waar heb je dat kicke taalgebruik geleerd man?quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
Mijn horloge deed het perfect een uurtje terug...en nu doet ie geen flikker meer. hij is nog geen 3 maanden oud en goedkoop is ie ook niet ( Tissot T-Touch 600 pleurio's)
.
kenkerzooi...
Tissot krijgt van mij wat te heurequote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Kurk het volgende:
Stervende hoeren kanker horloge.
Of maak jij dit ervan?quote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dit een verkapt pimp hier je dure horloge topic?
quote:Ik heb een breitling for bentley
van 110 euro, net zoals de rest van al die wannabe-millionairs ?quote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Koop nou maar gewoon een breitling das tenminste een horloge.
Is dit een verkapt pimp hier je dure horloge topic?
Ik heb een breitling for bentley
Sjonge jonge, ik dacht al wat is het toch vroeg man, kut klokje man.quote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef Marruk het volgende:
[..]
Tissot krijgt van mij wat te heure
Is dat een keten?quote:Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef Lenne_Heartbreaker het volgende:
het bewijst maar weer dat een prijskaartje je niet vertelt of het ding nu langer duurt dan een horloge van ¤12,50 bij de Bijou Brigitte ofzooeps, reclame...magnie
![]()
Hij zal 'm wel voor twee tientjes uit Sjon z'n binnenzak hebben...quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding] en daar betaal je dan 600 euro voor? Lelijk ding...
quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
Mijn horloge deed het perfect een uurtje terug...en nu doet ie geen flikker tiktak meer. hij is was nog geen 3 maanden oud en een goedkoop goede koop is ie was het ook niet ( Tissot T-Touch 600 pleurio's)
.
kenkerzooi...
Nope eentje van ietsje meer eurootjes. Niet dat het uitmaakt. Iedereen denkt toch dat ie nep is.quote:Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
van 110 euro, net zoals de rest van al die wannabe-millionairs ?
Neem er een met afstandsbediening,quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
Mijn horloge deed het perfect een uurtje terug...en nu doet ie geen flikker meer. hij is nog geen 3 maanden oud en goedkoop is ie ook niet ( Tissot T-Touch 600 pleurio's)
.
kenkerzooi...
kolere wat een groot dingquote:
Wilde net zeggen...quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding] en daar betaal je dan 600 euro voor? Lelijk ding...
Misschien hij daarom wel zo boos.. omdat Sjon immers geen garantie geeft.quote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij zal 'm wel voor twee tientjes uit Sjon z'n binnenzak hebben...
laat er een nieuwe batterij in zetten.quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
.
kenkerzooi...
Na 3 maanden heb je nog wel garantie, gewoon bij de detaillistquote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef _Henry_ het volgende:
Wat is dat trouwens voor baggermerk als je na 3 maanden geen garantie meer hebt?
En dat boek erbij ookquote:
Nog eentje die wil patsenquote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn ketting kost 140 knakkers minder gek. Maar die kan nooit stil blijven staan
wat heb jij dan..een G-shockquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef Woutey het volgende:
en nog lelijk ook zon ijzeren nerd ding
echte mannen dragen een telefoon met klok
quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En dat boek erbij ook
'Leren klokkijken voor patsers' ofzo
Je bedoelt neem ik aan playa haters, maar omdat je niet teveel wilt overkomen als zielige whigger met slechte kledingsmaak maak je het iets meer Nederlands dan normaal?quote:
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan playa haters, maar omdat je niet teveel wilt overkomen als zielige whigger met slechte kledingsmaak maak je het iets meer Nederlands dan normaal?
Een inhoudloze blanke die gevoelig is voor trends, spiegeltjes, kraaltjes en al dat blinkt... Een soort van ekster maar dan zonder gevoel voor melodie of eigenwaarde.quote:
Wat is dan het verschil met een blanco blanke?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een inhoudloze blanke die gevoelig is voor trends, spiegeltjes en kraaltjes... Een soort van ekster maar dan zonder gevoel voor melodie.
Dat is een albino blanke zonder pigmentatie...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met een blanco blanke?
Je zou toch denken dat dat een blanco albino genoemd zou worden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is een albino blanke zonder pigmentatie...
Daarom moet je denken ook uitbesteden aan de professionals.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat dat een blanco albino genoemd zou worden.
Hoe gaat het eigenlijk met je therapie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daarom moet je denken ook uitbesteden aan de professionals.
En jij bent best triest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:46 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig kunnen kettingen van 460 euro met hangern niet kapot gaan, of zoeen gare gast moet eraan gaan trekken. Maarja moetje toch best veel kracht zetten want hijs best dik
verkapt-mijn-horloge-kost-600-euro-wat-ben-ik-stoer-vinden-jullie-ook-niet-?-maar-eigelijk-ben-ik-best-een-stumper-want-ik-ga-hier-lopen-pimpen-met-een-duur-horloge-wat-binnen-een-paar-maanden-kapot-gaat-,-en-daarbij-gebruik-ik-ook-nog-"-hip-"-taalgebruik-.-Godver-!-.-quote:Op maandag 19 december 2005 22:27 schreef Handschoen het volgende:
Verkapt mijn-horloge-kost-600-euro-topic.
Das kut ja
quote:[quote]verkapt-mijn-horloge-kost-600-euro-wat-ben-ik-stoer-vinden-jullie-ook-niet-?-maar-eigelijk-ben-ik-best-een-stumper-want-ik-ga-hier-lopen-pimpen-met-een-duur-horloge-wat-binnen-een-paar-maanden-kapot-gaat-,-en-daarbij-gebruik-ik-ook-nog-"-hip-"-taalgebruik-.-Godver-!-.-
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Relneger18 het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-lange-verkapte-post-maken
[..]
Je sig.. HAHAHAHAHAH khaazquote:
'looking wealthy for dummy's'quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En dat boek erbij ook
Dat boek is nog groter dan het ding zelf, haha. Kan je er ook mee bellen, autorijden, muziekluisteren, MSNen, FOK!ken etc mee? Niet eens? Waarom moet dat 600 euro kosten dan?quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En dat boek erbij ook
En in films zoals mr and mrs smith en Tomb raider wordt dit "pauperhorloge" gedragen door angelina jolie.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:50 schreef hydrah het volgende:
TIssot, dat is toch dat pauper merk waarvoor je kon sparen bij de Shell![]()
Wel kut voor je, maar het is gelukkig weer een Tissot minder voor de samenleving.
Dat je uit maastricht komt zegt genoegquote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Volgens mij ben je de komma vergeten tussen de ¤ 60 en 0
Zegt iemand uit Venlo/Leuvenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat je uit maastricht komt zegt genoeg![]()
![]()
Moet jij nodig zeggen, Venlonaarquote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dat je uit maastricht komt zegt genoeg![]()
![]()
Junkstedje..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, Venlonaar![]()
![]()
iig beter dan de nerderige Delft...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Venlo/Leuven
Kut daar zit ik dan met mijn Rado Ceramica Jubile Maxi, en m'n Christiaan VD Klaauw MOndial CK1... voor een euroquote:Op donderdag 29 december 2005 20:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
En in films zoals mr and mrs smith en Tomb raider wordt dit "pauperhorloge" gedragen door angelina jolie.
Mja neem jij maar een aldi horloge voor 1 euro, staat beter bij je imago.
btw hij heeft het niet gekocht ,maar hij heeft het kado gekregen. De meeste dombo's denken dat het zomaar een horloge is maar tis meer een sieraad, een juweel net als rolex, er zit namelijk kristal en saffire in verwerkt.
stelletje paupers hier denken alleen aan functionele eigenschappen van een ding, als dat zo zou zijn, hadden we bijv. echt geen dikke mercedesen en bmw's..het gaat toch om het "verplaatsen"![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 17:52 schreef Xennia het volgende:
Pff voor 600 euro kun je ook 2 weken op vakantie gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |