quote:Op zondag 18 december 2005 20:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
Kan iemand nog ff snel iets leuks van de mijne maken?
Met kerstmutsen ofzo
quote:Fout bestandstype: het bestand met type '' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Slechte tvpquote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Nog maar een week en dan is het alweer kerst!
Dat snap ik ook niet, dat zegt ie bij mij ook somsquote:
Ik vond 'm wel aardigquote:
Het zijn maar 4 frames waar een kerstmuts opmoet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Slechte tvp.
En olsentwinnetje > nee, ben even bezig geweest maar je icon zuigt te erg...
Dus nu?quote:Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon te groot om te uploaden op fok.
Tis al gelukt dusquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dus nu?
(ohja... newbie-mode...)
Dat laatste komt er wel heel ongeloofwaardig uit...quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik er ook een, ik kan namelijks niks zelf?
Allemaal een mutsje opquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik er ook een, ik kan namelijks niks zelf?
49 framesquote:Op maandag 19 december 2005 00:18 schreef crackhead het volgende:
Kan iemand die van mij een muts geven? Of als dat te moeilijk is wat sneeuw lijkt me ook wel tof.
Top, mijn dank is grootquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Allemaal een mutsje op.
[afbeelding]
waarom zou je zoveel mensen meer data laten downloaden...quote:Op maandag 19 december 2005 04:32 schreef Boiler het volgende:
ff een vraag, is het mogelijk om een avatar die groter is dan het door fok! gestelde aantal kb'tjes door te linken van een andere plek ¿
en zo ja, hoe![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh damn de OP ja
Nou doe maar een muts dan
Das een beterequote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef olsentwinnetje het volgende:
[afbeelding]
Kan je hier mee dan iets doen?
Lolquote:
Hier zeur, en nou wegwezenquote:Op maandag 19 december 2005 01:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan er bij mij echt geen sneeuw bij ofzo of een muts?
Ben me ervan bewust dat ik een rot icoon heb maar probeer het toch nog maar een keer..
quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ben jij mee bezig man?
Spaar je ze ofzo?
quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ben jij mee bezig man?
Spaar je ze ofzo?
In random ava ding stoppenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wat de hel moet je in hemelsnaam met meer dan 1 (kerst-)icoontje??
en ga nou niet zeggen: omstebeurt gebruiken.
thnx!quote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Een eeuwig leven is U geschonkenquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier zeur, en nou wegwezen.
[afbeelding]
Neen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef olsentwinnetje het volgende:
En krijg ik nog een aangepaste + nieuwe?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef hardcore-freak het volgende:
Wil iemand zo lief zijn de mijne wat December vriendelijker te maken ?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef hardcore-freak het volgende:
Wil iemand zo lief zijn de mijne wat December vriendelijker te maken ?
[afbeelding]
Mooi kruisje, en het antwoord is uberhaupt neenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan deze
[afbeelding]afbeelding]
een kerstmutsje krijgen?
Dankquote:
Mijn dank is zeer groot!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
Mag mijn avatar misschien wat leuke sneeuwvlokjes toegevoegd krijgen?![]()
Mooi gemaakt dat plaatje, niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Euhm ik krijg een hotlink error
Ik bedoel, kan ik een andere link krijgen omdat ik hem niet had opgeslagenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi gemaakt dat plaatje, niet?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:27 schreef Robertje het volgende:
Kan ik sneeuwvlokken krijgen in mijn avatar?
Alvast bedankt.
sorryquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Yeahinho het volgende:
Neen.
Eén icoontje per user is genoeg...
Kom je ook lekker op tijd mee aanzettenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef ymme het volgende:
Oh... ik wil ook..
Het hoeft niet perse met bestaande usericoon, deze begon toch al te vervelen.
Ik wil een leuke icoon wat natuurlijk met kerst en oud en nieuw te maken heeft..
Heel erg bedankt alvast
Deze is best gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Zou iemand mijn icoon met 'n vuurpijl (of iets wat met Oud/Nieuw te maken heeft) in elkaar kunnen flansen? Mijn vriendelijke dank!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef Skaai het volgende:
Zeg, kan je er niet voor zorgen dat je incon als een vuurpijl uit elkaar knalt ofzo Sven?
Ja hallo, ik was nog bezig enzo hequote:Op donderdag 29 december 2005 13:42 schreef Svensational het volgende:
http://www.voetbaltempels.nl/fok/icons/yeah_oudnieuw05.gif
http://www.voetbaltempels.nl/fok/yeah_oudnieuw05.gif
Dat klopt niet he
Hij is zeker gaaf!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze is best gaaf eigenlijk![]()
.
[afbeelding]
Heel erg leuk.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kom je ook lekker op tijd mee aanzetten.
[afbeelding] en [afbeelding]
Je moet gewoon deze:quote:Op donderdag 29 december 2005 18:37 schreef ymme het volgende:
Ja die bewegende dingen, lukt bij mij niet. Ik weet niet hoe dat moet. Ik ben echt zo technisch met dat soort dingen. NIet dus
Je moet óf dat plaatje even opslaan op je pc en dat via dat programma in je profiel op fok zetten of bij web icon dat regeltje droppenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef ymme het volgende:
Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server
Deze melding krijg ik al ik dit erneer zet: http://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/ymme_kerst.jpg'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |