Als je daar niet bij bent geweest, kun je daar niet over oordelen...quote:Ergens in december 2005 zei Bernie Ecclestone het volgende:
"Dennis handelde niet verstandig"
Een rood met beige Ferrari pet + een zwart met zilver paard Ferrari pet + Schumi petje met 'Deutsche Vermogensberatung' tekst.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:27 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook wel maar het heeft totaal niks te maken met de post van multatuli!
Als iedereen hier gaat posten wat voor petjes die heeft... kan je het topic net zo goed sluiten!
bronquote:Sjeik ziet race in Nederland wel zitten
Sjeik Maktoum ’overweegt’ A1GP-race in Nederland
22-12 - Als iets opvalt aan het publiek dat A1GP trekt, dan is het wel dat er altijd en overal Nederlanders op de tribune te vinden zijn. Bij de tweede race van het seizoen, op de Lausitzring, had Sjeik Maktoum het er zelfs over. ,,Puur voor deze fans overweeg ik een race in Nederland", stelt hij nu.
Er zijn al allerlei initiatieven gestart door verschillende internetsites om de A1GP naar Zandvoort te halen. Tot op heden zonder succes, maar nadat circuitdirecteur Hans Ernst samen met assistent Erik Weijers in Dubai hebben onderhandeld met de organisatie begint het er stilletjes op te lijken dat er op z’n minst wordt geprobeerd het nieuwe kampioenschap naar Zandvoort te halen.
Sjeik Maktoum zou er in ieder geval niks op tegen hebben, zo meldt hij in de nieuwste uitgave van FORMULE 1. Op de vraag hoeveel tijd hij zichzelf gunt om van A1GP een groot succes te maken antwoordt hij dan ook het volgende. ,,Het is al een groot succes, nu moet het alleen commercieel nog een succes worden."
,,Ik overweeg zelfs een race in Nederland, puur om de fans. Als ze hier al zijn, wat gaat er dan gebeuren als ik een race in Nederland organiseer? En weet je, ze betalen, 10, 25 of 40 euro. Wat de prijs ook is. Net zoals ze zullen betalen als de Nederlandse industrie het nalaat om het team te sponsoren. Zij zullen het team niet ten onder laten gaan. En dat is de relatie wat A1 Grand Prix heeft met de fans."
Helaas doen ze dat nietquote:Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef rubbereend het volgende:
als ze de kaartjes een fatsoenlijke prijs geven (25 euro ofzo) krijgen ze Zandvoort met gemak vol!
Ik denk idd dat het een kwestie van wennen is.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
toen destijds de vleugels kwamen waren ze ook enorm lelijk, helemaal boven de auto'squote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vind die vleugels nog niet eens zo lelijk. Het is ook een kwestie van wennen. Vroeger reden ze met de motor voorin en zonder vleugels, dat zal ook fiks wennen zijn geweest voor de toeschouwers. En wat dacht je van die vierkante bolides begin jaren '80? Zagen er ook niet uit, maar waren wel snel.
Dé mooiste ooit:quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
één van de mooiste F1 wagens ooit
[afbeelding]
ik vind dat wel mooier, zoals je senna vroeger zagquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
die hoge randen langs de rijders heb ik nooit mooi gevonden
maar tis natuurlijk wel veel veiliger
lijkt er wel op, kan me ook niet herhinneren dat schumi ooit in een mclaren gezeten heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:09 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zulke lage randen vind ik dan weer oerlelijk...
Maarre ik kom deze net tegen..
[afbeelding]
Fotoshop?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Lotus 88, de mooiste "achtervleugel" ooit
[afbeelding]
quote:Ron Dennis geeft zijn rijders de schuld
Ron Dennis legt de schuld van het uitblijven van beide titels afgelopen seizoen bij zijn rijders, het is tevens ook een reden geweest om Fernando Alonso te contracteren.
Dennis verraste de hele Formule 1 wereld door de komst van Fernando Alonso aan te kondigen. Ron Dennis zei er over in the Guardian:"Alonso en Renault hebben mooi werk geleverd in 2005. Ze hadden een goed pakket dat direct betrouwbaar was tijdens de eerste race, terwijl onze rijders bezweken onder de druk."
Raikkonen en Montoya lieten in de eerste race nauwelijks iets zien de Fin maakte een fout in de kwalificatie en verloor een stuk bodywork gedurende de race, terwijl Montoya in tweede positie uit de race spinde.
ron dennis moet niet zo zeiken, de wagens waren ook erg betrouwbaar.quote:
Dennis heeft zeker de cursus gevolgd "Hoe pest ik mijn coureurs weg".quote:
Lijkt mij ook niet. Op deze manier kan hij voor 2007 nog een extra coureur aan gaan trekken. Want ik kan me voorstellen dat Montoya er op deze manier ook niet veel zin meer in heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef HPoi het volgende:
Dus Kimi gaat weg. (Ferrari) Als dat bericht waar is, wil je niet eens meer voor Dennis werken lijkt me.
Dat moet ook wel met zo'n username.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker niet vergeten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:00 schreef WEST het volgende:
Vergeten jullie vanavond niet het F1 jaaroverzicht op SBS6 om 23:30
Zal denk ik zo wel beginnen. Er is nu reclame.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op internet staat ook 23:30.... iemand?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Om ff terug te komen op de mooiste auto's in de F1.
Voor mij zijn dat toch deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kwam net het Concorde Agreement uit 1997 tegen. Iemand interesse?
http://ziggyziggyziggy.speedxs.nl/fok!/Concorde.pdf
bron + rest van verhaalquote:Vorig jaar werd Fernando Alonso de jongste Formule 1-wereldkampioen aller tijden. De Spanjaard hoopt het kunststukje uiteraard ook het komende seizoen te kunnen presteren. Hij verwacht dat de komende seizoenen spannender zullen worden dan de afgelopen seizoenen. Toyota is flink sneller geworden en Ferrari zint op eerherstel. Zelf vertrekt de man uit Oviedo aan het eind van het seizoen naar McLaren. Desondanks staat Fernando Alonso naar eigen zeggen niet onder druk: “ik heb laten zien wat ik kan.”
“Het afgelopen seizoen heb ik mezelf onder druk gezet. Ik was jong, getalenteerd en ik had de kans om de titel te winnen”, weet de man die de eerste wereldtitel voor Renault binnenhaalde. “Ik heb nu bewezen dat ik op het hoogste niveau kan winnen. Al word ik de komende jaren steeds twintigste: wereldkampioen ben ik geweest."
Uit een hele simpele gedachtengang:quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Murray het volgende:
Waar halen jullie dat toch altijd vandaan?
Hij is wereldkampioen geworden, dat pakt niemand hem meer af. Hij is er blij mee en hij heeft vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten...
Maar wat zegt dat in godsnaam over z'n motivatie? Hoe kom jij erbij dat F1 hem verder niet meer boeit en dat 'ie alleen voor het geld gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |