Als je daar niet bij bent geweest, kun je daar niet over oordelen...quote:Ergens in december 2005 zei Bernie Ecclestone het volgende:
"Dennis handelde niet verstandig"
Een rood met beige Ferrari pet + een zwart met zilver paard Ferrari pet + Schumi petje met 'Deutsche Vermogensberatung' tekst.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook wel maar het heeft totaal niks te maken met de post van multatuli!
Als iedereen hier gaat posten wat voor petjes die heeft... kan je het topic net zo goed sluiten!
bronquote:Sjeik ziet race in Nederland wel zitten
Sjeik Maktoum ’overweegt’ A1GP-race in Nederland
22-12 - Als iets opvalt aan het publiek dat A1GP trekt, dan is het wel dat er altijd en overal Nederlanders op de tribune te vinden zijn. Bij de tweede race van het seizoen, op de Lausitzring, had Sjeik Maktoum het er zelfs over. ,,Puur voor deze fans overweeg ik een race in Nederland", stelt hij nu.
Er zijn al allerlei initiatieven gestart door verschillende internetsites om de A1GP naar Zandvoort te halen. Tot op heden zonder succes, maar nadat circuitdirecteur Hans Ernst samen met assistent Erik Weijers in Dubai hebben onderhandeld met de organisatie begint het er stilletjes op te lijken dat er op z’n minst wordt geprobeerd het nieuwe kampioenschap naar Zandvoort te halen.
Sjeik Maktoum zou er in ieder geval niks op tegen hebben, zo meldt hij in de nieuwste uitgave van FORMULE 1. Op de vraag hoeveel tijd hij zichzelf gunt om van A1GP een groot succes te maken antwoordt hij dan ook het volgende. ,,Het is al een groot succes, nu moet het alleen commercieel nog een succes worden."
,,Ik overweeg zelfs een race in Nederland, puur om de fans. Als ze hier al zijn, wat gaat er dan gebeuren als ik een race in Nederland organiseer? En weet je, ze betalen, 10, 25 of 40 euro. Wat de prijs ook is. Net zoals ze zullen betalen als de Nederlandse industrie het nalaat om het team te sponsoren. Zij zullen het team niet ten onder laten gaan. En dat is de relatie wat A1 Grand Prix heeft met de fans."
Helaas doen ze dat nietquote:Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
als ze de kaartjes een fatsoenlijke prijs geven (25 euro ofzo) krijgen ze Zandvoort met gemak vol!
Ik denk idd dat het een kwestie van wennen is.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
toen destijds de vleugels kwamen waren ze ook enorm lelijk, helemaal boven de auto'squote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
Dé mooiste ooit:quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
één van de mooiste F1 wagens ooit
[afbeelding]
ik vind dat wel mooier, zoals je senna vroeger zagquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger
lijkt er wel op, kan me ook niet herhinneren dat schumi ooit in een mclaren gezeten heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:09 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zulke lage randen vind ik dan weer oerlelijk...
Maarre ik kom deze net tegen..
[afbeelding]
Fotoshop?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Lotus 88, de mooiste "achtervleugel" ooit
[afbeelding]
quote:Ron Dennis geeft zijn rijders de schuld
Ron Dennis legt de schuld van het uitblijven van beide titels afgelopen seizoen bij zijn rijders, het is tevens ook een reden geweest om Fernando Alonso te contracteren.
Dennis verraste de hele Formule 1 wereld door de komst van Fernando Alonso aan te kondigen. Ron Dennis zei er over in the Guardian:"Alonso en Renault hebben mooi werk geleverd in 2005. Ze hadden een goed pakket dat direct betrouwbaar was tijdens de eerste race, terwijl onze rijders bezweken onder de druk."
Raikkonen en Montoya lieten in de eerste race nauwelijks iets zien de Fin maakte een fout in de kwalificatie en verloor een stuk bodywork gedurende de race, terwijl Montoya in tweede positie uit de race spinde.
ron dennis moet niet zo zeiken, de wagens waren ook erg betrouwbaar.quote:
Dennis heeft zeker de cursus gevolgd "Hoe pest ik mijn coureurs weg".quote:
Lijkt mij ook niet. Op deze manier kan hij voor 2007 nog een extra coureur aan gaan trekken. Want ik kan me voorstellen dat Montoya er op deze manier ook niet veel zin meer in heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef HPoi het volgende:
Dus Kimi gaat weg. (Ferrari) Als dat bericht waar is, wil je niet eens meer voor Dennis werken lijkt me.
Dat moet ook wel met zo'n username.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker niet vergeten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:00 schreef WEST het volgende:
Vergeten jullie vanavond niet het F1 jaaroverzicht op SBS6 om 23:30
Zal denk ik zo wel beginnen. Er is nu reclame.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op internet staat ook 23:30.... iemand?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kwam net het Concorde Agreement uit 1997 tegen. Iemand interesse?
http://ziggyziggyziggy.speedxs.nl/fok!/Concorde.pdf
bron + rest van verhaalquote:Vorig jaar werd Fernando Alonso de jongste Formule 1-wereldkampioen aller tijden. De Spanjaard hoopt het kunststukje uiteraard ook het komende seizoen te kunnen presteren. Hij verwacht dat de komende seizoenen spannender zullen worden dan de afgelopen seizoenen. Toyota is flink sneller geworden en Ferrari zint op eerherstel. Zelf vertrekt de man uit Oviedo aan het eind van het seizoen naar McLaren. Desondanks staat Fernando Alonso naar eigen zeggen niet onder druk: “ik heb laten zien wat ik kan.”
“Het afgelopen seizoen heb ik mezelf onder druk gezet. Ik was jong, getalenteerd en ik had de kans om de titel te winnen”, weet de man die de eerste wereldtitel voor Renault binnenhaalde. “Ik heb nu bewezen dat ik op het hoogste niveau kan winnen. Al word ik de komende jaren steeds twintigste: wereldkampioen ben ik geweest."
Uit een hele simpele gedachtengang:quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Murray het volgende:
Waar halen jullie dat toch altijd vandaan?
Hij is wereldkampioen geworden, dat pakt niemand hem meer af. Hij is er blij mee en hij heeft vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten...
Maar wat zegt dat in godsnaam over z'n motivatie? Hoe kom jij erbij dat F1 hem verder niet meer boeit en dat 'ie alleen voor het geld gaat?
http://www.grandprix.com/ns/ns16073.htmlquote:Williams and Wurz
Williams F1 HAS signed a contract with Austrian Alexander Wurz for him to become the team's test and reserve driver in 2006. Although there was speculation yesterday, the deal was not completed until this afternoon and one can only guess that Williams has either decided that it no longer wants money for the third driver or that Wurz has some backing to get him the job at Williams. The news means that Narain Karthikeyan may find himself out of work although it is still possible that the Indian driver could become the team's fourth driver.
An announcement is expected shortly.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef SupaMario het volgende:
Michael Schumacher is vandaag 37 geworden
![]()
oh gefeliciteerdquote:
je kunt iedereen wel opnoemen die jarig is maar dat doen jullie niet... dus dit is een zinloze actie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef SupaMario het volgende:
[..]
oh gefeliciteerdmaar dat heeft niks met formule 1 te maken
sagoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef WEST het volgende:
[..]
je kunt iedereen wel opnoemen die jarig is maar dat doen jullie niet... dus dit is een zinloze actie.
bron : http://www.4mule1.net/pits.php?subaction=showfull&id=1136284071&archive=&start_from=&ucat="e:Albers wordt 'ambassadeur'
Midland-rijder Christijan Albers is 'ambassadeur' van het blad Veronica geworden. Het blad bestaat 30 jaar en daarom hebben ze een overeenkomst gesloten met het Midland-team.
Wanneer het F1-seizoen begint zal Veronica geregeld aandacht besteden aan Albers. Het logo zal op de pet en de raceoverall te zien zijn.
Albers is tevreden, "Het magazine en ik zijn samen nog jong en snel. Omdat ze een jubileum vieren, gaan we het extra leuk maken." vertelde Albers.
Peter Contant, algemeen directeur en hoofdredacteur van het blad, "Hij past bij ons blad om op pole-position te blijven staan. Chris is een echte ambassadeur van Veronica Magazine."
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef SupaMario het volgende:
Michael Schumacher is vandaag 37 geworden
![]()
Waar heeft die Karthikeyan al deze aandacht aan te danken?quote:"Karthikeyan heeft betere optie dan Williams"
Volgens een krant in India heeft Narain Karthikeyan een veel betere optie dan testen voor Williams. Welke optie de Indiër heeft is niet bekend, maar de deal zou binnen twee weken beklonken moeten zijn.
De anonieme bron van de krant wist te vertellen dat er nog steeds een kans voor hem is bij Williams, ook als Wurz naar het team gaat. Maar mocht de onbekende interesse tot een overeenkomst komen, zal Karthikeyan het aanbod van Williams afslaan, zelfs als het team hem zou betalen.
"Het zou de betere optie voor Narain zijn, maar meer bekendmaken op dit moment zou zijn kansen verkleinen," vertelde de bron. "Alles wat ik kan zeggen is dat het om Formule 1 gaat. Het is een prachtige optie. Op 15 januari moet het rond zijn."
Karthikeyan reed vorig jaar voor Jordan-Midland en testte in de eerste wintertests een paar keer voor Williams
Yeah right.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar mocht de onbekende interesse tot een overeenkomst komen, zal Karthikeyan het aanbod van Williams afslaan, zelfs als het team hem zou betalen.
bron = http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=67quote:
Interview met Rubens Barrichello!
Voor het eerst sinds Barrichello nu officieel lid is van Honda Racing, heeft hij een interview gegeven met zijn mening over zijn nieuwe situatie.
Hoe voelt het om een Honda Racing F1 Team driver te zijn?
"Ik ben heel opgewonden want ik voel dat dit een heel goed team is. Ik kijk echt uit om samen te werken met Honda en de ingenieurs, marketing en iedereen in de fabriek. Ik denk dat dit team over alles beschikt, behalve een eerste zegen, en ik hoop dat ik hierbij kan helpen."
Hoe vertrouwd ben jij met de voornaamste medewerkers en kijk je uit om samen te werken met je landgenoot Gil de Ferran?
"Ik kijk al erg uit naar de samenwerking met Gil. Hij was zeker een van de beslissende factoren om me te overhalen naar hier te komen. Ik heb natuurlijk al enkele jaren contact met het team maar ik had pas in 2005 contact met de topmensen. Onlangs nog hebben we zitten spreken over wanneer ik kan starten met testen van de RA106. Ik ben daar al heel opgewonden over."
Welke lessen heb je geleerd bij Ferrari en wat kan je Honda Racing F1 Team bijbrengen?
"Ik denk dat ik niet alleen de lessen die ik geleerd heb bij Ferrari zal meebrengen, maar ook alle lessen die ik leerde in de loop van mijn dertien jaar racen. Ik heb al races en kampioenschappen gewonnen, dus ik wil deze ervaring graag delen met het team."
Wat zijn de praktische veranderingen die je moest maken, sociaal en professioneel, nu dat je voor een Engels team rijdt?
"Ik heb al zeven jaar voor een team uit Engeland gereden. De trip van mijn woonplaats in Monaco tot het hoofdkwartier in Brackley is nu iets langer dan naar Ferrari, maar het testteam werkt veel in Spanje, dus ik denk niet dat ik me daar veel zal moeten aan aanpassen."
Wat zijn je eerste taken en wanneer zal je voor het eerst rijden voor het team?
"Ik zal volgende week voor de eerste keer rijden op Jerez. Ik kijk er al naar uit. Ik rijd nu al te snel op de gewone weg. Ik heb dus zeker een racewagen nodig!"
De aanloop naar de eerste race in Bahrein bestaat uit een intensieve periode van testen. Je wil waarschijnlijk zoveel mogelijk kilometers rijden vooraleer aan te komen op het Sakhir circuit?
"Ja natuurlijk. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan testen om alles te vergelijken. Het programma voor de nieuwe wagen, de RA106, ziet er goed uit en nu moeten we zien hoe het op de baan verloopt. Ik ben heel opgewonden om voor een nieuw team te rijden, zeker voor Honda. De reden waarom ik Ferrari niet eerder verlaten heb, is omdat ik dacht dat er niets beter was. Nu is er wel iets beter en ik hoop dat ik het team vooruit kan helpen en zien of ik mijn droom kan waarmaken om het kampioenschap te winnen.
Wat verwacht je dat het grootste verschil zal zijn tussen de Honda Racing F1 Team RA106 en de Ferrari 2005 F1 wagen? Verwacht je dat je je rijstijl zal moeten aanpassen?
"Eerlijk, ik sta open voor alles want ik wil geen beperkingen aan mijn nieuwe wagen. Ik wil eerst zien hoe het gaat. Er zullen dit jaar voor iedereen veranderingen zijn met de omschakeling van de motor van V10 tot V8. Er zal natuurlijk minder kracht zijn maar ik weet zeker dat de ingenieurs een slimme manier zullen vinden om meer kracht te geven. Rijders willen altijd maar meer kracht!"
Wat denk je over de reïntroductie van bandenwissels en het nieuwe kwalificatieformaat? Zullen de mensen hierdoor meer geïnteresseerd raken in de Formule 1?
"Ik denk dat pitstops tot op zekere mate goed zijn voor de Formule 1. Je kunt dan namelijk iets doen met de strategie. Met de regels van 2005 dachten we dat rijders problemen zouden hebben op het einde van de race en dat er meer ingehaald zou worden, maar dat was niet het geval omdat deze wagens moeilijk ingehaald worden en ook de circuits maakten het niet makkelijker. Als je problemen had met je banden, in Monaco bijvoorbeeld, dan vertraagde je tot 3 seconden per ronde. Ik denk dus dat er veranderingen mochten komen. Ik wil echter niet constant veranderingen. Consistentie is goed."
Wat zijn je indrukken van Jenson Button en kijk je uit om jezelf te meten met hem op de baan?
"Het team wordt er beter van als je goed samenwerkt en ik ben iemand die liever vrienden maakt dan vijanden. Ik ken Jenson als een vriend maar ik heb nog nooit met hem samengewerkt. Hij is zeker een goede rijder, dus het zal een uitdaging worden om met hem te werken. De beste zal winnen!"
Wat zijn jouw ambities voor het eerste jaar met Honda Racing F1 Team?
"Ik heb geen begrenzing op mijn verbeelding. We willen echter wel de voeten op de grond houden en met de wil van iedereen om de wagen van verleden jaar te verbeteren staan we in een goede positie. Ik kan wat van mijn ervaring gebruiken om het hele pakket te verbeteren, en ik geloof echt dat we dit jaar races kunnen winnen."
Ik ben benieuwd naar wie hij gaat om het team te laten zegenenquote:Ik denk dat dit team over alles beschikt, behalve een eerste zegen, en ik hoop dat ik hierbij kan helpen.
bronquote:5-1 - In tegenstelling tot wat verscheidene media eerder berichtten, gaat de Zuid-Afrikaanse diamantenhandelaar De Beers het team van Ferrari vanaf 2007 niet sponsoren. Dit heeft een woordvoerster van het bedrijf bekend gemaakt in het Amerikaanse blad Forbes
,,Natuurlijk is er een associatie met diamanten en de glamour in de Formule 1”, liet De Beers woordvoerster Lynne Hori weten. ,,Maar wij hebben geen plannen om een Formule 1 team te sponsoren.”
Bij Ferrari beweerde men dat de internationale pers te snel conclusies had getrokken door bekend te maken dat de deal tussen de Italiaanse renstal en de diamantenhandelaar al rond was. ,,Wij weten niets van een deal”, vertelde een woordvoerster van Ferrari aan het Duitse blad Express. ,,Daarom geven wij geen commentaar op de geruchten.”
oja de laatste keer was 1997 dat ze die wagen oranje hadden tijdens de wintertestquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat kleurtje is tijdelijk, dat hebben ze bijna ieder jaar met testen.
quote:10-1 - Net zoals Toyota en Red Bull Racing, test Renault nu met haar nieuwe auto. Vanochtend vroeg maakte de R26 zijn eerste meters, toen Giancarlo Fisichella de blauw-gele bolide in het Spaanse Jerez de baan opstuurde.
Echt heel anders dan de R25, waarmee Renault afgelopen seizoen beide wereldkampioenschappen wist te winnen, ziet de nieuwe bolide er op het eerste gezicht niet uit. Maar de oplettende kijker zal opmerken dat de R26 weldegelijk wat afwijkt van zijn voorganger. Met name aan de achterzijde, wat natuurlijk een gevolg is van de invoering van de 2,4-liter V8-motoren.
De R25 is overigens nog niet naar het museum verwezen door de Franse renstal. Terwijl Giancarlo Fisichella vandaag en morgen rijdt met de nieuwe auto, moet Fernando Alonso het nog stellen met de wagen van afgelopen jaar, uitgerust met een ‘gecastreerde’ V10-krachtbron. De wereldkampioen kruipt pas donderdag achter het stuur van de R26.
Nah, en de jaren daarvoor dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef WEST het volgende:
[..]
oja de laatste keer was 1997 dat ze die wagen oranje hadden tijdens de wintertest![]()
quote:BMW in het wit
BMW is de testsessie in Jerez de la Frontera begonnen met een witte auto. In de vorige tests maakte het team nog gebruik van de kleurstelling van de oude Sauber. Nick Heidfeld was de eerste BMW-coureur die de witte auto bestuurde.
Formule 1quote:De la Rosa: ’Ferrari’s V8 is beter’
McLaren wordt opnieuw achtervolgd door problemen met de motoren. Er kan voorlopig niet met de V8 worden getest omdat de bevestigingspunten voor de nieuwe auto teveel afwijken. Tot overmaat van ramp is Ferrari’s V8 volgens Pedro de la Rosa ook nog eens sneller dan die van Mercedes.
Niet alleen de betrouwbaarheid van de nieuwe Ferrari-krachtbron is dik in orde, ook met het vermogen zit het volgens testcoureur Pedro de la Rosa wel goed. "Ik ben onder de indruk van Ferrari’s nieuwe motor. Met mijn ongelimiteerde V10 reed ik achter de Ferrari, maar ik kwam niet eens in de buurt.”
Op dit moment richten McLaren en Mercedes zich volledig op het inbouwen van de motor in de nieuwe bolide, de MP4-21. De la Rosa kan niet ontkennen dat het team achterligt op Ferrari met de ontwikkeling van de motor, maar ook is hij van mening dat er zeker nog een groot deel van de achterstand wordt ingelopen voordat het seizoen officieel begint.
"We liggen achter Ferrari ja, dat kan ik niet ontkennen. Honda ligt ook voor. Maar nog voor de start van het seizoen zullen we een groot deel van de achterstand weggewerkt hebben”, vertelt de McLaren-testcoureur in het Spaanse AS. Dat moet dan met name gaan gebeuren in februari, want pas eind deze maand is de nieuwe bolide gereed.
"Kimi Raikkonen en Juan Pablo Montoya moeten even geduld hebben, zij kunnen volgende week niet met de V8 rijden. Dat kan pas eind januari, als we over de nieuwe auto beschikken. Erg zonde, want zo verliezen we vijftien testdagen met de V8-motor”, luidt de weinig opbeurende analyse van de Spanjaard. Hij heeft nog wel een positieve mededeling om mee af te sluiten: "Data uit onze windtunnel suggereert dat de nieuwe auto veel beter is dan de MP4-20. Ik ben benieuwd hoe groot het verschil op het circuit zal zijn."
Ik zie nog steeds Raikkonen eerder vertrekken. Vooral als dat gezeur met die motoren weer gaat beginnen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Illien: "Montoya heeft McLaren de titel gekost"
Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.
ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben, dat was het vorige seizoen niet zo (ja, dat ding was toen erg onbetrouwbaar). " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
Als de betrouwbaarheid net zo slecht is als aan het begin van het vorige seizoen dan denk ik ook wel dat hij vertrekt bij McLaren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Raikkonen eerder vertrekken. Vooral als dat gezeur met die motoren weer gaat beginnen.
Helemaal mee eens. De motorwissels voorafgaand aan de diverse wedstrijden heeft ze ook de nodige punten gekost.quote:In het laatste heeft Illien misschien wel gelijk, maar dan vergeet hij erbij te zeggen dat ze voordat de race überhaupt al begonnen was kapot gingen. En op die manier had Kimi alsnog een achterstand. Anders had McLaren denk ik wel een 1-2 behaald in bijvoorbeeld Groot-Brittanië i.p.v een eerste en derde plek. En dat heeft ze op deze manier toch ook wel punten gekost.
Mee eens.quote:maar voor mij als Ferrari-fan klinkt het voorlopig als muziek in de oren. Al moeten we eerst nog maar eens afwachten wat de nieuwe wagens doen. Voor hetzelfde geld is de MP4-21 een stuk beter dan de F2006 en kunnen ze het op die manier compenseren.
Montoya dan naar Renault?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Illien: "Montoya heeft McLaren de titel gekost"
Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.
ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben. " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
Onder drivers is nog steeds geen Monteiro cq. 2de rijder te bespeuren...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Googolplexian het volgende:
MF1 heeft haar website gelanceerd.
http://www.midlandf1.com/
Guess waar mn nickname vandaan komt... Gaaf he die JPS Lotussenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ik vind dat wel mooier, zoals je senna vroeger zag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
dit vind ik de mooiste wagen![]()
Mwa, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.quote:
Daar is het nog veel te vroeg voor, al die resultaten van nu zeggen nog helemaal niets en zo'n quote van De la Rosa nog minder, ik denk wel dat Ferrari weer gaat meedoen bovenin maar domineren is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.
Alonso is bezorgd over progressie bij Bridgestone: "De Bridgestone-banden beginnen heel erg goed te worden. Onze grootste angst is dat Bridgestone weer zo'n seizoen beleeft als twee jaar geleden, toen het Japanse rubber domineerde. Ik hoop dat we samen met Michelin ervoor kunnen zorgen dat dat niet het geval zal zijn." (aldus F1 Racing)
Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
bronnetjequote:Technische specificaties Midland M16
Chassis: Volledige carbon fibre monocoque
Transmissie: Door Midland zelf onwikkelt. Het is een zeven versnellingsbak met achteruit.
Wielbasis: Meer dan 3000mm
Spoorbreedte voor 1480mm
Spoorbreedte achter 1418mm
Totale hoogte 950mm
Totale lengte: Ongeveer 5000mm
Totaal gewicht inclusief coureur: 601kg
Koppelingsplaten: AP Racing
Wielen van BBS gemaakt naar de Midland specificaties
Brandstoftank capaciteit: over de 90kg
Motor:
Benaming: RVX-06
Aantal cilinders: 8
Capaciteit: 2398cc
Meer dan 700pk
Ongeveer. 20.000 toeren per minuut
Klepaandrijving: Pneumatisch
Aandrijving van gaspedaal: Hydraulisch
Bougies: DENSO
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dacht dat gewicht omlaag mocht dit jaar? 580 ofzo?
Wellicht is Midland dat vergeten.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat dacht ik ooki.v.m. de V8 motoren
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
Krijgen we wel weer de gezellige zeursessies over hoe saai het dit jaar wel niet is, en hoe goed het vorig jaar wel niet wasquote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het nog veel te vroeg voor, al die resultaten van nu zeggen nog helemaal niets en zo'n quote van De la Rosa nog minder, ik denk wel dat Ferrari weer gaat meedoen bovenin maar domineren is een ander verhaal.
Ik zou hierbij nog Ralf in de Toyota bij willen plaatsen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Krijgen we wel weer de gezellige zeursessies over hoe saai het dit jaar wel niet is, en hoe goed het vorig jaar wel niet was
Feit is, ook vorig jaar was er geen fuck aan, spannend was het na de 1e seizoenshelft al niet meer en Renault en McLaren wisselden stuivertje over wie de races mocht winnen. Wil je een echt spannend seizoen hebben dan moet je minimaal 3 teams hebben die met minimaal 1 coureur mee kunnen doen om de titel tot de laatste race.
Ferrari met Schumacher
McLaren met Kimi en Montoya
Renault met Alonso
Williams met Webber
Honda met Button
Uit dit rijtje komt de nieuwe wereldkampioen maar het zou leuk zijn als de rest tot de laatste race mee zou kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |