abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33219639
Mensen stemmen niet alleen op Bos
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33219648
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef IntroV het volgende:

[..]

Ja, ik ben daar echt van overtuigd.

Het telefoonnetwerk was ook ooit een monopolie van de KPN. Er is toch niemand die nog terug wil naar die situatie neem ik aan? De prijzen zijn een stuk lager, ontwikkelingen gaan nog nooit zo snel.

Ik ga er vanuit dat 't gewoon angst voor het onbekende is, dat mensen nu niet willen kiezen. Vertel mij nou eens waarom mensen wel een telefoonaanbieder willen kunnen kiezen, en hun internetprovider en niet hun ziektekostenverzekeraar? Maar wel hun inboedelverzekeraar en hun autoverzekeraar?
Omdat een zorgverzekeraar over leven en dood gaat. De rest niet. als ik in het ziekenhuis lig wil ik gewoon goede zorg. Als internet even uitvalt en esent kan het niet gelijk maken is er niet zoveel aan de hand. Bij de zorg ligt dat wat complexer.
Marktwerking is leuk, maar niet voor elk onderwerp.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 19 december 2005 @ 16:48:21 #53
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_33219705
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mensen stemmen niet alleen op Bos
Niet alleen CDA-stemmers kijken verder dan charisma
Oh
pi_33219991
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Haha, dat zal je nog vies tegenvallen. Uitzending van "Probleemwijken" niet gezien? Beetje mekkeren over de WAO, maar wel een zwik Beertenders op het aanrecht.

Internetten bij de bibliotheek kost 'n euro, dan kun je even wat zoeken. Daarnaast krijg je ook aanbiedingen in de bus en is het collectiviteitsvoordeel minimaal. Overigens krijgt bij DBV iedereen 10% collectiviteitskorting, dus je "argument" is bullshit.
Dat je een programma wat de extremen opzoekt als het gemiddlede ziet
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33220016
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat je een programma wat de extremen opzoekt als het gemiddlede ziet
Dat doe ik niet, ik geef slechts een voorbeeld. Moet je voor de gein eens door een wijk rijden waar nogal veel uitkeringstrekkers wonen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33220136
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

[..]

Wat is er mis met de voorstellen van de PvdA ter aanpassing van de huidige \WAO? Toch fijn dat je het nu ook over de PvdA in zijn geheel hebt, want mensen stemmen echt niet alleen op Bos.
Je hebt gelijk, eerst is de partij inhoudsloos, dan kan Bos geen normaal debat voeren, maar inhoudelijke kritiek ho maar.
De inhoud is belangrijker dan de debattechniek lijkt me. Overigens spreekt de tactiek van Bos de meeste mensen aan. er wordt nauwelijks over de inhoud gepraat. Alleen dat Bos en de PvdA inhoudsloos zijn.
Kom maar met voorbeelden waar de PvdA geen mening over heeft en het kabinet wel.
(is niet voor jouw, maar diegene die zonder argumenten maar wat roepen)
And that is the news.''
pi_33220173
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, ik geef slechts een voorbeeld. Moet je voor de gein eens door een wijk rijden waar nogal veel uitkeringstrekkers wonen...
wat een arrogantie zeg, is het zo moeilijk om met ene beetje respect over mensen te praten.
And that is the news.''
  maandag 19 december 2005 @ 17:30:56 #58
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33220544
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef One_of_the_few het volgende:

Omdat een zorgverzekeraar over leven en dood gaat. De rest niet. als ik in het ziekenhuis lig wil ik gewoon goede zorg. Als internet even uitvalt en esent kan het niet gelijk maken is er niet zoveel aan de hand. Bij de zorg ligt dat wat complexer.
Marktwerking is leuk, maar niet voor elk onderwerp.
Komop zeg, je gaat niet dood als je een verzekeraar kiest die een paar tientjes duurder is.

Het mooie is juist dat de Nederlanders nu voor het eerst echt bewust worden wat ze voor hun verzekeraar te bieden heeft, bij welke artsen ze terecht kunnen en hoeveel 't allemaal gaat kosten.

Dit is dus ook gelijk een stimulans om de kwaliteit zo hoog mogelijk te laten zijn, anders lees je 't snel in de krant, of dan gaan de collectieve verzekeringen wel bij een andere verzekeraar winkelen.
  maandag 19 december 2005 @ 19:06:17 #59
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_33222664
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:19 schreef IntroV het volgende:

[..]

Ja, ik ben daar echt van overtuigd.

Het telefoonnetwerk was ook ooit een monopolie van de KPN. Er is toch niemand die nog terug wil naar die situatie neem ik aan? De prijzen zijn een stuk lager, ontwikkelingen gaan nog nooit zo snel.

Ik ga er vanuit dat 't gewoon angst voor het onbekende is, dat mensen nu niet willen kiezen. Vertel mij nou eens waarom mensen wel een telefoonaanbieder willen kunnen kiezen, en hun internetprovider en niet hun ziektekostenverzekeraar? Maar wel hun inboedelverzekeraar en hun autoverzekeraar?
Er valt toch helemaal niks te kiezen voor de mensen. De verschillen tussen de aanbieders zijn marginaal en de kosten zijn ook te verwaarlozen. Er zou pas wat te kiezen zijn als je je eigen pakket kan samenstellen. En de vergelijking met de KPN of andere soorten verzekeringen gaat niet op.

In feite verandert er helemaal niks ten opzichte van het oude ziekenfonds/particulier. Het zijn slechts veranderingen in de marge. Het enige wat echt anders wordt is de premie. Die wordt fors hoger, een deel kan je terug krijgen van de belastingdienst wat een enorme administratieve romslomp geeft en uiteindelijk alleen maar geld kost. Daarnaast zal de premie in de toekomst niet lager worder, alleen maar hoger, van concurrentie zal niets terecht komen. Ik denk niet dat mensen ieder jaar van verzekering veranderen.
pi_33224252
Bos is het voor 90% met Hoogervorst eens, maar voor 10% niet. Terwijl de beeldvorming is dat Bos het totaal oneens is met Hoogervorst en zo stemmen trekt .
  maandag 19 december 2005 @ 20:37:18 #61
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_33225033
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Bos is het voor 90% met Hoogervorst eens, maar voor 10% niet. Terwijl de beeldvorming is dat Bos het totaal oneens is met Hoogervorst en zo stemmen trekt .
Ik zou pas klagen over de debattactiek van Bos wanneer ze het alleen over de overeenkomsten zouden hebben
Oh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')