quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Was een geintje..quote:
En stress is goed voor de coffeeshops.quote:Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was een geintje..
Goed voor stress..
Uit de begintijd dat jij nog mee postte.quote:
idd toen het allemaal nog leuk wasquote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uit de begintijd dat jij nog mee postte.
Nu is het leuker imo, in het begin dat het rustiger werd miste ik het maar daar kom je overheen. Dit is veel leuker en gezeliiger.quote:Op zondag 18 december 2005 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd toen het allemaal nog leuk was
kwartetten![]()
maar, maar, maar, toen mocht je nog kwartettenquote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu is het leuker imo, in het begin dat het rustiger werd miste ik het maar daar kom je overheen. Dit is veel leuker en gezeliiger..
eens.quote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu is het leuker imo, in het begin dat het rustiger werd miste ik het maar daar kom je overheen. Dit is veel leuker en gezeliiger..
en nu niet meer.quote:Op zondag 18 december 2005 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar, maar, maar, toen mocht je nog kwartetten
Psst, ik heb soms nog wel een kwartet.quote:Op zondag 18 december 2005 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar, maar, maar, toen mocht je nog kwartetten
100% eenschquote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
foutje moet kennequote:Op zondag 18 december 2005 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Psst, ik heb soms nog wel een kwartet.
Ik ook, maar dan meestal perongeluk of omdat het zo rustig is. Ik ga het niet zitten proberen als we lekker aan't kleppen zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Psst, ik heb soms nog wel een kwartet.
Dat heb ik in de loop van de tijd ook leren inzienquote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef Janetje het volgende:
Kwartetten om het kwartetten is gewoon.. stom..
Kan ik niet..quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Quatertemper het volgende:
Één potje schaack anders.
Te modern.quote:Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef the900 het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de Kolonisten van Catan - Steden en Ridders uitbreiding zou zijn.
Of Stratego.
Ach, een potje bikkelen dan?quote:
Schaken.quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Quatertemper het volgende:
Één potje schaack anders.
dammen is ook leuk, schaken leuker. Meer denkwrk.quote:
ja maar schaken kan niet via msnquote:Op zondag 18 december 2005 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dammen is ook leuk, schaken leuker. Meer denkwrk..
Overgooien met bowlingballen..quote:Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef Quatertemper het volgende:
Ping pong met kiezelstenen.
Hartenjagen is idd leuk. Ik begrijp het in het spel maar de regels zou ik nooit kunnen uitleggen.quote:
Amerikaanse regels he, rode en zwarte stenen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef the900 het volgende:
Dammen via MSN is kut. Je kan niet achteruit slaan en met die dammen mag je ook niks.
op internet gaat het veel te langzaam kom ik zo juist achter....quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hartenjagen is idd leuk. Ik begrijp het in het spel maar de regels zou ik nooit kunnen uitleggen..
idd is heel stomquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Amerikaanse regels he, rode en zwarte stenen..
kutregels dusquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Amerikaanse regels he, rode en zwarte stenen..
Dertig meter grindbeffen, honder meter hordentackelen.quote:
Ja, nog een veels te klein bord waardoor je te weinig stenen hebt!quote:
beter te weinig stenen dan te weinig bordquote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, nog een veels te klein bord waardoor je te weinig stenen hebt!
Er is ook te weinig bord.quote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
beter te weinig stenen dan te weinig bord
Dagelijks word ik er weer aan herinnerd waarom ik ookalweer wilde proberen te stoppen met postgeilen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ga jij es heel gauw muziekassociëren, ik heb nog wat posts nodig vandaag
ach ontkenning werkt het bestequote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef the900 het volgende:
[..]
Dagelijks word ik er weer aan herinnerd waarom ik ookalweer wilde proberen te stoppen met postgeilen.
Niet dat het lukt hoor.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ontkenning werkt het beste
postgeilenquote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef the900 het volgende:
[..]
Dagelijks word ik er weer aan herinnerd waarom ik ookalweer wilde proberen te stoppen met postgeilen.
Niet dat het lukt hoor.
Hoe wou je het anders omschrijven?quote:
Ik kan wel betere dingen verzinnen... om met je posts te doen..quote:
Vertel.quote:Op zondag 18 december 2005 22:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan wel betere dingen verzinnen... om met je posts te doen..
eensch ©quote:Op zondag 18 december 2005 22:20 schreef the900 het volgende:
En de meet komt er lekker wel!!1
Naja.. ehmm.. plaatsen?quote:
Ah. Goed idee.quote:
mits bier.quote:
Bier is vies.. geen bier op de meet hoor..quote:
Labiel kutwijfquote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
ex: ik zei niks
DL: je moeder
ex: je vader
DL: je opa
ex: Die is pas overleden..
DL: lastig
ex: ....
DL: uuhhhh sorry
ex *ophangt
Onsubtiele zak..quote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
ex *ophangt
We doen wel even alsof je dat niet zei.quote:Op zondag 18 december 2005 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bier is vies.. geen bier op de meet hoor..
subtiel hoorquote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
ex *ophangt
moomphs vind je nog steeds geweldig!quote:Op zondag 18 december 2005 22:28 schreef DeLeider het volgende:
ex *ophangt
Je bent niet de enige. Wij jongens zijn gewoon soms te praktisch en stoïcijns voor die overgevoelige damesquote:Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef DeLeider het volgende:
Ik zie nu ook in waarom ik toch elke keer weer NET niet geen vriendin aan de haak sla!
Dat doen we zeker niet..quote:Op zondag 18 december 2005 22:30 schreef the900 het volgende:
[..]
We doen wel even alsof je dat niet zei.
echt he... Stelletje weekdierenquote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Wij jongens zijn gewoon soms te praktisch en stoïcijns voor die overgevoelige dames
Behalve in het weekend..quote:
weekdieren met een maandelijkse cyclusquote:
ik werk nu een ham kaas tosti met curry naar binnenquote:Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef the900 het volgende:
Roocken ende ene verschnapering.
En bier.
Neuh, dan ben ik meer een nachtdier..quote:
ik heb het mogen meemakenquote:Op zondag 18 december 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, dan ben ik meer een nachtdier..
Da's al ff geledenquote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef the900 het volgende:
Zeker. Ook voor bier en friet.
Weekdieren, dan vooral mosselen.quote:
Ik heb zojuist 4 stukken brood gebakken op een stok...quote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb honger, ik ga denk ik even een frickandel op het vuur gooien.
Als ik trek heb eet ik altijd wat, frikandellen verbranden helpt niet echtquote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Quatertemper het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef Quatertemper het volgende:
de inwendige mens word goed verzorgd lees ik alquote:Op zondag 18 december 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 4 stukken brood gebakken op een stok...
Zulcks is nodig om een lange nacht door te komen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
de inwendige mens word goed verzorgd lees ik al
mwa denk niet dat ik er een lange nacht van ga makenquote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks is nodig om een lange nacht door te komen.
Voor mij wordt die niet al te lang.. endezo..quote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks is nodig om een lange nacht door te komen.
jij gaat de nacht verkorten?quote:Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
mwa denk niet dat ik er een lange nacht van ga maken
bij jou vind ik dat enigsinds moeilijk te gelovenquote:Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor mij wordt die niet al te lang.. endezo..
de nachten worden nog 3 dagen langer, daarna worden ze weer korterquote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jammer, ik had wel lekker lang willen slapen
Ja ik ook, maar ik verveel me de tyfus..quote:Op zondag 18 december 2005 23:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
bij jou vind ik dat enigsinds moeilijk te geloven
goh..... jij ook?quote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik verveel me de tyfus..
dan moet ik er nu nog maar van genieten, nu het nog kanquote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
de nachten worden nog 3 dagen langer, daarna worden ze weer korter
loaterzquote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet ik er nu nog maar van genieten, nu het nog kan
*naar bed gaat
tot weer
Iedereen gaat zo slapen?quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Quatertemper het volgende:
Morgen blijf ik wel wat langer op.
Nu nog niet.quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen gaat zo slapen?
Wow, das ook een first...
Hmm.. ik wel zo denk ik..quote:
Nee, Janetquote:
Zeg, get your ass eensch online bitte..quote:
Misschien zometeen even.quote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg, get your ass eensch online bitte..
alleen zen ass?quote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg, get your ass eensch online bitte..
Neuh, die staat al online..quote:
Das dus geen.. pret..quote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef Quatertemper het volgende:
Er is geen bier.
Eerder absolute hel.quote:
Prutser.quote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef Quatertemper het volgende:
Er is geen bier.
Lekker warm?quote:
quote:
Hey zapslet, lang niet gezien.quote:
Na je vorige post snel gaan slapen he.quote:Op maandag 19 december 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
maar ik ga men bedje opzoeken
trusten allemaal![]()
Hoe t met zapslet gaat weet ik niet....quote:Op maandag 19 december 2005 00:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey zapslet, lang niet gezien.. Hoe gaat het ermee?
Veel plezier dan.quote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
Hoe t met zapslet gaat weet ik niet....
maar met zapsel gaat t wel aardig
de kerst komt er weer aan, en heb me voorgenomen er een knal-fuif van te maken![]()
ben ik net klaar met werken(ik bedoel, het is al erg genoeg als je op zondag moet werken) roept er weer een mayo!quote:
Goedenachtquote:Op maandag 19 december 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
maar ik ga men bedje opzoeken
trusten allemaal![]()
Als mijn hell dezelfde als die van jouw is, eujm.... dan zorg ik dat je nooit mayo op je patat krijgt!quote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als dat de hel is kom ik er goed vanaf zeg
en ik maar denken dat werken je lust en je leven is...quote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef zapsel het volgende:
[..]
ben ik net klaar met werken(ik bedoel, het is al erg genoeg als je op zondag moet werken) roept er weer een mayo!als jullie nou wat minder mayo vreten, dan heb ik wat meer vrije dagen
![]()
*ril.. mayo op je patat..quote:Op maandag 19 december 2005 00:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
Als mijn hell dezelfde als die van jouw is, eujm.... dan zorg ik dat je nooit mayo op je patat krijgt!![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat werken je lust en je leven is...![]()
Mayo is toch meer van de pindasaus?quote:Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
*ril.. mayo op je patat..
Gaat ze me tatjes in de hel ook nog afnemen?!
Beter leren snowboarden dus.quote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef zapsel het volgende:
[..]
dat is het dus niet
![]()
Ik ga liever snowboarden ofzo, maar daar verdien ik weinig mee![]()
Dat kost alleen maar geld![]()
Goede binnenkomer!quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef melmidoc het volgende:
patat lekker!
Dude!quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mayo is toch meer van de pindasaus?
patat is lekker, waarom zou ik zoiets ontkennen?quote:
Alsof het goedkoper wordt als je beter bent...quote:
*eensch*quote:Op maandag 19 december 2005 00:25 schreef melmidoc het volgende:
[..]
patat is lekker, waarom zou ik zoiets ontkennen?
als je heel erg goed bent, kan je prijsjes winnen met prijzengeld... en misschien snowboardleraar worden.. daar geilen meisjes opquote:Op maandag 19 december 2005 00:26 schreef zapsel het volgende:
[..]
Alsof het goedkoper wordt als je beter bent...![]()
hallo pieter...quote:Op maandag 19 december 2005 00:26 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dag dames.
ze geilen ook op kilts kwam ik laatst achter.quote:Op maandag 19 december 2005 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als je heel erg goed bent, kan je prijsjes winnen met prijzengeld... en misschien snowboardleraar worden.. daar geilen meisjes op
das meer vanwege de sliploosheid....quote:Op maandag 19 december 2005 00:31 schreef melmidoc het volgende:
[..]
ze geilen ook op kilts kwam ik laatst achter.
Maar dat is zo koud met het snowboarden.quote:Op maandag 19 december 2005 00:31 schreef melmidoc het volgende:
[..]
ze geilen ook op kilts kwam ik laatst achter.
sorry??quote:Op maandag 19 december 2005 00:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat een gezeur met die NJ, ik heb weinig gemist de afgelopen 7 maanden geloof ik?
Dat vind ik zo lomp he! als je iets "fout" doet en je wil het veranderen doe je dat toch gewoon ipv met nieuwejaarquote:Op maandag 19 december 2005 00:48 schreef the900 het volgende:
Anders gaan we vast allemaal goede voornemens bedenken. Hebben we weer wat om over te lullen.
Nee. Nieuwjaar is een mooi moment om te beginnen. Vanalles voor je uitschuiven is okay, maar dan heb je tenminste 1 punt in het jaar waar je stopt met schuiven en het gaat doen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lomp he! als je iets "fout" doet en je wil het veranderen doe je dat toch gewoon ipv met nieuwejaar
voordat ik je de kanker in moet bashen, ik ben niet jaloersquote:
vroegah was alles betahquote:Op maandag 19 december 2005 00:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben hier een aantal maanden neit geweest, toen ik vertrok was ONZ nog een gezellige nachtverkwisting, nu is het een grote zeurplaats van slotjesgeile 3-maandelijkse modjes.
Dat is mijn p[robleem, ik kan hier niet weervinden wat ik hier een jaar geleden achter heb gelaten.
Waarom.... omdat het dan ipv 2005, 2006 wordtquote:Op maandag 19 december 2005 00:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Nee. Nieuwjaar is een mooi moment om te beginnen. Vanalles voor je uitschuiven is okay, maar dan heb je tenminste 1 punt in het jaar waar je stopt met schuiven en het gaat doen.
Ik ga minder Fok!kenquote:Op maandag 19 december 2005 00:48 schreef the900 het volgende:
Anders gaan we vast allemaal goede voornemens bedenken. Hebben we weer wat om over te lullen.
De aanleiding is niet belangrijk. Het is een mooi symbolisch moment, en veel anderen mensen doen soortgelijke dingen met de jaarwisseling, een beetje groepsgevoel geeft extra motivatie en je kan elkaar steunen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom.... omdat het dan ipv 2005, 2006 wordt
Ik juist meer.quote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga minder Fok!ken
Gedwongen.. dat wel
Als je dat nodig hebt om bv te stoppen met roken ben je tries en zwak.quote:Op maandag 19 december 2005 00:55 schreef the900 het volgende:
[..]
De aanleiding is niet belangrijk. Het is een mooi symbolisch moment, en veel anderen mensen doen soortgelijke dingen met de jaarwisseling, een beetje groepsgevoel geeft extra motivatie en je kan elkaar steunen.
Heb jij wel eens geprobeerd te stoppen met roken? Of iets anders waar je écht verslaafd aan was? Dan weet je hoe moeilijk het is. Misschien zwak ja, maar dan is 90% van de mensen op de wereld zwak in een zekere zin.quote:Op maandag 19 december 2005 00:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt om bv te stoppen met roken ben je tries en zwak.
Ik zeur zolang ik me hier niet thuisvoel.quote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef the900 het volgende:
[..]
vroegah was alles betah
Fok! verandert, face it en stop met zeuren.
Misschien kan je beter je best doen te integreren zolang je je niet thuisvoelt. Het zal namelijk niet meer zo worden als vroeger, maar het is een stuk gezelliger als je je daaraan overgeeft en mee verandertquote:Op maandag 19 december 2005 01:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik zeur zolang ik me hier niet thuisvoel.
Ik ben vroeger gestopt met roken, zonder problemen, ik ben gestopt met blowen, van 3 a 4 per dag naar 0, van de ene op de andere dag. Zonder problemen. En daar was ik echt aan verslaafd.quote:Op maandag 19 december 2005 00:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geprobeerd te stoppen met roken? Of iets anders waar je écht verslaafd aan was? Dan weet je hoe moeilijk het is. Misschien zwak ja, maar dan is 90% van de mensen op de wereld zwak in een zekere zin.
En het hoeft niet alleen dat zijn. Een voornemen kan vanalles zijn wat je van plan bent voortaan anders te doen.
In bef valt het nog wel mee, overdag is het vaak kut, maar snachts meestal wel ok.quote:Op maandag 19 december 2005 01:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Misschien kan je beter je best doen te integreren zolang je je niet thuisvoelt. Het zal namelijk niet meer zo worden als vroeger, maar het is een stuk gezelliger als je je daaraan overgeeft en mee verandert
Misschien ben jij dan wel een van de mensen die niet zwak isquote:Op maandag 19 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben vroeger gestopt met roken, zonder problemen, ik ben gestopt met blowen, van 3 a 4 per dag naar 0, van de ene op de andere dag. Zonder problemen. En daar was ik echt aan verslaafd.
Ik bedoel te zeggen dat als je iets echt wil, dat je het gewoon gelijk moet doen, en niet moet wachten tot zoiets lomps als jaarwisseling....
quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mayo is toch meer van de pindasaus?
Neen.quote:
Wat een slecht voornemen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga minder Fok!ken
Gedwongen.. dat wel
nog al eentjequote:Op maandag 19 december 2005 01:00 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik zeur zolang ik me hier niet thuisvoel.
Dan voorspel ik dat je fok snel weer zat bentquote:Op maandag 19 december 2005 01:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mja, ik heb hier een hoop gezellige nachten gehad, maar ik weiger me over te geven aan een aantal huisvader-mods.
Ik niet.quote:Op maandag 19 december 2005 01:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Om 1300 uur was ik nog hier:
[afbeelding]
Ik vier m'n verjaardag idd nietquote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef the900 het volgende:
[..]
Misschien ben jij dan wel een van de mensen die niet zwak is
Ik wou dat ik het zelfde kon zeggen.
En nee, je zou niet moeten wachten maar ik durf te wedden dat jij ook wel eens dingen voor je uit schuift, dingen die misschien minder belangrijk/dringen zijn maar wel moeten gebeuren, maar waar je geen zin in hebt. Dat soort dingen kan je lang voor je uit blijven schuiven, en er zal een moment moeten komen dat je de knoop door moet hakken. Voor veel mensen is oud&nieuw een goed moment voor die dingen omdat veel anderen het nou eenmaal ook dan doen.
En vier jij je verjaardag? uiteindelijk net zo lomp als oud&nieuw.
Dat viel te voorspellenquote:Op maandag 19 december 2005 01:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een slecht voornemen.
Ik neem me voor hoger in arcee's lijstje te komen..
En nu ga ik pitten..
met pinda bedoelde ik niet indo maar bruin, negerts dus.quote:
Vind je het erg als wij wel onze voornemens bespreken in BeF?quote:Op maandag 19 december 2005 01:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik vier m'n verjaardag idd niet, en kijk oud en nieuw is wel gezellig met vrienden enzo, maar ik vind het altijd raar dat mensen zo'n moment gebruiken om iets te doen, ik stel zelf ook dingen uit, totdat ik het zat ben/het echt moet doen. niet tot een bepaalde dag met betekenis.
Ja, ik heb de smaak te pakken.quote:
Doe eens lief tegen mijquote:
Zo niet, des te meer reden om het te doen.quote:Op maandag 19 december 2005 01:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Vind je het erg als wij wel onze voornemens bespreken in BeF?
Daarom kom ik alleen nog maar in bef, en vaak alleen 'savonds/snachts, hier komen de mods op de een of andere manier niet zo vaak....quote:Op maandag 19 december 2005 01:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mja, ik heb hier een hoop gezellige nachten gehad, maar ik weiger me over te geven aan een aantal huisvader-mods.
Ik ben niet rasgebonden.quote:Op maandag 19 december 2005 01:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
met pinda bedoelde ik niet indo maar bruin, negerts dus.
Ik wil nog wel eens een beetje mee baggeren diep in de nacht, maar altijd zeer binnen de perkenquote:Op maandag 19 december 2005 01:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daarom kom ik alleen nog maar in bef, en vaak alleen 'savonds/snachts, hier komen de mods op de een of andere manier niet zo vaak....
Jij bent gewoon kankergaar met je lijstjequote:Op maandag 19 december 2005 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo niet, des te meer reden om het te doen.
Tuurlijk wie ben ik om je tegen te houdenquote:Op maandag 19 december 2005 01:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Vind je het erg als wij wel onze voornemens bespreken in BeF?
Wie?quote:Op maandag 19 december 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Beelz?
Het is niet mijn lijstje het is die van arcee.quote:Op maandag 19 december 2005 01:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij bent gewoon kankergaar met je lijstje
ha fucking haquote:Op maandag 19 december 2005 01:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is niet mijn lijstje het is die van arcee.
quote:Op maandag 19 december 2005 01:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is niet mijn lijstje het is die van arcee.
Ik snap niet eens wat je er tegen hebt, wat heb jij er voor last van, je komt toch niet buiten bef zei je? Hier post ik normala mee zoals de rest hoor.quote:
Waarom, vertel me eens. Waarom 30, lijk ik zo volwassen?quote:Op maandag 19 december 2005 01:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Waarom dacht ik dat jij een kansloze gast van 30 was?
Je bent een kansloze gast van pas 17!
[/onlief]
Jij dacht dat hij 30 was??quote:Op maandag 19 december 2005 01:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Waarom dacht ik dat jij een kansloze gast van 30 was?
Je bent een kansloze gast van pas 17!
[/onlief]
Is voor jouw tijd....quote:
Je hebt het er hier over, je ava is altijd als laatste geladen van de pagina door die kut server van je... enz enz enzquote:Op maandag 19 december 2005 01:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat je er tegen hebt, wat heb jij er voor last van, je komt toch niet buiten bef zei je? Hier post ik normala mee zoals de rest hoor.
Ik had nooit de tijd genomen om in je fobo en/of profiel te kijken.quote:Op maandag 19 december 2005 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom, vertel me eens. Waarom 30, lijk ik zo volwassen?
quote:
Kutserver.quote:Op maandag 19 december 2005 01:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je hebt het er hier over, je ava is altijd als laatste geladen van de pagina door die kut server van je... enz enz enz
Nee, je lijkt op een mannetje van 30 die nog steeds maagd is, alleen maar achter z'n pc zit, compleet vervreemd van de wereld...quote:Op maandag 19 december 2005 01:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom, vertel me eens. Waarom 30, lijk ik zo volwassen?
Ok, niet te erg geschrokken toch?quote:Op maandag 19 december 2005 01:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik had nooit de tijd genomen om in je fobo en/of profiel te kijken.
Maar ik had altijd het idee dat je 30 was, don't ask me why.![]()
.
dat klopt voor de helft, je leert me wel kennen.quote:Op maandag 19 december 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, je lijkt op een mannetje van 30 die nog steeds maagd is, alleen maar achter z'n pc zit, compleet vervreemd van de wereld...
Dat heb ik eigenlijk ook best vaakquote:Op maandag 19 december 2005 01:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik had nooit de tijd genomen om in je fobo en/of profiel te kijken.
Maar ik had altijd het idee dat je 30 was, don't ask me why.![]()
.
En dat is ook een kutserver ja...quote:Op maandag 19 december 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kutserver.. Nee, hij moet elke keer een gif opnieuw renderen en dan verzenden. Dat zou de fok-server ook niet veel sneller doen hoor.
Voeg mij mar toe dan, vikingscheetje, heb je eindelijk eens een goed gesprekquote:Op maandag 19 december 2005 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sorry, die ene op msn werd me even te veel![]()
Daar heb je mij niks over horen zeggen.quote:Op maandag 19 december 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, niet te erg geschrokken toch?
Met de server van fok is niks mis hoor, het is de forumsoftware waar wat mis mee is. Bekijk de specs eens van de servers, die zouden het makkelijk moeten bijhouden,quote:Op maandag 19 december 2005 01:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En dat is ook een kutserver ja...
even vragen wat pc'tje er van vindtquote:Op maandag 19 december 2005 01:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Voeg mij mar toe dan, vikingscheetje, heb je eindelijk eens een goed gesprek
Desalniettemin duurt het altijd even tot je icon geladen is.quote:Op maandag 19 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met de server van fok is niks mis hoor, het is de forumsoftware waar wat mis mee is. Bekijk de specs eens van de servers, die zouden het makkelijk moeten bijhouden,
Ach, ik ben dat soort rewacties gewend in BeF.quote:Op maandag 19 december 2005 01:23 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Daar heb je mij niks over horen zeggen.
Een gif openen, een fok-pagina openen, een andere png aanmaken de gif en de png samenvoegen, versturen. Dat duurt eventjes ja, dat is op elke server zo. Maar ik ben ondertussen al aan het bedenken wat ik voor iets anders ga nemen. Vind hem zelf ook irritant worden omdat hij het vaak niet goed doet.quote:Op maandag 19 december 2005 01:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Desalniettemin duurt het altijd even tot je icon geladen is.
En terecht.quote:Op maandag 19 december 2005 01:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, ik ben dat soort rewacties gewend in BeF.
Zo mag ik het horenquote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een gif openen, een fok-pagina openen, een andere png aanmaken de gif en de png samenvoegen, versturen. Dat duurt eventjes ja, dat is op elke server zo. Maar ik ben ondertussen al aan het bedenken wat ik voor iets anders ga nemen. Vind hem zelf ook irritant worden omdat hij het vaak niet goed doet.
ik ga wel slapen, dan valt er minder te bashen.quote:Op maandag 19 december 2005 01:26 schreef the900 het volgende:
Gezelliigg..
Moet je zelf weten.quote:Op maandag 19 december 2005 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
even vragen wat pc'tje er van vindt
Tja.. trustequote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik ga wel slapen, dan valt er minder te bashen..
verstandig.quote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een gif openen, een fok-pagina openen, een andere png aanmaken de gif en de png samenvoegen, versturen. Dat duurt eventjes ja, dat is op elke server zo. Maar ik ben ondertussen al aan het bedenken wat ik voor iets anders ga nemen. Vind hem zelf ook irritant worden omdat hij het vaak niet goed doet.
Stel je niet zo aan man....quote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik ga wel slapen, dan valt er minder te bashen..
We is dat?quote:Op maandag 19 december 2005 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
even vragen wat pc'tje er van vindt
Dude, ik had om 12 uur al gezegt dat ik ging slapen, denk je echt dat ik me er iets van aantrek.quote:
Hoi.quote:
Begin er dan ook niet over.quote:Op maandag 19 december 2005 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, ik had om 12 uur al gezegt dat ik ging slapen, denk je echt dat ik me er iets van aantrek.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2005 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, ik had om 12 uur al gezegt dat ik ging slapen, denk je echt dat ik me er iets van aantrek.
Ah, okquote:Op maandag 19 december 2005 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoi.. En doei, ik ben nu echt weg.
Mocht ze willenquote:Op maandag 19 december 2005 01:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah, ok
Heb jij iets met die Vikinge dan?
In plaats daarvan heeft ze mij als speeltje.quote:
Ah nee, DL is lief.quote:
quote:
Wie moet ik nu geloven?quote:
Dat DL een lieve brombeer is.quote:
Owjaquote:Op maandag 19 december 2005 01:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Gabbertje
quote:Op maandag 19 december 2005 01:33 schreef the900 het volgende:
[..]
In plaats daarvan heeft ze mij als speeltje.
en dan wil je mij ook nog bannenquote:Op maandag 19 december 2005 01:52 schreef the900 het volgende:
Waarom is iedereen?
Ik zit je maar te pestenquote:Op maandag 19 december 2005 01:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan wil je mij ook nog bannen
en het was een quote met een smiley....![]()
Schoolquote:Op maandag 19 december 2005 01:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zit je maar te pesten![]()
En ik gok dat de rest slaapt ivm. school enzo
watjes.
Inderdaad. Daar ga je toch niet op tijd voor slapen?quote:
ikke niet iigquote:Op maandag 19 december 2005 01:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar ga je toch niet op tijd voor slapen?
pesten is niet goed, plagen magquote:Op maandag 19 december 2005 01:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zit je maar te pesten![]()
En ik gok dat de rest slaapt ivm. school enzo
watjes.
plagen dan..quote:Op maandag 19 december 2005 01:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pesten is niet goed, plagen mag
meisjes plagen...
Insgelijks.quote:
klopt....quote:Op maandag 19 december 2005 02:03 schreef the900 het volgende:
BeF is deaudt.
Hij is gewoon een irritant postgeil mannetje... af en toe...quote:Op maandag 19 december 2005 02:06 schreef the900 het volgende:
Maar wat is er nou zo ernstig mis met pc-fr34k dat jullie allemaal zo tegen hem zijn? (jij hoeft je niet aangesproken te voelen VM)
Ok.quote:Op maandag 19 december 2005 02:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hij is gewoon een irritant postgeil mannetje... af en toe...
Ja das wel waar, maar pc wil te graag, of zo komt ie iig over.quote:Op maandag 19 december 2005 02:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb er niet echt last van bij hem... meer bij Jaguarized enzo eigenlijk.
pc-fr34k post tenminste nog gewoon mee zoals wij allemaal doen in BeF
Waarom zou je vriendelijk blijven? Ik ben op fok net zoals ik in het echt ben.... dat is mijn streven.quote:Op maandag 19 december 2005 02:15 schreef the900 het volgende:
Ach ja. Zelf weten natuurlijk.
Mijn streven is om gewoon vriendelijk te blijvenHoewel dat wel moeilijk is als Jaguarized en dolle_hond hier opeens posten.
quote:Op maandag 19 december 2005 02:20 schreef the900 het volgende:
Ik ben in het echt liefst ook vriendelijk. Hoewel ik ook erg bot schijn te kunnen zijn. Ik heb het zelf dan niet zo vaak door
*even sappen op temperatuur brengen...quote:Op maandag 19 december 2005 02:37 schreef the900 het volgende:
Wel warm sap he, anders werkt het niet.
tot zoquote:Op maandag 19 december 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
Spannend.
Dan ga ik nu vast in bed liggen![]()
slaap lekker peet!!quote:Op maandag 19 december 2005 03:09 schreef petre86 het volgende:
he jeg, ik kom ook alleen nog maar trusten zeggen
SC-ers van het 1e uur.. gooi me eens in een msn multi (niet nu nee, ik ben offline en dit is immers een trustenwenspost, morgen daarentegen zou het wel kunnen.) aldus sprak oebidoebie, het konijn van de HT..
en truste :w![]()
ja lekker boeiend... wie lokte die oeervervelende kanniks ?? ik heb geen last van die mensen maar wel van jou en PC omdat jullie kenkerveel willen posten en kwartetten doen jullie ook bij het levenquote:Op maandag 19 december 2005 02:15 schreef the900 het volgende:
Mijn streven is om gewoon vriendelijk te blijvenHoewel dat wel moeilijk is als Jaguarized en dolle_hond hier opeens posten.
kloptquote:Op maandag 19 december 2005 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest
Dit is echt GCSC niet hondje.![]()
Goedemorgen.
O dat denk ik niet, alleen dat er hier anders of niet gereageerd wordt. newbie gevoel hier.quote:Op maandag 19 december 2005 09:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
maar waarom denk je dat ik dat niet door heb![]()
achquote:Op maandag 19 december 2005 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat denk ik niet, alleen dat er hier anders of niet gereageerd wordt. newbie gevoel hier.![]()
waarom zou je onvriendelijk doen hequote:Op maandag 19 december 2005 02:15 schreef the900 het volgende:
goed ideequote:Op maandag 19 december 2005 09:30 schreef Misstique het volgende:
Dit wordt een leuke reeks zo..
overdag GCSC en 's nachts BeF![]()
Hai Misstique.quote:Op maandag 19 december 2005 09:30 schreef Misstique het volgende:
Dit wordt een leuke reeks zo..
overdag GCSC en 's nachts BeF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |