quote:
Geen bekeuring, waarschuwing omdat m'n achterruit niet helemaal droog was, en ik dus slecht zicht had .quote:
Ik wilde het eerst ook niet geloven, maar je kan dus echt een boete krijgen als je slecht zicht, zowel naar voren als naar achteren hebt.quote:Op maandag 19 december 2005 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je bent dan ook wel een enorme kneus als je je er niet uit kunt lullen zoals jij het noemt en een boete voor een niet helemaal droge achterruit krijgt
ik heb vooral problemen met die MEbusjesquote:Op maandag 19 december 2005 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb een hekel aan politie
Heb je nog geluk dat je voor PSV bentquote:Op maandag 19 december 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb vooral problemen met die MEbusjes
Is slecht zicht zo duurquote:Op maandag 19 december 2005 19:03 schreef pascalheister het volgende:
dan heb je 200 euro ontlopen DeTolk
Gelul.quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik vandaag toevallig van een collega
het lijkt wel een beetje op lang haar...dus misschien is het wel zijn vriendin ?quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja C_M, doe eens een plaatje van wat jij een lekker wijf vindt.
herMAnquote:Op maandag 19 december 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Kreeg vanmiddag een enveloppe met kerstkaart, stond 'maak er een mooi jaar van ma' op. Had hem aan mezelf geadresseerd![]()
Alleen kijken niet kopen meedoenquote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die meegaan doen aan het dictee?
Neuh, geen geduld voor. En al helemaal niet voor die Philip Frelijkerd met zn stotterstoornisquote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die meegaan doen aan het dictee?
Mar na middernacht krijgt ie pas een zak over zijn hoofdquote:Op maandag 19 december 2005 20:43 schreef JaWi het volgende:
Hey, The Green Mile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |