Geef ff door dat ik Ing best wil troosten als ze niet zou winnen danquote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
Nou krijg ik toch een leuk idee (is net uitgevoerd)
Tennisballen met elastiekjes en stukjes papier voor de bewoners.
Dat wordt een autoritje![]()
ik denk plaats eens wat leuksquote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Was een leuke uitzending, ze hebben veel geld binnengehaald voor de goede doelen![]()
Zomaar eenquote:
Ook een BB verbeteraar?quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verbluffend is het woord wel hè?![]()
Diep filosofisch, als je het mij vraagt.
oops sorry, wist niet dat je er last van hadquote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
chips eten is dus NIET om aan te horen
![]()
Komt in orde.quote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geef ff door dat ik Ing best wil troosten als ze niet zou winnen dan
dido is met chop chop chop begonnen geloof ikquote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
Roel vraagt zich af of ze een shot hebben uitgezonden als hij aan het choppen was![]()
Hij bedoelde dus aftrekkenIk heb nog nooit iemand dat chopen horen noemen, is dat trans-taal of de generatiekloof
![]()
Ik krijg dan meer de associatie van afhakkenquote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dido is met chop chop chop begonnen geloof ik![]()
Zuidrotterdams dialectquote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
Roel vraagt zich af of ze een shot hebben uitgezonden als hij aan het choppen was![]()
Hij bedoelde dus aftrekkenIk heb nog nooit iemand dat choppen horen noemen, is dat trans-taal of de generatiekloof
![]()
niet-knapperig eten knappert niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oops sorry, wist niet dat je er last van had![]()
* Snaptnix gooit gelijk zak aan de kant
Freud beschreef dit als de "latente fase" aldus Roelquote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
Roel bevredigde zichzelf al toen hij 6 was![]()
Lief van je hoor zomaar een kleintjequote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zomaar een![]()
terug
Je bent wel actief zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |