Als dat niet één van de Fok!kers van 't eerschte uur is!quote:
Ja proost Vanitas, op de komende 1500 postsquote:Op maandag 19 december 2005 00:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Nou, proost dan maar!
Sweet Celebration Dreams Vanitasquote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Cheers, en trusten allen
dancing?quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
it's time for.........................
Action Host?quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
bed !quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
Nou neem d'r dan nog eentje mee voor onderwegquote:Op maandag 19 december 2005 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]AAARGH! Nou heb ik zin!
quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef Stroekie het volgende:
In verband met de tijdelijke houdbaarheid van het buffet en de stijgende temperatuur in de feestzaal is het niet langer mogelijk om te wachten op de feestrede. Zodra 1 van de founding fathers zich gemeld heeft zullen we hem alsnog de gelegenheid geven tot het uitspreken van zijn, ongetwijfeld prachtige speech vol met anecdotes uit het begin.
Daarom lijkt het mij nu als tijdelijke topic oudste een goed moment om dit feest voor geopend te verklaren !!!![]()
Ik wil iets lekkers! Kom hier met dat buffet!quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef creno het volgende:
ach wat leuk, kijk nou.. vlarp, G_E, gellarboy...quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou neem d'r dan nog eentje mee voor onderweg![]()
Ik ben al wegquote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, zullen we stoppen met posten zodat er voor de vroege vogels morgen nog plek is om te posten enzo? Anders is het ook zo lullig.
hallo, hadden ze maar voor het heugelijke feit uit bed moeten komen!!quote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, zullen we stoppen met posten zodat er voor de vroege vogels morgen nog plek is om te posten enzo? Anders is het ook zo lullig.
Je bedoelt Mr kissy kissy die uit zo'n doos/taart komt springen??quote:Op maandag 19 december 2005 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil iets lekkers! Kom hier met dat buffet!
die tweede van links ook niet en de derde van rechts ook nietquote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik heb nog geen grijze haren hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef petre86 het volgende:
oja, ik moest namens Rijk ( TRS) ook ff posten
Had hij dat dan ook aan jou gevraagdquote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef petre86 het volgende:
oja, ik moest namens Rijk ( TRS) ook ff posten
Laten we hem daar nog even rustig de tijd voor geven dan kan hij daar mooi dit topic mee afsluiten. heeft hij nog wat langer tijd om inspiratie op te doenquote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef creno het volgende:
nog effe een vraagje
Heeft waxxer al een feestliedje geschreven met een hoop [homo]'s erin verwerkt ? Dan kunnen we met zijn allen gaan zingen
Goed idee, want dat verplicht mij tot het gaan gebruiken van een paar uurtjes nachtrustquote:Op maandag 19 december 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
eeeeyquote:Op maandag 19 december 2005 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bedoelt Mr kissy kissy die uit zo'n doos/taart komt springen??
Volgens mij is dat de afdeling/onderdeel die we aan Wizzarddragon hadden toebedacht
ach jeejtje, ga je in het 1500e topic een verbitterde decadente nicht spelen?quote:
ik speel niet de verbitterde decadente nicht aan het spelen maar tegen hem ben ik dat gewoon dat verdient hij!quote:Op maandag 19 december 2005 01:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach jeejtje, ga je in het 1500e topic een verbitterde decadente nicht spelen?
naja.. wordt het topic wel een samenvatting van de afgelopen 1499
( nu nog een rel.. bitch![]()
)
forum onbereikbaar.. jaaajaaa.. en dan toch zulke onnavolgbare zinnen produceren?quote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik speel niet de verbitterde decadente nicht aan het spelen maar tegen hem ben ik dat gewoon dat verdient hij!![]()
laten we het hopenquote:Op maandag 19 december 2005 01:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
forum onbereikbaar.. jaaajaaa.. en dan toch zulke onnavolgbare zinnen produceren?![]()
ach.. boys will be boys.. Pubers will grow up.. some day
En nu met z'n allen.....!!!quote:
2 dingenquote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef Waxxer het volgende:
en er zijn vast users die ik vergeten ben :’)
Wizje gaat wel mee die wordt van stappen heus niet moequote:Op maandag 19 december 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
2 dingen
mijnstaat er nie in ( of ik lees nie goed)
en de zin over jezelf is te negatief
hehequote:Op maandag 19 december 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wizje gaat wel mee die wordt van stappen heus niet moe
En zelfs in een homotopic word ik om maar een ding gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |