Bochten rijden met koppeling is echt niet slim hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Repeat het volgende:
voor iedereen die problemen heeft als de auto gaan stotteren of haperen in een bocht, gelijk gelijk je koppeling intrappen en zo die bocht maken, als je dan de bocht uitkomt weer oplaten komen en gas geven, kan je zo weer doorrijden.
Haakse bochten kan je bv makkelijk in 2 doen, en rotondes echt wel in 3 hoor.... (mits je natuurlijk niet superlangzaam die bochten omgaat....)
Ik sluit me hier geheel bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
ImPrEzA & Mapo gefeliciteerd met jullie rijbewijs!(nu ik nog
)
En Crossover natuurlijk ook met je TTT!
die was aan het begin van mijn rijlessen al bekend, volgende week woensdag, 28 december.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
ImPrEzA & Mapo gefeliciteerd met jullie rijbewijs!(nu ik nog
)
En Crossover natuurlijk ook met je TTT! Is je examen al aangevraagd nu?
nee hortend en stotend de bocht door omdat je auto het niet trekt welquote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bochten rijden met koppeling is echt niet slim hoor
Dan heb je dus een inschattingsfout gemaakt, en de verkeerde versnelling gekozenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee hortend en stotend de bocht door omdat je auto het niet trekt wel
daar gaat het niet om. Hoe los je dat dan op? Hortend en stotend die bocht door, of koppeling in en soepel die bocht door?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je dus een inschattingsfout gemaakt, en de verkeerde versnelling gekozen![]()
Ja, das waar, maar ik doelde niet op het oplossen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Hoe los je dat dan op? Hortend en stotend die bocht door, of koppeling in en soepel die bocht door?
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!!!quote:
Feli!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Nol.. het volgende:
Ik ben geslaagd!!!![]()
![]()
![]()
fileparkeren ging totaal fout.. maar gelukkig
gelijk rijbewijs gehaald en zojuist ritje in benzineauto van mn ouders auto.. wel raar maargoed
ImPrEzA & Mapo & missblack gefeliciteerd!!!!
![]()
Ach aan het eind nadat ik geparkeerd vergat ik de handrem dus laat de kopeling op ( vernelling niet in z,n vrij) en schiet naar voren. Examinator had gelukkig de rem nog in.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Nol.. het volgende:
het begon echt te erg bij mij,
examinator: "wijs de waarschuwingsverlichting eens aan"
ik: euhmmmmm en beetje zoekend wijzen..
examinator: "ja warm warm warm koud warm juist"
![]()
(ja tis hele rare vierkante knop vandaar)
met: " Dont go slow....go insane!!" komt het helemaal goedquote:Op woensdag 21 december 2005 16:02 schreef missblack het volgende:
.nu begint het pas..
En ik moet 30 december afrijdenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef wlsandman het volgende:
Misschien zijn ze echt makkelijker aan het einde van het jaar, om toch nog wat aan de 'statistieken' te doen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:30 schreef wlsandman het volgende:
Misschien zijn ze echt makkelijker aan het einde van het jaar, om toch nog wat aan de 'statistieken' te doen![]()
ik ben verliefd op jou oogquote:Op woensdag 21 december 2005 17:10 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Raissa & Livefortoday, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Lekker man!! Ik wil ook m'n rijbewijs!... Hoef gelukkig niet zo lang meer te wachten, hopenlijk...
Volgens mij is iedereen geslaagd en niemand gezakt toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:26 schreef MaPo het volgende:
Livefortoday ook nog gefeliciteerd![]()
komen er nog meer geslaagden bij of was dit het voor vandaag![]()
Wauw bloeit hier iets mooisquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
met: " Dont go slow....go insane!!" komt het helemaal goed![]()
15 minuten maarquote:Op woensdag 21 december 2005 18:16 schreef mirelia het volgende:
Ook heb ik maar 15 minuten gereden en lekker relaxed zitten kletsen met die man.
Zenuwen vloeide gelijk weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |