abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33257905
Iedereen weer van harte gefelciteerd!!!

Morgen ben ik aan de beurt.
Net de laatste rijles gehad...toch nog een paar fouten...zoals in ze vier door de bocht..(vergat terug te schakelen) . Het kan wel zei m,n rijinstructeur als je het morgen maar niet doet.Verder nog een paar punten met links en meteen rechts enz ( vooruit kijken).
Maar verder ging het wel goed..overdag rij ik gewoon beter dan sávonds.

Ik ben wel poepienerveus...iemand nog tips tegen de zenuwen ( hierdoor ga ik gewoon fouten maken).
pi_33257914
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:

[..]

Succes, bij wie les jij dan?
Dankje

Ik les bij Relker in Markelo
ben dus eerst al klein halfuurtje kwijt met naar Enschede tuffen
pi_33257994
Ik ben ook heel erg zenuwachtig nu heb ik al niets anders dan waar ik aan kan denken, wel probeer ik of wat dingen te doen zodat je nergens anders mee bezig mee bent (bij mij sporten o.i.d.) of eventjes stil zitten en 5 minuten lang in en uit ademen, iig dat werkt bij mij rustgevend.
pi_33258118
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef livefortoday het volgende:
Ik ben ook heel erg zenuwachtig nu heb ik al niets anders dan waar ik aan kan denken, wel probeer ik of wat dingen te doen zodat je nergens anders mee bezig mee bent (bij mij sporten o.i.d.) of eventjes stil zitten en 5 minuten lang in en uit ademen, iig dat werkt bij mij rustgevend.
ga gewoon lekker een filmpie kijken nu en om een uurtje of 11 naar bed

Succes iedereen morgen
pi_33258243
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef MaPo het volgende:
Nog 1 nachtje en dan zelf examen alleen al om 7 uur bij rijschool zijn en dan 8 uur bij CBR in Enschede Eerst dat ene uurtje nog een hoop allerlaatste rijles
Suc6!

11januari mijn beurt, zelfde tijd @ CBR zelfde rijschool...
zien wat wordt
pi_33258271
Ik ga maar even lekker uitbeuken op Dj Luna @ qlimax 2005!
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:54:19 #87
137125 jopper27
Hattrick --> 366333
pi_33258611
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef livefortoday het volgende:
Als je zelf vind dat je goed kan rijden (in jezelf geloven) moet je je nergens druk om maken. Ik was alleen die morgen wel nerveus, op het moment dat ik wegreed nog een beetje.
Toen ik de bocht om was d8 ik nou komop je kunt het gewoon lekker relaxt en ik was niet meer zenuwachtig en gewoon heerlijk relax gereden....
Life is hard - - - Life is short - - - So enjoy your life
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:02:35 #88
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33258939
Iemand nog tips voor dingen waar ik naar moet kijken als ik naar een rijschool zoek? Ik ben inmiddels ook alweer 18 en kan dus ook gaan beginnen met m'n rijbewijs. Is het slim om voor zo'n intest te gaan en dan "gewoon" bij een rijschool of bij dat van de anwb nou ja, ik zie wel
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:12:50 #89
137125 jopper27
Hattrick --> 366333
pi_33259314
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:02 schreef mordradead het volgende:
Iemand nog tips voor dingen waar ik naar moet kijken als ik naar een rijschool zoek? Ik ben inmiddels ook alweer 18 en kan dus ook gaan beginnen met m'n rijbewijs. Is het slim om voor zo'n intest te gaan en dan "gewoon" bij een rijschool of bij dat van de anwb nou ja, ik zie wel
Vaak is een "normale" rijschool netzo goed als de ANWB, ik zou niet weten waarom de ANWB beter zou zijn. Ik heb les gehad bij een turks persoon (ben zelf nederlands). Maar dat is echt een super goeie.
Iedereen laat zich er altijd heel negatief over uit, maar ik heb er echt positieve ervaringen aan overgehouden !!
Life is hard - - - Life is short - - - So enjoy your life
pi_33260045
voor iedereen die problemen heeft als de auto gaan stotteren of haperen in een bocht, gelijk gelijk je koppeling intrappen en zo die bocht maken, als je dan de bocht uitkomt weer oplaten komen en gas geven, kan je zo weer doorrijden.

Haakse bochten kan je bv makkelijk in 2 doen, en rotondes echt wel in 3 hoor.... (mits je natuurlijk niet superlangzaam die bochten omgaat....)
pi_33261503
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Repeat het volgende:
voor iedereen die problemen heeft als de auto gaan stotteren of haperen in een bocht, gelijk gelijk je koppeling intrappen en zo die bocht maken, als je dan de bocht uitkomt weer oplaten komen en gas geven, kan je zo weer doorrijden.

Haakse bochten kan je bv makkelijk in 2 doen, en rotondes echt wel in 3 hoor.... (mits je natuurlijk niet superlangzaam die bochten omgaat....)
Geloof me terugschakelen naar z'n 2 was echt de beste oplossing op die rotonde, je wint er niks mee om met slippende koppeling in z'n 3 die rotonde te doen als je 3/4 rond moet. bij 1/3 en 2/3 is dat prima te doen, maar 3/4 is net te veel. wat zeg ik 2/4 rotonde in z'n 4 heb ik ook wel eens gedaan
'The Less you know, The more you believe'
pi_33261665
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Geloof me terugschakelen naar z'n 2 was echt de beste oplossing op die rotonde, je wint er niks mee om met slippende koppeling in z'n 3 die rotonde te doen als je 3/4 rond moet. bij 1/3 en 2/3 is dat prima te doen, maar 3/4 is net te veel. wat zeg ik 2/4 rotonde in z'n 4 heb ik ook wel eens gedaan
zou kunnen, ik was er niet bij natuurlijk

Maar dr zei ook nog iemand dat het zo stom was dat ie haakse bochten in 2 nam en dat dat in 1 moest... afaik kan elke bocht in 2. Als je echt praktisch stilstaat kom je nog gewoon goed weg in 2.
pi_33261868
Allen die net als mij morgen afrijden, ontzettend veel succes!!!!
Seriously!?
pi_33261998
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef ImPrEzA het volgende:
Allen die net als mij morgen afrijden, ontzettend veel succes!!!!
Ik moet nog beginnen
pi_33266021
Ik moet over iets meer dan een uurtje op! succes iedereeen!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33266380
succes
pi_33266941
succes iedereen die vandaag moet afrijden(zijn er nogal wat geloof ik).

Laat alleen wel vooraf een pasfoto van jezelf maken, ik sta nu met een enorme grijns op me gezicht op me rijbewijs
'The Less you know, The more you believe'
pi_33267386
Ik heb hem Ik dacht echt dat het niet ging lukken, er gingen zoveel kleine dingetjes fout.. en op de snelweg zowat een aanrijding, hoewel niet echt mijn fout. Maar ik ben geslaagd
Seriously!?
pi_33267481
wat is eigenlijk het record aantal keren opgaan voor je praktijk-examen hier?
pi_33267610
Nou iedereen die moet afrijden succes!!

Impreza van harte gefeliciteerd die heb je in de pocket.

Ben echt bloednerveus echt een heel apart gevoel..en buikpijn
pi_33267688
Woehhaaaaaah!!!

GESLAAGD

Had alleen een weggetje van rechts te laat gezien stond een grote vrachtwagen waardoor je niet kon zien of er wat aan kwam (kwam niks aan), maar de rest van de rit ging gewoon goed, dus ben ik wel geslaagd, examinator vond het zonder, me alleen daarom te laten zakken.

en Impreza alvast gefeliciteerd
pi_33267772
jij ook gefeliciteerd!
Seriously!?
pi_33269123
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Repeat het volgende:

Bochten rijden met koppeling is echt niet slim hoor
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33269604
het kan soms wel, of als je een verhoogde weg inrijd, maar je moet niet steeds met ingetrapte koppeling de bocht doorgaan, dat vinden ze echt niet leuk, ik ken iemand en die is daar op gezakt dus.
pi_33270243
yeah net TTT gehad, vrijstelling van de bijzondere verrichtingen op het examen
mijn examinator was wel aardig, hij zat alleen wel de hele tijd met de instructeur te lullen maar toch had hij alles gezien

ik moet alleen nog dieper de kruisingen inkijken en meer spiegelen, dan komt alles goed
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33270966
ImPrEzA & Mapo gefeliciteerd met jullie rijbewijs! (nu ik nog )

En Crossover natuurlijk ook met je TTT! Is je examen al aangevraagd nu?
pi_33271041
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:

En Crossover natuurlijk ook met je TTT!
Ik sluit me hier geheel bij aan

Om 14uur is het zover....
pi_33271451
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:

En Crossover natuurlijk ook met je TTT! Is je examen al aangevraagd nu?
die was aan het begin van mijn rijlessen al bekend, volgende week woensdag, 28 december.
ik ben op 8 november begonnen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33273360
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Bochten rijden met koppeling is echt niet slim hoor
nee hortend en stotend de bocht door omdat je auto het niet trekt wel
pi_33273434
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:

[..]

nee hortend en stotend de bocht door omdat je auto het niet trekt wel
Dan heb je dus een inschattingsfout gemaakt, en de verkeerde versnelling gekozen
pi_33273497
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan heb je dus een inschattingsfout gemaakt, en de verkeerde versnelling gekozen
daar gaat het niet om. Hoe los je dat dan op? Hortend en stotend die bocht door, of koppeling in en soepel die bocht door?
pi_33274336
JAAAAHHHH Ik ben gelaagd!!!!!!
In 1 keer!! Ga nu m,n rijbewijs ophalen.....het dringt allemaal nog niet tot me door...

Wat ben ik blij!!!!

Voor iedereen die ook geslaagd is van harte...en die nog moeten veel succes!
pi_33274424
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef Repeat het volgende:

[..]

daar gaat het niet om. Hoe los je dat dan op? Hortend en stotend die bocht door, of koppeling in en soepel die bocht door?
Ja, das waar, maar ik doelde niet op het oplossen.
Ik bedoelde dat je niet constant met de koppeling in door de bocht moet gaan
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef missblack het volgende:
Gefeliciteerd
De druk word steeds groter nu iedereen hier slaagd
pi_33274466
gefliliceteerd

nuecke?
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
pi_33275367
quote:
gefeliciteerd
pi_33275868
quote:
Gefeliciteerd!!!

Ik dacht vanochtend ook meteen m'n rijbewijs op te halen.. blijkt dat in verband met veiligheid een dag te duren.. wordt morgen dus pas. Bah..
Seriously!?
pi_33276070
missblack, gefeliciteerd!!

@ Impreza:
Volgens mij verschilt dat per woonplaats, hoor.
pi_33276307
Ik ben geslaagd!!!

fileparkeren ging totaal fout.. maar gelukkig
gelijk rijbewijs gehaald en zojuist ritje in benzineauto van mn ouders auto.. wel raar maargoed

ImPrEzA & Mapo & missblack gefeliciteerd!!!!
pi_33276530
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Nol.. het volgende:
Ik ben geslaagd!!!

fileparkeren ging totaal fout.. maar gelukkig
gelijk rijbewijs gehaald en zojuist ritje in benzineauto van mn ouders auto.. wel raar maargoed

ImPrEzA & Mapo & missblack gefeliciteerd!!!!
Feli!!!
pi_33276574
Nol van harte gefeliciteerd!! Ik ga vanavond rijden...wel spannend zonder rij-instructeur autorijden zal wel raar zijn.

Hier in Oldenzaal kon ik hem meteen meenemen 15min wachten. Vrouw zei al "volgens mij is het CBR in een goede bui vandaag, zijn al heel veel geslaagden geweest vandaag". Prijs viel me ook mee 30 euro, Had op internet gelezen dat het 46 euro was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')