Nu schuif je het weer af op het feit dat ze 19 is. Komop menigeen die ik ken die nuanceerde de boel al toen ze 19 waren. Sommige die nu nog jonger dan 19 zijn doen dat al. Zegt dit iets over die mensen of over Lies? ik denk toch het laatstequote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
19 jaar moet nog een hoop leren komt vanzelf wel goed.
Ja, alle 4 hebben ze zo hun aandeel. Toen de discussie net op gang kwam was Roel de 1e die zich stil hield. Aangezien de anderen gewoon doorgingen met discussieren deed Roel na een tijdje ook weer mee. Ergens halverwege ging Joost douchen, maar toen die terugkwam was de discussie nog steeds hetzelfde. En dus deed ook Joost weer zijn zegje. Maar zowel Ing als Lieske hebben hun mond gewoon niet gehouden, maar dat geschreeuw van Lieske uit pure onmacht deed de discussie ook geen goed.quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef robster16 het volgende:
[..]
mooi, blij dat iemand dat ook eens zegt. Ze hebben de gehele discussie met zijn 4-en draaiende gehouden en het is echt niet alleen Lieske die doordraafde! De rest was zeeeeker zo erg, koppig zoals ze alle 4 zijn...
volgens mij staat er dat de discussie (over en weer tussen roel/ingrid - lieske/joost) dom was, en niet dat roel en ingrid dom zijn...quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zie je, je classificeert nu weer Roel en Ingrid als dom. Genoeg reden om andere mensen nu weer iets negatiefs over Liesje te laten posten.
"Lieske zegt gewoon wat ze denkt." en dat is het probleem. Je kan niet altijd zomaar zeggen wat je denkt. Als er een keer een jointje door 1 van je vrienden gerookt worden kan je ze niet meteen bestempelen als "gebruiker van drugs", zoiets negeer je niet. Zeker niet als duizenden mensen meekijken en deze zin zo te horen krijgen. Maarja lieske is 19, dat is dan misschien haar excuus...quote:Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zegt gewoon wat ze denkt.
Als roel en ingrid niet hadden gereageerd op Lieske dan was er niks aan de hand geweest.
Dus was het een domme reactie van Roel en Ingrid.
al zeg ik hier niks dan worden er nog domme opmerkingen over Lieske gemaakt.quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zie je, je classificeert nu weer Roel en Ingrid als dom. Genoeg reden om andere mensen nu weer iets negatiefs over Liesje te laten posten.
Ik moet inderdaad zeggen dat lieske soms sneller praat dan ze denkt en dingen onsubtiel en vreemd formuleert, maar qua reactie vond ik eerder ingrid en roel vreemd, maar goed, laten we t eeeeindelijk eens over wat anders hebben...doen de bewoners inmiddels ook....thank god!quote:Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, alle 4 hebben ze zo hun aandeel. Toen de discussie net op gang kwam was Roel de 1e die zich stil hield. Aangezien de anderen gewoon doorgingen met discussieren deed Roel na een tijdje ook weer mee. Ergens halverwege ging Joost douchen, maar toen die terugkwam was de discussie nog steeds hetzelfde. En dus deed ook Joost weer zijn zegje. Maar zowel Ing als Lieske hebben hun mond gewoon niet gehouden, maar dat geschreeuw van Lieske uit pure onmacht deed de discussie ook geen goed.
Gelukkig gaat het nu over Kreta....![]()
Jij bent helemaal erg, jij vergelijkt iedereen met honden.quote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef robster16 het volgende:
[..]
;knip:
4 vechtende honden, 4 schuld...
quote:Op zondag 18 december 2005 19:27 schreef robster16 het volgende:
[..]
thanxmoet je ook eens naar www.madonnamad.com gaan, die wordt ook binnenkort vernieuwd. Dat is een site die ik beheer en maak
quote:Op zondag 18 december 2005 19:27 schreef robster16 het volgende:
[..]
thanxmoet je ook eens naar www.madonnamad.com gaan, die wordt ook binnenkort vernieuwd. Dat is een site die ik beheer en maak
Nogmaals het was een onschuldige opmerking van Lieske en die werd door Ingrid en Roel verkeerd begrepen. Einde Discussie.quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
"Lieske zegt gewoon wat ze denkt." en dat is het probleem. Je kan niet altijd zomaar zeggen wat je denkt. Als er een keer een jointje door 1 van je vrienden gerookt worden kan je ze niet meteen bestempelen als "gebruiker van drugs", zoiets negeer je niet. Zeker niet als duizenden mensen meekijken en deze zin zo te horen krijgen. Maarja lieske is 19, dat is dan misschien haar excuus...
quote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, wat een heftige discussies hier zeg....
Ik gooi er ff een kus tussendoor voor jullie allemaal
kennen wij de vrienden van lieske dan, en weten we in welke mate zij drugs hebben gebruikt? Da's weer een ander punt, je zal de bewoners op hun woord moeten geloven, tenzij je ze zelf beter kent en hun vriendenkring en sociale contacten etc. Dus als lieske het heeft over mensen die drugs gebruiken die ze zou kennen dan hebben we niet echt veel andere keuze dan haar op haar woord geloven. Zelfde als wanneer Roel zegt dat ie compleet uit zijn plaat gaat op feestje. Als hij dat zegt dan zal dat wel...quote:Op zondag 18 december 2005 19:29 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
"Lieske zegt gewoon wat ze denkt." en dat is het probleem. Je kan niet altijd zomaar zeggen wat je denkt. Als er een keer een jointje door 1 van je vrienden gerookt worden kan je ze niet meteen bestempelen als "gebruiker van drugs", zoiets negeer je niet. Zeker niet als duizenden mensen meekijken en deze zin zo te horen krijgen. Maarja lieske is 19, dat is dan misschien haar excuus...
Ik noem het voortschreidend inzicht.quote:Op zondag 18 december 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Fijn dat je in elk geval bewust bent van je vooringenomenheid tov Lieske. Volgende stap om hier rekening mee te houden in je kijk naar de anderen toe
![]()
Nogmaals het was een onschuldige opmerking van Lieske en die werd door Ingrid en Roel verkeerd begrepen. Einde Discussie.quote:Op zondag 18 december 2005 19:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nu schuif je het weer af op het feit dat ze 19 is. Komop menigeen die ik ken die nuanceerde de boel al toen ze 19 waren. Sommige die nu nog jonger dan 19 zijn doen dat al. Zegt dit iets over die mensen of over Lies? ik denk toch het laatste
Absoluut mee eens. Maar in een goede discussie probeer je toch je eigen beleving zo goed mogeljk uit te leggen en te onderbouwen. Als je dit goed doet dan krijg je meedestanders. Dus vandaar het begrip van Ingrid naar Roel ipv kiezen voor haar 'zusje' . Ik vond het raar dat juist de discussiegeilequote:Op zondag 18 december 2005 19:26 schreef robster16 het volgende:
[..]
dat is waar, maar aan de andere kant, Roel en Ingrid bleven net zo veel tegengas geven gedurende de hele discussie en weigerden ook de kant eens via lieske's standpunt te bekijken, En op den duur was het eerder Joost die de discussie verder deed oplaaien dan Lieske. Dus vandaar dat ik het vreemd vond dat iedereen ineens allemaal gaat roepen dat aaaaaalles weer aan lieske ligt...
4 vechtende honden, 4 schuld...
quote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, wat een heftige discussies hier zeg....
Ik gooi er ff een kus tussendoor voor jullie allemaal
Nope, maar ik rook wel en een wijntje op z'n tijd fietst ook wel naar binnen...quote:
ooh, maar dat is gewoon een bestaande foto die ik heb omgewerkt, deze heb ik bijvoorbeeld wel weer helemaal zelf in elkaar gezet...quote:
wat ben jij toch een braaf meisjequote:Op zondag 18 december 2005 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, maar ik rook wel en een wijntje op z'n tijd fietst ook wel naar binnen...
In mijn jongere jaren wel eens een jointje gerookt, maar verder heel braaf allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |