat allemaal, de swoengis eraf
![]()
Vinden wij al tijden, nog nooit zo'n saaie finale week meegemaakt![]()
Oh ja Cuall, wij hebben gisteren democratischquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
Lieske is het een beetje zat allemaal, de swoengis eraf
![]()
Vinden wij al tijden, nog nooit zo'n saaie finale week meegemaakt![]()
vrijwilligquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Hè, wat sneu voor hem.quote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan er wegens omstandigheden niet bij zijn tot de finale.
Snap het wel. Dat bedoel ik met de laatste weken en "de Waarheid".quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk trouwens dat Nathalie hier helemaal niet komt posten, btw.
Ik zat bij Roel en Joostquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja Cuall, wij hebben gisteren democratischbesloten dat aan JOU de eer te beurt valt om strakjes de 1000e SC te openen, mochten we dat halen.
Daar heb ik geen andere topics voor nodig hoor, je moest eens weten wat ik wel gecapt, maar nooit op het forum heb geplaatst.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk gewoon even in het tietuuh topic kun je genoeg zien van Mini-Me
Om in de (verdraaide) woorden van Hans Teeuwen te spreken:quote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
in plaats van
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan er wegens omstandigheden niet bij zijn tot de finale.
Afgesprokenquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dat gaan we strakkies niet halen, maar deze week gaan we dat wel redden hoor en ik hou je eraan dat aan mij de beurt valt
![]()
Wat een eer![]()
Daar heeft 'ie zich niet over uitgelaten, misschien wel een lekker weekje op vakantie. Hoop ik dan maar.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb het vast gemist....
niks ernstigs hoop ik?
Is bepaald aan de hand van de postingslijst... Scanman, APK, Regenworm en Gert vallen af wegens afwezigheidquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dat gaan we strakkies niet halen, maar deze week gaan we dat wel redden hoor en ik hou je eraan dat aan mij de beurt valt
![]()
Wat een eer![]()
Moet er geen topic voor hem geopend worden dan? Voor scanman werd dat toch ook gedaan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie zich niet over uitgelaten, misschien wel een lekker weekje op vakantie. Hoop ik dan maar.
Wat is er met APK gebeurd??quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is bepaald aan de hand van de postingslijst... Scanman, APK, Regenworm en Gert vallen af wegens afwezigheid
Hoho!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is bepaald aan de hand van de postingslijst... Scanman, APK, Regenworm en Gert vallen af wegens afwezigheid
quote:Op maandag 19 december 2005 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij is die op vakantie in azie
quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Om in de (verdraaide) woorden van Hans Teeuwen te spreken:
Ik neuk nog liever een seropositieve hoer,
Dan die Grongingse boer
Regenworm is toch een vrouwquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie zich niet over uitgelaten, misschien wel een lekker weekje op vakantie. Hoop ik dan maar.
Nee, een man... waarom denk je anders dat die zoveel Lieske caps maaktquote:
Ja, het gaat de goede kant op, afgelopen donderdag was slechts het begin. Onze campagne begint zelfs hier zijn vruchten af te werpen...quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Pijlemans het volgende:
He Manu, zelfs Ingrid heeft haar "zusje" aardig doorgekregen deze week.![]()
Wij zijn zo gek nog niet geweest met ons geschreeuw.![]()
Gisteravond was er wat discussie omdat een of andere newbee de 1000e claimde, toen kwam Regenworm uiteindelijk met een lijstje en bij afwezigheid van andere personen heeft Cuall de meeste posts. Lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoho!!![]()
Ik gun het Cuall van harte om nummer 1000 te openen hoor.... maar ik hoef nog maar 2000 posts om haar in te halen...... wat is de peildatum?
en apk staat nog lager dan ik trouwens.,..
Mijn excuses. U hebt gelijk......quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Oh, sacrilege: Theo Maassen ....
Carry on...
quote:Op maandag 19 december 2005 22:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Oh, sacrilege: Theo Maassen ....
Carry on...
ECHTquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, een man... waarom denk je anders dat die zoveel Lieske caps maakt![]()
Maar dat hebben we nu net afgesproken, Cuall doet 't. Ik post dus alleen bij haar en nergens andersquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel 'SC 1000" topics komen als het moment zover is, ik open hem niet aangezien ik nog niet die hard genoeg ben
Mij ook niet hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
gaan we nu weer discussieren over wie de 1000e aanmaakt. Gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Of dat nu Melke, Cuall, FB of wie dan ook is dat maakt toch geen reet uit
Cuall was toch ook de winnaar van het servival game....quote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
gaan we nu weer discussieren over wie de 1000e aanmaakt. Gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Of dat nu Melke, Cuall, FB of wie dan ook is dat maakt toch geen reet uit
* noteerdquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat hebben we nu net afgesproken, Cuall doet 't. Ik post dus alleen bij haar en nergens anders![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoho!!![]()
Ik gun het Cuall van harte om nummer 1000 te openen hoor.... maar ik hoef nog maar 2000 posts om haar in te halen...... wat is de peildatum?
en apk staat nog lager dan ik trouwens.,..
quote:Op maandag 19 december 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
ik moet morgen werken, ga jij zeker ernstig je best doen aan een inhaalrace
![]()
Tot BEWS!quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot zo weer(oeps
)
quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
)
Een mening is een mening. Maar door de goede argumenten en veel lol werd eenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant op, afgelopen donderdag was slechts het begin. Onze campagne begint zelfs hier zijn vruchten af te werpen...
Ik stel me de situatie in huize CartWoman alsvolgt voor. De zware trijpen gordijnen zitten al wekenlang dicht. Men loopt op sloffen, heel voorzichtig. De stilte is voelbaar. Er is duidelijk in dit huis al maanden niet gesproken. Je hoort enkel het zoemen van de laptop van mevrouw CartWoman. Dan gebeurt iets verschrikkelijks. De heer CartWoman gaat achter zijn eega staan en buigt zich, wellicht wat wellustig, over haar heen en ze turen tesamen naar het blikkerende scherm en..... ze moeten beiden, hardop lachen!!! De ban was gebroken!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
M'n man stond net achter me, ik had 'm net verteld over die, ik open het nieuwe topic en we moesten beiden hardop lachen.
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gisteravond was er wat discussie omdat een of andere newbee de 1000e claimde, toen kwam Regenworm uiteindelijk met een lijstje en bij afwezigheid van andere personen heeft Cuall de meeste posts. Lijkt me een uitstekende oplossing.
die is er al geweestquote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Manu82 het volgende:
Laten we een Poll openen wie SC 1000 mag openen
Heb ik gisteravond al gedaanquote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef Manu82 het volgende:
Laten we een Poll openen wie SC 1000 mag openen
Latersssquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
)
quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel me de situatie in huize CartWoman alsvolgt voor. De zware trijpen gordijnen zitten al wekenlang dicht. Men loopt op sloffen, heel voorzichtig. De stilte is voelbaar. Er is duidelijk in dit huis al maanden niet gesproken. Je hoort enkel het zoemen van de laptop van mevrouw CartWoman. Dan gebeurt iets verschrikkelijks. De heer CartWoman gaat achter zijn eega staan en buigt zich, wellicht wat wellustig, over haar heen en ze turen tesamen naar het blikkerende scherm en..... ze moeten beiden, hardop lachen!!! De ban was gebroken!!!
Zo beter, Cuall?
zijn er ook reserves in geval dat Cuall er niet is of onoplettend isquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond al gedaan![]()
Maar er ligt nu een keiharde afspraak![]()
Gewoon cuall. Ik vind het wel logisch. Laat het rusten en laten we weer eens watquote:Op maandag 19 december 2005 23:01 schreef Bartoli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |