quote:Op zondag 18 december 2005 20:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
Kan iemand nog ff snel iets leuks van de mijne maken?
Met kerstmutsen ofzo
quote:Fout bestandstype: het bestand met type '' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Slechte tvpquote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Nog maar een week en dan is het alweer kerst!
Dat snap ik ook niet, dat zegt ie bij mij ook somsquote:
Ik vond 'm wel aardigquote:
Het zijn maar 4 frames waar een kerstmuts opmoet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Slechte tvp.
En olsentwinnetje > nee, ben even bezig geweest maar je icon zuigt te erg...
Dus nu?quote:Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon te groot om te uploaden op fok.
Tis al gelukt dusquote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dus nu?
(ohja... newbie-mode...)
Dat laatste komt er wel heel ongeloofwaardig uit...quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik er ook een, ik kan namelijks niks zelf?
Allemaal een mutsje opquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik er ook een, ik kan namelijks niks zelf?
49 framesquote:Op maandag 19 december 2005 00:18 schreef crackhead het volgende:
Kan iemand die van mij een muts geven? Of als dat te moeilijk is wat sneeuw lijkt me ook wel tof.
Top, mijn dank is grootquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Allemaal een mutsje op.
[afbeelding]
waarom zou je zoveel mensen meer data laten downloaden...quote:Op maandag 19 december 2005 04:32 schreef Boiler het volgende:
ff een vraag, is het mogelijk om een avatar die groter is dan het door fok! gestelde aantal kb'tjes door te linken van een andere plek ¿
en zo ja, hoe![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh damn de OP ja
Nou doe maar een muts dan
Das een beterequote:Op maandag 19 december 2005 14:40 schreef olsentwinnetje het volgende:
[afbeelding]
Kan je hier mee dan iets doen?
Lolquote:
Hier zeur, en nou wegwezenquote:Op maandag 19 december 2005 01:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan er bij mij echt geen sneeuw bij ofzo of een muts?
Ben me ervan bewust dat ik een rot icoon heb maar probeer het toch nog maar een keer..
quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ben jij mee bezig man?
Spaar je ze ofzo?
quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ben jij mee bezig man?
Spaar je ze ofzo?
In random ava ding stoppenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Wat de hel moet je in hemelsnaam met meer dan 1 (kerst-)icoontje??
en ga nou niet zeggen: omstebeurt gebruiken.
thnx!quote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Een eeuwig leven is U geschonkenquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier zeur, en nou wegwezen.
[afbeelding]
Neen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:54 schreef olsentwinnetje het volgende:
En krijg ik nog een aangepaste + nieuwe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |