Dankjequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Succes, bij wie les jij dan?
ga gewoon lekker een filmpie kijken nu en om een uurtje of 11 naar bedquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef livefortoday het volgende:
Ik ben ook heel erg zenuwachtig nu heb ik al niets anders dan waar ik aan kan denken, wel probeer ik of wat dingen te doen zodat je nergens anders mee bezig mee bent (bij mij sporten o.i.d.) of eventjes stil zitten en 5 minuten lang in en uit ademen, iig dat werkt bij mij rustgevend.
Suc6!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:18 schreef MaPo het volgende:
Nog 1 nachtje en dan zelf examenalleen al om 7 uur bij rijschool zijn en dan 8 uur bij CBR in Enschede
Eerst dat ene uurtje nog een hoop allerlaatste rijles
![]()
Als je zelf vind dat je goed kan rijden (in jezelf geloven) moet je je nergens druk om maken. Ik was alleen die morgen wel nerveus, op het moment dat ik wegreed nog een beetje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef livefortoday het volgende:
Ik ben ook heel erg zenuwachtig nu heb ik al niets anders dan waar ik aan kan denken, wel probeer ik of wat dingen te doen zodat je nergens anders mee bezig mee bent (bij mij sporten o.i.d.) of eventjes stil zitten en 5 minuten lang in en uit ademen, iig dat werkt bij mij rustgevend.
Vaak is een "normale" rijschool netzo goed als de ANWB, ik zou niet weten waarom de ANWB beter zou zijn. Ik heb les gehad bij een turks persoon (ben zelf nederlands). Maar dat is echt een super goeie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:02 schreef mordradead het volgende:
Iemand nog tips voor dingen waar ik naar moet kijken als ik naar een rijschool zoek? Ik ben inmiddels ook alweer 18 en kan dus ook gaan beginnen met m'n rijbewijs. Is het slim om voor zo'n intest te gaan en dan "gewoon" bij een rijschool of bij dat van de anwbnou ja, ik zie wel
Geloof me terugschakelen naar z'n 2 was echt de beste oplossing op die rotonde, je wint er niks mee om met slippende koppeling in z'n 3 die rotonde te doen als je 3/4 rond moet. bij 1/3 en 2/3 is dat prima te doen, maar 3/4 is net te veel. wat zeg ik 2/4 rotonde in z'n 4 heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Repeat het volgende:
voor iedereen die problemen heeft als de auto gaan stotteren of haperen in een bocht, gelijk gelijk je koppeling intrappen en zo die bocht maken, als je dan de bocht uitkomt weer oplaten komen en gas geven, kan je zo weer doorrijden.
Haakse bochten kan je bv makkelijk in 2 doen, en rotondes echt wel in 3 hoor.... (mits je natuurlijk niet superlangzaam die bochten omgaat....)
zou kunnen, ik was er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:12 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Geloof me terugschakelen naar z'n 2 was echt de beste oplossing op die rotonde, je wint er niks mee om met slippende koppeling in z'n 3 die rotonde te doen als je 3/4 rond moet. bij 1/3 en 2/3 is dat prima te doen, maar 3/4 is net te veel. wat zeg ik 2/4 rotonde in z'n 4 heb ik ook wel eens gedaan
Ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:23 schreef ImPrEzA het volgende:
Allen die net als mij morgen afrijden, ontzettend veel succes!!!!
Bochten rijden met koppeling is echt niet slim hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:31 schreef Repeat het volgende:
voor iedereen die problemen heeft als de auto gaan stotteren of haperen in een bocht, gelijk gelijk je koppeling intrappen en zo die bocht maken, als je dan de bocht uitkomt weer oplaten komen en gas geven, kan je zo weer doorrijden.
Haakse bochten kan je bv makkelijk in 2 doen, en rotondes echt wel in 3 hoor.... (mits je natuurlijk niet superlangzaam die bochten omgaat....)
Ik sluit me hier geheel bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
ImPrEzA & Mapo gefeliciteerd met jullie rijbewijs!(nu ik nog
)
En Crossover natuurlijk ook met je TTT!
die was aan het begin van mijn rijlessen al bekend, volgende week woensdag, 28 december.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
ImPrEzA & Mapo gefeliciteerd met jullie rijbewijs!(nu ik nog
)
En Crossover natuurlijk ook met je TTT! Is je examen al aangevraagd nu?
nee hortend en stotend de bocht door omdat je auto het niet trekt welquote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bochten rijden met koppeling is echt niet slim hoor
Dan heb je dus een inschattingsfout gemaakt, en de verkeerde versnelling gekozenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee hortend en stotend de bocht door omdat je auto het niet trekt wel
daar gaat het niet om. Hoe los je dat dan op? Hortend en stotend die bocht door, of koppeling in en soepel die bocht door?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je dus een inschattingsfout gemaakt, en de verkeerde versnelling gekozen![]()
Ja, das waar, maar ik doelde niet op het oplossen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Hoe los je dat dan op? Hortend en stotend die bocht door, of koppeling in en soepel die bocht door?
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!!!quote:
Feli!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Nol.. het volgende:
Ik ben geslaagd!!!![]()
![]()
![]()
fileparkeren ging totaal fout.. maar gelukkig
gelijk rijbewijs gehaald en zojuist ritje in benzineauto van mn ouders auto.. wel raar maargoed
ImPrEzA & Mapo & missblack gefeliciteerd!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |