Dansenquote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!gefeliciteerd wie dan ook enzo
![]()
Ja, ga maar vast naakt hoorquote:
Ja zou Great Expectations hier niet even het woord willen voerenquote:Op zondag 18 december 2005 23:21 schreef Nuvole het volgende:
Wie gaat er speechen? Zijn er nog oprichters in de zaal?
Jaahaaaaquote:
O ja.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaahaaaaik kom er aan! *slaat met handoek op kont*
Ik ga echt niet meer dansen hoorquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
Wil Cybart niet even een feest muziekje opzetten zodat er gedanst kan worden![]()
Sweet Celebration Dreams Ang3lquote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer dansen hoor
UIk ga douchen en dan lezen en vervolgens slapen
Tot morgen
Sweet Celebration Dreams Weemzquote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef Weemz het volgende:
Ik ga nog ff TV kijken en dan naar bed... Welterusten allemaal
Klingquote:Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Timmah het volgende:
Oeh! 1500!
* Champagne ontkurk *
[afbeelding].
Die gaat pas open nadat de voorzitten de feestrede heeft uigesproken en daarmee de receptie heeft geopendquote:
Oh crap.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die gaat pas open nadat de voorzitten de feestrede heeft uigesproken en daarmee de receptie heeft geopend![]()
Heb je ook Moët?quote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Timmah het volgende:
Ach wat ... We doen meteen een voorraadje....
[afbeelding]
zet die een vlug terug, die hadden we toch pas gereserveeerd voor de 5e meet op 25 feb 2006quote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Timmah het volgende:
Ach wat ... We doen meteen een voorraadje....
[afbeelding]
Dan nemen we gewoon weer een nieuwe.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet die een vlug terug, die hadden we toch pas gereserveeerd voor de 5e meet op 25 feb 2006![]()
aangezien we daar natuurlijk weer een nieuwe record opkomst verwachten![]()
Drom kom je toch ook gewoonquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan nemen we gewoon weer een nieuwe..
Amsterdam is wel eng dichtbij trouwens..
Oeh!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ssst, Beav, niet verder vertellen hoor
"geeft Beav kleine heupflacon met spiritualiën"![]()
Maar moet jij op zaterdag ook werken in Dungeon, want dan kunnen we daar de meet wellicht startenquote:
Ha TitaTimmah van de Lurkacademie!quote:
Maar volgens goed ingelichte kringen is de voorzitter onderweg, dus het kan nooit meer heel lang duren voordat we aan de zuip kunnenquote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh!.
Maaruhm.. daar doe ik niet zo heul lang mee hoor..
Ik werk op zondagen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet jij op zaterdag ook werken in Dungeon, want dan kunnen we daar de meet wellicht starten![]()
Haaaaai!quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha TitaTimmah van de Lurkacademie!
Gefeliciteerd, jij ook!![]()
Hoe is 't allemaal nog?
Ik zal proberen rustig aan te doen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens goed ingelichte kringen is de voorzitter onderweg, dus het kan nooit meer heel lang duren voordat we aan de zuip kunnen![]()
Ik heb hem al geroepen, maar of dat voldoende is,, geen ideequote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is G_E?
We willen een Grote_Speech.
Grote_Speech van de Grote_Leider.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is G_E?
We willen een Grote_Speech.
Houden zo!quote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Haaaaai!.
Alles doet het nog enzo..
Dequote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
Ik heb alleen de champagne geregeld. Geen idee waar die tijgernootjes vandaan komen eigenlijk....
Anyone?
Da jungske leg te sloape!quote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
@Waxxer kan jij anders een felicitatie SMS sturen naar G_E, die hint zal hij toch wel begrijpen?
Creno, waren die niet in de aanbieding bij jullie afgelopen weekquote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
Ik heb alleen de champagne geregeld. Geen idee waar die tijgernootjes vandaan komen eigenlijk....
Anyone?
quote:
G_E slaapt toch nooit voor 1 uur?quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Da jungske leg te sloape!Hij komt vast nog wel.
Hij wil inderaad wel eens na een dag werken op de bank in slaap vallen, maar dan komt hij aan het einde van de avond, zo na 22.00 uur altijd toch nog wel even kjken?quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zal hij wel internetloos bij Grote Liefde zittenquote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E slaapt toch nooit voor 1 uur?.
De Afrikaanse savanne?quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
Anyone?
Dat is 'm geraden!quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja want dan kunnen we pas echt aan de zuipquote:Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De Afrikaanse savanne?
[..]
Dat is 'm geraden!![]()
Mjah, dat idee kreeg ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal hij wel internetloos bij Grote Liefde zitten![]()
Smeek je ons nu om te smeken om een foto?quote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef Timmah het volgende:
* Timmah moet echt heel nodig naar de kapper..
Heulemaal niet.quote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef Timmah het volgende:
* Timmah moet echt heel nodig naar de kapper..
dat heeft hij dan tactich gezien niet goed getimedquote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, dat idee kreeg ik ook..
Oeh. Doe es!quote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Smeek je ons nu om te smeken om een foto?
Maar G_E is niet zo van de Grote_Alerts geloof ik.quote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heeft hij dan tactich gezien niet goed getimed
maar voor zulke dingen kan je tegenwoordig toc gewoon een SMS allert instellen en ontvangen?
hij is meer van de Grote Lijnen, en minder van de kleine details?quote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar G_E is niet zo van de Grote_Alerts geloof ik..
Ja TheaterMaMa jij ook gefelicitaartquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
gefeliciteerd allen
Nee.quote:
G_E houdt zich gewoon Heel Cool lekker op de achtergrond.quote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar G_E is niet zo van de Grote_Alerts geloof ik..
Nou vooruit maar weer.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee.Kindertjes die vragen....
[..]
Kei Kewl, Hip, Woest en Bruisend.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Nuvole het volgende:
G_E houdt zich gewoon Heel Cool lekker op de achtergrond.![]()
Stoewer!quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer.
[afbeelding].
Oe, die moet ikk nog een keer proberen, zijn ze echt goed?quote:
Ik heb een veel leukerequote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer.
[afbeelding].
Ja let opquote:Op maandag 19 december 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kei Kewl, Hip, Woest en Bruisend..
Die heb ik een paar keer in m'n handen gehad. Maar de smaak-combi's vind ik nou niet echt dat je zegt..quote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stoewer!
Hoort dat bij je Dungeon-look?
[..]
Oe, die moet ikk nog een keer proberen, zijn ze echt goed?
Tis wel Dungeon-woest inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef Nuvole het volgende:
Stoewer!
Hoort dat bij je Dungeon-look?
Veel te goedquote:Op maandag 19 december 2005 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oe, die moet ikk nog een keer proberen, zijn ze echt goed?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 december 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kei Kewl, Hip, Woest en Bruisend..
Misschien kun je er een vergoeding van je werk voor krijgen omdat het professioneel is?quote:Op maandag 19 december 2005 00:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis wel Dungeon-woest inderdaad..
Die moet je me even uitleggen. Ze houden je voor de gek? Er zit niet in de zak wat erop staat?quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Veel te goedZe hebben andere smaken dan in de zakken zitten (helaas), maar de ene die ik geproefd heb was TE lekker.
Doetus posten?quote:
Dank NJquote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef NJ het volgende:
Van harte.
quote:
Ik ga niet over de FP. Godzijdank.quote:Op maandag 19 december 2005 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank NJ
krijgen we nu ook een eervolle vermelding op de frontpage![]()
Supertijgers zitten in een bakje, niet in zakken. En ze hebben niet de smaken die de gewone tijgernootjes (in zakken) hebben, zoals bacon/kaas en sate enzo. Ze hebben Tomato-red curry (lekker) en Sweet chili-lime (nog niet geprobeerd). Maar niks haalt het bij barbecue paprikaquote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Misschien kun je er een vergoeding van je werk voor krijgen omdat het professioneel is?
[..]
Die moet je me even uitleggen. Ze houden je voor de gek? Er zit niet in de zak wat erop staat?
Ja fijn al dat lekkers maar we wachten nog steeds op de feestreden van 1 van de oprichtersquote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef creno het volgende:![]()
![]()
Tis feest , tralala
tis feest, tralala![]()
![]()
![]()
er is genoeg taart
[afbeelding]
en voila de hapjes
[afbeelding]
It's Party-kicking TIME !!
lol die onderste is een screenshot uit een grot boven un'goro crater.. (uit world of warcraft)quote:Op maandag 19 december 2005 00:29 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een dansvloer hebben we al, hier zijn de ballen en het licht !
Cybart, music please !!
Als dat niet één van de Fok!kers van 't eerschte uur is!quote:
Ja proost Vanitas, op de komende 1500 postsquote:Op maandag 19 december 2005 00:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Nou, proost dan maar!
Sweet Celebration Dreams Vanitasquote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Cheers, en trusten allen
dancing?quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
it's time for.........................
Action Host?quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
bed !quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
Nou neem d'r dan nog eentje mee voor onderwegquote:Op maandag 19 december 2005 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]AAARGH! Nou heb ik zin!
quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef Stroekie het volgende:
In verband met de tijdelijke houdbaarheid van het buffet en de stijgende temperatuur in de feestzaal is het niet langer mogelijk om te wachten op de feestrede. Zodra 1 van de founding fathers zich gemeld heeft zullen we hem alsnog de gelegenheid geven tot het uitspreken van zijn, ongetwijfeld prachtige speech vol met anecdotes uit het begin.
Daarom lijkt het mij nu als tijdelijke topic oudste een goed moment om dit feest voor geopend te verklaren !!!![]()
Ik wil iets lekkers! Kom hier met dat buffet!quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
ach wat leuk, kijk nou.. vlarp, G_E, gellarboy...quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou neem d'r dan nog eentje mee voor onderweg![]()
Ik ben al wegquote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, zullen we stoppen met posten zodat er voor de vroege vogels morgen nog plek is om te posten enzo? Anders is het ook zo lullig.
hallo, hadden ze maar voor het heugelijke feit uit bed moeten komen!!quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, zullen we stoppen met posten zodat er voor de vroege vogels morgen nog plek is om te posten enzo? Anders is het ook zo lullig.
Je bedoelt Mr kissy kissy die uit zo'n doos/taart komt springen??quote:Op maandag 19 december 2005 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil iets lekkers! Kom hier met dat buffet!
die tweede van links ook niet en de derde van rechts ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik heb nog geen grijze haren hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef petre86 het volgende:
oja, ik moest namens Rijk ( TRS) ook ff posten
Had hij dat dan ook aan jou gevraagdquote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef petre86 het volgende:
oja, ik moest namens Rijk ( TRS) ook ff posten
Laten we hem daar nog even rustig de tijd voor geven dan kan hij daar mooi dit topic mee afsluiten. heeft hij nog wat langer tijd om inspiratie op te doenquote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef creno het volgende:
nog effe een vraagje
Heeft waxxer al een feestliedje geschreven met een hoop [homo]'s erin verwerkt ? Dan kunnen we met zijn allen gaan zingen
Goed idee, want dat verplicht mij tot het gaan gebruiken van een paar uurtjes nachtrustquote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
eeeeyquote:Op maandag 19 december 2005 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bedoelt Mr kissy kissy die uit zo'n doos/taart komt springen??
Volgens mij is dat de afdeling/onderdeel die we aan Wizzarddragon hadden toebedacht
ach jeejtje, ga je in het 1500e topic een verbitterde decadente nicht spelen?quote:
ik speel niet de verbitterde decadente nicht aan het spelen maar tegen hem ben ik dat gewoon dat verdient hij!quote:Op maandag 19 december 2005 01:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach jeejtje, ga je in het 1500e topic een verbitterde decadente nicht spelen?
naja.. wordt het topic wel een samenvatting van de afgelopen 1499
( nu nog een rel.. bitch![]()
)
forum onbereikbaar.. jaaajaaa.. en dan toch zulke onnavolgbare zinnen produceren?quote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik speel niet de verbitterde decadente nicht aan het spelen maar tegen hem ben ik dat gewoon dat verdient hij!![]()
laten we het hopenquote:Op maandag 19 december 2005 01:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
forum onbereikbaar.. jaaajaaa.. en dan toch zulke onnavolgbare zinnen produceren?![]()
ach.. boys will be boys.. Pubers will grow up.. some day
En nu met z'n allen.....!!!quote:
2 dingenquote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef Waxxer het volgende:
en er zijn vast users die ik vergeten ben :’)
Wizje gaat wel mee die wordt van stappen heus niet moequote:Op maandag 19 december 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
2 dingen
mijnstaat er nie in ( of ik lees nie goed)
en de zin over jezelf is te negatief
hehequote:Op maandag 19 december 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wizje gaat wel mee die wordt van stappen heus niet moe
En zelfs in een homotopic word ik om maar een ding gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |