Dansenquote:Op zondag 18 december 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!gefeliciteerd wie dan ook enzo
![]()
Ja, ga maar vast naakt hoorquote:
Ja zou Great Expectations hier niet even het woord willen voerenquote:Op zondag 18 december 2005 23:21 schreef Nuvole het volgende:
Wie gaat er speechen? Zijn er nog oprichters in de zaal?
Jaahaaaaquote:
O ja.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaahaaaaik kom er aan! *slaat met handoek op kont*
Ik ga echt niet meer dansen hoorquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
Wil Cybart niet even een feest muziekje opzetten zodat er gedanst kan worden![]()
Sweet Celebration Dreams Ang3lquote:Op zondag 18 december 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer dansen hoor
UIk ga douchen en dan lezen en vervolgens slapen
Tot morgen
Sweet Celebration Dreams Weemzquote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef Weemz het volgende:
Ik ga nog ff TV kijken en dan naar bed... Welterusten allemaal
Klingquote:Op zondag 18 december 2005 23:34 schreef Timmah het volgende:
Oeh! 1500!
* Champagne ontkurk *
[afbeelding].
Die gaat pas open nadat de voorzitten de feestrede heeft uigesproken en daarmee de receptie heeft geopendquote:
Oh crap.quote:Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die gaat pas open nadat de voorzitten de feestrede heeft uigesproken en daarmee de receptie heeft geopend![]()
Heb je ook Moët?quote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Timmah het volgende:
Ach wat ... We doen meteen een voorraadje....
[afbeelding]
zet die een vlug terug, die hadden we toch pas gereserveeerd voor de 5e meet op 25 feb 2006quote:Op zondag 18 december 2005 23:37 schreef Timmah het volgende:
Ach wat ... We doen meteen een voorraadje....
[afbeelding]
Dan nemen we gewoon weer een nieuwe.quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet die een vlug terug, die hadden we toch pas gereserveeerd voor de 5e meet op 25 feb 2006![]()
aangezien we daar natuurlijk weer een nieuwe record opkomst verwachten![]()
Drom kom je toch ook gewoonquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan nemen we gewoon weer een nieuwe..
Amsterdam is wel eng dichtbij trouwens..
Oeh!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ssst, Beav, niet verder vertellen hoor
"geeft Beav kleine heupflacon met spiritualiën"![]()
Maar moet jij op zaterdag ook werken in Dungeon, want dan kunnen we daar de meet wellicht startenquote:
Ha TitaTimmah van de Lurkacademie!quote:
Maar volgens goed ingelichte kringen is de voorzitter onderweg, dus het kan nooit meer heel lang duren voordat we aan de zuip kunnenquote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh!.
Maaruhm.. daar doe ik niet zo heul lang mee hoor..
Ik werk op zondagen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet jij op zaterdag ook werken in Dungeon, want dan kunnen we daar de meet wellicht starten![]()
Haaaaai!quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha TitaTimmah van de Lurkacademie!
Gefeliciteerd, jij ook!![]()
Hoe is 't allemaal nog?
Ik zal proberen rustig aan te doen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens goed ingelichte kringen is de voorzitter onderweg, dus het kan nooit meer heel lang duren voordat we aan de zuip kunnen![]()
Ik heb hem al geroepen, maar of dat voldoende is,, geen ideequote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is G_E?
We willen een Grote_Speech.
Grote_Speech van de Grote_Leider.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is G_E?
We willen een Grote_Speech.
Houden zo!quote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Haaaaai!.
Alles doet het nog enzo..
Dequote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
Ik heb alleen de champagne geregeld. Geen idee waar die tijgernootjes vandaan komen eigenlijk....
Anyone?
Da jungske leg te sloape!quote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
@Waxxer kan jij anders een felicitatie SMS sturen naar G_E, die hint zal hij toch wel begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |