Echt ongelooflijk hard voor een SUVquote:Op maandag 19 december 2005 15:24 schreef EsDe het volgende:
267 KM/u in een Porsche Cayenne Turbo
Reed helaas niet zelf, zat naast de bestuurder, heb er wel een mooi fotootje van kunnen maken ook .... maar merkt er vrij weinig van, alles schiet voorbij en de voorruit wordt met de seconde ranziger. Geweldige ervaring!
quote:Op maandag 19 december 2005 15:27 schreef lg_greenman het volgende:
Doet een fiets ook mee? dan:
-105 bergaf
-67 vlak zonder wind
-75 wind in het ruggetje
PRESTATIES CAYENNE TURBOquote:Op maandag 19 december 2005 15:27 schreef babba het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk hard voor een SUV
Sorry knul je was een komma vergetenquote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef masterr112 het volgende:
ongeveer op de teller240 in een honda civic, echt zoo gaaf,, kwam er trouwens toen we ongeveer 22,0 reden ff een flinke mercedes langs met 2 zakenmannen en 1 handje aan het stuur langs scheuren.. FANTASTISCH!!
Ik wist al dat ie zo hard ging, maar dan nog 266 km/h in een SUVquote:Op maandag 19 december 2005 15:58 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
PRESTATIES CAYENNE TURBO
topsnelheid 266 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,6 s
verbruik binnen b.k. 21.9 l/100km
verbruik buiten b.k. 11.9 l/100km
verbruik gecombineerd 15,7 l/100km
CO2 uitstoot 378 g/km
Zo ongeloofwaardig is het niet dus
bron; autoweek
Even de komma's geplaatst die je was vergetenquote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef masterr112 het volgende:
ongeveer op de teller24,0 in een honda civic, echt zoo gaaf,, kwam er trouwens toen we ongeveer 22,0 reden ff een flinke mercedes langs met 2 zakenmannen en 1 handje aan het stuur langs scheuren.. FANTASTISCH!!
Wat voor Civic dan? Volgens mij kan dat niks anders zijn dan een VTEC achtig ding (Type R met 200 pk misschien?)quote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef masterr112 het volgende:
ongeveer op de teller240 in een honda civic, echt zoo gaaf,, kwam er trouwens toen we ongeveer 220 reden ff een flinke mercedes langs met 2 zakenmannen en 1 handje aan het stuur langs scheuren.. FANTASTISCH!!
indd vtec 200+ PK,.. anders gaat je civic nooit zo hard,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef yup het volgende:
[..]
Wat voor Civic dan? Volgens mij kan dat niks anders zijn dan een VTEC achtig ding (Type R met 200 pk misschien?)
quote:Op maandag 19 december 2005 15:34 schreef RaTz het volgende:
260 km/u (flat out) in een Mitsubishi Lancer Evo VIII (265 pk), uiteraard alleen mogelijk op de autobahn.
Weer zo'n kneus die denkt dat hij met bagage minder hard kan op topquote:Op woensdag 21 december 2005 22:24 schreef KeessieK het volgende:
185, seat ibiza 95 1,6i 8v was op de a6 richting lelystad. ging lekker hard alleen heel gauw weer afgeremd.. 65 te hard doet me iets teveel pijn als ik geflitst zou worden.. later nog wel 180 op de Autobahn met ze 4en + de kofferbak vol bagage..
Omdat er hier in Nederland:quote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo alleen mogelijk op autobahn?
Oh, ben recordhouder in dit topic geloof ik![]()
Jetta diesel in een test uit de toenmalige Autokampioen: 137 km/h.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Go0s het volgende:
In m'n huidige jetta zal ik die topsnelheid denk ik dagelijks halen (als ie gekeurd etc is)![]()
Dream on, check het andere topicquote:Op donderdag 22 december 2005 14:25 schreef RaTz het volgende:
[..]
Omdat er hier in Nederland:
- altijd wel iemand in de weg zit op de linkerbaan
- Er een flitskast staat
Uitzonderingen zoals bijv de maasvlakte en de afsluitdijk etc niet meegerekend, maar daar kom ik dan ook nooit in de buurt.
Oh, en dan benoem ik mezelf tot recordhouder topsnelheid in een auto (zelf gereden). Toch nog iets![]()
Lol, het ging 'm nog niet hard genoeg?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Public Enemy het volgende:
P.S.Wellicht dat de Alfa mongool die me zat te bumperkleven bij deze snelheid hier ook zit(was een Nederlander namelijk), een korte mededeling: STERF.
Ik wou al zeggen 340 is onmogelijk.... hoogste snelheid van een standaard 99er is op papier nl 306 kph. Op de teller kan 340 dan wel kloppen ja. Daarna zijn ze begrensd op 300 kph.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Motor:
Suzuki GSX1300-R Hayabusa 99'er: 330 teller @ Maasvlakte. Moet rond de 340 teller kunnen lopen, had alleen niet veel asfalt meer overIs overigens rond de 304 echte km's per uur, die 340 teller.
Suzuki Bandit 600: 230 teller.
Suzuki GSX-R600 K5: 270 teller.
Geen ervaring met auto's
Ben jij die van Sugababes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:30 schreef Providentia het volgende:
185 in mn Peugeot 206 GTI
Harder durfdeik niet
Ja, jij zit daar altijd net te doen alsof je wat van motoren weetquote:
Ik moet nog met mijn ceilca 1.8 naar duitslandquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fiets-toeter het volgende:
200km/h in een celica 1.8 en in een peugot 206
220km/h in m'n supra, ik durfde niet harder aangezien ik de wagen nog geen 24 uur had hehe
Je kan ook achter je echte snelheid komen zonder geflitst te worden hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef BertV het volgende:
tellersnelheden aangezien niet geflitst:
Ik denk hoger. Met een carina II 1.6 haalde ik al 205 op de teller.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ik moet nog met mijn ceilca 1.8 naar duitslandff checken wat ie kan, zal ook wel 200 worden.
Ben nog steed recordhouderquote:Op donderdag 29 december 2005 09:08 schreef DJ_WB het volgende:
mee gereden:
330 in een porsche gemballa
310 in diablo
zelf 300 in de gemballa & 290 in een F 355
hmmm tja op de teller staat 240, toch denk ik dat ie nie veel harder dan 200 zal gaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik denk hoger. Met een carina II 1.6 haalde ik al 205 op de teller.
Dat valt reuze mee... vind hard rechtdoor niet zo boeiend eigenlijk. Bochtjes daarentegenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
ook een stuk dapperder![]()
op een moter wat een adrealine kick moet dat geven![]()
Truequote:Op donderdag 29 december 2005 12:44 schreef HellRaver het volgende:
Ja rechtdoor op een motor is niet zo heel spannend binnen een paar tellen zit je op een hoge snelheid... de kick zit hem meer in de acceleratie en het plat door de bocht gaan.
Verder denk ik dat dit topic voor sommige een verkapt haantjes gedrag topic is..... lekker boeiend hoe hard je ooit gereden hebt... We mogen al lang blij zijn dat we nog leven en/of ons rijbewijs nog hebben![]()
Riet doe normaal.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee... vind hard rechtdoor niet zo boeiend eigenlijk. Bochtjes daarentegen
Eh.. ?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef yup het volgende:
[..]
Riet doe normaal.
Ga jij maar eens 200 rijden in NL.
Je hart gaat in je reet kloppen.
Jup, niets boeiends aanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hmmm tja op de teller staat 240, toch denk ik dat ie nie veel harder dan 200 zal gaan.
Die carina van jou verder standaard?
Een aangepaste M3 dan zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Five_Aces het volgende:
285 @ afsluitdijk in M3.
Begrensd he. Een andere ECU vind ik nou niet echt onder aangepast vallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef babba het volgende:
[..]
Een aangepaste M3 dan zekerEen gewone M3 gaat max. 250 km/h
agreedquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Begrensd he. Een andere ECU vind ik nou niet echt onder aangepast vallen.
of jullie het nou geloven of niet, ik heb er zelfs een foto van gemaakt met mijn D-500 trouwens was idd een VTEC ofzo,, had hij het over, met ongeveer 160 PK.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef yup het volgende:
[..]
Wat voor Civic dan? Volgens mij kan dat niks anders zijn dan een VTEC achtig ding (Type R met 200 pk misschien?)
Je had natuurlijk ook gewoon naar rechts kunnen gaan, moet in Duitsland net zo goed als hier..quote:Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef Public Enemy het volgende:
210 in Duitsland op de terugweg van de IAA2005 in een Renault Laguna Mk2. Maar heb ook al eerder de 210 aangetikt in een S60, ook bij onze oosterburen![]()
P.S.Wellicht dat de Alfa mongool die me zat te bumperkleven bij deze snelheid hier ook zit(was een Nederlander namelijk), een korte mededeling: STERF.
er bestaat geen rs8quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:47 schreef Gisje het volgende:
Geen rijbewijs, dus meegereden.
Alfa 90, 200 km/uur, bestuurder (mijn oom) rustig met 1 handje aan het stuur
Ook nog in een Alfa 145 1.4 200 geklokt, was bergaf met drie personen achter een RS8 aan. Die RS8 gast liet ons wel een paar keer inlopen, om er vervolgens weer met dat heerlijke geluid vandoor te blazen.
En verder zelf op de motor, 150 km/uur. Eerste keer op de snelweg toen we naar examen bijzondere verichtingen gingen, wilde wel harder maar moesten bij elkaar blijven.
Wel jammer eigenlijk, daarom rij ik liever niet meer dan 50 km/u te hard (in mijn geval 30 ivm puntenrijbewijs), als ze je pakken ben je je rijbewijs kwijtquote:Op donderdag 22 december 2005 14:25 schreef RaTz het volgende:
[..]
Omdat er hier in Nederland:
- altijd wel iemand in de weg zit op de linkerbaan
- Er een flitskast staat
Hij kan nog harder. Heb hem een keer tot 205km/h gekregen, maar dat rijdt niet lekker meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:30 schreef Providentia het volgende:
185 in mn Peugeot 206 GTI
Harder durfdeik niet
Blijf jij maar lekker fietsen danquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef BertV het volgende:
levensgevaarlijk dom vermaak en nog slecht voor het milieu ook!
215 haalt die van mijquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij kan nog harder. Heb hem een keer tot 205km/h gekregen, maar dat rijdt niet lekker meer.
Max.: 250 in een Audi TT Coupé 3.2 op de Duitse Autobahn natuurlijk.
E10?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef Casperrrr het volgende:
Met de Corolla 1.3 xli: 185 km/h (harder ging ie niet)
Als we de bebouwde kom meerekenen: 130 km/h in een 30 km/h zonequote:Op maandag 23 januari 2006 02:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
Binnen bebouwde kom: 135
Buiten bebouwde kom: 170
Snelweg: 225
Alles in mijn Toyota AE82 GT. Duitsland ben ik helaas nog niet geweest.
E10 jaquote:
Dat is dan geen verkeerde snelheid..quote:
Van 1994. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het op de a 28 was richting amersfoort van de heuvel af. Ik kwam met 175 aansjokken en heuveltje af ging ie net 185quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is dan geen verkeerde snelheid..
hoogste wat ik met een EE101 heb gehaald is 190 de velsertunnel in
best snel voor een 1.3'tje..
was die E10 van voor 95 of erna? (ivm 75 of 88 pk)
btw de EE101 is dat dezelfde als die ik had?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is dan geen verkeerde snelheid..
hoogste wat ik met een EE101 heb gehaald is 190 de velsertunnel in
best snel voor een 1.3'tje..
was die E10 van voor 95 of erna? (ivm 75 of 88 pk)
94'er is een EE100quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:31 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
btw de EE101 is dat dezelfde als die ik had?
270km/h / Motor / ZX-636R.quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef BlueEyed het volgende:
Zoals de TT al aangeeft, wat is de hoogste snelheid die jij ooit behaald hebt in een auto of op een motor? Vermeld dan ook gelijk even het merk en type erbij, en hoe je dit ervaren hebt, anders wordt het ook weer zo'n saai opsomtopic
idd, standaard wordt mijn motor opgeven met 2.9bar achter EN voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:16 schreef Rietvaerder het volgende:
De juiste bandenspanning en er gaat een wereld voor je open..
Moet ik hoger/lager zitten? Doe nu fabrieksopgave. 2.5/2.9.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:16 schreef Rietvaerder het volgende:
De juiste bandenspanning en er gaat een wereld voor je open..
Ja je mag hoger zitten in bv de zomer. Dan mag je wel 0.2 bar erbij doen. 's winters liever niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef VD het volgende:
[..]
Moet ik hoger/lager zitten? Doe nu fabrieksopgave. 2.5/2.9.
quote:Op maandag 23 januari 2006 02:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
Binnen bebouwde kom: 135
Buiten bebouwde kom: 170
Snelweg: 225 237 op gps
Alles in mijn Toyota AE82 GT. Duitsland ben ik helaas nog niet geweest.
Interessant. Waarom volgens jou?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ja je mag hoger zitten in bv de zomer. Dan mag je wel 0.2 bar erbij doen. 's winters liever niet.
Whehe hier is alleen maar 30km zone lol. En ik zat in mijn auto he. Op een motor is toch iets makkelijker hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als we de bebouwde kom meerekenen: 130 km/h in een 30 km/h zone![]()
Ergens langs de Linge is een dijkje met een schitterende bocht. Ik lag plat in die bocht, ken de weg daar redelijk goed en gaf gas. En toen zag ik dat er een klein stukje 30 km/h lag. Wat is motorrijden toch mooi![]()
Er zijn genoeg plekken binnen bebouwde kom waar je 200+ kan halen hoor... En waar het ook nog eens veilig is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef Marijntje het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, met 135 in de bebouwde kom ben je niet helemaal meer "normaal" bezig.![]()
3,1bar is niks spannends voor een auto of motorband.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef Autoreply het volgende:
Juist `s zomers moet je oppassen, dán kan de temperatuur en dus de druk van je banden goed oplopen. Ooit zelf `s m`n banden in een koude schuur op 2,5 gezet en na een stukje stevig rijden (en goed heet) was de druk 3,1. Oppassen dus want een klapband is vliegen.
LEZEN!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Interessant. Waarom volgens jou?
Ik rijd in de winter juist met een lagere bandenspanning
quote:Ja je mag hoger zitten in bv de zomer. Dan mag je wel 0.2 bar erbij doen. 's winters liever niet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:25 schreef PNG het volgende:
En is ook helemaal niet leuk achterop:
"vertrouw je mij"
ja ik jouw ook.
[afbeelding]
Remmen vlieg je zowat over de rijder heen "ja als ik echt rem liggen we der beiden meteen af".
Nou wel een ervaring, dat wel.
En dan achteraf: "ah, 240 geijkt, want is geijkt bij Pedro" jaja.
Door een woonwijk?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Metz het volgende:
110 in een Audi A6... vond het maar eng...
motor: neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:53 schreef -Jewcookie- het volgende:
Het lijkt een beetje op een auto want er zitten deuren in en hij vliegt niet. Dus telt dees ook mee.![]()
In de Maglev van Shanghai City naar het vliegveld.![]()
[afbeelding]
http://www.twanetwerk.nl/upl_images/china4.jpg
200 maarquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef yup het volgende:
[..]
Riet doe normaal.
Ga jij maar eens 200 rijden in NL.
Je hart gaat in je reet kloppen. En niet alleen door de struik-gestapo, maar ook door de knakkers die vinden dat ze zomaar naar de linkerbaan mogen gaan. Vandaag bij schiphol bijna klapper door zo een eikel en ik reed niet eens te hard :s
http://videos.streetfire.(...)26-A9BE-DD739ED7552Fquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:32 schreef SuperBosch het volgende:
220 met een audi 90 coupé 2.3liter om 4 uur 's nachts.
Hij kon nog sneller, maar het voelde niet echt meer veilig aan omdat alles rammelde.
Nou wel of geen files onderweg ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef Chooooocolat_moose het volgende:
Met mijn volvo in 5.5 uur van Oostenrijk (Rudolfshutte) tot thuis in belgisch Limburg. We hadden wel geen files onderweg.
Wil je dat nooit meer doen? Ik hou veel te veel van jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef nikky het volgende:
220 met mijn oude Golf II GTI 1800
Snachts op de snelweg van Leek naar Groningen..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen? Ik hou veel te veel van jeIk kan je echt niet verliezen
Die kunnen dan wel weer over 't fietspad als de boel vast staat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:24 schreef StefanP het volgende:
Ik heb ooit 130 gehaald in mijn oude Seat Marbella. Geloof me, dat is best eng.
Zal wel aan het geslacht liggen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Geqxon het volgende:
220 met een Golf IIDat is kwamikazemachine op die snelheid!
Waarom hebben je ouders 3 auto's? Waarom heb je zelf 3 auto's? Ik kan me nog voorstellen dat je misschien één auto hebt voor het vervoer en één om mee te cruisen. Maar wat moet je in godsnaam met 3 auto's?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
230 in een Opel Zavira OPC.
220 in een Volvo XC70 Crosscountry
230 in een Opel Signum 3.0V6
Auto's hierboven zijn van mijn ouders
Verder in mijn auto's:
Nissan Bluebird 170
Ford Escort 180
Ford Scorpio 210
misschien hebben ze ze niet tegelijk gehad?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef babba het volgende:
[..]
Waarom hebben je ouders 3 auto's? Waarom heb je zelf 3 auto's? Ik kan me nog voorstellen dat je misschien één auto hebt voor het vervoer en één om mee te cruisen. Maar wat moet je in godsnaam met 3 auto's?
De reden dat mijn ouders 3 auto's hebben is dat ze geld teveel hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef babba het volgende:
[..]
Waarom hebben je ouders 3 auto's? Waarom heb je zelf 3 auto's? Ik kan me nog voorstellen dat je misschien één auto hebt voor het vervoer en één om mee te cruisen. Maar wat moet je in godsnaam met 3 auto's?
Waarom koop je in godsnaam 2 Opels als je geld te veel hebt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De reden dat mijn ouders 3 auto's hebben is dat ze geld teveel hebben![]()
Verder waren mijn auto's de auto's die ik in het verleden reed in Nederland en Duitsland. Nu heb ik een VW Polo Classic Sedan 1.8Mi![]()
Tja, m'n pa heeft geen stijlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waarom koop je in godsnaam 2 Opels als je geld te veel hebt?
Mijn snelheden zijn behaald in Duitsland.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef Repeat het volgende:
Wat ik trouwens interessant zou vinden als er gemeld zou worden waar de snelheden gehaald zijn.
* Repeat zoekt lange, rustige, rechte, flitserloze snelwegen
Dat lijkt me niet slim. De pliesie zal geheid deze lokaties te weten komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef Repeat het volgende:
Ze zijn er in Nederland ook wel, dat soort wegen![]()
Ze moeten eigenlijk in kaart gebracht worden
LOL maar pas op ze staan (helaas) weer te vaak op de A7 te controleren..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:27 schreef Hari-Bo het volgende:
Vergeten, niet met me eigen auto maar van een neef van me 240 met een Mercedes E300 Turbodiesel![]()
Op de A7 richting A'dam![]()
170 rijden en foto maken tegelijkertijd is niet aan te radenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef MdMa98 het volgende:
lol op de foto lijkt anders.. of je degene die de foto maakte was erg bang:P
Afsluitdijk (A7 ofzo?), A2, A1, A4, A9 etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef Repeat het volgende:
Wat ik trouwens interessant zou vinden als er gemeld zou worden waar de snelheden gehaald zijn.
* Repeat zoekt lange, rustige, rechte, flitserloze snelwegen
Hetzelfde geldt voor de A5.. dat is gewoon zo'n goed stuk om hard te kunnen rijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef yup het volgende:
Vanaf een paar km voor de brugrestaurant tot helemaal Ring A10 afslag sloten gewoon volle pollen knallen met die ballen. En dat een paar weken lang.
Totdat je op een dag daar een undercover Seat Leon ziet
Daarna reed ik uiteraard netjes 120![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef CittaR het volgende:
205 in een volle 145
205km/u in een volle (4 personen) alfa 145(1.6ts trouwens)
Nog leuker... Sta ik met die Starion te wachten voor een stoplicht... Komt er een figuur met een CRX naast me staan... Daagt me uit...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:14 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik de topsnelheid helemaal niet zo belangrijk; die kan je met die kutflitsers en al die files toch bijna nergens rijden hier in NL.
Acceleratie is veel leuker; 50 in de 2 en dan met een seconde op de 80 zitten is leuker dan top 220 rijden imo
Da's onzin. Ik heb op een metertje hoogte 300+ km/h over de grond geragt en dat gaan prima. Wel moet je vooruit reageren, het effect begint pas 80 meter verder en da's héél vreemd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:45 schreef PNG het volgende:
Die circuit instructeur vriend van mij verteld altijd dat ergens bij 270, je ogen het niet meer bijhouden. Dat exact op 272 ofzo het strepen worden, en als je dan 2 km teruggaat je weer ziet. Nooit meegemaakt.
Klinkt wel erg sterk allemaal hoor...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's onzin. Ik heb op een metertje hoogte 300+ km/h over de grond geragt en dat gaan prima. Wel moet je vooruit reageren, het effect begint pas 80 meter verder en da's héél vreemd.
Er zijn foto's vanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Klinkt wel erg sterk allemaal hoor...![]()
Blijft zelf na meetcorrectie een gave hobby.
Een meter is vast figuurlijk en met 300+ km de grond raken dat zit dat neuswiel in je endeldarm.
Ik heb er "vroeger" wel over nagedacht. Brevet halen in een paar weken koste toen 1000 gulden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er zijn foto's vanOverigens zijn onze meters geijkt tot 2% onnauwkeurigheid en heb ik een gps-plot. Ook stond er (bij een luchtsnelheid van 285) nog een wind van ongeveer 15 knopen (25 km/h)
De sensatie is wel wáánzinnig hoor, zeker als je zo laag gaat. Je krijgt aardige klappen van turbulentie e.d.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |