zijn we daar ook weer van af!quote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik verveel me niet
Ik ga op wintersport
@Peu:
ik weet wat er op TV is
Jij ging toch een Audi posten? dit lijkt ook nergens op. nog erger dan die Ford Fiesta Van's die ik af en toe rijdt voor m'n werk.quote:
Ah okquote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
neuh, dat doe ik zodra ik weer op neopets benvooralsnog te druk met mn fotootjes online te zetten
ja, eerste type. en die achterlichten/bumper zijn om te kotsen.quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
@Peu het boeit meniet wat jou boeit
[afbeelding]
edit: is toch een A4?
quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
@Peu het boeit meniet wat jou boeit
[afbeelding]
edit: is toch een A4?
Ik ga niet naar Frieslandquote:Op maandag 19 december 2005 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god, komt die kneus nog bij mn huis langsgereden ook zeker
Peu: lekker over Drachten rijden jong
en bij sommige auto's staat het niet eens...quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Hugster het volgende:
Ik vind houten stuurwielen lelijk en koud
ach.. op de teller he. dus eerder 200 denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef Fwnk het volgende:
[Auto/ Motor] Wat is jouw topsnelheid geweest? (2)
Ik was laatst in Dokkum uit eten, weet je wie er daar optrad? Bonifacius!!!quote:Op maandag 19 december 2005 20:15 schreef Hugster het volgende:
Let op, hij gaat met iets pimpen waar Dokkum in voor komt, want als je al zo dom bent dat dit niet tot je basis topgrafische kennis behoort dan heb je het natuurlijk met internet in een paar secs gevonden.
-edit- te laat
lui is enzo dus dit als tvp neemtquote:
dat meen je nietquote:Op maandag 19 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was laatst in Dokkum uit eten, weet je wie er daar optrad? Bonifacius!!!
www.tvgids.nl, in je favorieten pleuren, en kappen nouquote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Voor Alexxxx:
Komt er nog wat op TV zodadelijk?
Als je een TV met antenne hebt, raad ik je aan zlef op je TV te gaan zittenquote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Voor Alexxxx:
Komt er nog wat op TV zodadelijk?
quote:Op maandag 19 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was laatst in Dokkum uit eten, weet je wie er daar optrad? Bonifacius!!!
Nee, die hufter ging mn boom omhakkenquote:
dat was zeker vlak bij, in murderwoude ?quote:Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, die hufter ging mn boom omhakkenHeb ik m toch mooi vermoord
Daar helpt geen bijbel tegen
Ik heb vergelijkbarequote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Hugster het volgende:
Peu, heb je ook van deze besteld?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |