Bek houe, achterlijke downloadhoer!quote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef Zhenar het volgende:
Kan er geen (USA) in de TT? Blijven die kut noobs weg![]()
![]()
Die worden opgevangen in de serie.quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef longinus het volgende:
De Pilot was wel leuk, al zaten er gaten in het verhaal.
Dan ga je toch lekker GTST kijken?quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Naja, van mij kan die serie gewoon van de buis gehaald worden, ik vind er geen reet aan
Je bent inderdaad een maniak... Serie is echt goed!quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
Naja, van mij kan die serie gewoon van de buis gehaald worden, ik vind er geen reet aan
quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
... of een andere hersenloze serie . . .quote:
jepquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef rashudo het volgende:
Wat ik ook leuk vind is dat er geen james bond style actie in zit. Sommige mensen gaan gewoon dood, en als je ergens op schiet gaat het ook echt stuk. Ook als de vijand op jou schiet.
En een schip wordt ook niet alleen gerund door een uber crew van 5 man, een cyborg en een alien...quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jep
Ik vind de serie heel erg realistischIn tegenstelling tot andere sci-fi series houden ze het niet alleen bij het hoofdverhaal maar laten ze ook veel over het dagelijks leven aan boord zien en hoe de personages met de situatie omgaan. Dat vind ik echt geweldig aan BSG
![]()
Je vergeet de "morale officer"quote:Op maandag 19 december 2005 21:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
En een schip wordt ook niet alleen gerund door een uber crew van 5 man, een cyborg en een alien...
Tja, zo zijn er ook series waar ik geen reet aan vindt, maar dat betekend nog niet dat ze kwalitatief slecht zijn. Battlestar Galactica is kwalitatief gezien enorm goed, zeker gezien het budget waarmee gewerkt moet worden. De verhaallijn zit goed in elkaar, en zo tegen het einde van het eerste seizoen zijn de meeste vraagstukken uit de Pilot opgelost, en zijn er voldoende nieuwe vragen daaruit voortgekomen om het tweede seizoen weer enorm spannend te maken.quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef MrManiak het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Opa Bokma het volgende:
Een paar leuke fotootjes van de aflevering 2x11. Let op, wel spoilers (hoewel ik niet direct kon zien welke), dus op eigen risico.
http://mboard.scifi.com/showflat.php?Cat=0&Number=1464212&an=0&page=0&gonew=1
Prettige avond verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Promo gechecktquote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef Jihad-Joe het volgende:
http://www.galacticacic.c(...)s/bsg_long_promo.mpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Wuder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef Wuder het volgende:
[..]
Promo gechecktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4
regels
zijn
te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |