abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33301865
quote:
Ergens in december 2005 zei Bernie Ecclestone het volgende:
"Dennis handelde niet verstandig"
Als je daar niet bij bent geweest, kun je daar niet over oordelen...
pi_33302836
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef SupaMario het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook wel maar het heeft totaal niks te maken met de post van multatuli!
Als iedereen hier gaat posten wat voor petjes die heeft... kan je het topic net zo goed sluiten!
Een rood met beige Ferrari pet + een zwart met zilver paard Ferrari pet + Schumi petje met 'Deutsche Vermogensberatung' tekst.
pi_33310887
Super Aguri heeft inschrijfgeld overgemaakt

Het Super Aguri-team is weer een stap dichter bij deelname aan het seizoen 2006, want niet alleen hebben de tien overige teams geen prolemen met het nieuwe team, ook het inschrijfgeld, een bedrag van 48 miljoen dollar, is inmiddels overgemaakt aan de FIA.

De problemen rond het inschrijfgeld zouden niets te maken hebben met de financiële situatie van Super Aguri, maar het geld zou door de FIA pas later ontvangen zijn door wetgeving die het witwassen van geld moet tegengaan. Hierdoor zou de transactie langer hebben geduurd dan was voorzien. Het is nu nog wachten op het officiële groene licht van de FIA.

FIA-president Max Mosley ziet geen reden meer om het Super Aguri-team deelname te ontzeggen. "Ik weet zeker dat er in 2006 elf teams aan de start verschijnen", zei Mosley woensdag tegen Auto, Motor und Sport.
www.f1racing.nl
pi_33310956
quote:
Sjeik ziet race in Nederland wel zitten
Sjeik Maktoum ’overweegt’ A1GP-race in Nederland

22-12 - Als iets opvalt aan het publiek dat A1GP trekt, dan is het wel dat er altijd en overal Nederlanders op de tribune te vinden zijn. Bij de tweede race van het seizoen, op de Lausitzring, had Sjeik Maktoum het er zelfs over. ,,Puur voor deze fans overweeg ik een race in Nederland", stelt hij nu.

Er zijn al allerlei initiatieven gestart door verschillende internetsites om de A1GP naar Zandvoort te halen. Tot op heden zonder succes, maar nadat circuitdirecteur Hans Ernst samen met assistent Erik Weijers in Dubai hebben onderhandeld met de organisatie begint het er stilletjes op te lijken dat er op z’n minst wordt geprobeerd het nieuwe kampioenschap naar Zandvoort te halen.

Sjeik Maktoum zou er in ieder geval niks op tegen hebben, zo meldt hij in de nieuwste uitgave van FORMULE 1. Op de vraag hoeveel tijd hij zichzelf gunt om van A1GP een groot succes te maken antwoordt hij dan ook het volgende. ,,Het is al een groot succes, nu moet het alleen commercieel nog een succes worden."

,,Ik overweeg zelfs een race in Nederland, puur om de fans. Als ze hier al zijn, wat gaat er dan gebeuren als ik een race in Nederland organiseer? En weet je, ze betalen, 10, 25 of 40 euro. Wat de prijs ook is. Net zoals ze zullen betalen als de Nederlandse industrie het nalaat om het team te sponsoren. Zij zullen het team niet ten onder laten gaan. En dat is de relatie wat A1 Grand Prix heeft met de fans."
bron
Calm down, please!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 december 2005 @ 16:18:21 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33312366
als ze de kaartjes een fatsoenlijke prijs geven (25 euro ofzo) krijgen ze Zandvoort met gemak vol!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33313016
Het cruciale ziinnetje is 'Net zoals ze zullen betalen als de Nederlandse industrie het nalaat om het team te sponsoren'
Blijkbaar heeft Lammers nog steeds geen sponsors weten te trekken. Gek, want voor niet te veel geld zit je pontificaal in beeld.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_33316668

  donderdag 22 december 2005 @ 19:12:08 #108
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_33317079
Die dingen zien er niet uit
ff wachten nog
pi_33326655
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
als ze de kaartjes een fatsoenlijke prijs geven (25 euro ofzo) krijgen ze Zandvoort met gemak vol!
Helaas doen ze dat niet .Ik heb wel een paar jaar geleden gratis kaartjes gekregen voor de Rizzla Racing Day op Assen (maar ik was vast niet de enige ) zaten in de Racereport En voor volgend jaar hebben we de kaarten alweer besteld voor Spa voor E70,-
Bla....:P
AutoFans.nl
pi_33340159
Montezemolo: "Schumacher is onze toekomst"
[23 december - 08:26]


Ferrari president Luca di Montezemolo hoopt dat Ferrari nog lang kan samenwerken met zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher, temidden van de geruchten die beweren dat Kimi Raikkonen hem zal vervangen bij de Italiaanse renstal in 2007.

"Michael Schumacher hoort niet enkel bij onze huidige Ferrari, maar ook bij de toekomst," zei Montezemolo op de kerstviering van het team gisteren. "Michael moet zelf over zijn toekomst beslissen. Omwille van zijn toewijding en talent blijft hij de beste. In de zomer zal de beslissing vallen."

Het contract dat de Duitser met het Italiaanse team heeft, loopt af op het einde van 2006. Willi Weber, de manager van Schumacher, heeft reeds laten uitschijnen dat Schumacher in de lente van volgend jaar een beslissing zal nemen over zijn toekomst.

Montezemolo sloot ook niet uit dat MotoGP rijder Valentino Rossi kans maakt bij het team. "Hij mag dan wel geen tweederangspiloot spelen," aldus de Ferrari president. "Als hij ermee akkoord zou gaan om enkele maanden te testen, dan kunnen we zien als hij al dan niet succesvol kan zijn."

De nieuwe Ferrari zal gelanceerd worden in de tweede helft van januari, na de tests van de nieuwe bolide in Fiorano.

SCHUMI
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:58:00 #111
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_33367725
Takuma Sato en Alex Wurz zijn gisteren vader geworden van 2 jongetjes.
Baby Sato is nog naamloos, baby Wurz heet Charlie.

En die vleugels zijn walgelijk!
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_33416129
Wat afschuwelijk dat die achtervleugels er zo uit gaan zien in 2007.
En over dat A1 verhaal in Zandvoort, ookal is een kaartje iets duurder dan wat er gezegd word, zoiets wil elke autorace fan toch wel een keer mee maken neem ik aan.
  donderdag 29 december 2005 @ 18:06:38 #113
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_33512143
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_33514613
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
Ik denk idd dat het een kwestie van wennen is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 december 2005 @ 22:46:10 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33522636
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
toen destijds de vleugels kwamen waren ze ook enorm lelijk, helemaal boven de auto's
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 december 2005 @ 23:42:28 #116
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33525042
in 1998 moest ik ook erg wennen aan de smallere wagens. Hoe wel ik wel vind dat die breede wagens met slicks mooier zijn dan deze generatie wagens
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33525286
Hm, het is nog maar een fotoshop, en ik vind het ook wel meevallen. Is wel wennen ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 00:44:13 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33525358
één van de mooiste F1 wagens ooit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33525527
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
één van de mooiste F1 wagens ooit
[afbeelding]
Dé mooiste ooit:



Tijdens het zappen zag ik die ineens rondrijden op TV... heb sindsdien weinig races gemist.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 00:55:47 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33525679
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:05:36 #121
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33525945
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger
ik vind dat wel mooier, zoals je senna vroeger zag





dit vind ik de mooiste wagen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33526053
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger


Zulke lage randen vind ik dan weer oerlelijk...

Maarre ik kom deze net tegen..



Fotoshop?
Edit: Wel gewoon echt..

The grid proved to be confusing for another reason as well: there were two Michael Schumachers: one driving a Ferrari, the other at the wheel of a McLaren. Later it emerged that David Coulthard had borrowed one of Michael's helmets because of misting problems with his own.
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:11:17 #123
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33526117
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:09 schreef Murray het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zulke lage randen vind ik dan weer oerlelijk...

Maarre ik kom deze net tegen..

[afbeelding]

Fotoshop?
lijkt er wel op, kan me ook niet herhinneren dat schumi ooit in een mclaren gezeten heeft
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 01:16:21 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33526322

Lotus 88, de mooiste "achtervleugel" ooit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 30 december 2005 @ 01:22:33 #125
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33526498
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Lotus 88, de mooiste "achtervleugel" ooit
[afbeelding]
met die wagen sta ik nog op de foto

lol was ietjes anders

die van jacky stewart is ook gaaf

morgen zal ik ff fotos uppen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 01:27:54 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33526643
dat was in de tijd dat er per seizoen nog eens wat werd afgekeurd qua bodywork van de auto, of er zaten ineens 6 wielen aan een wagen wat niet mocht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33529666
effe stout crossposten:

[fotos] F1 Art project is bijna af [modem alert]




* Googol trots is
Calm down, please!
pi_33529758
quote:
Ron Dennis geeft zijn rijders de schuld

Ron Dennis legt de schuld van het uitblijven van beide titels afgelopen seizoen bij zijn rijders, het is tevens ook een reden geweest om Fernando Alonso te contracteren.

Dennis verraste de hele Formule 1 wereld door de komst van Fernando Alonso aan te kondigen. Ron Dennis zei er over in the Guardian:"Alonso en Renault hebben mooi werk geleverd in 2005. Ze hadden een goed pakket dat direct betrouwbaar was tijdens de eerste race, terwijl onze rijders bezweken onder de druk."

Raikkonen en Montoya lieten in de eerste race nauwelijks iets zien de Fin maakte een fout in de kwalificatie en verloor een stuk bodywork gedurende de race, terwijl Montoya in tweede positie uit de race spinde.


bron
Calm down, please!
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:00:45 #129
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33532420
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 05:54 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



bron
ron dennis moet niet zo zeiken, de wagens waren ook erg betrouwbaar.


Vergeten jullie vanavond niet het F1 jaaroverzicht op SBS6 om 23:30
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33534143
Dus Kimi gaat weg. (Ferrari) Als dat bericht waar is, wil je niet eens meer voor Dennis werken lijkt me.
pi_33537788
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 05:54 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



bron
Dennis heeft zeker de cursus gevolgd "Hoe pest ik mijn coureurs weg".
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef HPoi het volgende:
Dus Kimi gaat weg. (Ferrari) Als dat bericht waar is, wil je niet eens meer voor Dennis werken lijkt me.
Lijkt mij ook niet. Op deze manier kan hij voor 2007 nog een extra coureur aan gaan trekken. Want ik kan me voorstellen dat Montoya er op deze manier ook niet veel zin meer in heeft.

En zoals WEST al zegt die Mercedes-motoren waren nou ook niet echt het ultieme voorbeeld van betrouwbaarheid.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:39:15 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538109
Ik vond Dennis altijd al een slappe zak maar dit . Je zou Dennis eens moeten horen als de rijders zo'n kritiek zouden leveren op de auto in de pers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33538381
Hij heeft toch gewoon gelijk? Die race gingen ze ook gewoon de fout in.

Kijk even naar wat 'ie nu eigenlijk zegt:

"Alonso en Renault hebben mooi werk geleverd in 2005. Ze hadden een goed pakket dat direct betrouwbaar was tijdens de eerste race, terwijl onze rijders bezweken onder de druk."

Raikkonen en Montoya lieten in de eerste race nauwelijks iets zien de Fin maakte een fout in de kwalificatie en verloor een stuk bodywork gedurende de race, terwijl Montoya in tweede positie uit de race spinde."

Die site maakt er dan van 'Ron Dennis legt de schuld van het uitblijven van beide titels afgelopen seizoen bij zijn rijders, '
pi_33538901
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:



pi_33539223
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat moet ook wel met zo'n username.
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:23:33 #136
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33559676
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:00 schreef WEST het volgende:

Vergeten jullie vanavond niet het F1 jaaroverzicht op SBS6 om 23:30
Zeker niet vergeten!
  Redactie Sport vrijdag 30 december 2005 @ 22:51:06 #137
109131 crew  sportfreak
pi_33560962
Op SBS teletext staat dat het jaaroverzicht al 23.10 begint. Voor de zekerheid dan maar alvast inschakelen.
pi_33562311
Op internet staat ook 23:30.... iemand?
Tralalalaaa
pi_33562409
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op internet staat ook 23:30.... iemand?
Zal denk ik zo wel beginnen. Er is nu reclame.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:22:59 #140
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33562476
Eerst show nieuws.. begint dus rond 23:30.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:33:49 #141
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33563042
BEGINT !!! spannend..
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:50:34 #142
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33563885
Damn wat ging die Schumacher toch onwijs hard in Imola. En inderdaad na die race waren ze nergens meer...
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:17:02 #143
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33567399
"schumacher deed weer een Schumiriaanse actie"
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:33:37 #144
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_33579890
Ik kwam net het Concorde Agreement uit 1997 tegen. Iemand interesse?

http://ziggyziggyziggy.speedxs.nl/fok!/Concorde.pdf
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 31 december 2005 @ 15:43:14 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33582378
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:

[afbeelding]

[afbeelding]
prachtige wagens ja
en in de handen van Jos bleken het ook nog eens best redelijke wagens te zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport zaterdag 31 december 2005 @ 15:48:41 #146
109131 crew  sportfreak
pi_33582579
De voor mij absoluut mooiste wagen ooit:

pi_33583074
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kwam net het Concorde Agreement uit 1997 tegen. Iemand interesse?

http://ziggyziggyziggy.speedxs.nl/fok!/Concorde.pdf
Hartelijk dank Ik had de aankondiging al zien staan bij RaceFax, maar ben geen subscriber. De verdeling van het prijzengeld verheldert wel wat zaken. Bijvoorbeeld die actie van Stoddard in Spa 2005 om zo extreem licht te kwalificeren is financieel nog best zinvol geweest. (zij bijlage 10)
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zondag 1 januari 2006 @ 21:22:19 #148
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_33610235
quote:
Vorig jaar werd Fernando Alonso de jongste Formule 1-wereldkampioen aller tijden. De Spanjaard hoopt het kunststukje uiteraard ook het komende seizoen te kunnen presteren. Hij verwacht dat de komende seizoenen spannender zullen worden dan de afgelopen seizoenen. Toyota is flink sneller geworden en Ferrari zint op eerherstel. Zelf vertrekt de man uit Oviedo aan het eind van het seizoen naar McLaren. Desondanks staat Fernando Alonso naar eigen zeggen niet onder druk: “ik heb laten zien wat ik kan.”

“Het afgelopen seizoen heb ik mezelf onder druk gezet. Ik was jong, getalenteerd en ik had de kans om de titel te winnen”, weet de man die de eerste wereldtitel voor Renault binnenhaalde. “Ik heb nu bewezen dat ik op het hoogste niveau kan winnen. Al word ik de komende jaren steeds twintigste: wereldkampioen ben ik geweest."
bron + rest van verhaal

Nou ... daar is McLaren lekker mee dan. Lekkere motivatie is dat. en Renault moet daar nog een jaar mee doen. Nou is mij zijn keuze ook duidelijker ... hij pakt 20 miljoen voor het contract bij McLaren en het kan hem volgens mij geen drol schelen oftie wint of niet... dat geld is binnen. Zoals 'ie zelf al zei: Ik kom uit een nederig bestaan en voor mij hoeft al die weelde niet.

Hij pakt het geld, verdeeld het onder z'n familie en wordt zakenman.
Calm down, please!
pi_33613375
Waar halen jullie dat toch altijd vandaan?

Hij is wereldkampioen geworden, dat pakt niemand hem meer af. Hij is er blij mee en hij heeft vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten...

Maar wat zegt dat in godsnaam over z'n motivatie? Hoe kom jij erbij dat F1 hem verder niet meer boeit en dat 'ie alleen voor het geld gaat?
pi_33617619
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Murray het volgende:
Waar halen jullie dat toch altijd vandaan?

Hij is wereldkampioen geworden, dat pakt niemand hem meer af. Hij is er blij mee en hij heeft vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten...

Maar wat zegt dat in godsnaam over z'n motivatie? Hoe kom jij erbij dat F1 hem verder niet meer boeit en dat 'ie alleen voor het geld gaat?
Uit een hele simpele gedachtengang:

Iemand die vind dat 'ie z'n best heeft gedaan doet z'n best niet meer.


Het is maar mijn mening, hoor. Ik denk dat Alonso nu alleen nog maar gaat aftakelen.
Calm down, please!
  maandag 2 januari 2006 @ 15:29:28 #151
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_33627233
Misschien niet de meest succesvolle auto, maar ik vond 'm wel supermooi: De Benetton PlayLife B200 uit 2000.
En dan vooral vanwege de neus van de wagen





pi_33633290
Wurz naar Williams als test en reserve coureur.
quote:
Williams and Wurz

Williams F1 HAS signed a contract with Austrian Alexander Wurz for him to become the team's test and reserve driver in 2006. Although there was speculation yesterday, the deal was not completed until this afternoon and one can only guess that Williams has either decided that it no longer wants money for the third driver or that Wurz has some backing to get him the job at Williams. The news means that Narain Karthikeyan may find himself out of work although it is still possible that the Indian driver could become the team's fourth driver.

An announcement is expected shortly.
http://www.grandprix.com/ns/ns16073.html

Er stond gisteren dacht ik nog een stuk op die site wat die geruchten over Wurz als totale onzin bestempelde.. begon met 'sommige mensen geloven dat de kerstman en en tandenfee bestaan...' ofzo_O-
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:32:12 #153
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_33652176
Michael Schumacher is vandaag 37 geworden
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_33653202
Formule 1 nog drie jaar naar Francorchamps
Uitgegeven: 3 januari 2006 10:24

BRUSSEL - De Formule 1 zal nog drie jaar van start gaan op het Belgische circuit Spa-Francorchamps. Organisator Bernie Ecclestone en het regionale Waalse regering staan op het punt daarover een nieuw contract te tekenen. De overeenstemming maakt een einde aan maandenlang geruzie.

Eerder hadden de twee partijen een contract getekend dat doorliep tot 2015. Het leidde tot opschudding, omdat het Waals gewest jaarlijks 15 miljoen euro moest bijdragen, zelfs als er geen race plaatsvindt. Een van de politici bleek het contract te hebben getekend zonder het te lezen, omdat hij geen Engels kent.

Onderhandelaars hebben nu een andere overeenkomst opgesteld. Nieuw is wel dat het Waals gewest het circuit moet opknappen om het op internationale normen te brengen, aldus de Waalse krant La Libre Belgique dinsdag.
Bron: www.nu.nl
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:42:24 #155
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33653764
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef SupaMario het volgende:
Michael Schumacher is vandaag 37 geworden
mijn hond is 11 geworden vandaag
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33654264
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef WEST het volgende:

[..]

mijn hond is 11 geworden vandaag
Maar die rijdt geen Formule 1!!!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:16:02 #157
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_33654737
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef WEST het volgende:

[..]

mijn hond is 11 geworden vandaag
oh gefeliciteerd maar dat heeft niks met formule 1 te maken
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:19:43 #158
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33654854
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef SupaMario het volgende:

[..]

oh gefeliciteerd maar dat heeft niks met formule 1 te maken
je kunt iedereen wel opnoemen die jarig is maar dat doen jullie niet... dus dit is een zinloze actie.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:30:34 #159
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_33655188
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef WEST het volgende:

[..]

je kunt iedereen wel opnoemen die jarig is maar dat doen jullie niet... dus dit is een zinloze actie.
sago
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_33655267
quote:
Albers wordt 'ambassadeur'

Midland-rijder Christijan Albers is 'ambassadeur' van het blad Veronica geworden. Het blad bestaat 30 jaar en daarom hebben ze een overeenkomst gesloten met het Midland-team.

Wanneer het F1-seizoen begint zal Veronica geregeld aandacht besteden aan Albers. Het logo zal op de pet en de raceoverall te zien zijn.

Albers is tevreden, "Het magazine en ik zijn samen nog jong en snel. Omdat ze een jubileum vieren, gaan we het extra leuk maken." vertelde Albers.

Peter Contant, algemeen directeur en hoofdredacteur van het blad, "Hij past bij ons blad om op pole-position te blijven staan. Chris is een echte ambassadeur van Veronica Magazine."
bron : http://www.4mule1.net/pits.php?subaction=showfull&id=1136284071&archive=&start_from=&ucat=&
Calm down, please!
pi_33655300
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef SupaMario het volgende:
Michael Schumacher is vandaag 37 geworden
jaartje dichter bij het einde
Calm down, please!
pi_33655566
Hoe je hem ook vind, hij blijft wel maar sponsors rijgen...
Klasse, Gr8!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:51:04 #163
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_33655862
quote:
"Karthikeyan heeft betere optie dan Williams"

Volgens een krant in India heeft Narain Karthikeyan een veel betere optie dan testen voor Williams. Welke optie de Indiër heeft is niet bekend, maar de deal zou binnen twee weken beklonken moeten zijn.

De anonieme bron van de krant wist te vertellen dat er nog steeds een kans voor hem is bij Williams, ook als Wurz naar het team gaat. Maar mocht de onbekende interesse tot een overeenkomst komen, zal Karthikeyan het aanbod van Williams afslaan, zelfs als het team hem zou betalen.

"Het zou de betere optie voor Narain zijn, maar meer bekendmaken op dit moment zou zijn kansen verkleinen," vertelde de bron. "Alles wat ik kan zeggen is dat het om Formule 1 gaat. Het is een prachtige optie. Op 15 januari moet het rond zijn."

Karthikeyan reed vorig jaar voor Jordan-Midland en testte in de eerste wintertests een paar keer voor Williams
Waar heeft die Karthikeyan al deze aandacht aan te danken?
Ik vind het een zeer beperkte coureur, zeker niet formule 1 waardig.
Mjah... zal wel aan die Indiase kranten liggen, die waarschijnlijk doen alsof hij de meest gewilde rookie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-01-2006 13:13:00 ]
pi_33656422
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Maar mocht de onbekende interesse tot een overeenkomst komen, zal Karthikeyan het aanbod van Williams afslaan, zelfs als het team hem zou betalen.
Yeah right.
Dat is ook makkelijk zeggen hé, toen was al bekend dat Wurz naar Williams gaat.

Karthikeyan schijnt een behoorlijke sponsorbacking te hebben, maar zelfs met een zak met geld was hij dus niet interessant voor Williams. Wurz krijgt overigens wel gewoon betaald.
pi_33663954
Mijn verwachting: binnen 5 races heeft Wurz het stoeltje overgenomen van Rosberg. Met zo'n ervaren kracht als testcoureur kan Rosberg het zich niet permitteren om fouten te maken. Echter, de Duitser heeft denk ik wel het voordeel dat hij een 'jongen van de club is'. Maar ja, neemt niet weg dat je zo aan de kant, of gedegradeerd kan worden..

Over mooiste F1-wagens, de mijne: Jordan uit 1999 met mijn favoriete rijder Heinz-Harald Frentzen. Ik baal er nog steeds van dat ik pas vanaf 2000 F1 intensief ben gaan volgen, want wat was 1999 een fantastisch jaar.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33677380
is Super Aguri hetzelfde als ARTA (van de ARTA NSX) ? www.super-aguri.co.jp is de ARTA site


Dan kunnen we al een beetje naar de kleurstelling gaan raden

Calm down, please!
pi_33704941
quote:

Interview met Rubens Barrichello!

Voor het eerst sinds Barrichello nu officieel lid is van Honda Racing, heeft hij een interview gegeven met zijn mening over zijn nieuwe situatie.

Hoe voelt het om een Honda Racing F1 Team driver te zijn?

"Ik ben heel opgewonden want ik voel dat dit een heel goed team is. Ik kijk echt uit om samen te werken met Honda en de ingenieurs, marketing en iedereen in de fabriek. Ik denk dat dit team over alles beschikt, behalve een eerste zegen, en ik hoop dat ik hierbij kan helpen."



Hoe vertrouwd ben jij met de voornaamste medewerkers en kijk je uit om samen te werken met je landgenoot Gil de Ferran?
"Ik kijk al erg uit naar de samenwerking met Gil. Hij was zeker een van de beslissende factoren om me te overhalen naar hier te komen. Ik heb natuurlijk al enkele jaren contact met het team maar ik had pas in 2005 contact met de topmensen. Onlangs nog hebben we zitten spreken over wanneer ik kan starten met testen van de RA106. Ik ben daar al heel opgewonden over."

Welke lessen heb je geleerd bij Ferrari en wat kan je Honda Racing F1 Team bijbrengen?
"Ik denk dat ik niet alleen de lessen die ik geleerd heb bij Ferrari zal meebrengen, maar ook alle lessen die ik leerde in de loop van mijn dertien jaar racen. Ik heb al races en kampioenschappen gewonnen, dus ik wil deze ervaring graag delen met het team."

Wat zijn de praktische veranderingen die je moest maken, sociaal en professioneel, nu dat je voor een Engels team rijdt?
"Ik heb al zeven jaar voor een team uit Engeland gereden. De trip van mijn woonplaats in Monaco tot het hoofdkwartier in Brackley is nu iets langer dan naar Ferrari, maar het testteam werkt veel in Spanje, dus ik denk niet dat ik me daar veel zal moeten aan aanpassen."

Wat zijn je eerste taken en wanneer zal je voor het eerst rijden voor het team?
"Ik zal volgende week voor de eerste keer rijden op Jerez. Ik kijk er al naar uit. Ik rijd nu al te snel op de gewone weg. Ik heb dus zeker een racewagen nodig!"

De aanloop naar de eerste race in Bahrein bestaat uit een intensieve periode van testen. Je wil waarschijnlijk zoveel mogelijk kilometers rijden vooraleer aan te komen op het Sakhir circuit?
"Ja natuurlijk. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan testen om alles te vergelijken. Het programma voor de nieuwe wagen, de RA106, ziet er goed uit en nu moeten we zien hoe het op de baan verloopt. Ik ben heel opgewonden om voor een nieuw team te rijden, zeker voor Honda. De reden waarom ik Ferrari niet eerder verlaten heb, is omdat ik dacht dat er niets beter was. Nu is er wel iets beter en ik hoop dat ik het team vooruit kan helpen en zien of ik mijn droom kan waarmaken om het kampioenschap te winnen.

Wat verwacht je dat het grootste verschil zal zijn tussen de Honda Racing F1 Team RA106 en de Ferrari 2005 F1 wagen? Verwacht je dat je je rijstijl zal moeten aanpassen?
"Eerlijk, ik sta open voor alles want ik wil geen beperkingen aan mijn nieuwe wagen. Ik wil eerst zien hoe het gaat. Er zullen dit jaar voor iedereen veranderingen zijn met de omschakeling van de motor van V10 tot V8. Er zal natuurlijk minder kracht zijn maar ik weet zeker dat de ingenieurs een slimme manier zullen vinden om meer kracht te geven. Rijders willen altijd maar meer kracht!"

Wat denk je over de reïntroductie van bandenwissels en het nieuwe kwalificatieformaat? Zullen de mensen hierdoor meer geïnteresseerd raken in de Formule 1?

"Ik denk dat pitstops tot op zekere mate goed zijn voor de Formule 1. Je kunt dan namelijk iets doen met de strategie. Met de regels van 2005 dachten we dat rijders problemen zouden hebben op het einde van de race en dat er meer ingehaald zou worden, maar dat was niet het geval omdat deze wagens moeilijk ingehaald worden en ook de circuits maakten het niet makkelijker. Als je problemen had met je banden, in Monaco bijvoorbeeld, dan vertraagde je tot 3 seconden per ronde. Ik denk dus dat er veranderingen mochten komen. Ik wil echter niet constant veranderingen. Consistentie is goed."

Wat zijn je indrukken van Jenson Button en kijk je uit om jezelf te meten met hem op de baan?

"Het team wordt er beter van als je goed samenwerkt en ik ben iemand die liever vrienden maakt dan vijanden. Ik ken Jenson als een vriend maar ik heb nog nooit met hem samengewerkt. Hij is zeker een goede rijder, dus het zal een uitdaging worden om met hem te werken. De beste zal winnen!"

Wat zijn jouw ambities voor het eerste jaar met Honda Racing F1 Team?
"Ik heb geen begrenzing op mijn verbeelding. We willen echter wel de voeten op de grond houden en met de wil van iedereen om de wagen van verleden jaar te verbeteren staan we in een goede positie. Ik kan wat van mijn ervaring gebruiken om het hele pakket te verbeteren, en ik geloof echt dat we dit jaar races kunnen winnen."
bron = http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=67
Calm down, please!
pi_33705255
Leuk interview, jammer dat het op sommige punten zo matig is vertaald, maar dat levert wel weer grappige dingen op.
quote:
Ik denk dat dit team over alles beschikt, behalve een eerste zegen, en ik hoop dat ik hierbij kan helpen.
Ik ben benieuwd naar wie hij gaat om het team te laten zegenen .
pi_33736685
quote:
5-1 - In tegenstelling tot wat verscheidene media eerder berichtten, gaat de Zuid-Afrikaanse diamantenhandelaar De Beers het team van Ferrari vanaf 2007 niet sponsoren. Dit heeft een woordvoerster van het bedrijf bekend gemaakt in het Amerikaanse blad Forbes

,,Natuurlijk is er een associatie met diamanten en de glamour in de Formule 1”, liet De Beers woordvoerster Lynne Hori weten. ,,Maar wij hebben geen plannen om een Formule 1 team te sponsoren.”

Bij Ferrari beweerde men dat de internationale pers te snel conclusies had getrokken door bekend te maken dat de deal tussen de Italiaanse renstal en de diamantenhandelaar al rond was. ,,Wij weten niets van een deal”, vertelde een woordvoerster van Ferrari aan het Duitse blad Express. ,,Daarom geven wij geen commentaar op de geruchten.”
bron
Calm down, please!
  maandag 9 januari 2006 @ 21:53:12 #170
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_33883110
Nieuwe kleurtjes McLaren... oftewel: 35 jaar terug in de tijd.

http://sport.fok.nl/f1/nieuws/20669
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_33884653
Dat kleurtje is tijdelijk, dat hebben ze bijna ieder jaar met testen.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:58:04 #172
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33888730
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat kleurtje is tijdelijk, dat hebben ze bijna ieder jaar met testen.
oja de laatste keer was 1997 dat ze die wagen oranje hadden tijdens de wintertest
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 10 januari 2006 @ 05:08:31 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_33893027
Wie is er dit jaar bij Mclaren tussenpaus als hoofdsponsor? Of doen ze het gewoon een jaartje zonder.
pi_33899525
Renault R26 @ Jerez

quote:
10-1 - Net zoals Toyota en Red Bull Racing, test Renault nu met haar nieuwe auto. Vanochtend vroeg maakte de R26 zijn eerste meters, toen Giancarlo Fisichella de blauw-gele bolide in het Spaanse Jerez de baan opstuurde.

Echt heel anders dan de R25, waarmee Renault afgelopen seizoen beide wereldkampioenschappen wist te winnen, ziet de nieuwe bolide er op het eerste gezicht niet uit. Maar de oplettende kijker zal opmerken dat de R26 weldegelijk wat afwijkt van zijn voorganger. Met name aan de achterzijde, wat natuurlijk een gevolg is van de invoering van de 2,4-liter V8-motoren.
De R25 is overigens nog niet naar het museum verwezen door de Franse renstal. Terwijl Giancarlo Fisichella vandaag en morgen rijdt met de nieuwe auto, moet Fernando Alonso het nog stellen met de wagen van afgelopen jaar, uitgerust met een ‘gecastreerde’ V10-krachtbron. De wereldkampioen kruipt pas donderdag achter het stuur van de R26.
Calm down, please!
pi_33899659
hehe, zouden ze nu Fisi aan de WT helpen? Aangezien Alonso hem aan het eind van dit seizoen peert en naar een concurrent gaat.
pi_33899816







[ Bericht 11% gewijzigd door HPoi op 10-01-2006 13:08:09 ]
pi_33904615
De achtervleugel is zo
Voor de rest een mooie evolutie van de succesvolle R25
pi_33943353
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef WEST het volgende:

[..]

oja de laatste keer was 1997 dat ze die wagen oranje hadden tijdens de wintertest
Nah, en de jaren daarvoor dan.
pi_33943365
quote:
BMW in het wit

BMW is de testsessie in Jerez de la Frontera begonnen met een witte auto. In de vorige tests maakte het team nog gebruik van de kleurstelling van de oude Sauber. Nick Heidfeld was de eerste BMW-coureur die de witte auto bestuurde.
Calm down, please!
pi_33983366
Vond deze ook wel opvallend.
quote:
De la Rosa: ’Ferrari’s V8 is beter’

McLaren wordt opnieuw achtervolgd door problemen met de motoren. Er kan voorlopig niet met de V8 worden getest omdat de bevestigingspunten voor de nieuwe auto teveel afwijken. Tot overmaat van ramp is Ferrari’s V8 volgens Pedro de la Rosa ook nog eens sneller dan die van Mercedes.

Niet alleen de betrouwbaarheid van de nieuwe Ferrari-krachtbron is dik in orde, ook met het vermogen zit het volgens testcoureur Pedro de la Rosa wel goed. "Ik ben onder de indruk van Ferrari’s nieuwe motor. Met mijn ongelimiteerde V10 reed ik achter de Ferrari, maar ik kwam niet eens in de buurt.”

Op dit moment richten McLaren en Mercedes zich volledig op het inbouwen van de motor in de nieuwe bolide, de MP4-21. De la Rosa kan niet ontkennen dat het team achterligt op Ferrari met de ontwikkeling van de motor, maar ook is hij van mening dat er zeker nog een groot deel van de achterstand wordt ingelopen voordat het seizoen officieel begint.

"We liggen achter Ferrari ja, dat kan ik niet ontkennen. Honda ligt ook voor. Maar nog voor de start van het seizoen zullen we een groot deel van de achterstand weggewerkt hebben”, vertelt de McLaren-testcoureur in het Spaanse AS. Dat moet dan met name gaan gebeuren in februari, want pas eind deze maand is de nieuwe bolide gereed.

"Kimi Raikkonen en Juan Pablo Montoya moeten even geduld hebben, zij kunnen volgende week niet met de V8 rijden. Dat kan pas eind januari, als we over de nieuwe auto beschikken. Erg zonde, want zo verliezen we vijftien testdagen met de V8-motor”, luidt de weinig opbeurende analyse van de Spanjaard. Hij heeft nog wel een positieve mededeling om mee af te sluiten: "Data uit onze windtunnel suggereert dat de nieuwe auto veel beter is dan de MP4-20. Ik ben benieuwd hoe groot het verschil op het circuit zal zijn."
Formule 1
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:14:05 #181
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33984100
Illien: "Montoya heeft McLaren de titel gekost"

Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.

ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben. " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
pi_33984480
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Illien: "Montoya heeft McLaren de titel gekost"

Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.

ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben, dat was het vorige seizoen niet zo (ja, dat ding was toen erg onbetrouwbaar). " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
Ik zie nog steeds Raikkonen eerder vertrekken. Vooral als dat gezeur met die motoren weer gaat beginnen.

In het laatste heeft Illien misschien wel gelijk, maar dan vergeet hij erbij te zeggen dat ze voordat de race überhaupt al begonnen was kapot gingen. En op die manier had Kimi alsnog een achterstand. Anders had McLaren denk ik wel een 1-2 behaald in bijvoorbeeld Groot-Brittanië i.p.v een eerste en derde plek. En dat heeft ze op deze manier toch ook wel punten gekost.

Voor jouw hoop ik het dat ze de achterstand inlopen, maar voor mij als Ferrari-fan klinkt het voorlopig als muziek in de oren. Al moeten we eerst nog maar eens afwachten wat de nieuwe wagens doen. Voor hetzelfde geld is de MP4-21 een stuk beter dan de F2006 en kunnen ze het op die manier compenseren.
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:47:07 #183
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_33988334
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds Raikkonen eerder vertrekken. Vooral als dat gezeur met die motoren weer gaat beginnen.
Als de betrouwbaarheid net zo slecht is als aan het begin van het vorige seizoen dan denk ik ook wel dat hij vertrekt bij McLaren.
quote:
In het laatste heeft Illien misschien wel gelijk, maar dan vergeet hij erbij te zeggen dat ze voordat de race überhaupt al begonnen was kapot gingen. En op die manier had Kimi alsnog een achterstand. Anders had McLaren denk ik wel een 1-2 behaald in bijvoorbeeld Groot-Brittanië i.p.v een eerste en derde plek. En dat heeft ze op deze manier toch ook wel punten gekost.
Helemaal mee eens. De motorwissels voorafgaand aan de diverse wedstrijden heeft ze ook de nodige punten gekost.

Voor jouw hoop ik het dat ze de achterstand inlopen,
quote:
maar voor mij als Ferrari-fan klinkt het voorlopig als muziek in de oren. Al moeten we eerst nog maar eens afwachten wat de nieuwe wagens doen. Voor hetzelfde geld is de MP4-21 een stuk beter dan de F2006 en kunnen ze het op die manier compenseren.
Mee eens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 00:54:08 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33999971
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Illien: "Montoya heeft McLaren de titel gekost"

Zou Alonso dan toch in de plaats van Montoya komen? Ik vind het nogal een pittige uitspraak.

ElmarO => Ik heb wel goede hoop dat McLaren de achterstand die ze nu hebben aan het begin van het seizoen hebben verkleind, alleen is het genoeg? Beetje jammer dat ze motorisch gezien nu al een achterstand hebben. " Raikkonen is drie keer uitgevallen terwijl hij aan de leiding ging in de race, maar het kwam nooit door de motoren," uuhhhm......
Montoya dan naar Renault?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34019892
MF1 heeft haar website gelanceerd.

http://www.midlandf1.com/
Calm down, please!
pi_34026767
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef Googolplexian het volgende:
MF1 heeft haar website gelanceerd.

http://www.midlandf1.com/
Onder drivers is nog steeds geen Monteiro cq. 2de rijder te bespeuren...
pi_34045558
Toyota presenteert nieuwe auto:

klik voor foto's
Calm down, please!
pi_34045697
Flinke chimney's en behoorlijk schuin ook, sidepots zijn ook wel gaaf. Ben benieuwd
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:35:45 #189
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_34045724
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef WEST het volgende:

[..]

ik vind dat wel mooier, zoals je senna vroeger zag

[afbeelding]

[afbeelding]

dit vind ik de mooiste wagen
Guess waar mn nickname vandaan komt... Gaaf he die JPS Lotussen
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_34046245






De Michelinbanden-teams testen vandaag op Jerez de regenbanden.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:54:26 #191
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34068167
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Montoya dan naar Renault?
Mwa, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.

Alonso is bezorgd over progressie bij Bridgestone: "De Bridgestone-banden beginnen heel erg goed te worden. Onze grootste angst is dat Bridgestone weer zo'n seizoen beleeft als twee jaar geleden, toen het Japanse rubber domineerde. Ik hoop dat we samen met Michelin ervoor kunnen zorgen dat dat niet het geval zal zijn." (aldus F1 Racing)

Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
  zondag 15 januari 2006 @ 02:17:56 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34072771
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Mwa, dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren.

Alonso is bezorgd over progressie bij Bridgestone: "De Bridgestone-banden beginnen heel erg goed te worden. Onze grootste angst is dat Bridgestone weer zo'n seizoen beleeft als twee jaar geleden, toen het Japanse rubber domineerde. Ik hoop dat we samen met Michelin ervoor kunnen zorgen dat dat niet het geval zal zijn." (aldus F1 Racing)

Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
Daar is het nog veel te vroeg voor, al die resultaten van nu zeggen nog helemaal niets en zo'n quote van De la Rosa nog minder, ik denk wel dat Ferrari weer gaat meedoen bovenin maar domineren is een ander verhaal.
pi_34077935
quote:
Technische specificaties Midland M16

Chassis: Volledige carbon fibre monocoque
Transmissie: Door Midland zelf onwikkelt. Het is een zeven versnellingsbak met achteruit.
Wielbasis: Meer dan 3000mm
Spoorbreedte voor 1480mm
Spoorbreedte achter 1418mm
Totale hoogte 950mm
Totale lengte: Ongeveer 5000mm
Totaal gewicht inclusief coureur: 601kg
Koppelingsplaten: AP Racing
Wielen van BBS gemaakt naar de Midland specificaties
Brandstoftank capaciteit: over de 90kg

Motor:
Benaming: RVX-06
Aantal cilinders: 8
Capaciteit: 2398cc
Meer dan 700pk
Ongeveer. 20.000 toeren per minuut
Klepaandrijving: Pneumatisch
Aandrijving van gaspedaal: Hydraulisch
Bougies: DENSO
bronnetje
Calm down, please!
pi_34077993
Dacht dat gewicht omlaag mocht dit jaar? 580 ofzo?
pi_34078097
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dacht dat gewicht omlaag mocht dit jaar? 580 ofzo?
Dat dacht ik ook i.v.m. de V8 motoren
Calm down, please!
pi_34079764
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook i.v.m. de V8 motoren
Wellicht is Midland dat vergeten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 17:11:11 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34089694
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef -Hans- het volgende:

Pedro de la Rosa die al aangeeft dat de V8 van Ferrari erg sterk is.. pffff ik hoop niet dat het weer een super dominant jaar van Ferrari gaat worden.
als dat zou kunnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34090250
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar is het nog veel te vroeg voor, al die resultaten van nu zeggen nog helemaal niets en zo'n quote van De la Rosa nog minder, ik denk wel dat Ferrari weer gaat meedoen bovenin maar domineren is een ander verhaal.
Krijgen we wel weer de gezellige zeursessies over hoe saai het dit jaar wel niet is, en hoe goed het vorig jaar wel niet was

Feit is, ook vorig jaar was er geen fuck aan, spannend was het na de 1e seizoenshelft al niet meer en Renault en McLaren wisselden stuivertje over wie de races mocht winnen. Wil je een echt spannend seizoen hebben dan moet je minimaal 3 teams hebben die met minimaal 1 coureur mee kunnen doen om de titel tot de laatste race.

Ferrari met Schumacher
McLaren met Kimi en Montoya
Renault met Alonso
Williams met Webber
Honda met Button

Uit dit rijtje komt de nieuwe wereldkampioen maar het zou leuk zijn als de rest tot de laatste race mee zou kunnen doen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_34092230
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Krijgen we wel weer de gezellige zeursessies over hoe saai het dit jaar wel niet is, en hoe goed het vorig jaar wel niet was

Feit is, ook vorig jaar was er geen fuck aan, spannend was het na de 1e seizoenshelft al niet meer en Renault en McLaren wisselden stuivertje over wie de races mocht winnen. Wil je een echt spannend seizoen hebben dan moet je minimaal 3 teams hebben die met minimaal 1 coureur mee kunnen doen om de titel tot de laatste race.

Ferrari met Schumacher
McLaren met Kimi en Montoya
Renault met Alonso
Williams met Webber
Honda met Button

Uit dit rijtje komt de nieuwe wereldkampioen maar het zou leuk zijn als de rest tot de laatste race mee zou kunnen doen
Ik zou hierbij nog Ralf in de Toyota bij willen plaatsen.
pi_34115718
En David in de Red Bull; this is his year...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')