waar heb je dat kicke taalgebruik geleerd man?quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
Mijn horloge deed het perfect een uurtje terug...en nu doet ie geen flikker meer. hij is nog geen 3 maanden oud en goedkoop is ie ook niet ( Tissot T-Touch 600 pleurio's)
.
kenkerzooi...
Tissot krijgt van mij wat te heurequote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Kurk het volgende:
Stervende hoeren kanker horloge.
Of maak jij dit ervan?quote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Is dit een verkapt pimp hier je dure horloge topic?
quote:Ik heb een breitling for bentley
van 110 euro, net zoals de rest van al die wannabe-millionairs ?quote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Koop nou maar gewoon een breitling das tenminste een horloge.
Is dit een verkapt pimp hier je dure horloge topic?
Ik heb een breitling for bentley
Sjonge jonge, ik dacht al wat is het toch vroeg man, kut klokje man.quote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef Marruk het volgende:
[..]
Tissot krijgt van mij wat te heure
Is dat een keten?quote:Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef Lenne_Heartbreaker het volgende:
het bewijst maar weer dat een prijskaartje je niet vertelt of het ding nu langer duurt dan een horloge van ¤12,50 bij de Bijou Brigitte ofzooeps, reclame...magnie
![]()
Hij zal 'm wel voor twee tientjes uit Sjon z'n binnenzak hebben...quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding] en daar betaal je dan 600 euro voor? Lelijk ding...
quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
Mijn horloge deed het perfect een uurtje terug...en nu doet ie geen flikker tiktak meer. hij is was nog geen 3 maanden oud en een goedkoop goede koop is ie was het ook niet ( Tissot T-Touch 600 pleurio's)
.
kenkerzooi...
Nope eentje van ietsje meer eurootjes. Niet dat het uitmaakt. Iedereen denkt toch dat ie nep is.quote:Op maandag 19 december 2005 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
van 110 euro, net zoals de rest van al die wannabe-millionairs ?
Neem er een met afstandsbediening,quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
Mijn horloge deed het perfect een uurtje terug...en nu doet ie geen flikker meer. hij is nog geen 3 maanden oud en goedkoop is ie ook niet ( Tissot T-Touch 600 pleurio's)
.
kenkerzooi...
kolere wat een groot dingquote:
Wilde net zeggen...quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding] en daar betaal je dan 600 euro voor? Lelijk ding...
Misschien hij daarom wel zo boos.. omdat Sjon immers geen garantie geeft.quote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij zal 'm wel voor twee tientjes uit Sjon z'n binnenzak hebben...
laat er een nieuwe batterij in zetten.quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef DR878 het volgende:
.
kenkerzooi...
Na 3 maanden heb je nog wel garantie, gewoon bij de detaillistquote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef _Henry_ het volgende:
Wat is dat trouwens voor baggermerk als je na 3 maanden geen garantie meer hebt?
En dat boek erbij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |