Waarom?quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja C_M, doe eens een plaatje van wat jij een lekker wijf vindt.
Nee. Elk jaar tien fouten of minder gaat een beetje vervelen...quote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die meegaan doen aan het dictee?
Dan moet je een belg zijnquote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee. Elk jaar tien fouten of minder gaat een beetje vervelen...
Er wint toch altijd een belg met 1 of 0 fouten die van zijn leven nog niet buiten is geweestquote:
Toppunt van triestheid, ja. Sommige van die malloten leren het Groene boekje uit hun hoofd.quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Er wint toch altijd een belg met 1 of 0 fouten die van zijn leven nog niet buiten is geweest.
Smaak is voor iedereen anders. Jij hebt ook een waardeloze smaak wanneer het over idols gaat.quote:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Over smaak valt te twisten ja, dan kan je ook niet over waardeloos spreken. Maar kom dan zelf ook eens even met wat voorbeelden van wie jij interessant vindt.
Jij hebt in deze zin ook 2 fouten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef borisz het volgende:
Mijn moeder zit nu het dictee na re kijken ze heeft 2 fouten in de eerste zinnn
Hij vergeet ook nog een komma.quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij hebt in deze zin ook 2 fouten.
3 als ik de punt ook mee ga rekenen.![]()
Best wel, hèquote:
neem een biertjequote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij hebt in deze zin ook 2 fouten.
3 als ik de punt ook mee ga rekenen.![]()
En twee moet ook voluit geschreven worden.quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zag ik pas na het invoeren.
Bij de Chinees geweest?quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef golfer het volgende:
*burb*
Nope: www.specktakel.nlquote:
en dan zit je te zeiken over boeruhquote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef VoreG het volgende:
Katja Schuurman staat op de middenstip van de ArenA.
"wij willen tieten zien"
Ik zie liever tieten van Katja dan gezeur over boerenquote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan zit je te zeiken over boeruh![]()
Amen to that brother, amen to thatquote:Op maandag 19 december 2005 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie liever tieten van Katja dan gezeur over boeren
Je hebt je eigen privé-keukenslaafje?quote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Hongerrrrrr.
Noca gaat tosti's maken
Lekker begin van deze aankomende feestperiodequote:
Trek noemen we dat, kinderen in de Derde wereld hebben honger.quote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Hongerrrrrr.
en dan was die kut ME bus ook nog eens bij NECquote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je voor PSV bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |